چطوری میشه

چگونه در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشیم

چگونه در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشیم

وردپرس آماده سئو شد، اما پس از استفاده از چند تم مختلف یا ویرایش برخی از کدها برای پیاده سازی شخصی سازی خود، ممکن است برخی از ویژگی هایی را که وردپرس را برای موتورهای جستجو محبوب می کند، شکست دهید. .

این ویژگی‌ها، که خزنده‌های موتور جستجو را از طریق سایت وردپرس شما راهنمایی می‌کنند، شامل پیوندهای دائمی، پینگ و چرخش وبلاگ هستند. این ویژگی ها عنکبوت های جستجو را از طریق دسته ها، صفحات و پست های شما راهنمایی می کند تا داده های مورد نیاز برای شناسایی و رتبه بندی وب سایت شما را جمع آوری کند. سه سوال این ساعت عبارتند از:

  1. چگونه دوستی وب سایت خود را نسبت به گوگل های این دنیا حفظ می کنید؟
  2. چگونه مطمئن می شوید که رتبه اول را برای کلمات کلیدی اصلی خود ادامه می دهید؟
  3. چگونه از نظر رتبه بندی موتور جستجو یک، دو یا چند پله از نردبان بالا می روید؟

در اینجا چگونه است.

کد خود را تمیز نگه دارید

code
عنکبوت های موتورهای جستجو محتوای وب شما را به صورت بصری نمی خوانند، همانطور که شما صفحه ای از یک کتاب فیزیکی را می خوانید. آنها وب سایت شما را با استفاده از کد شما هدایت می کنند و درک می کنند. اگر کد شما بی عیب و نقص (یا تمیز) باشد، کار شما نیمه تمام است. از سوی دیگر، اگر سایت وردپرس شما مملو از لینک های شکسته و کدهای نیمه نوشته شده باشد، ربات های گوگل بسیار خشمگین خواهند شد و به شما (و رتبه هایتان) سیلی خواهند زد.

فرآیند ساده ای وجود دارد که به نام تأیید اعتبار یک وب سایت، که به شما کمک می کند تشخیص دهید که آیا کد شما تمیز است یا خیر. برای اضافه کردن به آن، اعتبارسنجی شامل استفاده از ابزارهای تضمین کیفیت با نام های اعتباردهنده است که بررسی می کنند آیا سایت وردپرس شما با استانداردهای تعیین شده توسط کنسرسیوم وب جهانی یا سازمان W3C. این اعتباردهنده ها عبارتند از:

  • یونیکورن، که اعتبارسنجی یکپارچه W3C است< /li>
  • MarkUp Validator، که به عنوان HTML Validator و عملکرد اصلی آن بررسی صفحات وب در قالب‌های XHTML، SVG، MathML و HTML است.
  • سپس، بررسی کننده پیوند وجود دارد که به شما کمک می کند همه پیوندهای شکسته را میخ کنید؛
  • و CSS Validation که بررسی می کند CSS شما (Cascading Style Sheets).

W3C همچنین دارای Log Validator است که ترکیبی از MarkUp Validator، Link Checker و CSS است. اعتبار سنجی. علاوه بر این، آنها یک MobileOk Checker برای تلفن همراه شما دارند. سایت. تنها چیزی که نیاز دارید URL (نام دامنه) خود است و در عرض چند دقیقه گزارش کاملی خواهید داشت. اگر می خواهید از آن استفاده کنید، باید Log Validator را دانلود کنید.

من همیشه تصور می‌کردم که رتبه‌بندی خوب در Google چیزی است که می‌توانم از زیر برگه‌هایم هک کنم، اما یک بررسی سریع با استفاده از این ابزار مشکلات زیادی را در کد من نشان داد. من هنوز در حال تعمیر آنها هستم، پس وقت را تلف نکنید. فوراً به آن برسید.

محتوا پادشاه است

inline-frontend-wordpress-editors

این باید اول می‌شد، اما نمی‌خواستم خیلی کلیشه‌ای به نظر برسم. احتمالاً بارها عبارت “محتوا پادشاه است” را شنیده اید و شاید حتی قسم خورده اید که نفر بعدی را که از آن استفاده می کند بکشید، اما چه می دانید؟ محتوا واقعا پادشاه است. همانطور که چند خط پیش ذکر کردیم، موتورهای جستجو سایت وردپرس شما را مانند شما نمی‌بینند، عنکبوت‌ها فقط می‌توانند سایت شما را بخزند یا بخوانند. آنها کد شما را می خزند اما مهمتر از آن، محتوای شما را می خوانند.

موتورهای جستجو مانند Google دارای اسکریپت‌های خاصی هستند که به آنها الگوریتم گفته می‌شود که محتوای سایت شما را می‌خواند تا رتبه مورد نظر شما را به شما بدهد. این عنکبوت ها تمام اطلاعات مورد نیاز خود را از کلمات شما، محتوای وب و مطالب موجود در وب سایت وردپرسی شما جمع آوری می کنند که در آن حرف می زنند، آموزش می دهند، توضیح می دهند، اطلاع رسانی می کنند و به اشتراک می گذارند. هر کلمه مهم است، بنابراین مطمئن شوید که محتوای وب با کیفیتی دارید و امتیاز خوبی کسب خواهید کرد.

بهینه سازی برای موتورهای جستجو، نوشتن برای انسان ها

  1. چگونه مارک قهوه مورد علاقه خود را در اینترنت جستجو می کنید؟
  2. چگونه جفت Nikes مورد علاقه خود را جستجو می کنید؟

محتوای وب خود را با در نظر گرفتن جستجوگر، که اتفاقاً مشتری شما نیز هست، بنویسید. چگونه اطلاعات آنلاین را پیدا می کنند؟ داشتن یک محصول عالی کافی نیست. مردم باید محصول شما را پیدا کنند هنگام نوشتن محتوای وب خود، کلمات کلیدی/عباراتی را در نظر بگیرید که مخاطبان هدف شما برای یافتن اطلاعات شما از آنها استفاده می کنند. این کلمات کلیدی را به مقدار کم در محتوای وب خود بپاشید. زیاده روی نکنید، در هر 500 کلمه حدود ده (10) کلمه کلیدی را هدف قرار دهید، که استانداردی است که Google توصیه می کند.

بنابراین، اگر شراب کابرنه می‌فروشید، فقط نگویید «شراب کابرنه» می‌فروشید، چیزی مشخص‌تر بگویید، چیزی که مشتری آماده برای خرید از آن استفاده می‌کند، چیزی مانند «کابرنه سووینیون خشک از فرانسه» یا چیزی در همسایگی آن البته، شما باید آن نوع خاص از شراب را در موجودی خود داشته باشید 😉

محتوا همیشه اول است

عنکبوت‌های موتورهای جستجو آنقدر که فکر می‌کنید یا حتی می‌خواهید در وب‌سایت شما وقت صرف نمی‌کنند. در بیشتر موارد، این خزنده‌ها فقط وب سایت شما را جمع‌آوری می‌کنند و در عین حال CSS و توانایی مافوق بشری شما برای سبک دادن به عناصر HTML را نادیده می‌گیرند. با این حال، احساس بدی نداشته باشید، کاری کوچک وجود دارد که می توانید در مورد آن انجام دهید.

برای شروع، می‌توانید یک تم وردپرس خوب انتخاب کنید که محتوا را نزدیک به بالای صفحه قرار می‌دهد در حالی که ستون‌های کناری و پاورقی‌ها را در پایین نگه می‌دارد. این به این دلیل است که اکثر موتورهای جستجو بیش از یک سوم اول صفحه را اسکن نمی کنند. صفحات زیادی برای فهرست بندی در اینترنت وجود دارد و یک سوم یک صفحه برای مشخص کردن اینکه یک وب سایت در هر حال چیست، کافی است.

از کلمات کلیدی خود در عناوین و پیوندهای خود استفاده کنید

موتورهای جستجو به زیبایی شناسی اهمیتی نمی دهند – شما ممکن است زیباترین وب سایتی را داشته باشید که جهان تا به حال دیده است، اما این موضوع جایگاه شماره یک را در Google تضمین نمی کند. موتورهای جستجو سایت شما را با استفاده از کلمات موجود در محتوای شما ارزیابی می کنند.

Use keywords in titles

این واژه‌ها و ترکیب‌های مختلف آن‌ها از غربالگری عبور می‌کنند که در آن امتیاز دریافت می‌کنند. با مقایسه کلمات موجود در صفحات وب خود با کلمات موجود در پیوندها و عناوین خود، موتور جستجو رتبه بهتری به شما می دهد. بنابراین، سعی کنید از کلمات کلیدی خود در محتوا، عناوین و پیوندهای خود استفاده کنید.

سئوی تصویر

یک وب‌سایت بدون تصاویر…خوب… کسل‌کننده است. یک وب سایت با تصاویر بیش از حد مزخرف است زیرا ممکن است تصاویر مانع محتوای خوب شوند. ایجاد تعادل مناسب همیشه بهترین کار است. اما بگذارید بگوییم سایت شما بیشتر با تصاویر و لینک ها و بدون متن زیاد طراحی شده است. چگونه “محتوای تصویر” خود را برای رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو بهینه می کنید؟ یک تصویر همیشه باید دارای ویژگی “alt” باشد (گاهی اوقات توسط noobs “برچسب” نامیده می شود) که به نظر می رسد:

adding-title-attribute-to-links-wpexplorer

یک پیوند دارای یک ویژگی عنوان مانند این خواهد بود:

متن لنگر شما با یک کلمه کلیدی

موتورهای جستجو ویژگی‌های alt و title را اسکن می‌کنند، بنابراین توضیحات و کلمات کلیدی خوب در این ویژگی‌ها به عنکبوت‌ها محتوای بیشتری برای هضم می‌دهد. در وردپرس، هنگام ایجاد پست ها یا صفحات جدید، به ندرت کد را مشاهده می کنید، اما می توانید هنگام افزودن رسانه یا پیوند، ویژگی های عنوان و alt خود را اضافه کنید. تصویر زیر را ببینید.

all-in-one-seo-pack-wpexplorer

ساختمان پیوند

موتورهای جستجو به نفع شما ادامه خواهند داد، مشروط بر اینکه وب سایت های دیگر به وب سایت شما پیوند بزنند. ظاهراً، داشتن یک مرجع در زمینه شما مزایای خود را دارد، از جمله رتبه بالاتر در موتورهای جستجو، زیرا همه مایلند به مطالب شما پیوند دهند.

به همین دلیل است که وردپرس همراه با بلاگ‌رول‌ها، بک‌بک‌ها و پینگ‌بک‌ها کامل می‌شود تا بتوانید به دیگران پیوند دهید همانطور که آنها به شما پیوند می‌دهند. این مربوط به این است که چه کسی به شما پیوند می دهد. بنابراین، در دام هرزنامه و سایر وب سایت های با کیفیت پایین نیفتید. برای بررسی تعداد لینک هایی که وب سایت شما دارد، link:www.yoursite.com را در گوگل تایپ کنید. هرچه تعداد لینک‌های سایت شما بیشتر باشد، بهتر است، بنابراین با استفاده از:

به سایر وب‌سایت‌های با کیفیت بالا پیوند دهید

  • ارسال دایرکتوری
  • افزودن URL خود به پست های انجمن
  • وبلاگ نویسی مهمان (روش مورد علاقه من تاکنون)

نظر دادن در وبلاگ‌های دیگر دیگر از ایجاد پیوند پشتیبانی نمی‌کند زیرا CMS مدرن (سیستم‌های مدیریت محتوا) از ویژگی rel=”nofollow” برای رد کردن آب پیوند نظر دهندگان استفاده می‌کند. بدون توجه به وبلاگ های دیگر نظر دهید، اما مطمئن شوید که چیزی به بحث اضافه می کنید. ممکن است چند نفر نظر خوب شما را ببینند و تصمیم بگیرند روی آن کلیک کنند، که همیشه چیز خوبی است.

در ارسال فهرست، می توانید سایت خود را به فهرست راهنماهایی مانند پروژه دایرکتوری باز (DMoz.org) ارسال کنید یا مقالاتی را با URL خود به بسیاری از فهرست های مقاله موجود در آنجا ارسال کنید. «دایرکتوری مقاله» را در گوگل جستجو کنید. مطمئن شوید که فقط به فهرست‌های راهنمای مقاله‌ای ارسال می‌کنید که از دستورالعمل‌های SEO Google پیروی می‌کنند، در غیر این صورت وقتی به‌روزرسانی الگوریتم بعدی را منتشر می‌کنند، دچار مشکل خواهید شد.

افزونه های SEO

افزونه‌های بی‌شماری سئو برای وردپرس وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا رتبه خود را بدون دردسر زیاد کنید. با این حال، از آنجایی که این مقاله به دنبال فهرست کردن آنها نیست، من فقط به دو نمونه از محبوب ترین آنها اشاره می کنم.

همه در یک بسته SEO

< img loading="lazy" decoding="async" class="fullimg" src="https://www.wpexplorer.com/wp-content/uploads/all-in-one-seo-pack-wpexplorer-e1381858803803.png " alt="all-in-one-seo-pack-wpexplorer" width="919" height="296"/>

این افزونه یک راه حل باور نکردنی SEO است که به طور خودکار سایت وردپرس شما را برای موقعیت بهتر در موتورهای جستجو بهینه می کند. این افزونه دارای چند ویژگی منحصربه‌فرد است که شامل URLهای متعارف پیشرفته، پشتیبانی گوگل آنالیتیکس، نقشه‌های سایت XML، سئو در انواع پست‌های سفارشی، ادغام سئو برای سایت‌های تجارت الکترونیک وردپرس و سازگاری با بسیاری از افزونه‌های دیگر و غیره است. استفاده از این افزونه آسان است و بلافاصله پس از نصب بدون نیاز به پیکربندی فنی کار می کند.

SEO WordPress توسط Yoast

wordpress-seo-by-yoast-wpexplorer

طبق گفته توسعه دهندگان، این افزونه “برای مراقبت از تمام بهینه سازی های فنی تلاش بیشتری می کند…” SEO وردپرس توسط Yoast دارای برخی ویژگی های چشمگیر از جمله پیش نمایش قطعه برای مشاهده نحوه نمایش صفحه/پست شما در نتایج جستجو است. تجزیه و تحلیل صفحه، نقشه های سایت XML، بهینه سازی RSS و ادغام های اجتماعی به چند مورد اشاره می کنیم.

ادامه مطلب

بهینه سازی موتور جستجو برای وردپرس زمینه وسیعی است که به بیش از یک پست نیاز دارد تا پوشش داده شود، اما اگر مایلید از قبل مطالعه کنید، در اینجا منابع بیشتری وجود دارد:

  1. راهنمای وبلاگ نویس برای سئو< /li>
  2. SEO وردپرس – راهنمای قطعی رتبه های بالاتر برای وبلاگ شما
  3. ویدیوی سئوی وردپرس توسط Joost de Valk از Yoast
  4. راهنمای مبتدیان برای موتور جستجو بهینه سازی

نتیجه گیری

نصب و استفاده از وردپرس آسان است، اما اکثر مبتدیان وردپرس خود را برای کار سخت بازاریابی یا ایجاد ترافیک آماده نمی کنند. وارد سئو می شود و روز شما ذخیره می شود. بهینه سازی موتورهای جستجو راهی آسان برای افزایش ترافیک ارگانیک شماست به شرطی که آماده باشید. علاوه بر این، اگر بودجه کمی دارید، لازم نیست برای انجام این کار به کسی پول بدهید. شما می توانید به تنهایی به نتایج عالی برسید، اما اگر وقت کافی ندارید یا نمی دانید در مورد سئو چه چیزی پیش می رود، یک متخصص استخدام کنید. آیا روش های سئو دیگری را می شناسید که در مقاله به آنها اشاره نکردم؟ در بخش نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا