فال

افتتاحیه آیودیا رام ماندیر: اهمیت نجومی-عددی 22 ژانویه

افتتاحیه آیودیا رام ماندیر: اهمیت نجومی-عددی 22 ژانویه

افتتاح رام ماندیر در آیودیا در 22 ژانویه 2024، یک رویداد تاریخی است که میلیون ها هندو در سراسر جهان آن را جشن می گیرند. تاریخ افتتاح با توجه به عوامل مختلف نجومی-عددی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اجازه دهید نگاهی به نیروهای الهی در این روز فرخنده بر اساس سنت هندو بیندازیم.

A 56 bhog packet of dry fruits especially designed for Ram mandir with its picture on the packet by Madhurima sweets (HT Photo)
یک بسته میوه خشک 56 بوگ مخصوص رام ماندیر با تصویر آن روی بسته توسط شیرینی مادوریما طراحی شده است ( عکس HT)

ماه هندو پاوشا: افتتاح معبد رام پارسا در طول ماه پاوشا، که دهمین ماه در ماه پاوشا است، برگزار می شود. تقویم قمری هندو است و در سنت های هندو بسیار فرخنده در نظر گرفته می شود. این ماه به دلیل رویدادهای مذهبی، فرهنگی و معنوی مختلفی که در این دوره برگزار می‌شود، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، مانند کومب ملا و ماهاکومبه.

قفل دسترسی انحصاری به داستان انتخابات عمومی هند را فقط در برنامه HT باز کنید. اکنون دانلود کنید!

Makar Sankranti و Uttarayana: 22 ژانویه درست پس از Makar Sankranti است، یک جشنواره مهم هندو که حرکت خورشید به سمت شمال را به برج جدی (ماکار) نشان می دهد. اوتارایانا، همانطور که این دوره شناخته می شود، زمان فرخنده، رشد و شروع جدید در نظر گرفته می شود. زمان ایده آلی برای انجام کارهای فرخنده مانند افتتاح رام ماندیر است.

دواداشی تیتی از شوکلا پاکشا: انتخاب یک تاریخ فرخنده برای افتتاح معبد رام آیودیا، به ویژه در دوران شوکلا پاکشا و دواداشی تیتی، لایه ای از لطف و مثبت الهی را به این مناسبت تاریخی می افزاید. شوکلا پاکشا مرحله رشد ماه است. با افزایش روشنایی ماه همراه است و نماد رشد، شکوفایی و انرژی مثبت است. شوکلا پاکشا برای شروع سرمایه‌گذاری‌ها، پروژه‌ها یا مراسم جدید بسیار فرخنده در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر این، دواداشی تیتی با لرد ویشنو، حافظ تثلیث هندو مرتبط است. افتتاح معبد Ayodhya Ram در این Tithi نمادی از حضور الهی خداوند ویشنو است و به دنبال برکت او برای موفقیت و تقدس معبد است. اعتقاد بر این است که لرد راما هفتمین و محبوب ترین آواتار لرد ویشنو است.

ماه در میریگاشیرشا ناکشاترا – در 22 ژانویه، ماه در علامت ثور در میریگاشیرا ناکشاترا قرار خواهد گرفت. . برج ثور یک علامت زمین ثابت است که با ثبات، امنیت و ثروت مادی مرتبط است. این یک نشانه مثبت برای افتتاح رام ماندیر است، زیرا نشان می دهد که معبد یک مؤسسه پایدار و پررونق خواهد بود. در این روز، ماه در Mrigashira Nakshatra قرار می گیرد. به عنوان یک ناکشاترا قدرتمند برای انجام سرمایه گذاری های جدید و دستیابی به موفقیت دیده می شود. سیاره آتشین و پرانرژی مریخ بر این سیاره فرمانروایی می کند که به معنای آغاز زندگی است.

خورشید در اوتارا آشادا ناکشاترا: خورشید در اوتارا آشادا ناکشاترا و علامت برج جدی در ژانویه خواهد بود. 22. Uttara Ashadha یک Nakshatra است که با رهبری، قدرت و موفقیت مرتبط است. این یک نشانه بسیار مبارک برای افتتاحیه است، زیرا نشان می دهد که معبد هند را به عنوان یک رهبر معنوی جهانی معرفی می کند.

Sarvartha Siddhi و Amrita Siddhi Yoga: هر دو این یوگا هستند. ترکیبات نجومی بسیار فرخنده در سنت هندو در نظر گرفته شده است، و حضور آنها در 22 ژانویه 2024، اهمیت افتتاح معبد رام در آیودیا را بیشتر می کند. آنها نشان دهنده طول عمر، رفاه و دستیابی به نعمت هستند. آنها همچنین با سلامتی خوب، فراوانی و فیض الهی همراه هستند.

اهمیت اعداد: تعداد روز، که از روز ماه گرفته شده است، 22 است. در عدد شناسی، 22 به عنوان شماره “Master Builder” یا “Master Teacher” نامیده می شود. این نماد توانایی تبدیل رویاها به واقعیت، تجلی ایده ها در مقیاس بزرگ است. اعتقاد بر این است که افراد مرتبط با عدد 22 دارای حس قوی هدف و توانایی ایجاد تغییرات مثبت در جهان هستند. علاوه بر این، مجموع کل تاریخ (22 + 1 + 2024) 31 است که بیشتر به 4 کاهش می یابد (3 + 1). شماره 4 با ثبات، عملی بودن و ساختن پایه های قوی مرتبط است. تعدادی کار سخت، کوشش و تجلی اهداف از طریق تلاش های منظم در نظر گرفته می شود.

22 ژانویه و تجلی: با مجموع کاهش یافته 4، انرژی عددی در 22 ژانویه 2024 مظاهر پایه و عملی را تشویق می کند. این روزی است که توجه به جزئیات، سازماندهی و برنامه ریزی روشمند می تواند به نتایج ملموس و پایدار منجر شود. علاوه بر این، ارتعاش 4 حاکی از تمرکز بر ساختمان نه تنها در مفهوم مادی بلکه از نظر رشد شخصی و معنوی است. این روزی است که افراد ممکن است در فعالیت‌های معنوی خود قدرت و حمایت پیدا کنند.

تکمیل و پایه‌گذاری: با توجه به اینکه مجموع تاریخ 4 است، ماهیت آن را نیز شامل می‌شود. تکمیل و پایه گذاری قوی. عدد 4 اغلب با تکمیل همراه است. در اعداد شناسی، نمایانگر حس کامل بودن و پایان یک چرخه است. این نشان می دهد که مرحله یا جنبه خاصی از زندگی در حال پایان است و زمان آن فرا رسیده است که دستاوردها و درس های آموخته شده در آن دوره را بررسی کنیم. علاوه بر این، عدد 4 با مفهوم ساختن یک پایه محکم مرتبط است. این به این معنی است که پس از تکمیل یک چرخه، زمان مناسبی برای ایجاد زمینه برای کارهای آینده است. این می تواند شامل تأمل در تجربیات گذشته، درک چالش های پیش رو، و استفاده از خرد به دست آمده برای ایجاد پایه ای قوی برای موفقیت آینده باشد.

—————– ——

Neeraj Dhankher

(اخترشناس ودایی، بنیانگذار – Astro Zindagi)

<ایمیل: info@astrozindagi .in، neeraj@astrozindagi.in

آدرس: www.astrozindagi.in

تماس: Noida: +919910094779

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا