معماری

7 بهترین ایده طراحی بالکن برای تزیین بالکن منزل شما

7 بهترین ایده طراحی بالکن برای تزیین بالکن منزل شما

افراد بیشتر بر روی چیدمان دکور خانه برای دفتر خانه خود یا نصب تخت خواب در محل زندگی خود متمرکز هستند. اتاق و در نظر گرفتن فضای کف داخلی برای طراحی داخلی آنها. آنها از این فضای زندگی در فضای باز زیبا که در واقع هدف بیشتری در سرگرمی و یافتن آرامش شخصی دارد، غفلت می کنند.

بنابراین، چه یک بالکن کوچک یا یک بالکن بزرگ داشته باشید، به اندازه بقیه طراحی خانه شما سزاوار توجه است.

1. یک باغ کوچک برای گردش هوا و عشق خود به باغبانی بسازید

چه کسی می گوید که نمی توانید باغ داشته باشید فقط به این دلیل که در یک طبقه بالاتر زندگی می کنید؟

باغ‌های بالکن در حال حاضر بسیار محبوب هستند. شما می توانید چند گلدان گل، شاید تعدادی ساکولنت و خزنده را انتخاب کنید. حتی گزینه‌های بسیار خوبی برای کاشت چمن مصنوعی وجود دارد که می‌توانید برای احساس باغ روی آن قدم بزنید.

می توانید بالکن زیبایی داشته باشید که نیازهای باغبانی شما را برآورده کند. چند گیاه یا میوه گیاهی مانند گوجه فرنگی، درخت لیمو و غیره را نصب کنید. همچنین می توانید یک باغ گیاهی منحصر به فرد پنجاه طبقه بالاتر از سطح زمین ایجاد کنید یا گیاهان گلدار زیبایی مانند گل رز، هیبیسکوس و غیره پرورش دهید. همچنین می‌توانید یک باغ عمودی انتخاب کنید که جذابیت خاصی به فضای زندگی در فضای باز شما می‌بخشد.

بهترین چیز در مورد باغ بالکن، جدای از ارزش زیبایی شناختی، هوای دائماً تصفیه کننده آن است. این گیاهان دی اکسید کربن را جذب کرده و اکسیژن را دفع می کنند. بنابراین، همیشه می توانید انتظار تنفس در هوای تازه با حداقل آلاینده ها را داشته باشید. در شهرهای شلوغی مانند نیویورک، بروکلین، واشنگتن، شیکاگو و غیره، این وسایل کنترل شده برای تصفیه هوا برای هر خانواده ای مورد استقبال قرار می گیرد.

همچنین بخوانید – بهترین ایده ها و طرح های باغبانی خانگی< /a>

7 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 d8a7db8cd8afd987 d8b7d8b1d8a7d8addb8c d8a8d8a7d984daa9d986 d8a8d8b1d8a7db8c d8aad8b2db8cdb8cd986 d8a8d8a7d984 653f7125bc733

اعتبار تصویر: advaithaventures.com

2. مقداری شیشه یا مش برای کنترل آفات با منظره ای عالی نصب کنید

اگر نگران کنترل آفات در باغ بالکن خود هستید، همیشه می توانید یک پوشش شیشه ای را انتخاب کنید. این نه تنها از آفات مضر جلوگیری می کند، بلکه حسی آینده نگرانه به فضای بیرونی شما می بخشد. بالکن شما مانند یک گلخانه به نظر می رسد در حالی که منظره ای عالی از خط افق منهتن ارائه می دهد.

اگر می‌خواهید فضای بالکن را از گیاهان و آفات پاک نگه دارید، همیشه می‌توانید توری یا توری را برای پوشاندن کل فضا انتخاب کنید. بالکن تقریباً شبیه برج ایفل به نظر می رسد وقتی به منظره زیبای شهر نگاه می کنید.

یک بالکن سرپوشیده ایده خوبی برای جلوگیری از آلودگی است. اگر اینقدر تمایل دارید، می توانید به جای ساختار محصور، پنجره های شیشه ای نصب کنید. به این ترتیب، می‌توانید از هوای تازه به خانه خود استقبال کنید و در عین حال از آفات و حشرات جلوگیری کنید.

همچنین بخوانید – 50 ایده طراحی پاسیو برای فضای باز و حیاط خلوت< /p>

balcony space

اعتبار تصویر: Pinterest.com

برخی از ساختمان‌های آپارتمانی دارای دیوارهای بتنی ایمن، هر چند بلند یا پایین، در بالکن هستند. می توانید به راحتی آنها را شکسته و به جای آن نرده های فولادی ضد زنگ یا فرفورژه نصب کنید.

اگر می‌خواهید چند خزنده یا ایده‌های تزئینی برای روشن‌تر کردن فضای بالکن خود نصب کنید، این نرده‌ها می‌توانند به عنوان نگهدارنده عمل کنند. خزنده ها را در امتداد نرده ها در هم بپیچید و رشد آنها را تماشا کنید و منظره ای از سرسبزی و آرامش ایجاد کنید. این نرده ها همچنین می توانند چندین ایده های طراحی خانه آویزان مانند چراغ های زهی، ملیله و غیره را در خود جای دهند.

اگر می‌توانید نرده‌های بلند بالکن نصب کنید، می‌توانند به عنوان یک دژ باورنکردنی برای آویزان کردن یک بانوج نیز عمل کنند. می توانید آن را با یک دکور زیبا ترکیب کنید تا کل فضای زندگی را به هم ببندید.

همچنین بخوانید – 14 بهترین ایده دکور آپارتمان استودیویی کوچک

balcony wall

اعتبار تصویر: mycloudforest.com

4. روی مبلمان راحت و نوآورانه در فضای باز سرمایه گذاری کنید

صحبت از بانوج شد، بالکن فضای بسیار خوبی برای استراحت در فضای باز فراهم می کند. چرا چند قطعه مبتکرانه در فضای باز اضافه نمی کنید تا فضایی ایجاد کنید که بتوانید پس از یک روز طولانی در آن احساس آرامش کنید؟

می‌توانید روکش‌های چوبی را با روکش فرش در فضای باز نصب کنید. یک میز قهوه با صندلی عشق قرار دهید. با چند بالش پرتابی و فویل تزئین کنید! شما یک قسمت نشیمن در فضای باز دارید که در آن می توانید قهوه صبح خود را میل کنید یا بعد از یک روز سخت در دفتر با پاهای خود بنشینید.

همچنین می‌توانید یک میز کوچک و نشیمن زمینی با کوسن انتخاب کنید یا از مهارت‌های خود برای ساختن صندلی‌های تکی با استفاده از پالت‌های چوبی یا چوب دستی استفاده کنید. اگرچه مینیمالیستی است، اما این لمس‌های شخصی ساده می‌تواند فضای نشیمن در فضای باز را به طرز غیرمعمولی روشن کند. اینها همچنین می توانند مناسب هر ایده طراحی بالکن کوچک باشند زیرا برای خلاقیت در فضای محدود خود نیاز دارید.

برای چیدمان آرامش‌بخش‌تر، نصب یک تخت خواب در بالکن‌تان بی‌سابقه نیست. به Ikea بروید و ایده‌های طراحی چشمگیر را پیدا کنید. لازم نیست همه مبلمان فضای باز فقط برای فضای باز طراحی شوند. الهام در غیرمنتظره ترین لحظات رخ می دهد. ممکن است برخی از مبلمان یا قطعات تزئینی خانه را پیدا کنید که برای طراحی داخلی داخلی و خارجی به خوبی کار می کنند.

همچنین بخوانید – 10 بهترین نرم افزار طراحی مبلمان

7 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 d8a7db8cd8afd987 d8b7d8b1d8a7d8addb8c d8a8d8a7d984daa9d986 d8a8d8b1d8a7db8c d8aad8b2db8cdb8cd986 d8a8d8a7d984 653f712a905fe

اعتبار تصویر: pinterest.com

یکی دیگر از جنبه های بسیار مهم طراحی بالکن، نورپردازی است. بالکن شما دقیقاً مانند فضای نشیمن داخلی باید به اندازه کافی روشن باشد و در عین حال محیطی زیبا برای آرامش شما ایجاد کند.

اگر فضای بالکن سرپوشیده ای دارید، می توانید به راحتی چند چراغ آویز یا چراغ رشته ای آویزان کنید. به نظر می رسد که آنها از سقف می ریزند که جلوه حضور در یک جنگل مسحور را ایجاد می کند.

البته، دیوارکوب‌های تزئینی با طرح‌های نوآورانه یا برخی لامپ‌های DIY نیز می‌توانند معجزه کنند تا به زندگی در فضای باز شما نیرو ببخشند. ما نورهای زرد ظریف را پیشنهاد می کنیم زیرا به روشن شدن فضای بالکن به اندازه کافی کمک می کنند و در عین حال جلوه های زیبایی در اطراف دکوراسیون بالکن شما ایجاد می کنند.

همچنین بخوانید – بهترین ایده‌های نورپردازی آشپزخانه

7 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 d8a7db8cd8afd987 d8b7d8b1d8a7d8addb8c d8a8d8a7d984daa9d986 d8a8d8b1d8a7db8c d8aad8b2db8cdb8cd986 d8a8d8a7d984 653f712c1a629

همچنین بخوانید – countryliving.com

6. مرکز باربیکیو خود را بسازید

چندلر را به یاد دارید که در بالکن مونیکا کباب می‌کرد؟

شهر نیویورک ممکن است فضای کافی در خارج از منزل برای نصب منقل و کباب پز نداشته باشد، اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید این تجملات را گرامی بدارید.

از فضای بالکن بیرونی برای نصب یک کباب پز کوچک برای کباب کردن یکشنبه ها استفاده کنید و از هیجان آشپزی در فضای باز لذت ببرید. شما مجبور نیستید خانه خود را با وسایلی که شما را خفه می کنند پر کنید. در عوض، نیازهای خود را برای کباب کردن به بالکن منتقل کنید، نان های همبرگر خود را برگردانید، گوشت گاو یا مرغ لذیذ را تفت دهید، بیکن بپزید، چه چیزی دارید.

یک فضای کباب پز در فضای باز در بالکن، فضای مناسبی را برای لذت بردن از غذاهای لذیذ بدون خطرات بخار فراهم می کند.

همچنین بخوانید – بهترین ایده‌های طراحی بیرون خانه

balcony design with grill

اعتبار تصویر: pinterest.com

7. برای زیبایی شناسی روی ایده های دکوراسیون فضای باز تمرکز کنید

اگر بالکن کوچکی دارید یا علاقه مند به ایده های طراحی مینیمالیستی هستید، می توانید توجه خود را بیشتر متمرکز کنید. ارزش زیبایی شناختی فضای بالکن شما. اگر دوست دارید چند زنگ بادی، گلدان آویز، چراغ سقفی، حتی قاب عکس آویزان کنید. ایده های طراحی بالکن کوچک پایان ناپذیر است.

اگر از طرف دیگر فضای کافی در بالکن خود دارید، می توانید ایده های زیبای دکور فضای باز را انتخاب کنید. تابلویی را که خلق کردید یا چند طرح DIY را آویزان کنید. با فرش های فضای باز و چند گلدان مصنوعی با ماهرانه تزئین کنید. چند بالش پرتابی را روی یک تخت خواب یا چند کوسن در کناره‌های عرشه قرار دهید.

این ایده‌های تزئینی ساده می‌توانند در عین حال که شخصیتی به بالکن زیبای شما می‌بخشند، اهدافی فوق‌العاده داشته باشند. آن‌ها ارزش زیبایی‌شناختی را به فضای بیرون می‌افزایند و یک منطقه کاملاً جذاب برای مطالعه یا استراحت در یک روز آرام ایجاد می‌کنند.

outdoor decor ideas for balcony

اعتبار تصویر: apartmenttherapy.info

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا