سبک زندگی

12 نشانه ظریف که ثابت می کند می توان به کسی اعتماد کرد

12 نشانه ظریف که ثابت می کند می توان به کسی اعتماد کرد

چگونه می توانید تشخیص دهید که یک آشنا یا شریک جدید قابل اعتماد است؟ اگرچه برای شناخت واقعی یک فرد زمان زیادی طول می کشد، اما این 12 ویژگی و رفتار نشان می دهد که او فردی است که می توان به او اعتماد کرد.

1. آنها به قول خود عمل می کنند.

چه آن‌ها در مورد اطلاعات حساسی که به آنها گفته‌اید محرمانه نگاه می‌کنند، به توافقی که بسته‌اید احترام می‌گذارند یا در کنار کسی که قول حمایت از او داده‌اند می‌ایستند، به قول‌های خود عمل می‌کنند. حتی اگر حالشان خوب نباشد یا چیز دیگری در زندگیشان پیش بیاید، نشان می دهند که حرفشان پیوند آنهاست.

2. آنها قابل اعتماد هستند.

وقتی آنها به شما می گویند که قرار است کاری انجام دهند، به قول خود احترام می گذارند. چه ساعت 3 بامداد در فرودگاه حاضر شوند تا شما را ببرند، چه به یاد داشته باشید که گیاهان خود را در زمانی که دور هستید آبیاری کنید، آنها این کار را انجام خواهند داد. اساساً، آنها ثابت می کنند که به یک خطا قابل اعتماد هستند.

3. آنها به فضا و وسایل شما احترام می گذارند.

در حالی که برخی از افراد در محل شما والس می‌زنند و بدون درخواست از آشپزخانه شما چیزهایی می‌خورند، یک فرد قابل اعتماد از او دعوت می‌کند و حتی به وسایل شما دست نمی‌زند بدون اینکه مطمئن شود درست است. آنها به دیگران و متعلقاتشان احترام می گذارند و به همین دلیل، رفتار نامناسبی از خود نشان نمی دهند.

4. آنها اقلام قرض گرفته شده را به سرعت (و در شرایط خوب) برمی گردانند.

اگر ماشین خود را به دوستی قرض دهید و آنها آن را شسته و پر بنزین پس دهند، این نشانه بزرگی است که این شخص قابل اعتماد است. اگر کتابی را به یکی از دوستانتان قرض دهید و آسیب ببیند و آنها آن را با یک نسخه جدید جایگزین کنند، همینطور است.

5. آنها به مرزهای شخصی شما احترام می گذارند.

این شخص به جای اینکه شما را به خاطر اخلاق شخصی یا انتخاب های زندگیتان مسخره کند، بدون تردید آنها را می پذیرد و حمایت می کند. شما گوشت نمی خورید؟ آنها در باربیکیو سالانه خود گزینه های گیاهی شگفت انگیزی خواهند داشت. تو آغوشگر نیستی؟ آنها به جای آن یک مشت یا دست دادن ارائه می دهند تا اطمینان حاصل کنند که با آنها احساس راحتی می کنید.

6. آنها پاسخگوی اشتباهات خود هستند.

در حالی که برخی از افراد دیگران را به خاطر تخلفات خود سرزنش می‌کنند، یک فرد قابل اعتماد تنها مسئولیت اشتباهات خود را نمی‌پذیرد، بلکه تلاش صادقانه‌ای را برای جبران اشتباه خود انجام می‌دهد. می‌توانید به کسی اعتماد کنید که به جای اینکه بخواهد آن را بپوشاند، صادق است.

7. آنها در مورد مبارزات خود با شما صحبت می کنند.

اگر شخصی درمورد چیزهایی که با آنها دست و پنجه نرم می‌کند (یا در گذشته با آنها مشکل داشته است) خطر می‌کند، به شما نشان می‌دهد که جزئیات شخصی به شما اعتماد دارد. به این ترتیب، شما یک ایده کاملا محکم دارید که می توانید به نوبه خود به آنها اعتماد کنید تا اطلاعات شما را محرمانه نگه دارند.

8. آنها یکپارچگی عالی خود را با حرکات کوچک نشان می دهند.

اگر یک دلار از شما قرض بگیرند، در اسرع وقت آن را بازپرداخت خواهند کرد، یا اگر آنها را با نوشیدنی یا میان وعده غافلگیر کنید، در اسرع وقت متقابل خواهند کرد. سرعت و صداقتی که شخص با آن هدایای کوچک را برمی‌گرداند، گویای شخصیت اوست.

9. آنها برای شما در مورد دیگران بدگویی نمی کنند.

این به همان شیوه است که “اگر آنها با شما خیانت کنند، به شما خیانت خواهند کرد”—کسی که اسرار دیگران را به شما می‌گوید، بدون شک با شما در میان خواهد گذاشت. به نوبه خود با دیگران در مقابل، شخصی که اطلاعات دیگران را برای خود نگه می‌دارد، از آنچه شما به‌طور محرمانه با آنها به اشتراک می‌گذارید نیز محافظت می‌کند.

10. آنها به دستاوردهایی در قانون شکنی افتخار نمی کنند.

اگر کسی پوزخند می زند و داستان هایی درباره نحوه تقلب در مالیات خود، فرار از مجازات به دلیل نقض قانون، یا با یک ساعت جدید نشان می دهد و به شما نمی گوید آن را از کجا تهیه کرده است، تعریف می کند، اینها پرچم های قرمز بزرگی هستند. در مقابل، کسی که در مورد معاملات خود صادق است، ماهیت قابل اعتماد خود را نشان می دهد.

11. آنها به جای استفاده از موقعیت ها، از افرادی که آسیب پذیر هستند محافظت می کنند.

اگر شخصی در یک مهمانی مست از حال برود، آیا این شخص با او می نشیند و از نوشیدن آب اطمینان می دهد، نه اینکه روی او بکشد و بخندد؟ به طور مشابه، اگر کسی در بحران باشد، آیا این شخص بدون هیچ هدفی از عمل متقابل به او کمک می کند؟ خیرخواهی بدون انتظار پاداش یک ویژگی قابل اعتماد است.

12. حیوانات آنها را دوست دارند.

این یکی از مهمترین چیزهایی است که باید به دنبال آن باشید زیرا حیوانات در مورد شخصیت افراد به طرز شگفت انگیزی شهودی هستند. اگر یک سگ یا اسب به طور طبیعی به سمت این شخص جذب شود، به خصوص با محبت، به احتمال زیاد قابل اعتماد هستند. مراقب کسانی باشید که حیوانات آنها را دوست ندارند یا بلافاصله نسبت به آنها پرخاشگر می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا