فال

فال عشق و رابطه 17 می 2024

فال عشق و رابطه 17 می 2024

قوچ: انرژی های متناقضی که دارید تلاش بسیار برای ایجاد هماهنگی در حال حاضر تهدید به از بین بردن آن است. مراقب باشید و با مهربانی و بردباری با چالش مقابله کنید. ارتباط مهم است، بنابراین از صمیم قلب با معشوق خود صحبت کنید تا مشکلات اساسی را حل کنید. آماده سازش باشید و به دنبال زمینه های مشترک باشید. از طریق یک نگرش محترمانه است که روابط ایجاد و تقویت می شود.

Daily Love and Relationship Horoscope 2024: Find out love predictions for May 17.(unsplash)
فال روزانه عشق و رابطه 2024: پیش بینی های عشق برای 17 می را بیابید.(unsplash)

برج ثور: کسانی از شما در اوایل مراحل جدایی ممکن است کمی ناراحت به نظر برسند زیرا وضعیت اخیر رابطه خود را یادآوری می کنند. احساس ضعف در جدایی طبیعی است، اما اجازه ندهید این شما را تحت تأثیر قرار دهد. دوستان خود را با دقت انتخاب کنید؛ بگذار آنها کسانی باشند که همیشه خنده را برانگیزند و به شما یادآوری کنند که شما شایسته هستید. به خودتان نگاه کنید و آنچه را که در عشق برای شما حیاتی است، دوباره بررسی کنید. مطمئن باشید که آینده روشن تری در راه است.

قفل دسترسی انحصاری به آخرین اخبار انتخابات عمومی هند را فقط در برنامه HT باز کنید. اکنون بارگیری کن! اکنون دانلود کنید!

جمینی: امروز ممکن است تضاد احساسات، اشتیاق به همراهی و در عین حال شاد بودن از تنهایی را تجربه کنید. نشانه بلوغ است. اگرچه ممکن است تا امروز با کسی ملاقات کنید، اما از وابستگی سریع خودداری کنید. کمی وقت بگذارید تا بفهمید کدام ویژگی های یک شخص برای شما در شریک زندگی ضروری است. به یاد داشته باشید که صبر یک فضیلت است، و کائنات می داند که چگونه در زمان مناسب بین قلب ها شیمی ایجاد کند.

سرطان: زمینه سازی و مفید بودن شخصیت شما عشق شما را به سطح جدیدی می برد. کمک به فرد لذت بخش می شود، و در نتیجه، شما دو نفر ارتباط عاطفی عمیق تری و حس موفقیت مشترک را تجربه خواهید کرد. خواه در انجام کارهای خانه کمک کنید، همدلانه گوش کنید یا فقط در آنجا باشید، تعهد شما به کمک کردن باعث تقویت پیوند شما می شود. از لحظات کوچک با هم بودن لذت ببرید.

لئو: امروز زمان انرژی تازه ای در فداکاری و فداکاری تزلزل ناپذیر شما خواهد بود. اجازه دهید نوازش آرام دلتنگی شما را با یادآوری سفرتان که پر از لحظات زیبا بود نوازش دهد. با افزایش سن و رشد احساسات شما، پیچیده تر و عمیق تر می شوند. به شکل های سنتی خواستگاری برگردید و حرکات عاشقانه ای را که قبلا انجام می دادید انجام دهید. این بازتابی از قدرت همیشگی عشق است.

باکره: ممکن است امروز آماده تعامل با دیگران باشید، اما به خاطر داشته باشید که ممکن است در مورد ایدئولوژی ها اختلاف نظر وجود داشته باشد. گاهی اوقات ممکن است اصول محکم شما به منشأ تنش در روابط نوپا تبدیل شود. یک چیز: تنوع در دیدگاه ها ممکن است طعمی به روابط شما ببخشد. استفاده از راه برای یادگیری از دیگران ضروری است، حتی اگر نظرات آنها متفاوت باشد.

ترازو: روزی است که باید تأکید کنید که شادی در کنار خود و افرادی است که به شما نزدیک هستند. عقب نشینی کنید و با دوستان خود تماس بگیرید یا به جایی بروید که بتوانید روح خود را با چیزی پرمعنا تغذیه کنید. شما می‌توانید کسی باشید که دوست جدیدی پیدا می‌کنید یا به کسی برخورد می‌کنید که بر زندگی شما تأثیر مثبتی می‌گذارد. بگذارید زندگی یک تجربه یادگیری باشد و از شکست نترسید.

< قوی>عقرب: مجردها ممکن است امروز افسرده شوند زیرا ممکن است قرار ملاقات آنطور که انتظار می رود پیش نرود. با این حال، اجازه ندهید یک ناامیدی به دیدگاه شما در مورد عشق آسیب برساند. علاوه بر این، به جای آن دوباره امتحان کنید. گاهی اوقات، اولین برداشت ممکن است بهترین نباشد، و یک جواهر پنهان ممکن است در اعماق وجود داشته باشد. قلب و ذهن خود را به سفر خود برای یافتن شریک زندگی باز کنید. صبور و مثبت باشید و به یاد داشته باشید که هر تجربه درس های ارزشمندی به شما می دهد.

قوس: در یک رابطه، شریک زندگی شما طبیعت پرانرژی شما را دوست دارد، اما آشفتگی عاطفی ناگهانی ممکن است امروز او را شوکه کند. در واقع، شما باید صادقانه خودتان باشید، اما همچنین باید از تأثیری که احساسات شما می تواند بر رابطه شما داشته باشد آگاه باشید. مطمئن شوید که مدتی را به صحبت آشکار با شریک زندگی خود اختصاص می دهید و عشق و تعهد خود را به او یادآوری می کنید.

Capricorn: شما و شریک زندگی تان می توانید عمق رابطه خود را از طریق حواس صمیمیت احساس کنید که گویی در چنین ارتباط ریشه ای هستید. از ارتباطات زندگی گذشته به عنوان منبع شناخت و درک یکدیگر استفاده کنید. بگذارید این دوره آرام زمانی باشد که رابطه شما تقویت می شود و می توانید حتی بیشتر از یکدیگر مراقبت کنید. رویکرد جدیدی برای درگیر کردن ذهن و روح خود بیابید.

دلو: فهرستی از چیزهایی که نمی توانید آنها را رها کنید یا مصالحه کنید در مقابل مواردی که می توان تغییر داد را در نظر بگیرید. این امکان برای شما وجود خواهد داشت که بر روی روابطی که مطابق با آرزوها و اهداف شما هستند تمرکز کنید. چه در برنامه های دوستیابی هستید یا فقط در آنجا هستید، برقراری ارتباط با آنچه می خواهید چیزی نیست که در مورد آن تردید داشته باشید. انجام سناریوی درست آسان خواهد بود.

ماهی : امروز در رسیدگی به امور قلبی، طرز فکر عملی را بپذیرید. انتظار چنین عشق عاشقانه کاملی را نداشته باشید، اما برای روابط واقعی آماده باشید که اگرچه ممکن است آهسته شروع شوند، اما در پایان قابل توجه تر خواهند بود. اگر حرفتان را باز کنید و آسیب‌پذیری‌تان را نشان دهید، ممکن است نقص‌های شریک بالقوه‌تان را به‌عنوان عیوب و نقص‌ها ببینید. از این رو، بهتر است فهرستی از ویژگی ها تهیه نکنید و در قضاوت عجله نکنید.

———————–

Neeraj Dhankher

(اخترشناس ودایی، بنیانگذار – Astro Zindagi)

ایمیل: info@astrozindagi.in، neeraj@astrozindagi.in

آدرس: www.astrozindagi.in

تماس: Noida: +919910094779

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا