چطوری میشه

5 مرحله آسان برای انتخاب قالب وردپرس

5 مرحله آسان برای انتخاب قالب وردپرس

نام دامنه خود را انتخاب کرده اید، یک میزبان وب عالی برای استفاده انتخاب کرده اید و نحوه نصب موفقیت آمیز وردپرس. اکنون زمان آن است که “ظاهر” خاص وب سایت خود را انتخاب کنید.

وردپرس از تعداد زیادی تم های مختلف برای کمک به صاحبان سایت در ساختار و ارائه محتوای خود استفاده می کند. اگرچه ممکن است تم پیش‌فرض به اندازه کافی جذاب به نظر برسد (موضوع Twenty Seventeen بسیار عالی است، به خصوص اگر چند افزونه‌های ضروری را اضافه کنید. /a>)، به معنای واقعی کلمه هزاران مورد دیگر وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید تا به وب سایت خود یک چرخش منحصر به فرد بدهید. اگرچه تعداد زیادی از تم ها برای انتخاب هیجان انگیز است، اما می تواند تا حدودی طاقت فرسا باشد. وب سایت شما اساساً مانند کارت ویزیت جهانی شما است، بنابراین انتخاب هایی که می کنید باید با دقت انجام شوند.

بنابراین، از کجا شروع به انتخاب آن تم عالی از بین همه انتخاب‌های موجود می‌کنید؟ در اینجا پنج مرحله آسان برای محدود کردن انتخاب خود تا زمانی که موضوع مناسب به یک برنده واضح تبدیل شود، آورده شده است.

1. تصمیم بگیرید که آیا با یک تم رایگان یا ممتاز

بروید

Choose A Free or Premium WordPress Theme

هزاران طرح زمینه رایگان در فهرست وردپرس موجود است< /a>، که ممکن است برای بسیاری از انواع وب سایت ها کار کند. با این حال، به طور کلی توصیه می شود با یک تم ممتاز که سطح سفارشی سازی مورد نیاز را ارائه می دهد، استفاده کنید. موضوعات ممتاز وردپرس همراه با یک دسته از مزایای اضافی نسبت به موارد رایگان. آنها معمولاً با پشتیبانی مشتری ارائه می‌شوند، اغلب به‌روزرسانی می‌شوند، معمولاً ویژگی‌های بیشتری دارند و می‌توانند با سهولت بیشتری نسبت به تم‌های رایگان مطابق با نیازهای خاص شما سفارشی شوند.

اگر می‌خواهید طرح زمینه خود را خریداری کنید، توجه داشته باشید که آیا یک بار هزینه از شما دریافت می‌شود یا خیر (Themeforest، بازار خلاق، قالبی و غیره) یا به صورت اشتراک، ماهانه یا سالانه (مانند موضوعات زیبا یا Themify فقط به نام چند مورد). گزینه دوم به شما این آزادی را می دهد که از بین هر موضوعی که دوست دارید از آن ناشر خاص انتخاب کنید. بدیهی است که باید به بودجه خود نگاهی بیندازید تا به شما کمک کند تا تعیین کنید چقدر مایل هستید (و می توانید) برای یک موضوع ممتاز هزینه کنید.

معمولاً، هرچه بیشتر برای یک موضوع بپردازید، ویژگی های بیشتری را می توانید انتظار داشته باشید. اکثر تم‌های ممتاز در محدوده 29 تا 89 دلار اجرا می‌شوند، بنابراین خیلی خیلی گران نیستند. تم‌های ممتاز پلاس اغلب شامل پشتیبانی ممتاز هستند، بنابراین اگر سوالی دارید می‌توانید به جای تکیه بر تالارهای گفتگوی رایگان WordPress.org از توسعه‌دهنده بپرسید. از آنجایی که وب‌سایت شما یک سرمایه‌گذاری بزرگ است، قطعاً باید وقت خود را صرف بررسی گزینه‌های خود کنید و بفهمید که کدام موضوع برای شما مناسب است.

2. قالب وردپرس را با صنعت خود مطابقت دهید

Match Your WordPress Theme To Your Industry

این ممکن است بی‌معنا به نظر برسد، اما یکی از اولین و مهم‌ترین عواملی است که باید در نظر گرفته شود. شما باید موضوعی را انتخاب کنید که مربوط به صنعت یا تجارت شما باشد. یک وب سایت با تم گلدار برای یک تجارت نجاری چندان منطقی نیست. در عوض، چیزی با چوب در پس‌زمینه موضوع، بسیار مناسب‌تر است. دقیقاً مانند یک وب سایت شرکت قطعات خودرو که به خوبی با موضوع مربوط به اتومبیل مطابقت دارد. اگر برای انتخاب موضوع به کمک نیاز دارید، برخی از این پست‌ها را از WPExplorer بررسی کنید:

فقط مطمئن شوید که هر موضوعی که انتخاب می‌کنید دقیقاً منعکس کننده خدمات و ارزش‌های برند خاص شما باشد. به بیان ساده تر: بازدیدکنندگان خود را گیج نکنید!

3. تعیین سازگاری مرورگر

Determin Your WordPress Theme's Browser Compatibility

این مهم است که مطمئن شوید موضوع جدیدی که انتخاب می‌کنید با همه مرورگرها سازگار است. بازدیدکنندگان مختلف سایت شما به احتمال زیاد از مرورگرهای مختلفی استفاده می کنند، بنابراین ضروری است که هیچ کدام را در نظر نگیرید. بسیاری از طراحان فناوری ممکن است پیشنهاد کنند که مرورگرهای قدیمی‌تر مانند اینترنت اکسپلورر را برای مشکلات سازگاری نادیده بگیرید، زیرا کاربران بیشتر و بیشتری آن مرورگر را به نفع نسخه‌های جدیدتر مانند Google Chrome ترک می‌کنند. با این حال، هنوز تعداد زیادی از کاربران اینترنتی وجود دارند که به مرورگرهای قدیمی‌تر متکی هستند، بنابراین حتماً به سازگاری مرورگر موضوعی که می‌خواهید برای وب‌سایت خود استفاده کنید، توجه کنید.

قبل از اینکه به یک موضوع خاص متعهد شوید، باید آن را در تعدادی از مرورگرها آزمایش کنید. اگر قبلاً یک وب‌سایت راه‌اندازی کرده‌اید، ساده‌ترین راه برای انجام این کار این است که Google Analytics خود را بررسی کنید تا ببینید بازدیدکنندگان شما از چه مرورگری برای دسترسی به سایت شما استفاده می‌کنند. به احتمال زیاد، شما باید تمام مرورگرهای اصلی، از جمله فایرفاکس، سافاری، گوگل کروم و اینترنت اکسپلورر را بررسی کنید.

Google Analytics همچنین مواردی را که بیشتر بازدیدکنندگان شما از آنها استفاده می‌کنند شناسایی می‌کند. می‌توانید از Browsershots.org برای آزمایش مرورگرها استفاده کنید، زمانی که متوجه شدید کدام یک آنهایی که باید نگران باشند تنها کاری که باید انجام دهید این است که مرورگر و نسخه‌ای را که می‌خواهید آزمایش شود انتخاب کنید، و Browsershots.org یک آزمایش برای هر کدام ایجاد می‌کند. سپس، نتایج برای ارزیابی شما نمایش داده می شود.

4. یک تم ساده برای ویرایش انتخاب کنید

Choose A WordPress Theme That's Easy To Edit

امیدواریم که تجارت شما همچنان به رشد خود ادامه دهد. و همانطور که انجام می شود، تعدادی از تغییرات در طول مسیر ایجاد خواهد شد. ممکن است بعداً شروع به ارائه محصولات یا خدمات جدید کنید، یا تصمیم بگیرید که در نقطه‌ای تغییر مکان دهید. وب سایت شما باید با تمام تغییراتی که در کسب و کار شما رخ می دهد هماهنگ باشد، و به همین دلیل، مهم است که موضوعی را انتخاب کنید که ویرایش آن ساده باشد.

یک اشتباه رایج این است که موضوعی را انتخاب می‌کنید که از شما می‌خواهد در کد فرو رفته و همه چیز را تغییر دهید، فقط برای ایجاد یک اصلاح ساده. تم های زیادی وجود دارد و در حالی که ممکن است شگفت انگیز به نظر برسند، ممکن است ویرایش آنها نیز بسیار پیچیده باشد. ظاهر همه چیز نیست در عوض، تمی را انتخاب کنید که به شما امکان می‌دهد با چند کلیک ساده ماوس را به دلخواه خود تغییر دهید.

برای تأیید گزینه‌های سفارشی‌سازی تم فهرست کوتاه، می‌خواهید ویژگی‌هایی مانند گزینه‌های رنگ، انواع پست، تنوع وبلاگ و طرح‌بندی صفحه‌ای که دارای ویژگی‌های آن است، و آیا ویژگی‌های خاصی که نیاز دارید (مانند تقویم) را بررسی کنید. ، نمایش نمونه کارها و غیره) همراه آن است.

تشخیص دهید که آیا موضوع دارای کدهای کوتاه یا سازنده صفحه است یا خیر. اینها به شما امکان می دهند توابع یا عناصر صفحه خاصی را به پست و صفحات خود اضافه کنید. حتی اگر تعداد زیادی افزونه در دسترس است (شما می توانید لیست ما را از بهترین افزونه‌های کد کوتاه و صفحه‌ساز برای دیدن فقط چند مورد) به شما کمک می‌کنند تا سایت خود را سفارشی کنید، اگر عملکرد اصلی مورد نیاز شما قبلاً وجود داشته باشد بسیار آسان‌تر است. گنجانده شده است – به همین دلیل است که تعداد زیادی گزینه سفارشی سازی قدرتمند در تم وردپرس کل ما تعبیه شده است.

5. به پشتیبانی فنی و به روز رسانی ها نگاه کنید

WordPress Theme Support

پشتیبانی فنی باید برای موضوعی که انتخاب می‌کنید ارائه شود، به‌خصوص اگر برای آن پول پرداخت می‌کنید. منظور ما از پشتیبانی، کمک با اشکالات و به‌روزرسانی‌های تم است – نه سفارشی‌سازی تم، اگر نیاز به سفارشی‌سازی دارید، باید یک توسعه‌دهنده تم وردپرس یا از سرویسی مانند Elto استفاده می‌کند، زیرا این موضوع خارج از محدوده پشتیبانی است.

بعضی از قالب‌های وردپرس با پشتیبانی ایمیل ارائه می‌شوند، در حالی که برخی دیگر فقط یک انجمن برای پرس و جو ارائه می‌دهند. شما باید تعیین کنید که کدام گزینه برای شما مناسب است. آیا با زمان انتظار مرتبط با پاسخ های داده شده در یک تنظیمات انجمن مشکلی ندارید یا به ارتباطات حساس تری به زمان نیاز دارید؟ همچنین باید بدانید که آخرین به‌روزرسانی این موضوع چه زمانی ساخته شده است، و از زمان انتشار اولیه تم تاکنون چند به‌روزرسانی انجام شده است. تم های خوب به طور مکرر به روز می شوند، به ویژه زمانی که نسخه های جدید وردپرس منتشر می شوند (به عنوان مثال، تم کل وردپرس از WPExplorer به طور مداوم به روز می شود تا با آخرین نسخه وردپرس سازگار باشد و جدیدترین ویژگی ها مانند ساخت صفحه جلویی را شامل شود.

بهتر است با طرح‌های زمینه فعلی بروید. شما نمی خواهید ریسک پرداخت برای یکی از آن ها را داشته باشید تا زمانی که نسخه جدید وردپرس منتشر می شود، وب سایت شما شکسته شود. شما باید مطمئن باشید که توسعه دهندگان پشت موضوعی که انتخاب می کنید به روز می مانند و موضوع(های) خود را به روز نگه می دارند.

نکته جایزه: نظرات را بخوانید

وقتی فکر کردید موضوع را برای خود انتخاب کرده‌اید، چند دقیقه وقت بگذارید و نظرات سایر وبلاگ‌نویسان و صاحبان وب‌سایت را بخوانید. نام تم و نام توسعه دهنده را در گوگل جستجو کنید. دریابید که دیگران در مورد آن چه می گویند. این پنج دقیقه تحقیق اضافی می تواند شما را از درد دل نجات دهد!

نتیجه گیری

WordPress یکی از ساده ترین ابزارها برای توسعه و تقویت حضور آنلاین شما را فراهم می کند. حتی کسانی که از نظر فن آوری باهوش نیستند، می توانند با استفاده از وردپرس به عنوان پلتفرم انتخابی خود، یک وب سایت را در چند ساعت راه اندازی کنند. فقط کافی است این مراحل سریع و ساده را برای انتخاب موضوع ایده آل برای سایت خود دنبال کنید تا آن را از بسته متمایز کنید!

اکنون، چیزی که می‌خواهم بدانم این است که چگونه موضوعی را برای سایت خود انتخاب می‌کنید؟ آیا معیارهای بالا برای شما مهم است؟ یا معیار دیگری دخیل است؟ لطفا نظرات خود را در زیر به اشتراک بگذارید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا