درهم برهم

تانک دانک چیست؟

تانک دانک چیست؟

اگر تا به حال به نمایشگاه رفته اید، به احتمال زیاد یک تانک دانک دیده اید. این یک پایه اکریلیک است که برای نگهداری مقدار زیادی آب ساخته شده است، که روی آن یک صندلی روی یک گردن تاشو کشیده شده است. در کنار تانک یک هدف به سبک چشم گاو نر قرار دارد که توسط مکانیزمی به صندلی در تانک دانک متصل شده است. در ازای مقدار کمی پول به بازیکن یک یا چند توپ سافت بال داده می شود. او که پشت یک خط تعیین شده ایستاده، سعی می کند با پرتاب توپ به چشم گاو نر ضربه بزند. ضربه مستقیم باعث می شود تکیه گاه صندلی فرو بریزد و فردی که بالای آن نشسته است غرق شود.

 

اگرچه تانک غواصی می‌تواند در مکان‌هایی مانند نمایشگاه‌های عمومی که شرکت‌کنندگان در آن فرد غرق‌شده را نمی‌شناسند سرگرم‌کننده باشد، اما زمانی که بازیکنان سعی می‌کنند فردی را که می‌شناسند غرق کنند، جذابیت بیشتری دارد. به همین دلیل، مخازن دانک قابل حمل به اقلام اجاره ای محبوب برای انواع رویدادهای فضای باز تبدیل شده اند.

 

به عنوان مثال، مخزن دانک یک راه عالی برای جمع آوری پول برای دانش آموزان است. چند نفر از اعضای هیئت علمی ممکن است داوطلب شوند تا در تانک بنشینند. بدن دانش آموز می تواند برای فرصت غوطه ور کردن مربی، معلم ریاضی یا حتی، شاید، پول پرداخت کند. تماشا کنید که آن خزانه ها چقدر سریع رشد می کنند! رویدادهای شرکت ممکن است شامل یک تانک دانک نیز باشد. چگونه دوست دارید این شانس را داشته باشید که رئیس خود را غرق کنید؟ این برای شرکت کنندگان و بینندگان به طور یکسان سرگرم کننده است. همچنین به کارمندان این امکان را می دهد تا با خنده های خوش قلب پیوند برقرار کنند.

 

مخزن دانک برای مهمانی‌های تابستانی گرم و مهمانی‌های حیاط خلوت از همه نوع است. انواع اجاره فقط به مساحت 8 فوت مربع (.74 متر مربع) نیاز دارد. یک مدل معمولی شامل یک وان پلاستیکی بزرگ با پنجره اکریلیک، صندلی آویزان و بازوی چشم گاو نر است. یک محفظه حلقه زنجیر تا چند فوت از بالای وان به سمت بالا می‌رسد تا از دانکی در برابر زمین‌های سرگردان محافظت کند. یک پرده پلاستیکی بزرگ و سنگین پشت بازوی گاو نر آویزان است تا جلوی توپ هایی را بگیرد که نشان خود را از دست می دهند.

 

هنگام اجاره مخزن دانک، مطمئن شوید که قیمت ذکر شده شامل تحویل، راه اندازی و بیمه است. مخزن دانک باید در محدوده یک منبع آب قرار گیرد، معمولاً در فاصله 100 فوتی (30 متری)، و مخزن تا 250 گالن (حدود 1 کیلو لیتر) را در خود جای می دهد. نباید به کودکان کوچک اجازه ورود به داخل مخزن داده شود و پس از پر شدن، مخزن دانک باید در تمام مواقعی که کودکان در آن حضور دارند کنترل شود.

 

قیمت‌های کرایه مخزن غواصی بسته به فروشنده متفاوت است، اما رقم پارکینگ ممکن است بین 120 تا 180 دلار آمریکا در روز باشد. هزینه اجاره آخر هفته و تعطیلات معمولاً بالاتر از قیمت روزهای هفته خواهد بود. برخی از پیشنهادات کم هزینه تر، مشتری را ملزم می کند تا مخزن دانک را به رویداد بکشد و یک چشم پوشی از مسئولیت امضا کند. ممکن است شرکت‌هایی که بیمه ارائه می‌کنند ایده بهتری برای ایمنی شما باشند.

یک مخزن دانک ایده‌ای عالی برای جمع‌آوری کمک مالی، جشن تولد، گردش‌های شرکتی، مهمانی‌های حیاط خلوت و مهمانی‌های مختلف است. اگر علاقه مند هستید، با تامین کننده مهمانی محلی خود تماس بگیرید. فروشندگانی که مخازن دانک کرایه می‌کنند، اغلب تجهیزات مهمانی دیگری، مانند دستگاه‌های آب نبات پنبه یا حتی مارگاریتا منجمد کرایه می‌کنند. فواره ها.

 

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا