چطوری میشه

جعبه ابزار وردپرس: منابع برای کاربران و توسعه دهندگان

جعبه ابزار وردپرس: منابع برای کاربران و توسعه دهندگان

چه به تازگی وردپرس را کشف کرده باشید یا چندین سال است که از این پلتفرم استفاده می‌کنید، منابعی که در این پست قرار است معرفی کنیم، به جعبه ابزار وردپرس شما افزوده خواهد شد. برای سهولت هضم کردن پست، آن را به هفت بخش تقسیم کرده‌ایم:

  1. وبلاگ های وردپرس
  2. وب سایت های آموزشی وردپرس
  3. کتابهای وردپرس
  4. افزونه های وردپرس
  5. منابع تم وردپرس
  6. میزبان وردپرس
  7. منابع اضافی وردپرس

بدون مقدمه، اجازه دهید چند کلمه برای هر بخش بیان کنیم. لذت ببرید و فراموش نکنید که نظر خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید!

وبلاگ های وردپرس

اینترنت اقیانوسی از وبلاگ های وردپرسی است که در مورد موضوعاتی که مناسب کاربران مبتدی و پیشرفته وردپرس است بحث می کنند. وبلاگ های زیر برخی از بهترین وبلاگ های وردپرس موجود هستند:

wpexplorer-logoWPExplorer

خب باید حدس می زدید که ما یک منبع وردپرس عالی هستیم. در اینجا در WPExplorer ما تمام تلاش خود را می کنیم تا هر روز محتوای تازه و با کیفیتی را در اختیار شما قرار دهیم. چه به دنبال نکات برنامه نویسی، افزونه های توصیه شده باشید یا اگر در حال خرید یک تم جدید وردپرس هستید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.


smashing-maga-logoWordPress Smashing Magazine

در مورد هر توسعه دهنده وردپرس (یا طراح وب) بپرسید و آنها چیز خوبی در مورد مجله Smashing خواهند گفت. این مجله دارای دسته بندی جداگانه وردپرس است که حاوی هزاران محتوای مفید وردپرس است. این یک منبع عالی برای هر کسی است که به دنبال یادگیری اصول توسعه وردپرس است.


codepoet-logoشاعر کد

اگر مدت زیادی است که وردپرس را می شناسید، حتماً با عبارت (یا نقل قول) “کد شعر است” برخورد کرده اید. نه؟ خب، به هر حال در این زمینه چندان مهم نیست. Code Poet یک منبع عظیم و عالی برای هر توسعه دهنده و کاربر وردپرس است. ترکیبی از Automattic، Code Poet بسیاری از موضوعات مرتبط با وردپرس از جمله SEO وردپرس، امنیت، افزونه ها، توسعه تم، نوشتن و غیره.


Torque_Facebook_Icon-580x580گشتاور (WP Daily)

WP Daily (همچنین به عنوان Torque Mag شناخته می شود) مجموعه ای از آخرین اتفاقات در دنیای وردپرس است. WP Daily که توسط افراد پشت 8 بیت و زمینه استاندارد اجرا می شود، منبع اخبار و الهام وردپرس شما است. شما همه نوع اخبار وردپرس را از کارشناسان انجمن و یک بخش آرشیو گسترده دریافت خواهید کرد.


wp-engine-logoوبلاگ WPEngine

WPEngine، افرادی که در پشت میزبانی WPEngine مدیریت شده وردپرس معروف هستند، وبلاگی پرمحتوا را اجرا می کنند که توسط آستین گانتر مدیریت می شود. این وبلاگ مقالات آموزنده ای در مورد بهینه سازی وردپرس از جمله موارد دیگر ارائه می دهد.


وب سایت های آموزشی وردپرس

در حالی که وبلاگ های وردپرس نکات، مقالات و گاهی اوقات آموزش هایی در مورد وردپرس ارائه می دهند، وب سایت های وردپرس دیگری نیز در آموزش های وردپرس تخصص دارند (یا تا حدودی تخصص دارند). وب سایت های زیر دارای بخش های آموزشی مختص وردپرس هستند:

wprecipies-logoWPRecipes

آیا به دنبال بهبود عملکرد سایت وردپرس خود هستید؟ اگر چنین است، WP Recipes سایت آموزشی وردپرس است که می خواهید از آن بازدید کنید. WP Recipes نکات و آموزش های آسان و سریع وردپرس را برای بهبود عملکرد پلت فرم وردپرس شما ارائه می دهد.


رمزگشایی

wptuts+-logoWPTuts+

WPTuts+ افزونه وردپرس شبکه عظیم Tuts+ است. Tutsplus یکی از پروژه‌های متعددی است که توسط Envato، Inc برای ما آورده شده است. با مدیریت Japh Thompson – یک علاقه‌مند مشهور وردپرس – WPTuts+ بهترین آموزش‌های وردپرس، راهنماها، نمایش صفحه نمایش، مقالات و غیره را ارائه می‌دهد.


wpmudev-logoWPMU

WPMU خانه توسعه دهندگان و نویسندگان وردپرس است که مطالب زیادی در مورد وردپرس به اشتراک می گذارند. این وبلاگ که توسط جیمز فارمر اداره می شود، نکات و راهنماهای مفید وردپرس را به اشتراک می گذارد. همچنین سایت آنها خانه برخی از شگفت انگیزترین مضامین و افزونه های وردپرس است که می توانید از طریق عضویت ممتاز آنها به آنها دسترسی کامل داشته باشید.


wpbeginner-logoWPBeginner

WPBeginner تحت مالکیت و مدیریت یک سید بلخی است و طیف گسترده ای از آموزش های وردپرس را ارائه می دهد. به غیر از آن، اگر به دنبال ویدیوها و معاملات وردپرس هستید، WPBeginner را بررسی کنید.


Siteground-logoSiteGround

بیشتر به دلیل خدمات میزبانی شگفت انگیز خود، میزبانی مدیریت شده وردپرس را با قیمت بسیار مقرون به صرفه ارائه می دهند، اما SiteGround نیز دارای یک بخش آموزشی اختصاصی است که وردپرس را پوشش می دهد. برخی از چیزهایی که می توانید در SiteGround بیاموزید، از جمله سفارشی کردن تم های وردپرس، بهبود امنیت وردپرس و موارد دیگر، علاوه بر آموزش های ویدیویی رایگان وردپرس.


Websitesetup-logoWebsitesetup.org

رابرت منینگ WebsiteSetup.org را برای کمک به هر کسی – از وبلاگ نویسان گرفته تا صاحبان مشاغل – ساخت وب سایت خود را بدون نیاز به یادگیری کد ایجاد کرد. این راهنما بسیار دقیق است، اما پیروی از آن بسیار آسان است – حتی اگر خیلی فنی نباشید. برخی از راهنماهای او را در مورد نحوه ساخت یک وب سایت با استفاده از وردپرس، دروپال و جوملا بررسی کنید (بله، آنها رایگان هستند!).


کتابهای وردپرس

از زمان تولد وردپرس حدود ده (10) سال پیش، بسیاری از نویسنده ها/توسعه دهندگان کتاب هایی منتشر کرده اند که همه چیز را در مورد وردپرس پوشش می دهد. موضوعات از دانش پایه وردپرس تا موضوعات پیشرفته در توسعه وردپرس را شامل می شود. کتاب های وردپرس زیر به یک دلیل واضح به لیست ما راه یافتند. همه آنها منابع وردپرس با کیفیت از نویسندگان محترم هستند 🙂

wordpress-to-goWordPress To Go: چگونه یک وب سایت وردپرسی در دامنه خود بسازیم، از ابتدا، حتی اگر یک مبتدی کامل

با دویست (200) نقد مثبت (در زمان نگارش) و امتیاز 4.4 از 5 ستاره، WordPress To Go اثر سارا مک‌هری ساده‌ترین و در عین حال کاربردی‌ترین کتاب وردپرس در وب در حال حاضر است. این کتاب از “… اصطلاحات تخصصی و غم انگیز سایر راهنماهای اینترنتی” دور می ماند. احتمالاً به همین دلیل است که رتبه اول پرفروش ترین آمازون در Kindle است.


smashing-wordpressSmashing WordPress: Beyond The Blog

Smashing WordPress: Beyond The Blog نوشته Thord Daniel Hedengren کتابی است که شما می خواهید اگر به دنبال “… تقریباً هر چیزی در وردپرس بسازید.” این کتاب به شما در ایجاد پروژه های وردپرس برای سئو، ادغام پلت فرم وردپرس خود با رسانه های اجتماعی، ایجاد سایت های تجارت الکترونیک، گالری ها، فرم ها، تم های سفارشی، فرم های ورود و غیره کمک می کند. Smashing WordPress: Beyond The Blog کتابی است که برای استفاده حداکثری از وب سایت وردپرس خود به آن نیاز دارید.


wordpress-plugin-devتوسعه حرفه ای افزونه وردپرس

آیا به دنبال نوشتن افزونه های وردپرس خود هستید؟ آیا شما یک نویسنده افزونه هستید که به دنبال تقویت مهارت های خود هستید؟ اگر پاسخ شما به هر یک از این سوالات مثبت است، توسعه افزونه وردپرس حرفه ای نحوه گسترش وردپرس را با استفاده از افزونه ها نشان می دهد و سپس به شما نشان می دهد که چگونه افزونه های وردپرس خود را توسعه دهید. این کتاب که توسط برد ویلیامز، اوژ ریچارد و جاستین تدلاک نوشته شده است، رویکردی عملی برای ایجاد افزونه های وردپرس به خوانندگان ارائه می دهد. با ارائه نمونه کد و تصاویر دقیق، ساخت پلاگین ها را آسان می کند.

“من این کتاب را به همه کسانی که به فکر ایجاد اولین پلاگین [وردپرس] خود هستند توصیه می کنم.” – آندره جی بیلز

این کتاب دارای امتیاز 4.8 از 5 ستاره است و فقط 28 دلار به فروش می رسد.


wordpress-for-dummiesWordPress For Dummies

WordPress For Dummies توسط لیزا سابینا ویلسون و مت مولنوگ (بله، او از وردپرس) یک راهنمای عالی برای هر کسی است، چه تازه اولین وبلاگ خود را راه اندازی کنید یا از یک پلتفرم وبلاگ نویسی دیگر به وردپرس بروید. درک این کتاب آسان است و به شما امکان می دهد از انعطاف پذیری و قابلیت استفاده وردپرس نهایت استفاده را ببرید. این راهنمای شماست که باید از پتانسیلی که وردپرس ارائه می دهد استفاده کنید.


wordpress-design-devوردپرس حرفه ای: طراحی و توسعه

با امتیاز 4.4 از 5 ستاره، این کتاب توسط براد ویلیامز، دیوید دامسترا و هال استرن یک منبع بسیار تحسین برانگیز برای کسانی است که به دنبال توسعه وب سایت های وردپرس هستند. این کتاب موضوعاتی مانند: HTML5، CSS3، جاوا اسکریپت، انواع پست سفارشی، طبقه بندی سفارشی، چند سایت و غیره را پوشش می دهد. این کتاب همچنین نمونه کدهایی را ارائه می دهد که می توانید از سایت کتاب دانلود کنید.

برای اطلاعات بیشتر، حتما پست ما را در مورد همه بهترین منابع وردپرس هنگام شروع کار.

افزونه های وردپرس

ما در گذشته تعداد زیادی افزونه ممتاز و رایگان را پوشش داده‌ایم. می‌خواهم به صفحه افزونه‌های وردپرس ما بروم تا بهترین افزونه‌ها را تقریباً برای همه چیز پیدا کنم.

منابع تم وردپرس

انتخاب یک تم با کیفیت می‌تواند کار دشواری باشد زیرا فروشگاه‌های تم زیادی در اینترنت وجود دارد. در گذشته در مورد بهترین عضویت در قالب وردپرس نوشته‌ایم، و همه فروشگاه‌های تم زیر به خوبی شناخته شده‌اند، که قبلاً درباره برخی از آنها صحبت کرده‌ایم.

Elegant-Themes-logoتم های زیبا

Elegant Themes خانه برخی از زیباترین مضامین ممتاز وردپرس در وب است. Elegant Themes بیشتر به دلیل طراحی فوق العاده تم ها، ویژگی های پیشرفته و پشتیبانی اختصاصی شناخته شده است. آخرین موضوع آنها Divi یک انتخابی عالی برای تقریباً هر وب سایتی، و آنها در حال حاضر روی یک به روز رسانی بزرگ کار می کنند تا ویژگی های بیشتری را به این موضوع جامع اضافه کنند. آنها دارای هشتاد و هفت (87) تم ممتاز با قیمت 69 دلاری هستند.


themify-logoThemify

طبق گفته Themify، هدف آنها این است که “…کمک به غیرکدگذاران در زمین خوردن”. چارچوب استاندارد کشیدن و رها کردن Themify اجازه می‌دهد «…برای سفارشی‌سازی سریع تم‌ها بدون نیاز به لمس کد: به سادگی تنظیمات و سبک‌های تم را از طریق پانل گزینه‌ها تنظیم کنید». فریم ورک Themify زیبا، کدگذاری ماهرانه است و شامل ویژگی هایی مانند ویجت های سفارشی، Drag & Drop Builder و کدهای کوتاه و غیره است. علاوه بر این، سفارشی کردن آن آسان است و با 30 روز ضمانت بازگشت پول همراه است. دیگه چی؟ Themify مجموعه ای از تم های زیبا، مدرن و با قیمت مناسب را برای کمک به شما در راه اندازی سریع فروشگاه ارائه می دهد. به علاوه ما یک کوپن 20٪ تخفیف Themify در سایت خود داریم که این خرید را حتی بهتر می کند.


genesis-logoGenesis Theme WordPress Framework – StudioPress

علاوه بر ارائه Genesis – یکی از بهترین چارچوب های قالب وردپرس در وب – StudioPress مجموعه عظیمی از تم ها از جمله تم های شخص ثالث را ارائه می دهد. بچه‌های StudioPress در زمینه‌های ممتاز وردپرس نامی برای خود دست و پا کرده‌اند، زیرا پیشنهادات آن‌ها چیزی کمتر از کیفیت بالا نیست. در حالی که قیمت آنها کمی بالاتر از برخی دیگر از گزینه های موضوعی موجود است، شما برای پول خود چیزهای زیادی دریافت می کنید و یک چارچوب کیفی که می توانید بر اساس آن بسازید. Genesis یک مکان عالی برای شروع هنگام ایجاد یک سایت جدید است.


ThemeForest-logoThemeForest

بخشی از Envato، ThemeForest بیش از سیزده هزار (13000) تم و قالب وردپرس را با قیمت‌هایی از 3 دلار ارائه می‌دهد. بله، شما آن را درست خوانده اید. 3 دلار. پیچ نشوید، وب سایت برخی از بهترین تم های وردپرس را در وب ارائه می دهد. ThemeForest خانه تعداد زیادی از توسعه دهندگان وردپرس از جمله WPExplorer است. این یک منبع عالی برای کاربران وردپرسی است که به دنبال تم های حرفه ای هستند و همچنین توسعه دهندگانی که به دنبال کسب درآمد از طریق توصیه/فروش تم هستند.

موضوعات WPExplorer

ما مجموعه گسترده‌ای از تم‌های ممتاز (که بسیار به آن افتخار می‌کنیم) در اینجا داریم. حرف ما را قبول نکنید، به راحتی تم های وردپرس دست ساز ما را بررسی کنید. ما تم‌هایی را بر اساس کد با کیفیت، با ویژگی‌هایی که می‌خواهید، با قیمت‌هایی که می‌توانید بخرید و با پشتیبانی عالی از یک نویسنده Themeforest Elite ایجاد می‌کنیم. تمام قالب وردپرس پرفروش‌ترین ما نمونه عالی کار ما این تم بسیار انعطاف پذیر برای مشاغل، مشاغل آزاد، عکاسان، وبلاگ نویسان و همه مناسب است. آن را بررسی کنید!

میزبانی وردپرس

به عنوان یک کاربر وردپرس، به یک هاست خوب برای وب سایت خود نیاز دارید. یک میزبان وب خوب به شما آرامشی می دهد که برای ایجاد یک پروژه موفق وردپرس نیاز دارید (ما از هدف WP Engine در Explorer و ما میزبان خود را دوست داریم زیرا آنها سایت های ما را برای همه شما سریع اجرا می کنند). در زیر برخی از بهترین منابع در مورد نحوه انتخاب بهترین هاست وردپرس آمده است:

منابع اضافی وردپرس

این بخش سایر منابع وردپرس را که در این پست پوشش داده نشده اند خلاصه می کند.

منابع اطلاعات و توسعه وردپرس

خدمات وردپرس

  • Sucuri – ممتاز سرویس امنیتی وردپرس
  • ManageWP – ManageWP به شما کمک می کند تا چندین وب سایت وردپرس را از یک داشبورد مدیریت کنید
  • VaultPress – راه حل حفاظت و پشتیبان گیری از وردپرس از Automattic< /li>
  • StackPath CDN< /a> – بالای کلاس شبکه تحویل محتوا

با استفاده از منابع فوق، شما آماده هستید تا دنیای وردپرس را طوفانی کنید. هیچ چیز نباید مانع شما شود، پس ادامه دهید و بهترین وردپرس باشید. می بینمت!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا