چطوری میشه

نحوه برگزاری مسابقه رسانه های اجتماعی برای رشد سایت خود (بهترین روش ها)

نحوه برگزاری مسابقه رسانه های اجتماعی برای رشد سایت خود (بهترین روش ها)

در طول سال‌ها، شاهد این بوده‌ایم که مسابقات رسانه‌های اجتماعی چقدر می‌توانند برای رشد یک وب‌سایت قدرتمند باشند. هنگامی که ما تولد 14 سالگی خود را جشن گرفتیم، هدایایی را برگزار کردیم که ترافیک و تبدیل ما را دو برابر کرد.

با میلیاردها کاربر فعال، پلتفرم هایی مانند فیس بوک معدن طلا برای بازدیدکنندگان بالقوه هستند. یک مسابقه به خوبی اجرا شده می تواند به این مخاطبان کمک کند و ترافیک سایت شما را هدایت کند.

در این مقاله، شما را با مراحل نحوه اجرای مسابقه رسانه های اجتماعی برای رشد وب سایت خود آشنا می کنیم. چه یک وبلاگ کوچک باشید یا یک کسب و کار معتبر، این تاکتیک می تواند به افزایش ترافیک و تعامل کمک کند.

Running a social media contest to grow your website

چرا مسابقه رسانه های اجتماعی را در وب سایت خود برگزار کنید؟

برگزاری یک مسابقه رسانه های اجتماعی یکی از بهترین راه ها برای افزایش آگاهی از برند در مورد وبلاگ وردپرس یا کسب و کار، به خصوص اگر هنوز جدید باشد.

ما سال‌هاست که هدایای سالانه انجام می‌دهیم، و نتایج همیشه موفقیت‌آمیز بوده است. در واقع، جشن تولد 14 سالگی ما بیش از 20000 شرکت کننده را جذب کرد.

مردم معمولاً دوست دارند پاداش بگیرند. اگر مسابقه ای با یک هدیه جذاب برگزار شود، مطمئناً برند شما توجه مردم را به خود جلب می کند. علاوه بر این، پلتفرم های رسانه های اجتماعی بهترین مکان برای انجام هدایا و مسابقات هستند.

براساس تحقیق آمار رسانه های اجتماعی ما، فیسبوک به تنهایی بیش از 3 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد، در حالی که یوتیوب بیش از 2.5 میلیارد کاربر دارد. این تعداد زیادی ترافیک بالقوه و مشتریان بالقوه است.

اگر یک کسب و کار معتبر هستید، می توانید از مسابقات رسانه های اجتماعی نیز برای تعامل با مخاطبان هدف خود استفاده کنید.

در اینجا چند ایده برای مسابقات رسانه های اجتماعی وجود دارد:

  • قرعه‌کشی‌های انحصاری برای تبلیغ نام تجاری خود، ایجاد سرنخ و افزایش تعامل انجام دهید.
  • یک کارت هدیه برای جشن تولد شرکت خود هدیه دهید.
  • یک چیز بی اهمیت برای پاداش دادن به مشتری با محصول جدید انجام دهید.
  • یک مسابقه ویدیویی یا مسابقه عکس برای تقویت محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) برای برند خود ایجاد کنید اثبات اجتماعی.

هر ایده مسابقه رسانه‌های اجتماعی را امتحان کنید، می‌تواند باعث شود مشتریان شما احساس قدردانی و ارتباط با برند شما کنند.

WPBeginner birthday example

در مجموع، اجرای مسابقات رسانه های اجتماعی یک استراتژی بازاریابی عالی است. با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می‌توانید به راحتی یک مسابقه موفق در رسانه‌های اجتماعی برای وب سایت وردپرس. می‌توانید از این پیوندهای سریع برای پیمایش مراحل زیر استفاده کنید:

مرحله 1: RafflePress را نصب کنید و اولین مسابقه خود را ایجاد کنید

ساده‌ترین راه برای ایجاد جایزه در رسانه‌های اجتماعی استفاده از RafflePress. این بهترین افزونه هدیه وردپرس است و از آن پشتیبانی می کند. همه پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی.

RafflePress همچنین دارای قالب‌های هدایای آماده است که می‌توانید از آن‌ها برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام، توییتر، فیس‌بوک، TikTok و موارد دیگر استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره RafflePress، می توانید بررسی RafflePress عمیق ما را بخوانید.< /p>

توجه: یک نسخه رایگان RafflePress، بنابراین می توانید قبل از خرید افزونه را امتحان کنید. با این حال، در این راهنما، ما از RafflePress premium استفاده خواهیم کرد زیرا از پلتفرم های اجتماعی بیشتری پشتیبانی می کند و قالب های بیشتری دارد.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که RafflePress را نصب و فعال کنید. /a> افزونه. برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما را در نحوه نصب افزونه وردپرس.

پس از فعال‌سازی، صفحه خوش‌آمدگویی RafflePress را در داشبورد وردپرس خواهید دید. اکنون می توانید ادامه دهید و کلید مجوز خود را وارد کنید.

RafflePress

این اطلاعات را می توانید در حساب کاربری خود در وب سایت RafflePress پیدا کنید.

پس از وارد کردن این اطلاعات، با رفتن به  RafflePress » افزودن جدید، آماده ایجاد اولین مسابقه رسانه اجتماعی خود هستید.

Adding a new giveaway
نحوه برگزاری مسابقه رسانه های اجتماعی برای رشد سایت خود بهترین روش ها 1

در صفحه بعدی، باید نام مسابقه رسانه اجتماعی خود را انتخاب کنید. این فقط برای مرجع شما است، بنابراین می توانید از هر چیزی که می خواهید استفاده کنید.

پس از آن، تمام قالب‌های مختلفی را که می‌توانید برای یک جایزه یا مسابقه ایجاد کنید.

Choose a giveaway template
نحوه برگزاری مسابقه رسانه های اجتماعی برای رشد سایت خود بهترین روش ها 2

الگوهای آماده ای برای انواع مختلف مسابقات و وب سایت های اجتماعی وجود دارد. اگر دنبال کنندگان بیشتری در این پلتفرم ها می خواهید، این قالب ها می توانند در زمان شما صرفه جویی کنند.

همچنین می‌توانید با انتخاب الگوی «کلاسیک هدیه» مسابقه خود را از ابتدا طراحی کنید. RafflePress به شما امکان می دهد چندین روش ورود به یک مسابقه اضافه کنید، بنابراین می توانید حتی از یک الگو برای افزایش دنبال کنندگان خود در چندین شبکه اجتماعی استفاده کنید.

در این راهنما، نحوه ایجاد یک social media مسابقه با استفاده از قالب Classic Giveaway. به سادگی ماوس خود را روی الگوی Classic Giveaway ببرید و سپس روی دکمه «استفاده از این الگو» کلیک کنید.

Choosing a template for your social media contest
نحوه برگزاری مسابقه رسانه های اجتماعی برای رشد سایت خود بهترین روش ها 3

این الگو را در سازنده کشیدن و رها کردن RafflePress باز می‌کند.

ما با اطلاع رسانی به بازدیدکنندگان شروع می کنیم که می توانند برنده شوند. برای انتخاب ناحیه عنوان، که به طور پیش‌فرض «جایزه عالی من» را نشان می‌دهد، به سادگی کلیک کنید.

The RafflePress WordPress giveaway plugin
نحوه برگزاری مسابقه رسانه های اجتماعی برای رشد سایت خود بهترین روش ها 4

اکنون می‌توانید اطلاعاتی درباره جایزه در قسمت‌های «نام» و «توضیحات» تایپ کنید.

به عنوان مثال، ممکن است بخواهید در مورد قوانین مسابقه، دلیل اجرای مسابقه و ارزش جایزه صحبت کنید.

Add prize details for your social media contest

همچنین می‌توانید عکسی از جایزه اضافه کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند ببینند چه چیزی در خطر است. حتی اضافه کردن لوگوی جایزه به سادگی می تواند رقابت را جلب توجه و جذاب تر کند.

برای انجام این کار، به سادگی روی “انتخاب تصویر” کلیک کنید. سپس، یک تصویر را از کتابخانه رسانه انتخاب کنید یا یک فایل جدید را از رایانه خود آپلود کنید.

How to add an image to a social media giveaway
نحوه برگزاری مسابقه رسانه های اجتماعی برای رشد سایت خود بهترین روش ها 5

در مرحله بعد، باید تاریخ شروع و پایان مسابقه خود را انتخاب کنید. اگر قصد دارید هدایای زیادی را در سایت خود اجرا کنید، این به شما امکان می دهد آنها را از قبل برنامه ریزی کنید. همچنین تضمین می‌کند که مسابقات شما به موقع شروع و به پایان می‌رسد، مهم نیست چقدر مشغله دارید.

در صورت امکان، توصیه می کنیم زمان کافی را قبل از تاریخ شروع بگذارید تا بتوانید به درستی هدایا را تبلیغ کنید.

برای مثال، می‌توانید آن را با استفاده از اعلان های فشار وب یا عنوان ارسال پیام کوتاه برای کاربران خود. این به ایجاد حس هیجان و انتظار قبل از اجرای مسابقه کمک می کند.

برای برنامه‌ریزی مسابقه رسانه‌های اجتماعی، کافی است تاریخ و ساعتی را در بخش‌های «هدایا شروع می‌شود…» و «هیچ جایزه پایان می‌یابد…» وارد کنید.

Scheduling a social media giveaway in WordPress
نحوه برگزاری مسابقه رسانه های اجتماعی برای رشد سایت خود بهترین روش ها 6

همچنین می‌خواهید فهرست کشویی «منطقه زمانی» را بررسی کنید. RafflePress به طور پیش فرض از منطقه زمانی در تنظیمات وب سایت شما استفاده می کند، اما شما می توانید آن را به هر چیزی که می خواهید تغییر دهید.

وقتی از اطلاعاتی که وارد کرده اید راضی هستید، روی “ویرایش انجام شد” کلیک کنید.

Saving your contest information in RafflePress
نحوه برگزاری مسابقه رسانه های اجتماعی برای رشد سایت خود بهترین روش ها 7

مرحله 2: اقداماتی را برای ورود به رسانه اجتماعی خود اضافه کنید مسابقه

وظیفه بعدی شما انتخاب نحوه ورود بازدیدکنندگان به هدیه است. برای انجام این کار، به سادگی به برگه «اقدامات» بروید.

Add actions to your contest

اقدامات، وظایفی هستند که افراد برای شرکت در مسابقه شما و واجد شرایط شدن برای جایزه انجام می‌دهند. RafflePress با بسیاری از اقدامات مختلف ارائه می شود، اما شما معمولاً می خواهید اقداماتی را که به دستیابی به اهداف شما کمک می کنند اولویت بندی کنید.

برای مثال، اگر می‌خواهید یک هدیه فیس بوک برای افزایش نرخ تعامل ایجاد کنید، سپس باید “صفحه ما را لایک کنید” یا “از ما در فیس بوک دیدن کنید” را به عنوان روش ورود انتخاب کنید.

حتما پلتفرم رسانه اجتماعی را انتخاب کنید که با مخاطبان هدف و اهداف تجاری شما همسو باشد. برای مثال، اگر جمعیت‌های جوان‌تر را هدف قرار می‌دهید، پلتفرم‌هایی مانند TikTok ممکن است مؤثرتر باشند. اگر روی B2B متمرکز هستید، LinkedIn می تواند انتخاب بهتری باشد.

به سادگی روی یک عمل کلیک کنید تا آن را به مسابقه خود اضافه کنید. سپس منوی سمت چپ به‌روزرسانی می‌شود تا تمام تنظیمات آن عملکرد را نشان دهد.

Action settings

هر عمل دارای تنظیمات اولیه است.

می‌توانید عنوانی را تایپ کنید که به بازدیدکنندگان شما نشان داده می‌شود، یا این عمل را اجباری کنید تا بازدیدکنندگان برای شرکت در مسابقه باید این کار را انجام دهند. اگر قصد دارید چندین روش ورود را ارائه دهید، اما می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان یک عمل را نسبت به سایرین انجام می‌دهند، مفید است.

هر کنش به صورت پیش‌فرض ارزش یک ورودی دارد، اما می‌توانید آن را تغییر دهید تا برخی از اقدامات ارزشمندتر از سایرین باشد. باز هم، این کار بازدیدکنندگان را تشویق می‌کند تا یک اقدام خاص را انجام دهند، حتی اگر انتخابی از روش‌های ورود را به آنها پیشنهاد دهید.

به عنوان مثال، اگر هدف شما به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام است، ممکن است اکشن “از ما در اینستاگرام دیدن کنید” ارزش دو ورودی داشته باشد، در حالی که هر روش دیگر فقط یک ورودی ارزش دارد.

Adding 'Visit us on Instagram' as an action for your social media contest
نحوه برگزاری مسابقه رسانه های اجتماعی برای رشد سایت خود بهترین روش ها 8

به غیر از این گزینه‌های کلی، تنظیمات مربوط به اقدامات خاص را نیز مشاهده خواهید کرد.

به عنوان مثال، اگر می خواهید شرکت کنندگان در فیس بوک از شما بازدید کنند، باید URL صفحه خود را وارد کنید.

Configuring the 'Visit our Facebook' contest action
نحوه برگزاری مسابقه رسانه های اجتماعی برای رشد سایت خود بهترین روش ها 9

پس از پر کردن این تنظیمات، می‌توانید روی برگه «افزودن اقدامات» کلیک کنید و روش‌های ورود بیشتری را به مسابقه اضافه کنید.

شما می‌توانید به تعداد دلخواه اقدام اضافه کنید. با ارائه روش‌های ورود چندگانه، اغلب می‌توانید شرکت‌کنندگان بیشتری داشته باشید و دنبال‌کنندگان خود را در چندین پلتفرم رسانه‌های اجتماعی افزایش دهید.

Adding multiple actions to a contest or giveaway
نحوه برگزاری مسابقه رسانه های اجتماعی برای رشد سایت خود بهترین روش ها 10

برخی از افراد سعی می‌کنند با استفاده از همه روش‌های ورود، شانس خود را برای برنده شدن افزایش دهند. با این حال، هنوز هم ایده خوبی است که اقدامات را بر اساس اهداف کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی خود اولویت بندی کنید.

به عنوان مثال، اگر می‌خواهید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید، ایده خوبی است که اکشن «از ما در اینستاگرام دیدن کنید» در بالای فهرست «راه‌های ورود» قرار دهید.

به سادگی روی هر عملی در ویرایشگر حرکت کنید و سپس دکمه نقطه‌دار را که در سمت چپ عملکرد ظاهر می‌شود، بگیرید. سپس، روش ورود را با کشیدن و رها کردن حرکت دهید.

Move actions
نحوه برگزاری مسابقه رسانه های اجتماعی برای رشد سایت خود بهترین روش ها 11

وقتی از نحوه تنظیم هدیه راضی هستید، فراموش نکنید که روی “ذخیره” کلیک کنید تا تغییرات خود را ذخیره کنید.

مرحله 3: سفارشی کردن نحوه ظاهر هدیه رسانه های اجتماعی

اکنون که هدیه شما تنظیم شده است، می توانید با انتخاب برگه “طراحی” ظاهر آن را تغییر دهید.

Design settings

در اینجا، می‌توانید فونت‌ها را تغییر دهید، رنگ دکمه جدیدی را انتخاب کنید، رنگ پس‌زمینه را تغییر دهید و موارد دیگر. حتی می‌توانید الگوی مسابقه را با استفاده از CSS سفارشی.

RafflePress یک پیش‌نمایش زنده از هدیه رسانه‌های اجتماعی را نشان می‌دهد، بنابراین می‌توانید تنظیمات مختلف را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی بهترین است. وقتی از ظاهر مسابقه راضی هستید، فراموش نکنید که روی دکمه «ذخیره» کلیک کنید.

مرحله 4: تنظیمات مسابقه رسانه های اجتماعی را تغییر دهید

RafflePress تنظیمات زیادی دارد که می توانید برای هدیه رسانه های اجتماعی خود از آنها استفاده کنید. این شامل نمایش و پنهان کردن گزینه‌ها، راه‌اندازی ردیابی، درج قوانین هدایا و موارد دیگر است.

بیایید با انتخاب برگه “تنظیمات” به این گزینه ها نگاهی بیندازیم.

در منوی «عمومی»، می‌توانید گزینه‌های اصلی را برای جایزه تنظیم کنید، از جمله نشان دادن برندگان مسابقه، تعداد کل ورودی‌ها، محدود کردن ثبت نام‌ها بر اساس آدرس IP، و موارد دیگر.

Changing the settings for a social media contest
نحوه برگزاری مسابقه رسانه های اجتماعی برای رشد سایت خود بهترین روش ها 12

اگر می خواهید مسابقه را در صفحه فرود خود منتشر کنید، باید یک URL را در قسمت “پیوند دائمی صفحه” تایپ کنید.

یک صفحه فرود هدیه ویژه برای اجرای مسابقه رسانه های اجتماعی مفید است، زیرا می توانید به راحتی صفحه را در تمام حساب های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. ما در ادامه این راهنما به شما نشان خواهیم داد که چگونه صفحه فرود را تنظیم کنید.

بعد از ایجاد تغییرات، به برگه «قوانین هدیه» بروید.

RafflePress دارای یک قواعد مولد است که می توانید از آن برای ایجاد سریع و آسان قوانین هدایایی برای کمپین خود استفاده کنید.

How to generate rules for a social media contest
نحوه برگزاری مسابقه رسانه های اجتماعی برای رشد سایت خود بهترین روش ها 13

با کلیک بر روی دکمه “ایجاد قوانین” فرمی ظاهر می شود که در آن می توانید اطلاعات مربوط به هدایا را وارد کنید.

در بیشتر موارد، شما یا شرکتتان حامی مسابقه خواهید بود. این بدان معناست که شما باید نام شرکت را وارد کنید، آدرس ایمیل تجاری، کشور، و مکان های واجد شرایط.

Generating rules for a social media contest
نحوه برگزاری مسابقه رسانه های اجتماعی برای رشد سایت خود بهترین روش ها 14

سپس RafflePress از این اطلاعات برای ایجاد برخی دستورالعمل‌ها و قوانین اولیه هدایا استفاده می‌کند.

فقط توجه داشته باشید که این یک نقطه شروع است. همچنان باید مطمئن شوید که هدایای شما از تمام قوانین و دستورالعمل‌های محلی، همراه با قوانین پلت‌فرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی پیروی می‌کند.

Adding rules to a social media competition
نحوه برگزاری مسابقه رسانه های اجتماعی برای رشد سایت خود بهترین روش ها 15

بعد، به برگه «تأیید ایمیل» بروید.

اگرچه در حال ایجاد یک مسابقه رسانه های اجتماعی هستید، ممکن است به شرکت کنندگان اجازه دهید با استفاده از آدرس ایمیل خود وارد شوند. در این مورد، شما فقط می خواهید ورودی های افرادی را بپذیرید که آدرس ایمیل آنها را تأیید می کنند.

برای انجام این کار، روی دکمه “شرکت کننده باید ایمیل خود را تایید کند” کلیک کنید تا سبز شود.

Enabling email verification for a social media contest
نحوه برگزاری مسابقه رسانه های اجتماعی برای رشد سایت خود بهترین روش ها 16

اگر از Google Analytics برای ردیابی تعامل کاربر استفاده کنید، سپس می توانید برگه “ردیابی موفقیت” را انتخاب کنید.

در اینجا، می‌توانید کد Google Analytics را اضافه کنید تا ببینید مردم چگونه با هدیه شما تعامل دارند.

Enabling success tracking in a social media contest
نحوه برگزاری مسابقه رسانه های اجتماعی برای رشد سایت خود بهترین روش ها 17

وقتی کاربر یک ورودی ارسال می‌کند، پایان کار نیست. ممکن است بخواهید شرکت کننده را به یک صفحه خاص تغییر دهید ، مانند A برای تنظیم تغییر مسیر ، برگه “Success Redirect” را انتخاب کرده و برای فعال کردن ضامع “فعال کردن موفقیت” کلیک کنید. سپس می توانید صفحه را به قسمت “URL REVIRECT” اضافه کنید.

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full resized"> Adding a redirect to a social media contest

از آنجا که شما در حال ایجاد یک مسابقه رسانه های اجتماعی هستید ، منطقی است که شرکت کنندگان بتوانند با استفاده از حساب های فیس بوک خود وارد شوند.

برای ورود به سیستم با فیس بوک ، به سادگی برگه “ورود به سیستم های اجتماعی” را انتخاب کرده و سپس “اجازه ورود به سیستم را …” را فعال کنید.

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full resized"> How to allow Facebook social login

مقررات عمومی حمایت از داده ها (GDPR) قانون اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) است که هدف از آن فراهم کردن کنترل بیشتر به شهروندان اتحادیه اروپا بر داده های شخصی خود است. اگر GDPR را بشکنید ، می توانید یک زمان خوب یا حتی زندان دریافت کنید.

خوشبختانه ، RAFFLEPRESS می تواند با درخواست رضایت قبل از ورود هر بازدید کننده ، به شما کمک کند تا GDPR را رعایت کنید. برای اضافه کردن این کادر ، به سادگی برگه “GDPR” را انتخاب کرده و سپس ضامن “GDPR Conscons” را فعال کنید.

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full resized"> How to add a GDPR checkbox to a social media contest > > > شکل>

رافلپرس متن پیش فرض دارد که به بازدید کنندگان نشان می دهد ، اما در صورت تمایل می توانید این کار را تغییر دهید. برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع ، به راهنمای نهایی برای وردپرس و انطباق GDPR .

هرزنامه و ورودی های جعلی می توانند شما را از رسیدن به اهداف خود باز دارند. با توجه به این موضوع ، ممکن است بخواهید با استفاده از یک recaptcha نامرئی از فرم هدیه خود محافظت کنید.

بر خلاف Captchas استاندارد که بازدید کنندگان را برای تکمیل یک معما به چالش می کشد ، recaptchas نامرئی در پس زمینه اجرا می شود. این به آنها اجازه می دهد تا اسپم و رباتها را بدون اضافه کردن اصطکاک به تجربه بازدید کننده مسدود کنند.

برای افزودن یک recaptcha نامرئی به رسانه های اجتماعی خود ، برگه “recaptcha” را انتخاب کنید. سپس ، “فعال کردن recaptcha نامرئی” را فعال کنید.

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full resized"> Adding an invisible recaptcha to a giveaway contest

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکرد recaptcha ، لطفاً به راهنمای ما در چگونه می توان recaptcha را به وردپرس اضافه کرد .

وقتی از نحوه تنظیم مسابقه رسانه های اجتماعی خوشحال هستید ، برای ذخیره تغییرات خود بر روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید.

مرحله 5: مسابقه رسانه های اجتماعی را در وب سایت وردپرس خود اضافه کنید

چند روش مختلف برای انتشار مسابقه رسانه های اجتماعی شما وجود دارد.

شما می توانید با کلیک بر روی نماد “+” ، رقابت را به هر پست یا صفحه وردپرس اضافه کنید تا یک بلوک جدید در ویرایشگر بلوک . سپس ، به سادگی در “rafflepress” تایپ کنید و هنگام ظاهر شدن ، بلوک مناسب را انتخاب کنید.

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full resized"> Adding a RafflePress contest block to WordPress

سپس می توانید منوی کشویی را باز کنید و هدیه ای را که قبلاً ایجاد کرده اید انتخاب کنید.

پس از آن ، به سادگی بر روی “به روزرسانی” یا “انتشار” کلیک کنید تا مسابقه رسانه های اجتماعی در وب سایت وردپرس خود به طور زنده انجام شود.

Select giveaway

گزینه دیگر اضافه کردن مسابقه رسانه های اجتماعی به هر صفحه ، پست یا منطقه آماده ویجت با استفاده از کد کوتاه است.

برای یافتن این کد کوتاه ، برگه “انتشار” را در ویرایشگر Giveaway باز کنید.

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full resized"> Publishing your social media giveaway

از اینجا ، روی “کد کوتاه وردپرس” کلیک کنید ، و RafflePress کد کوتاه را که می توانید استفاده کنید نشان می دهد.

اکنون می توانید پیش بروید و این کد کوتاه را در هر صفحه ، پست یا منطقه آماده ویجت قرار دهید.

Contest shortcode

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه قرار دادن کد کوتاه ، لطفاً به راهنمای ما در نحوه اضافه کردن کد کوتاه در وردپرس.

شما همچنین می توانید مسابقه را به عنوان یک صفحه مستقل منتشر کنید. در ویرایشگر Giveaway ، برگه “انتشار” را انتخاب کنید. سپس ، “صفحه فرود Giveaway” را انتخاب کنید و پیوند “اینجا را کلیک کنید …” انتخاب کنید.

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full resized"> How to create a giveaway landing page in WordPress >

اگر قبلاً نداشته اید ، باید URL را در جایی که این صفحه منتشر می شود تایپ کنید.

پس از آن ، پیش بروید و روی “مشاهده” کلیک کنید.

<شکل کلاس = "wp-block-image size-full resized"> Publishing your social media giveaway

قرعه کشی اکنون بخش اعطای شما را به عنوان صفحه فرود منتشر می کند.

اگر از URL بازدید می کنید ، مسابقه رسانه های اجتماعی را به صورت زنده مشاهده خواهید کرد.

<شکل کلاس = "wp-block-image"> Landing page preview

اگر از نحوه ظاهر شدن صفحه نمایش Giveaway ناراضی هستید ، همیشه می توانید ویرایشگر Giveaway را باز کنید ، روی برگه “طراحی” کلیک کنید و تغییراتی ایجاد کنید.

بهترین شیوه ها برای اجرای مسابقات مؤثر در رسانه های اجتماعی

اگر مسابقه رسانه های اجتماعی شما ویروسی شود ، پس از آن تعداد زیادی از پیروان جدید دریافت خواهید کرد و حتی ممکن است ترافیک را به وبلاگ خود هدایت کنید . با توجه به این نکته ، در اینجا بهترین شیوه ها برای اجرای یک مسابقه موفق در رسانه های اجتماعی وجود دارد.

1. کمپین خود را با تعیین یک هدف متمرکز کنید

برای شروع ، اطمینان حاصل کنید که اهداف مشخصی را برای مسابقه خود تعیین کرده اید تا دقیقاً بدانید که به چه کاری کار می کنید. سپس ، می توانید تصمیمات روشنی بگیرید که به شما در رسیدن به آن هدف خاص در هنگام طراحی و ساختن مسابقه کمک می کند.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید
از طرف دیگر ، اگر می خواهید از طریق مسابقه خود نوع خاصی از جمعیت شناختی را جذب کنید ، باید پاداش را انتخاب کنید که ممکن است بیشترین آنها را جلب کند. به این ترتیب ، شما می توانید شرکت کنندگان مسابقه مناسب را برای پیوستن بدست آورید.

2. پیشاپیش مسابقه رسانه های اجتماعی خود را تبلیغ کنید

این ایده خوبی است که پیش از موعد برنامه خود را به خوبی برنامه ریزی کنید تا بتوانید قبل از انتشار آن ، تبلیغ را شروع کنید. به این ترتیب ، می توانید این کلمه را در تمام کانال های رسانه های اجتماعی خود پخش کرده و احساس هیجان ایجاد کنید.

اگر کمپین Rafflepress خود را از قبل با استفاده از فرآیند توضیح داده شده در بالا برنامه ریزی کنید ، حتی یک شمارش معکوس را نشان می دهد.

Plan ahead to build anticipation

همچنین می توانید یک تایمر شمارش معکوس را به سایر مناطق وب سایت وردپرس خود اضافه کنید ، از جمله صفحه اصلی ، نوار کناری یا هر میله های شناور شما برای تبلیغ مسابقه استفاده می کنید.

علاوه بر این ، می توانید این راهنماهای خاص پلتفرم را برای اجرای مسابقات بخوانید:

3. تصاویر و گرافیک های جایزه را اضافه کنید

تصاویر

یک روش عالی برای جلب توجه کاربر است. اگر مسابقه شما یک جایزه ارزشمند دارد ، اضافه کردن عکس به افراد کمک می کند تا آن را تجسم کنند ، که این امر به شما می رسد که ورودی های بیشتری را به شما منتقل کند.

با این حال ، همه جوایز فیزیکی نیستند. به عنوان مثال ، شما ممکن است اشتراک عضویت یا یک دوره آنلاین را ارائه دهید. در این حالت ، شما می توانید آگهی ها و تصاویر خود را بسازید

.

Creating graphics for your contest campaign

ما canva را توصیه می کنیم. از آنجا که این یک ابزار کاربر پسند است که ایجاد تصاویر و گرافیک جذاب برای کمپین های رسانه های اجتماعی خود را آسان می کند.

4. مسابقه خود را با بازپرداخت مجدد در محل

تبلیغ کنید

شما می خواهید در مورد مسابقه خود به بازدید کنندگان اطلاع دهید و بهترین راه برای انجام این کار با استفاده از OptInMonster . OptInmonster همراه با پنجره های نرم افزاری ، آگهی های شناور و سایر ابزارهایی است که می توانید برای تبلیغ هدیه در وب سایت خود استفاده کنید.

<شکل class = "wp-block- image"> On site retargeting with OptinMonster

5. ایجاد اعلان های فشار وب

اعلان های فشار به شما اجازه می دهد تا در مورد مسابقه خود به مردم اطلاع دهید ، حتی اگر آنها از وب سایت شما بازدید نمی کنند. این به شما کمک می کند تا مردم را به سایت خود برگردانید ، جایی که می توانند وارد رقابت رسانه های اجتماعی شما شوند.

بهترین اعلان فشار است ابزار موجود در بازار. این امکان را به شما می دهد تا پس از ترک وب سایت خود با ارسال پیام های فشار هدفمند در مورد مسابقه یا هدیه خود ، با بازدید کنندگان ارتباط برقرار کنید.

<شکل کلاس = " wp-block-image size-full> PushEngage web push notifications

Pushengage همچنین دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند تست A/B ، کمپین های قطره ای اتوماتیک ، یادآوری های انتخاب هوشمند ، کمپین های ناشی از سفارشی ، گزینه های پیام تعاملی و موارد دیگر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، لطفاً به راهنمای ما در نحوه اضافه کردن اعلان های فشار وب به سایت وردپرس خود .

6. از قوانین پلتفرم رسانه های اجتماعی برای مسابقات پیروی کنید

هر بستر رسانه های اجتماعی قوانین خاص خود را برای ارتقاء مسابقات دارد. به عنوان مثال ، در توییتر ، شما نمی توانید کاربران را ترغیب کنید که بارها و بارها همان چیزها را بازخوانی کنند.

به طور مشابه ، اگر شما یک مسابقه فیس بوک را اجرا می کنید ، نمی توانید محتوای خود را به شکلی ارائه دهید که به نظر می رسد توسط متا تأیید شده است.

مهم نیست که از چه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی استفاده می کنید ، همیشه ایده خوبی است که به وضوح بیان کنید که سکوی اجتماعی در این مسابقه شرکت نمی کند یا مسئولیت هرگونه اقدامی را که شرکت کنندگان انجام می دهند ، مسئولیت پذیر نیست.

شما همچنین باید معیارهای واجد شرایط بودن و اطلاعات مربوط به چه کسی را در مسابقه رسانه های اجتماعی خود شرکت کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه یک مسابقه رسانه های اجتماعی را برای رشد سایت خود برگزار کنید. همچنین می توانید راهنمای ما را در مورد بهترین ها بخوانید. افزونه های رسانه های اجتماعی و نحوه تعبیه یک فیلم فیس بوک در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب برای آموزش های ویدیویی وردپرس. همچنین می‌توانید ما را در تویتر و فیس بوک.

مدیر مجله

یه پسر آبان ماهی با افکار پیچیده و تنیده از خشم علاقه زیادی به گسترش وب و وبسایت نویسی داره ،یه پسر از دل سنگ های آبی کهکشانی که هیچکس نمیتونه دستش رو بخونه و از 1399 تا حالا تو دنیای وب سرگردان و آموزش دیدن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا