چطوری میشه

مصاحبه با فروشگاه قالب وردپرس

مصاحبه با فروشگاه قالب وردپرس

اخیراً برای دریافت بازخورد از برخی از فروشگاه‌های برتر قالب وردپرس، مصاحبه‌هایی را شروع کرده‌ایم. اولین مصاحبه ما چند هفته پیش بود و فکر می‌کردیم زمان خوبی است که یک مصاحبه دیگر داشته باشیم. ما دائماً فروشگاه‌های جدید قالب وردپرس را می‌بینیم و البته هر روز شاهد توسعه‌دهندگان تم وردپرس جدید در بازارهایی مانند ThemeForest هستیم. /a>. مصاحبه با برخی از فروشگاه های تم برتر و شناخته شده راه خوبی برای “تازه واردان” برای دریافت نکات ارزشمند است و امیدواریم خوانندگان ما در صورت داشتن تجربه در مورد مصاحبه با فروشگاه تم، بازخورد ارزشمندی را برای ما به اشتراک بگذارند!

در زیر مصاحبه ما با Templatic است – لذت ببرید!

چه زمانی و چگونه Templatic ایجاد شد؟

هیجان برای شروع چیزی شبیه به این از ایجاد چیزی منحصر به فرد و اجازه دادن به آن منحصر به فرد متولد شد. ما قبلاً پروژه های سفارشی را برای مشتریانی انجام می دادیم که ایده ها و طرح های عالی را به طرح های وحشتناک و راه حل های آماتور تبدیل می کردند. بنابراین ما به سراغ ایجاد تم های هدفمند برای بازارهای خاص رفتیم.

بعد از اولین راه‌اندازی ریمیکس WP، متوجه شدیم که به‌عنوان طراح و توسعه‌دهنده وب، کارهای بیشتری می‌توانیم در صحنه تم وردپرس انجام دهیم و یکی پس از دیگری راه‌حل‌هایی را در Templatic.com ارائه کردیم (که قبلاً به عنوان مضامین برتر شناخته می‌شد. خالص).

در حال حاضر چند نفر در Templatic کار می کنند؟

در حال حاضر 20 نفر قوی هستیم.

آیا Templatic واقعا روی وردپرس اجرا می شود؟ چرا یا چرا نه؟

البته که بر روی وردپرس ساخته شده است. فوق العاده آسان و در عین حال قدرتمند است.

پرفروش ترین تم های شما کدامند؟

موضوعات طاقچه که تخصص ما هستند، املاک و مستغلات، هیئت شغلی، مکان‌های جغرافیایی، معاملات روزانه و سایر موضوعات مشابه در Templatic بهترین فروش را دارند.

d985d8b5d8a7d8add8a8d987 d8a8d8a7 d981d8b1d988d8b4daafd8a7d987 d982d8a7d984d8a8 d988d8b1d8afd9bed8b1d8b3 6699ebe7b0d6e

تعداد زیادی وجود دارد فروشگاه های تم وجود دارد، چه چیزی شما را متمایز می کند؟

به‌جای ساختن یک الگوی زیبا، به کاربر نهایی فکر می‌کنیم و اینکه واقعاً این موضوع چگونه به آنها کمک می‌کند تا به هدف حرفه‌ای خود دست یابند؟ به عنوان مثال، اگر شما یک مشاور هستید، مشتری شما می خواهد چه چیزی را در وب سایت شما ببیند و انجام دهد؟

سپس ما یک راه حل کامل برای آنها ایجاد می کنیم.

آیا برای سایر افرادی که می خواهند فروشگاه تم خود را باز کنند، راهنمایی یا توصیه ای دارید؟

با تجربه می توانم بگویم که به جای انجام همه کارها، فقط یک کار را انجام دهید. اما آن را طوری انجام دهید که هیچ کس دیگری آن را انجام نداده است.

ما چندین مثال مانند Genesis، Gravity Forms، WPML و چند نمونه دیگر داریم.

آیا نگاهی پنهانی برای طرح‌ها یا طرح‌های آتی دارید؟

ما در حال کار بر روی ساده سازی فرآیند داخلی در Templatic هستیم که در دراز مدت هم برای ما و هم برای مشتریان مفید خواهد بود.

به تازگی، ما از سبد خرید الکترونیکی خود به WooCommerce برای مضامین خود تغییر داده ایم. موضوع بعدی ما فقط از WooCommerce و Jigoshop پشتیبانی می کند.

پس، ما چیزی واقعاً منحصر به فرد داریم.

من خواندم که یکی از مشتریان Templatic برات کیک فرستادم!! خوشمزه بود؟

شما شرط می بندید. طعم آن تا به امروز شبیه هیچ کیک دیگری نبود. تیم ما به طور جدی روی رضایت مشتری کار کرده است و ما به تلاش خود ادامه دادیم. این کیک برای ما ارزش زیادی داشت، زیرا یک مدرک واقعی و فیزیکی بود که نشان می‌داد یک نفر آنقدر خوشحال بود، آنها واقعاً از فرستادن کیک به دفتر ما رنج کشیدند!

این شاید یک ژست کوچک باشد، اما در دورانی که حتی یک کارت پستال برای آرزوها پست نمی‌کردیم، کسی که کیک می‌فرستد (آن را به هند می‌فرستد!) برای همه اعضای تیم بسیار خاص بود 🙂

d985d8b5d8a7d8add8a8d987 d8a8d8a7 d981d8b1d988d8b4daafd8a7d987 d982d8a7d984d8a8 d988d8b1d8afd9bed8b1d8b3 6699ebe90c951

افکار یا چیز دیگری که می خواهید ذکر کنید؟

از AJ و همه خوانندگان WP Explorer بسیار سپاسگزارم. برای همه شما در استفاده از وردپرس آرزوی موفقیت می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا