فال

گره شمالی در طالع بینی چیست؟ و معنی آن برای هر علامت زودیاک

گره شمالی در طالع بینی چیست؟ و معنی آن برای هر علامت زودیاک

گره شمالی موقعیت گره های قمری را در زمان تولد شما نشان می دهد. برخلاف مریخ یا مشتری، این یک جرم آسمانی فیزیکی نیست. با این وجود، گره های شمالی و جنوبی در نمودار تولد مهم هستند.

Read about the North node in astrology.
در مورد گره شمالی در طالع بینی بخوانید.

چیست گره شمالی و جنوبی در طالع بینی؟

شمال و گره های جنوبی، که به عنوان “گره های سرنوشت” شناخته می شوند، موجودیت های مجزا نیستند بلکه دو بخش از یک کل هستند که دقیقاً در مقابل یکدیگر در آسمان نشسته اند و نماد دو نیمه سفر کارمایی ما هستند. گره شمالی نشان دهنده چیزی است که شما در حال رشد هستید، با علامت زودیاک، خانه و جنبه های آن که نشان دهنده تجربیات مورد نیاز برای رشد معنوی است. این انرژی ذاتی نیست بلکه در طول زمان رشد می کند. برعکس، گره جنوبی نمایانگر نوع فردی است که شما را پشت سر می گذارید و استعدادهای طبیعی و مناطقی را که به طور طبیعی در آنها برتری دارید برجسته می کند. در حالی که این مهارت ها به شما کمک می کنند وارد سرنوشت گره شمالی خود شوید، تکیه بیش از حد به آنها می تواند منجر به رکود شود، زیرا رشد مستلزم ریسک و ناراحتی است. بنابراین، اجتناب از افراط در نقاط قوت آشنای گره جنوبی به قیمت توسعه گره شمالی، بسیار مهم است.

دسترسی انحصاری به آخرین اخبار را باز کنید. در انتخابات عمومی هند، فقط در برنامه HT. اکنون بارگیری کن! اکنون دانلود کنید!

گره شمالی در 12 علامت زودیاک

قوچ: قرارگیری گره شمالی شما را به چالش می کشد اعتماد به نفس را به طور مستقل و بدون نیاز به تأیید اعتبار از دیگران ایجاد کنید. برج حمل با استقلال شدید همراه است. با گذشت زمان یاد خواهید گرفت که این کیفیت را در آغوش بگیرید.

ثور

: ثور به عنوان یک علامت زمین، ریشه عمیقی در دنیای مادی دارد. هنگامی که گره شمالی شما در ثور است، از شما خواسته می شود که به دنبال ثبات و هماهنگی در محیط خانگی خود باشید. می توانید با ایجاد یک محیط امن و راحت به آرامش درونی برسید.

Gemini: آیا به فلسفه یا زبان علاقه دارید؟ دانش قابل توجهی دارید ماموریت زندگی شما شامل یادگیری استفاده موثر از عقل خود برای همکاری و برقراری ارتباط زیبا با دیگران است.

سرطان: گره شمالی شما را تشویق می کند که آسیب پذیری را بپذیرید و کمک دیگران را بپذیرید. سرطان، نشانه‌ای حساس و خانواده‌گرا، نشان می‌دهد که تأمل در احساسات عمیق‌تر و به اشتراک گذاشتن آن‌ها با عزیزان به رشد شما کمک می‌کند.

لئو: به عنوان یک نشانه جسورانه که از برجسته شدن نمی ترسید، درس زندگی را به شما می دهد. پذیرش این ویژگی ها در درون خود و ریسک کردن، حتی اگر به این معنی باشد که گاهی مسیر خود را دنبال کنید.

Virgo: هدف زندگی شما این است که ایده های خود را به عمل تبدیل کنید. باکره که توسط عطارد اداره می شود، بر اطلاعات و سازماندهی تاکید دارد. بر تقویت مهارت های سازمانی خود و انجام وظایف روزانه تمرکز کنید تا آرزوهای خود را به واقعیت های ملموس تبدیل کنید.

ترازو: برای رسیدن به رضایت، تشویق می‌شوید که ارتباطات خود را با دیگران عمیق‌تر کنید. در حالی که همکاری ممکن است در ابتدا چالش هایی را ایجاد کند، یادگیری از دیگران به شدت به زندگی شما کمک می کند.

Scorpio: بزرگترین درس زندگی شما با گره شمالی در عقرب این است که ناشناخته ها را در آغوش بگیرید و چیزهایی را رها کنید که دیگر در خدمت شما نیستند. اگرچه حرکت رو به جلو ممکن است در ابتدا سخت باشد، اما زمانی که اسرار زندگی را در آغوش بگیرید و کنترل را کنار بگذارید، به تحقق خواهید رسید.

کمان: شما به خاطر روحیه ماجراجویانه خود شناخته شده اید که به شما اشاره می کند تا رویاهای خود را دنبال کنید و به شهود خود اعتماد کنید. گره شمالی شما را تشویق می کند که از قلب خود پیروی کنید و از صداقت با خود و دیگران حمایت کنید.

Capricorn: اگرچه قلب فوق العاده سخاوتمندی دارید، ممکن است گاهی فراموش کنید که از خود مراقبت کنید. بزرگترین درس شما این است که مرزهای خود را تعیین کنید و به آنها پایبند باشید. به این ترتیب، می‌توانید به دیگران کمک کنید و به خودتان نیز کمک کنید.

< قوی> دلو: آکواریوس که به عنوان انسان دوست زودیاک شناخته می شود، پیشنهاد می کند که ماموریت زندگی شما شامل شناخت تأثیر اعمال شما بر جهان است. با حمایت از دلایلی که به آنها اهمیت می دهید و همکاری مشترک با دیگران، بیشترین رضایت را خواهید داشت.

ماهی: اگرچه قلب فوق العاده سخاوتمندی دارید، ممکن است گاهی فراموش کنید که از خود مراقبت کنید. بزرگترین درس شما این است که مرزهای خود را تعیین کنید و به آنها پایبند باشید. به این ترتیب، می توانید به دیگران کمک کنید و در عین حال به خودتان نیز کمک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا