فال

هفتگی پانچانگ از 3 تا 9 مه 2024: گذرهای سیاره‌ای، جشنواره‌ها، ماهوراتای فرخنده

هفتگی پانچانگ از 3 تا 9 مه 2024: گذرهای سیاره‌ای، جشنواره‌ها، ماهوراتای فرخنده

هفته پیش رو با تلاقی اتفاقات آسمانی مشخص می شود که هر یک تأثیر منحصر به فرد خود را بر زندگی ما می گذارد. زهره، سیاره عشق و زیبایی، به Bharani Nakshatra منتقل می شود و خلاقیت و هماهنگی عاطفی را تقویت می کند. در همین حال، Rahu، سیاره مرموز، از Revati Pada عبور می کند و درون نگری و آگاهی معنوی را تحریک می کند. همانطور که هفته در دارشا آماواسیا به اوج خود می رسد، یک چرخه قمری جدید آغاز می شود که دعوت به تفکر و تعیین اهداف برای آینده است. بیایید Panchanga این هفته را با جزئیات در دهلی نو، NCT، هند بررسی کنیم.

Get weekly Panchang to determine auspicious and inauspicious time for performing day-to-day tasks based on the prevailing planetary position.
برای تعیین زمان فرخنده و نامطلوب پانچانگ هفتگی را دریافت کنید. برای انجام کارهای روزمره بر اساس موقعیت سیاره غالب.

شوب محورات در این هفته

طبق طالع بینی ودایی، شانس انجام این کار وجود دارد. اگر در طول یک محورتای فرخنده انجام شود، یک کار به طور قابل توجهی افزایش می یابد. اگر کار را در هماهنگی با جدول زمانی کیهانی اجرا کنیم، یک محورتای فرخنده بهترین نتیجه ممکن را بر اساس سرنوشتمان به ما می دهد. به همین دلیل ضروری است که هنگام شروع هر کار فرخنده، محورتا را در نظر بگیریم. شوب محورات این هفته برای فعالیت های مختلف به شرح زیر است:

دسترسی انحصاری به آخرین اخبار انتخابات عمومی هند را فقط در برنامه HT باز کنید. اکنون بارگیری کن! اکنون دانلود کنید!

Vivah Muhurat: این هفته هیچ مراسم ازدواج مبارکی در دسترس نیست.

گریها پراوش محورات: هیچ فرخنده‌ای در این هفته وجود ندارد.

خرید ملک محورات: خرید ملک مبارک محورات این هفته در تاریخ 3 مه، جمعه (12:06 صبح تا 05:38 صبح، 04 مه) در دسترس است.

خرید وسیله نقلیه Muhurat: Muhurta فرخنده این هفته در تاریخ 3 مه در دسترس است. ، جمعه (05:39 صبح تا 12:06 صبح، 04 مه)، در 5 مه، یکشنبه (07:57 بعد از ظهر تا 05:36 صبح، 06 مه) و در تاریخ 6 مه، دوشنبه (05:36 صبح تا 02): 40 بعد از ظهر).

گذرهای سیاره ای آتی در این هفته

در طالع بینی ودایی، گذر سیاره ای به ویژه مهم است زیرا راه اصلی پیش بینی تغییرات و پیشرفت های زندگی است. سیارات به صورت روزانه حرکت می کنند و در این فرآیند از چندین ناکشاترا و راشی عبور می کنند. این به درک ماهیت و ویژگی های رویدادها در زمان وقوع کمک می کند. ترانزیت‌های آینده این هفته به شرح زیر است:

  • زهره در تاریخ 5 مه (یکشنبه) ساعت 7:50 بعد از ظهر به Bharani Nakshatra وارد می‌شود
  • Rahu در 6 می (دوشنبه) از Revati Pada عبور می‌کند. ) ساعت 06:32 ق.ظ
  • خورشید و زحل در زاویه عمیق شصت درجه در 7 می (سه شنبه) ساعت 11:09 صبح

جشنواره های آینده این هفته

  • آگنی ناکشاترام آغاز می شود (4 مه، شنبه): آگنی ناکشاترام که در تامیل نادو کثیری وئیل یا کثیری نیز نامیده می شود، فصلی است که تابستان در آن شدیدتر می شود. جنوب هند. حدود 30 روز دمای گرم، بادهای شدید و افزایش اختلالات مربوط به گرما است.
  • واروتینی اکاداشی (4 مه، شنبه): Varuthini Ekadashi یا Baruthani Ekadashi است. یکی از روزهای فرخنده روزه داری هندوها در یازدهمین روز قمری (اکاداشی) نیمه تاریک ماه (کریشنا پاکشا) در ماه هندو چایترا. اعتقاد بر این است که با مشاهده این اکاداشی می توان به رستگاری و عنایات الهی دست یافت.
  • پرادوش ورات (۵ اردیبهشت، یکشنبه): پرادوش وراتا یا پرادوشام، نام است. یکی از روزهای روزه داری هندو که به لرد شیوا و پارواتی تقدیم شده است. در روز سیزدهم هر پانزده هفته قمری است و به دوره های افزایش و نزول ماه اهمیت ویژه ای داده می شود. علاوه بر این، عابدین این روزه را برای درخواست صلوات، مغفرت و برآورده شدن تمام آرزوهایشان انجام می دهند.
  • درشا آماواسیا (7 اردیبهشت، سه شنبه): این روز مهمی است. در طالع بینی هندو و تقویم قمری. این در روز Amavasya (روز بدون ماه) در ماه هندو Ashadha رخ می دهد. در این روز، زائران مراسمی را انجام می‌دهند و در آب‌های مقدس یا رودخانه‌ها فرو می‌روند تا برکت بگیرند و گناهان خود را پاک کنند.
  • چاندرا دارشانا (9 مه، پنجشنبه): چاندرا دارشانا است. رعایت آغاز مرحله ماه در تقویم قمری هندو. این نماد اولین روز از یک ماه قمری است و نشانه خوبی برای شروع مشاغل جدید یا هر فعالیت حیاتی دیگری است. رسم تماشای چاندرا دارشانا هنوز توسط بسیاری از خانواده های هندی انجام می شود.

راهو کلام ناخوشایند در این هفته

بر اساس طالع بینی ودایی، راهو سیاره ای نامطلوب است. در طول انتقال سیارات، باید از زمان تحت تأثیر راهو برای انجام هر گونه کار فرخنده خودداری شود. انجام پوجا، هاوان یا یاگیا برای تسکین سیارات فرخنده در این مدت توسط راهو به دلیل ماهیت مخرب آن مداخله می کند. قبل از شروع هر کار جدید مهم است که راهو کال را در نظر بگیرید. با انجام این کار، امکان دستیابی به نتایج مطلوب افزایش می یابد. زمان‌بندی راهو کلام برای این هفته به شرح زیر است:

  • 03 مه: 10:38 صبح تا 12:18 بعد از ظهر
  • 04 مه: 08:58 صبح تا 10: 38 صبح
  • 05 مه: 05:19 تا 06:59 بعد از ظهر
  • 06 مه: 07:17 صبح تا 08:57 صبح
  • 07 مه: 03:39 بعد از ظهر تا 05:20 بعد از ظهر
  • مه 08: 12:18 تا 01:59 بعد از ظهر
  • 9 مه: 01:59 بعد از ظهر تا 03:40 بعد از ظهر

پانچانگا تقویمی است که در طالع بینی ودایی برای تعیین زمان فرخنده و ناخوشایند برای انجام کارهای روزمره بر اساس موقعیت سیاره غالب استفاده می شود. این شامل پنج عنصر – Vaara، Tithi، Nakshatra، یوگا و Karana است. ماهیت پانچانگا رابطه متقابل بین خورشید (روح ما) و ماه (ذهن) به صورت روزانه است. پانچانگا برای شاخه های مختلف طالع بینی ودایی مانند تولد، انتخابات، پرشنا (سفر)، تقویم های مذهبی و درک انرژی روز استفاده می شود. روز تولد پانچانگا احساسات، خلق و خو و طبیعت ما را به تصویر می کشد. می تواند بینش بیشتری در مورد اینکه چه کسی هستیم و چه احساسی داریم ارائه دهد. می‌تواند تأثیر سیارات را تقویت کند و ویژگی‌های دیگری را به ما بدهد که ممکن است فقط بر اساس نمودار زایمان خود آن‌ها را درک نکنیم. پانچانگا انرژی نیروی حیات است که نمودار تولد را تغذیه می کند.

———————-

Neeraj Dhankher

(اخترشناس ودایی، بنیانگذار – Astro Zindagi)

ایمیل: info@astrozindagi.in, neeraj@astrozindagi.in

آدرس: www.astrozindagi.in

تماس: Noida: +919910094779

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا