چطوری میشه

نحوه جذب و مدیریت موثر وبلاگ نویسان مهمان در وردپرس

نحوه جذب و مدیریت موثر وبلاگ نویسان مهمان در وردپرس

در سال‌ها تجربه ما، یکی از استراتژی‌هایی که ارزش خود را ثابت می‌کند، وبلاگ‌نویسی مهمان است.

گنجاندن پست‌های مهمان در برنامه محتوای خود می‌تواند دسترسی و آگاهی از برند شما را تقویت کند. به‌علاوه، به تنوع ارائه‌های محتوا نیز کمک می‌کند و در نهایت مخاطبان بیشتری را جذب می‌کند.

در این مقاله، نحوه جذب و مدیریت موثر وبلاگ نویسان مهمان در وردپرس را به شما نشان خواهیم داد.

Manage Guest Bloggers in WordPress

مزایای پذیرش پست‌های وبلاگ مهمان برای ناشران

وبلاگ نویسی مهمان دارای مزایای زیادی برای نویسنده مهمان یا شرکتی است که آنها نمایندگی می کنند و به آنها کمک می کند تا تبلیغات و بک لینک به وب سایت خود.

اما برای شما به عنوان ناشر چه سودی دارد؟

در اینجا برخی از مزایای پذیرش پست های وبلاگ مهمان در وردپرس شما آورده شده است. وب سایت.

  • دیدگاه جدید – هر نویسنده ای دیدگاه منحصر به فرد خود را با نوشته خود به ارمغان می آورد. مخاطبان شما کمی تغییر سرعت و ایده ها را دوست خواهند داشت.
  • مخاطب جدید – اغلب، نویسنده مهمان پست منتشر شده را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد. این باعث جذب کاربران جدید به وب سایت شما می شود و مخاطبان خود را افزایش دهید.
  • اتصال جدید – با اجازه دادن به شخص دیگر برای پست مهمان در سایت شما، می توانید با او رابطه برقرار کنید. این شانس شما را برای کمک به یکدیگر در آینده افزایش می دهد.
  • پست جدید – یک پست اضافی در سایت خود دریافت می کنید که مجبور نبودید آن را بنویسید. می‌توانید از آن زمان برای تمرکز بر رشد سایر حوزه‌های برندتان استفاده کنید.

اکنون که مزایای پذیرش پست مهمان در سایت خود را می بینید، بیایید نحوه جذب وبلاگ نویسان مهمان در وردپرس را بیابیم.

جذب وبلاگ نویسان مهمان در وردپرس

روش های مختلفی برای جذب وبلاگ نویسان مهمان در وردپرس وجود دارد. ساده ترین راه برای انجام این کار، ایجاد یک صفحه نوشتن برای ما در صفحه خود است. سایت.

شما می توانید جزئیات ارسال پست مهمان را برجسته کنید و دستورالعمل های انتشار را برای نویسندگان در صفحه بنویسید برای ما ارائه دهید. اگر موضوعات خاصی برای پوشش دادن دارید، می توانید آنها را نیز در صفحه فهرست کنید.

Write for us section

علاوه بر این، ایده خوبی است که این صفحه را برای بازدیدکنندگان خود قابل مشاهده کنید. شما می توانید پیوند را در قسمت پیمایش اصلی وبلاگ وردپرس، مانند منوی بالا یا نوار کناری.

غیر از آن، می‌توانید صفحه «نوشتن برای ما» را بعد از هر پست در بیو نویسنده یا هر پست نویسنده مهمان قرار دهید.

نکته جایزه: می‌توانید با استفاده از SeedProd. این بهترین افزونه صفحه فرود برای وردپرس است< /a> و یک سازنده کشیدن و رها کردن را به همراه گزینه های سفارشی سازی متعدد ارائه می دهد. می‌توانید راهنمای دقیق ما را در نحوه ایجاد یک صفحه فرود در وردپرس برای جزئیات بیشتر.

یک راه دیگر برای جذب وبلاگ نویسان مهمان به وب سایت خود، ارائه یک پاداش پولی به آنها است. می‌توانید قیمت‌های متفاوتی را برای انواع مختلف محتوا تعیین کنید.

برای مثال، مجله DAME به نویسندگان مهمان پاداشی معادل 150 دلار برای مقالات و بین 300 تا 500 دلار برای ویژگی های گزارش شده ارائه می دهد.

Sites that pay for guest posts

همچنین می‌توانید با پست کردن مهمان در سایت‌های دیگر و اجازه دادن به نویسندگان آنها برای پست کردن در وب‌سایت شما، با کسب‌وکارهای دیگر شریک شوید.

بلاگ‌نویس‌ها اغلب تمایل دارند که پست‌های مهمان را متقابلاً ارسال کنند، که می‌تواند بسیار خوب باشد، به‌خصوص اگر شما در همان جایگاه باشید.

در نهایت، می توانید به جوامع مختلف وبلاگ نویسان مهمان بپیوندید و به دنبال فرصت هایی برای جذب پست های مهمان جدید به وب سایت خود باشید.

اکنون که می دانید چگونه وبلاگ نویسان مهمان را جذب کنید، بیایید دریابیم که چگونه پست های مهمان را در وبلاگ وردپرس خود بپذیریم.

پذیرش پست مهمان در وردپرس

روش های مختلفی برای پذیرش پست های وبلاگ مهمان در وردپرس وجود دارد. ساده ترین روش این است که به کاربران اجازه می دهید پست های مهمان را از قسمت جلویی وب سایت وردپرس شما ارسال کنند.

به این ترتیب، شما مجبور نخواهید بود به قسمت مدیریت وردپرس دسترسی داشته باشید یا از کاربران بخواهید که ثبت نام کنند. وبلاگ نویسان مهمان به سادگی می توانند محتوای خود را با استفاده از یک فرم پس از ارسال آپلود کنند.

برای این آموزش، از WPForms استفاده خواهیم کرد. این بهترین فرم است افزونه برای وردپرس و یک فرم ساز با کشیدن و رها کردن ارائه می دهد. این افزونه یک افزونه ارسال ارسالی را ارائه می دهد که آپلود محتوا در سایت شما را برای کاربران آسان می کند.

به نسخه WPForms Pro نیاز دارید، زیرا شامل افزونه ارسال ارسال‌ها می‌شود.

ابتدا، باید افزونه WPForms را نصب و فعال کنید. اگر به کمک نیاز دارید، به سادگی راهنمای ما را در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس.

پس از فعال شدن افزونه، می‌توانید از قسمت مدیریت وردپرس خود به WPForms » تنظیمات بروید و کلید مجوز را وارد کنید. می توانید کلید مجوز را در ناحیه حساب WPForms خود پیدا کنید.

Enter WPForms license key

بعد، باید به صفحه WPForms » افزونه‌ها بروید. سپس به پایین به افزونه ارسال ارسالی بروید و روی دکمه «نصب» کلیک کنید.

افزونه اکنون به طور خودکار نصب و فعال می شود.

Installing the WPForms post submissions addon
نحوه جذب و مدیریت موثر وبلاگ نویسان مهمان در وردپرس 1

پس از نصب افزونه، اکنون آماده ایجاد فرم ارسال پست خود هستید. برای شروع، به سادگی به WPForms » افزودن جدید بروید تا فرم ساز WPForm را راه اندازی کنید.

پس از آن، ادامه دهید و یک نام برای فرم خود وارد کنید و سپس الگوی “فرم ارسال پست وبلاگ” را در ناحیه انتخاب یک الگو انتخاب کنید.

Select blog post submission form template
نحوه جذب و مدیریت موثر وبلاگ نویسان مهمان در وردپرس 2

اکنون، می‌توانید از سازنده کشیدن و رها کردن برای سفارشی کردن فرم خود استفاده کنید.

فقط کافی است فیلدهای فرم جدید را با کشیدن آنها از گزینه های سمت چپ خود و قرار دادن آنها در جایی که می خواهید در فرم اضافه کنید.

Add new form fields

WPForms همچنین به شما امکان می‌دهد هر فیلد جداگانه را سفارشی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی هر فیلدی که می‌خواهید ویرایش کنید کلیک کنید و گزینه‌هایی برای تغییر برچسب، اندازه، قالب، اضافه کردن توضیحات و موارد دیگر مشاهده خواهید کرد.

بعد از اینکه سفارشی کردن فرم ارسال پست خود را تمام کردید، می توانید به برگه “تنظیمات” بروید.

در تنظیمات عمومی، می‌توانید نام و توضیحات فرم خود را ویرایش کنید، متن دکمه ارسال را تغییر دهید، گزینه محافظت در برابر هرزنامه را ویرایش کنید، فرم AJAX ارسالی، و موارد دیگر.

General Form Settings

در مرحله بعد، می‌توانید به برگه تنظیمات «اعلان‌ها» بروید تا آدرس ایمیل و پیامی را که وقتی شخصی پست وبلاگ مهمان را با استفاده از فرم ارسال می‌کند دریافت می‌کنید، تغییر دهید.

پس از انجام این کار، می توانید به “تنظیمات تاییدیه ها را برگه و پیامی را که افراد پس از ارسال فرم مشاهده خواهند کرد، ویرایش کنید. WPForms به شما امکان می دهد پیامی را نشان دهید، کاربران را به یک URL جدید هدایت کنید، یا صفحه ای را نمایش دهید.

پس از آن، ادامه دهید و روی برگه تنظیمات “پست ارسال ها” کلیک کنید تا هر فیلد فرم را به فیلدهای مربوطه در وردپرس نگاشت کنید.

Change the Post Submission settings

اکنون، تنظیمات خود را برای ذخیره فرم پس از ارسال ذخیره کنید و از فرم ساز خارج شوید.

در مرحله بعد، باید فرم ارسال پست مهمان خود را به وب سایت خود اضافه کنید. می توانید این کار را با افزودن یک صفحه جدید یا ویرایش صفحه موجود انجام دهید.

وقتی وارد ویرایشگر بلوک وردپرس، به سادگی روی دکمه ‘+’ کلیک کنید و یک بلوک WPForms اضافه کنید.

WPForms block

پس از آن، باید فرم ارسال پست مهمان خود را انتخاب کنید.

به سادگی روی منوی کشویی در بلوک WPForms کلیک کنید و فرمی را که قبلا ایجاد کردید انتخاب کنید.

Select your post submission form from the dropdown menu

اکنون می توانید ادامه دهید و صفحه خود را منتشر کنید.

بعد، از وب‌سایت خود دیدن کنید تا فرم پس از ارسال را در عمل ببینید.

Post submission form example

علاوه بر استفاده از WPForms، راه های بیشتری وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد پست های مهمان را در وب سایت وردپرس شما ارسال کنند. به عنوان مثال، می‌توانید حساب‌های وردپرس جداگانه برای هر مشارکت‌کننده ایجاد کنید.

با این حال، این به این معنی است که به نویسندگان مهمان اجازه می‌دهید به بخش مدیریت وردپرس شما دسترسی داشته باشند و سایر پست‌ها و صفحات وبلاگ را در وب‌سایت شما مشاهده کنند.

اگر به دنبال گزینه های بیشتری برای پذیرش پست های مهمان هستید، لطفاً به راهنمای ما در مورد چگونه به کاربران اجازه ارسال پست ها به سایت وردپرس شما را بدهیم.

تنظیم ردیابی ترافیک وب سایت توسط نویسندگان

وقتی شروع به انتشار پست‌های مهمان کردید، مهم است که بدانید عملکرد آنها چگونه است. یکی از راه‌های ردیابی عملکرد آن‌ها این است که بفهمیم کدام نویسندگان بیشترین میزان را دارند ترافیک به وب سایت شما.

به این ترتیب، محبوب ترین وبلاگ نویس مهمان را در وب سایت خود خواهید دید. همچنین می‌دانید مخاطبان شما چه محتوایی را دوست دارند تا بتوانید پست‌های مهمان بیشتری را در مورد موضوعات مشابه بپذیرید.

با MonsterInsights، می توانید به راحتی ردیابی نویسنده را در گوگل آنالیتیکس. MonsterInsights بهترین راه حل تجزیه و تحلیل برای WordPress و بیش از 3 میلیون کسب و کار از آن استفاده می کنند.

Google Analytics را به وردپرس اضافه کنید بدون ویرایش کد یا استخدام یک متخصص. با استفاده از افزونه MonsterInsights Dimensions، می‌توانید محبوب‌ترین مشارکت‌کنندگان را در وبلاگ خود شناسایی کنید.

Select Author from the custom dimensions dropdown menu شکل>

افزونه Dimensions به شما امکان می دهد ابعاد سفارشی را در وردپرس تنظیم کنید. ابعاد سفارشی اطلاعات اضافی هستند که می توانید در Google Analytics ردیابی کنید. این شامل نویسندگان، نوع پست، شناسه کاربر، دسته بندی، کاربران وارد شده به سیستم و موارد دیگر می شود.

بهترین بخش استفاده از MonsterInsights این است که می‌توانید داده‌های داخل منطقه مدیریت وردپرس و نیازی به جابجایی بین برگه ها یا پنجره ها نیست.

برای مشاهده محبوب ترین نویسنده در سایت خود، به سادگی به Insights » Reports بروید و به برگه “ابعاد” بروید.

Top authors report in MonsterInsights

برای جزئیات بیشتر، می توانید راهنمای گام به گام ما را در مورد چگونه ردیابی نویسنده را در وردپرس فعال کنیم.

پاداش: نکاتی برای پذیرش پست مهمان

از زمانی که Google شروع به سرکوب پیوندهای متنی پولی کرد، شرکت‌های سئو و ارسال‌کنندگان هرزنامه به پست‌های مهمان برای رفع این مشکل متکی بودند. به همین دلیل، مهم نیست که وبلاگ شما چقدر محبوب است، حداقل چند درخواست پست مهمان خواهید دید.

وقتی وبلاگ شما نسبتاً جدید است، و درخواست پست مهمان دریافت می کنید، می توانید بسیار هیجان زده شوید. در این هیجان، شما معمولاً اشتباه می‌کنید که محتوای پایین‌تر یا حتی با کیفیت پایین را تأیید می‌کنید.

برای کمک به شما، در اینجا قوانینی وجود دارد که فکر می‌کنیم باید هنگام پذیرش پست‌های مهمان از آنها پیروی کنید.

بپرسید چه کلمه کلیدی یا پیوندهایی را می خواهید

نمی‌خواهید به سایت‌های هرزنامه مانند پورن، چاپگرهای جوهرافشان، شرکت‌های بیمه خودرو و غیره پیوند دهید. همچنین نمی‌خواهید به کلید کلیدی خاص که به صنعت یا جایگاه شما مرتبط نیست.

اگر از وبلاگ نویسان مهمان خود نپرسید که روی کدام کلمه کلیدی تمرکز می کنند یا به وب سایت های هرزنامه لینک می دهند، ممکن است مقاله ای بنویسند که ارزش افزوده ای نداشته باشد.

در این مرحله، اگر پست آنها را رد کنید، به نظر بد می رسد. بهتر است زمان را هدر ندهید و این را از سر راه بردارید.

پیش از پست نهایی ایده های موضوعی و خلاصه ای بخواهید

اغلب، این شرکت‌های سئو و ارسال‌کنندگان هرزنامه تمایل دارند مقالات از پیش نوشته شده داشته باشند. آنها می گویند که می خواهند برای وبلاگ شما بنویسند، اما ایده ای پیشنهاد نمی کنند.

به احتمال زیاد، یک پست از پیش نوشته شده دریافت خواهید کرد که در سایت های متعددی منتشر شده است. این برای سایت شما مضر است زیرا محتوای تکراری می تواند به سئوی وردپرس شما آسیب برساند. .

همیشه بهترین کار این است که از آنها ایده های موضوعی را همراه با خلاصه یا طرح کلی مقاله بخواهید. این به شما نشان می دهد که آنها چقدر برای نوشتن پست واجد شرایط هستند و می توانید موضوع را تأیید یا رد کنید.

همچنین به شما کمک می‌کند از پست‌های عمومی اجتناب کنید یا پست‌هایی را فهرست کنید که قبلاً توسط وب‌سایت‌های متعدد دیگری پوشش داده شده‌اند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا نحوه جذب و مدیریت موثر وبلاگ نویسان مهمان در وردپرس را بیاموزید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد نحوه انتخاب بهترین پلتفرم وبلاگ نویسی و انتخاب های متخصص ما برای افزونه های وردپرس ضروری برای همه وب سایت ها.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب برای آموزش های ویدیویی وردپرس. همچنین می‌توانید ما را در تویتر و فیس بوک.

مدیر مجله

یه پسر آبان ماهی با افکار پیچیده و تنیده از خشم علاقه زیادی به گسترش وب و وبسایت نویسی داره ،یه پسر از دل سنگ های آبی کهکشانی که هیچکس نمیتونه دستش رو بخونه و از 1399 تا حالا تو دنیای وب سرگردان و آموزش دیدن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا