معماری

10 بهترین ایده باغ خانه برای افزایش زیبایی باغ خانه شما

10 بهترین ایده باغ خانه برای افزایش زیبایی باغ خانه شما

صفحه اصلی » ایده ها و الهامات طراحی » 10 بهترین ایده باغ خانه برای افزایش زیبایی باغ خانه شما

ایده های باغ خانگی

هنگامی که جهان به وجود آمد، میلیون ها سال پیش، طبیعت وجود داشت. همانطور که انسان در طول زمان تکامل یافت، دست به دست هم با عناصر طبیعی پیشرفت کرد و یاد گرفت که چگونه در هماهنگی زندگی کند.

اما در عصر امروزی، به نظر می‌رسد که طبیعت به عقب نشسته است. با توجه به اینکه چگونه بدون طبیعت و سرسبزی، بشر نمی تواند زنده بماند، این اولویت خطرناکی است. این جنبه حیاتی زمین مادر باید با تلاش های فردی در حال حاضر حفظ شود.

لازم نیست که یک هیپی یا عاشق طبیعت باشید تا اهمیت محوطه سازی، فضاهای باغ و منابع طبیعی را درک کنید. آنها به تصفیه هوای بسیار آلوده ای که تنفس می کنیم کمک می کنند تا اکسیژن پایداری را فراهم کنیم. برای حفظ چرخه های طبیعی رزق و روزی، می توانیم از ایده های باغ کوچک یا حیاط خلوت بزرگتر با نگهداری بسیار کم استفاده کنیم.

امروز، ایده‌های طراحی باغ خانه را برای بازسازی فضاهای فرسوده در خانه زیبای شما مورد بحث قرار می‌دهیم. با کمی تفکر خلاق، می توانید یک باغ زیبا در حیاط خلوت، پاسیو، بالکن، جعبه های پنجره یا حتی اتاق نشیمن خود داشته باشید.

ما را باور نمی کنید؟ برای آشنایی با برخی از طراحی باغ و طرح‌های محوطه‌سازی نوآورانه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

همچنین بخوانید – بهترین ایده‌های دکوراسیون منزل

home garden ideas

اعتبار تصویر: gaamc.org

چرا به باغچه خانه نیاز دارید؟

علاوه بر نیاز شدید به گردش چرخه دی اکسید کربن و اکسیژن، دلایل متعددی برای انتخاب باغچه خانگی وجود دارد.

برای شروع، ارزش زیبایی شناختی به ملک شما می بخشد. گیاهان، کوهنوردان و حتی ساکولنت ها نشان دهنده زندگی هستند. آنها خانه شما را روشن می کنند و به سبک زندگی کسل کننده می بخشند.

انرژی مثبت می آورند. چندین گیاه مانند گیاهان پولی، نیلوفرهای صلح، بامبو لاکی و غیره به فضای زندگی شما روحیه مثبت می بخشند و زندگی شما را غنی می کنند.

آنها هزینه های زندگی را کاهش می دهند. باغ های گیاهی، گیاهان سبزی، شاخ و برگ میوه و باغ های گل همواره هزینه های زندگی را کاهش می دهند. می‌توانید سبزیجات، گل‌های خود را پرورش دهید تا خانه را روشن‌تر کنید و ادویه‌های خانگی را برای آشپزی بکارید.

آنها به ایجاد فضاهای بیرونی خوش منظره برای آرامش کمک می کنند. می‌توانید کوهنوردان و سبدهای آویزان گلدانی با گیاهان زیبا را به آلاچیق‌های خود اضافه کنید و آلاچیق‌ها را برای ایجاد منطقه‌ای آرام برای استراحت پس از یک روز طولانی و سخت قرار دهید.

آنها پس زمینه ای برای شام های عاشقانه ایجاد می کنند. حالا دیگر لازم نیست برای لذت بردن از یک وعده غذایی با منظره به یک رستوران گردان پشت بام یا یک کافه باغ قدم بزنید. کافی است یک شام عاشقانه درست کنید و در باغ بالکن یا حیاط خلوت زیبای خود بنشینید تا در کنار یکدیگر از منظره لذت ببرید.

آنها ارزش ملک شما را بسیار ارزیابی می کنند. اگر امیدوارید خانه خود را بفروشید، باغ خانه ایکس فاکتور را برای جلب رضایت خریداران بالقوه اضافه می کند.

بنابراین می بینید، باغ خانه هدیه ای است که هرگز از دادن آن دست نمی کشد.

اکنون اجازه دهید به چند ایده طراحی خلاقانه برای پیاده سازی در داخل و خارج از خانه خود برای ساختن باغچه های خانگی خود نگاه کنیم. ما راه حل هایی برای حیاط خلوت، پاسیو و حتی فضاهای کوچک داریم که نیاز به کمی تفکر خلاق دارند. پس بیایید شروع کنیم.

همچنین بخوانید – بهترین ایده های طراحی بالکن

Why do you need a home garden

اعتبار تصویر: decoratorist.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا