درهم برهم

جشنواره کدو تنبل چیست؟

جشنواره کدو تنبل چیست؟

جشنواره کدو تنبل چیست؟

جشن کدو تنبل یک جشن بسیار محبوب در آمریکا است، اگرچه کشورهای دیگر مانند استرالیا نسخه‌های خاص خود را دارند. این جشنواره ها که در ابتدا برای کمک به کشاورزان محلی در رشد و فروش کدو تنبل هایشان طراحی شده بود، امروز امور خانواده محور هستند. معمولاً در ماه اکتبر، قبل از هالووین، فستیوال‌ها برداشت محصول و آمدن پاییز را جشن می‌گیرند و انواع فعالیت‌ها، مسابقات و غذاها مرتبط با کدو تنبل را به رخ می‌کشند.

جشنواره کدو تنبل شامل تعدادی فعالیت است که بسیاری از آنها برای کودکان طراحی شده اند. معمولا یک تکه کدو حلوایی وجود دارد که کودکان می توانند کدو تنبلی را برای بردن به خانه انتخاب کنند. معمولاً پایه‌های حکاکی و تزئین کدو تنبل وجود دارد و افراد می‌توانند عکس‌های خود را با نمونه‌های بسیار بزرگ میوه بگیرند. اغلب، رژه ای نیز برگزار می شود که نشان دهنده مشاغل و گروه های مختلف محلی است.

Pumpkins.

کدو تنبل.

سرگرمی نیز یک عنصر معمولی از جشنواره کدو تنبل است. موسیقی زنده، دلقک‌ها و نقاشی چهره کودکان همه فعالیت‌های رایجی هستند. از آنجایی که جشنواره‌ها بسیار نزدیک به هالووین برگزار می‌شوند، اغلب خانه‌ای خالی از سکنه وجود دارد که بچه‌ها می‌توانند در آن قدم بزنند. برای بزرگسالان، غرفه هایی وجود دارد که انواع محصولات و اقلام صنایع دستی الهام گرفته از برداشت را می فروشند.

آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

Pumpkin-related foods, including pies, are available at a pumpkin festival.

غذاهای مرتبط با کدو تنبل، از جمله پای، در جشنواره کدو تنبل موجود است.

مسابقات متعددی نیز در جشنواره کدو تنبل وجود دارد. مسابقات برای بزرگترین کدو تنبل، خوشمزه ترین کدو تنبل و بهترین حکاکی یا مجسمه کدو تنبل برگزار می شود. همچنین مسابقات پخت پای کدو تنبل برگزار می شود که در آن داوران پای های خانگی رقبا را می چشند و برنده را انتخاب می کنند. مسابقات پای خوری نیز محبوب هستند و شرکت کنندگان در رقابت برای مصرف بیشترین مقدار پای در یک بازه زمانی محدود با یکدیگر رقابت می کنند. حتی دانه‌های کدو تنبل هم درگیر هستند، با مسابقه‌ای که ببینیم چه کسی می‌تواند یک دانه را دورتر تف کند.

Clown acts are commonly offered at pumpkin festivals.

نمایش های دلقک معمولا در جشنواره های کدو تنبل ارائه می شود.

یکی دیگر از مسابقات بسیار محبوب در این جشنواره ها مسابقات زیبایی است. معمولاً شامل دسته‌هایی برای دختران کوچکتر و بزرگتر است، برندگان این مسابقات به عنوان ملکه، شاهزاده خانم یا “خانم” جشنواره کدو تنبل انتخاب می شوند. برندگان تمام مسابقات معمولا جوایزی دریافت می کنند، اغلب یک روبان، ارسی یا حتی یک جایزه. جوایز دیگر ممکن است شامل پول یا گواهی هدیه باشد.

غذا در جشنواره به شدت بر پایه کدو تنبل است، اگرچه سایر غذاهای معمولی جشنواره، مانند همبرگر و هات داگ، معمولاً نیز در دسترس هستند. پای کدو تنبل، کیک، و بستنی تنها تعدادی از غذاهای مضمون فروخته شده هستند. اغلب حتی آبجو و شراب نیز از کدو تنبل تهیه می شود.

جشنواره کدو تنبل اغلب با سایر عناصر کشاورزی، مانند نمایش اسب یا دام، محصولات کشاورزی، و نمایشگاه‌های صنایع دستی ترکیب می‌شود. از آنجایی که آنها محلی هستند، فرصت های خوبی برای جوامع هستند تا گرد هم آیند و جشن بگیرند. این جشن‌ها اغلب تا شب ادامه دارند و فعالیت‌های روز را با شام و رقص به پایان می‌رسانند.

حتما بخوانید : موزه مصر چیست؟
چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا