چطوری میشه

راهنمای مبتدیان: نحوه انتشار یک وب سایت در سال 2024 (گام به گام)

راهنمای مبتدیان: نحوه انتشار یک وب سایت در سال 2024 (گام به گام)

اگر در مورد جنبه های فنی نگران هستید، انتشار یک وب سایت ممکن است دلهره آور به نظر برسد. خوشبختانه، برای اینکه سایت خود را آنلاین کنید، نیازی نیست که یک طراح یا توسعه دهنده وب باشید.

ابزارهای متعددی در دسترس هستند که فرآیند را ساده می کنند. این ابزارها به شما این امکان را می دهند که وب سایتی را بدون نیاز به نوشتن کد منتشر کنید.

این مقاله یک راهنمای ساده و گام به گام در مورد نحوه انتشار وب سایت شما ارائه می دهد. ما همه چیز را از انتخاب یک پلتفرم گرفته تا زنده کردن سایت شما را پوشش خواهیم داد.

هدف ما این است که فرآیند را تا حد امکان آسان کنیم. در پایان، خواهید دید که زنده کردن وب سایت شما چقدر ساده است.

A beginners guide on publishing a website online

استفاده از سازنده وب سایت برای انتشار وب سایت

بیشتر مبتدیان احساس می کنند که برای انتشار وب سایت خود باید مهارت های برنامه نویسی و طراحی وب را بیاموزند.

این در روزهای اولیه اینترنت صادق بود. در آن زمان، مشاغل توسعه دهندگان وب را استخدام کرده یا نیاز به یادگیری مهارت های کدنویسی برای انتشار یک وب سایت به تنهایی دارد.

با این حال، همه چیز در طول سال ها تغییر کرده است و مهارت های فنی دیگر مانعی برای انتشار محتوای شما در وب نیست.

این روزها، مبتدیان، مشاغل و حتی توسعه دهندگان از سازندگان وب سایت مانند WordPress برای انتشار آسان وب سایت ها.

بیش از 69٪ از تمام وب سایت های موجود در اینترنت با استفاده از سازنده وب سایت یا پلت فرم CMS ساخته شده اند. این بدان معنی است که حتی توسعه دهندگان برای انتشار یک وب سایت نیازی به نوشتن کد از ابتدا ندارند.

این پلتفرم‌ها به همه اجازه می‌دهند تا به راحتی یک وب‌سایت را منتشر کرده و آن را در اینترنت قرار دهند. ما ساده ترین و محبوب ترین راه را برای انتشار وب سایت خود (بدون نیاز به کدنویسی) به شما نشان خواهیم داد.

1. یک وب سایت با وردپرس

منتشر کنید

وردپرس< /a> محبوب ترین سازنده وب سایت در بازار با شعار ‘دموکراتیک کردن انتشار’ است. این نرم افزار رایگان (مانند آزادی) و منبع باز است که هر کسی می تواند از آن برای ساخت هر نوع وب سایتی استفاده کند.

WordPress mission statement is to democratize publishing for everyone
راهنمای مبتدیان نحوه انتشار یک وب سایت در سال 2024 گام به گام 1

بیش از 43٪ از تمام وب سایت های موجود در اینترنت توسط وردپرس پشتیبانی می شوند.

برای شروع کار با وردپرس، به یک نام دامنه (مانند wpbeginner.com) و میزبانی وب (این جایی است که فایل های وب سایت شما ذخیره می شوند).

توصیه می‌کنیم از Bluehost استفاده کنید. آنها به کاربران WPBeginner یک نام دامنه رایگان و یک تخفیف سخاوتمندانه 61٪ در میزبانی (از 1.99 دلار در ماه) ارائه می دهند.

اگر می خواهید جایگزینی را امتحان کنید، SiteGround یا هر یک از این ارائه دهندگان برتر میزبانی وردپرس< /a>.

در مرحله بعد، باید وردپرس را نصب کنید. ما یک آموزش نصب وردپرس< /a> که شما را در مراحل نصب راهنمایی می کند.

هنگامی که وردپرس را نصب کردید، داشبورد وردپرس را خواهید دید که به شکل زیر است.

WordPress dashboard

در مرحله بعد، باید افزونه SeedProd را نصب و فعال کنید . برای جزئیات بیشتر، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس.

SeedProd بهترین صفحه ساز وردپرس. این به شما امکان می دهد تا با استفاده از یک رابط کاربری ساده با کشیدن و رها کردن، صفحات وب طراحی شده حرفه ای را به سرعت برای وب سایت خود منتشر کنید.

SeedProd user interface

استفاده از آن بسیار آسان است و به شما امکان می‌دهد تا به سرعت وب‌سایت خود را با طرح‌های حرفه‌ای که قبلاً برای فروش، تبدیل و سئو بهینه شده‌اند منتشر کنید.

جایگزین‌های SeedProd

چندین ابزار محبوب صفحه ساز برای وردپرس وجود دارد. شما می توانید از هر یک از موارد زیر برای انتشار وب سایت خود بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی یا طراحی استفاده کنید.

  • Thrive Architect – صفحه ساز وردپرس با استفاده آسان با ده ها قالب.
  • بیور ساز – یک سازنده وب‌سایت وردپرس با قابلیت کشیدن و رها کردن با سفارشی‌سازی‌های تم پیشرفته
  • Divi Builder – یکی دیگر از سازنده های قالب وردپرس مبتدی با هزاران قالب آماده
  • Elementor – A ابزار قدرتمند صفحه ساز برای وردپرس مناسب برای مبتدیان و توسعه دهندگان

💡نکته پاداش: نمی‌خواهید خودتان این کار را انجام دهید؟ نگاهی به طراحی وب سایت وردپرس خدمات. تیم طراحی وردپرس ما با هزینه اندکی به شما کمک می کند تا یک وب سایت حرفه ای منتشر کنید که نیازهای سفارشی شما را برآورده می کند.

ما معتقدیم وردپرس برای مبتدی ترین پلت فرم برای انتشار وب سایت شما است.

میلیون‌ها مبتدی به طور گسترده از آن استفاده می‌کنند و به آن اعتماد دارند، و همچنین مارک های معروف مانند مایکروسافت و فیس بوک. حتی دولت ایالات متحده از وردپرس برای تقویت وب سایت کاخ سفید استفاده می کند.

بهترین چیز در مورد وردپرس این است که بیش از 59000 افزونه وردپرس که به شما امکان می‌دهد تقریباً هر قابلیتی را به وب‌سایت خود اضافه کنید، مانند فروشگاه آنلاین (تجارت الکترونیک)، فرم تماس، ویژگی های سئو< /a> و موارد دیگر.

می‌توانید به افزونه‌هایی مانند افزونه‌ها یا برنامه‌های آیفون خود فکر کنید. آنها پیکربندی و انتشار وب‌سایتی را که موتورهای جستجو دوست دارند و استفاده از آن برای مشتریان شما آسان است را برای کاربرانی که برای اولین بار بار می‌کنند آسان می‌کنند.

2. یک وب سایت با Web.com Website Builder

منتشر کنید

Web.com یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین ابزارهای انتشار وب سایت برای مشاغل کوچک است.

Web.com Website Builder Landing Page

اگر نمی‌خواهید یک سرویس میزبانی وب، نام دامنه، و نرم‌افزار کاربردی وب بخرید و سپس آن را نصب کنید، Web.com وب‌ساز ابزار مناسبی است.

این یک ابزار انتشار وب سایت مبتنی بر هوش مصنوعی است که به شما امکان می دهد از یک جادوگر گام به گام برای انتشار یک وب سایت پیروی کنید. شما به برخی از سوالات پاسخ خواهید داد، و این طرح‌بندی‌های ایده‌آل را برای شما ایجاد می‌کند، که با محتوای ساختگی کامل می‌شود.

آنها صدها الگوی حرفه ای طراحی شده را ارائه می دهند که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

Web.com Website Builder Templates

با استفاده از یک رابط ساده کشیدن و رها کردن، می توانید طراحی وب سایت خود را به هر شکلی که می خواهید سفارشی کنید.

پس از اتمام کار، به سادگی روی دکمه “انتشار” کلیک کنید.

Web.com Website Builder

بهترین چیز در مورد استفاده از وب‌سایت‌ساز Web.com این است که نیازی نیست نگران میزبانی یا به‌روزرسانی باشید. همچنین از طریق چت، تلفن و ایمیل پشتیبانی قابل اعتمادی دریافت می‌کنید.

اگر به سادگی می‌خواهید یک وب‌سایت کسب‌وکار کوچک یا یک فروشگاه آنلاین سریع منتشر کنید، کار را با تلاش بسیار کمی انجام می‌دهید.

سازنده وب‌سایت آنها از 1.95 دلار در ماه شروع می‌شود و با نام دامنه، آدرس ایمیل کسب‌وکار و موارد دیگر ارائه می‌شود.

آنها حتی یک سرویس طراحی وب سایت سفارشی دارند که تیم متخصص آنها وب سایت شما را برای شما می سازد. آنها به خوانندگان WPBeginner تخفیف انحصاری ارائه می دهند. یک پیشنهاد رایگان دریافت کنید.

جایگزین‌های Web.com Website Builder

بسیاری دیگر از پلتفرم‌های انتشار وب‌سایت کاملاً میزبانی شده و با کشیدن و رها کردن، مشابه Web.com وجود دارد. در اینجا چند سازنده وب سایت میزبانی شده توسط تیم متخصص ما انتخاب شده اند:

  • Constant تماس با وب سایت ساز – سازنده وب سایت بصری با ویژگی های هوش مصنوعی هوشمند. همراه با نسخه آزمایشی رایگان.
  • Wix – سریع است -پلتفرم سازنده وب سایت در حال رشد که تمام ویژگی های لازم برای ساخت یک وب سایت را دارد.
  • Gator توسط HostGator – سازنده وب‌سایت با میزبانی کامل توسط افراد پشتیبان HostGator. با یک ناشر بصری کشیدن و رها کردن با الگوهای زیبا ارائه می شود.
  • سازنده وب سایت Domain.com – سازنده وب سایت کاملا میزبانی شده با قالب های زیبا برای انتشار سریع وب سایت.
  • GoDaddy – یک ثبت کننده نام دامنه که ابزارهای سازنده وب سایت را نیز ارائه می دهد.
  • HubSpot Website Builder< /a> – یک پلتفرم بازاریابی و ساخت وب‌سایت همه‌جانبه که با سازنده وب‌سایت، CRM، بازاریابی ایمیلی، ابزارهای فروش و شخصی‌سازی ارائه می‌شود.

استفاده از همه این پلتفرم ها آسان است و به شما امکان می دهد وب سایت خود را بدون نوشتن کد منتشر کنید.

3. وب سایت خود را به صورت دستی منتشر کنید

برای کسانی از شما که مشتاق یادگیری هستند و مایلند در HTML، CSS، و جاوا اسکریپت اولیه غوطه ور شوند، این مسیری است که می توانید طی کنید.

توجه: اگر تجربه قبلی با این زبان‌های برنامه‌نویسی ندارید، ممکن است مدتی طول بکشد تا مهارت کدنویسی یک وب‌سایت قابل ارائه معقول و انتشار آنلاین آن را به دست آورید.

چندین سکوهای دوره آنلاین وجود دارد< /a> برای دانش آموزانی که دوره های توسعه وب را برای مبتدیان ارائه می دهند. توصیه می‌کنیم نسخه ارائه شده توسط CodeAcademy.

شما می توانید یک وب سایت در رایانه خود بسازید، اما همچنان به یک نام دامنه ( آدرس وب سایت شما) و سرویس میزبانی وب سایت برای انتشار آنلاین آن.

همه وب‌سایت‌های موجود در اینترنت به میزبانی نیاز دارند. میزبانی فضای ذخیره سازی را در یک وب سرور آنلاین فراهم می کند که در آن می توانید فایل های وب سایت خود را آپلود و ذخیره کنید.

می توانید با Bluehost ثبت نام کنید ، یکی از بزرگترین شرکت های هاستینگ در جهان است. آنها به کاربران WPBeginner یک تخفیف سخاوتمندانه، یک نام دامنه رایگان و یک گواهی SSL رایگان ارائه می دهند.

پس از ثبت نام برای یک حساب میزبانی، می توانید با استفاده از FTP Client.

در روش دیگر، اگر ارائه دهنده میزبانی وب شما دارای cPanel است، می توانید از مدیر فایل داخلی آنها برای آپلود وب سایت خود در پوشه public_html استفاده کنید. این شما را از یادگیری نحوه استفاده از سرور FTP نجات می دهد.

برای جزئیات بیشتر، می‌توانید راهنمای ما را در عنوان نحوه کدنویسی یک وب سایت.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که چگونه به راحتی یک وب سایت را منتشر کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه ایجاد یک آدرس ایمیل تجاری حرفه ای و نحوه دریافت شماره تلفن کسب و کار مجازی برای کسب و کار کوچک شما.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب برای آموزش های ویدیویی وردپرس. همچنین می‌توانید ما را در تویتر و فیس بوک.

مدیر مجله

یه پسر آبان ماهی با افکار پیچیده و تنیده از خشم علاقه زیادی به گسترش وب و وبسایت نویسی داره ،یه پسر از دل سنگ های آبی کهکشانی که هیچکس نمیتونه دستش رو بخونه و از 1399 تا حالا تو دنیای وب سرگردان و آموزش دیدن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا