چطوری میشه

چگونه چندین پلاگین وردپرس را با نصب چند پلاگین نصب کنیم

چگونه چندین پلاگین وردپرس را با نصب چند پلاگین نصب کنیم

به‌روزرسانی: به نظر می‌رسد که نسخه «رایگان» نصب چند افزونه در حال حاضر برای دانلود در دسترس نیست. نسخه پریمیوم هنوز برای فروش موجود است.

چه یک توسعه‌دهنده یا طراح وب‌سایت باشید، یا اینکه به‌طور منظم سایت‌های وردپرس جدید را راه‌اندازی می‌کنید، این راهنما به شما نشان می‌دهد که چگونه هنگام افزودن فهرست اصلی خود، در زمان با ارزش خود صرفه‌جویی کنید. افزونه های نصب جدید وردپرس.

اگر مجموعه‌ای از افزونه‌های مورد علاقه یا ضروری دارید که تقریباً در هر سایت وردپرسی که راه‌اندازی می‌کنید استفاده می‌کنید، با ایجاد فهرستی از آن افزونه‌ها در Multi Plugin Installer، می‌توانید لیست قابل استفاده مجدد از افزونه‌ها را ایجاد کنید. که تنها با چند کلیک به صورت انبوه نصب و فعال می شوند.

اگر این برای شما جذاب به نظر می رسد، راهنمای استفاده از نصب کننده چند افزونه ما را بخوانید تا در زمان و تلاش هنگام راه اندازی یک سایت وردپرس جدید صرفه جویی کنید.

نمایش کلی نصب کننده چند افزونه

همانطور که گفته شد، این افزونه رایگان می تواند با دادن توانایی نصب چند افزونه تنها با چند کلیک در زمان شما صرفه جویی زیادی کند. برای اینکه ایده بهتری در مورد کارهایی که این افزونه می تواند انجام دهد به شما ارائه شود، در اینجا لیستی از ویژگی های اصلی آن آمده است:

  • لیستی از افزونه ها برای نصب و فعال سازی به صورت انبوه ایجاد کنید
  • افزونه ها را از دایرکتوری WordPress.org اضافه کنید
  • شامل افزونه‌هایی که روی سرور یا سرویس ابری مانند Dropbox میزبانی می‌شوند
  • افزونه‌ها را از رایانه خود آپلود، نصب و فعال کنید
  • لیست را ذخیره کنید و برای استفاده در سایت های دیگر صادر کنید
  • چند لیست برای گروه های مختلف افزونه ایجاد کنید

همانطور که می‌بینید این افزونه رایگان بسیار انعطاف‌پذیر است و بیشتر گزینه‌های مربوط به محل قرارگیری افزونه‌هایی که می‌خواهید اضافه کنید را پوشش می‌دهد.  اکنون برای کمک به شما برای شروع، در اینجا راهنمای ما برای استفاده از Multi Plugin Installer است.

نصب چند افزونه را نصب کنید

به عنوان نصب چند افزونه یک افزونه رایگان که می‌تواند از داشبورد مدیریت وردپرس در سایت شما نصب شود. به سادگی وارد سایت وردپرس خود شوید (yourdomain.com/login/) و سپس به Plugins > Add New بروید و سپس “multi plugin installer” را در کادر جستجو وارد کنید (یا فقط روی پیوند بالا کلیک کنید).

Multi Plugin Search

پس از کلیک بر روی Install Now و پیوندهای Activate Plugin، می‌توانید از منوی Multi Plugin Installer به افزونه دسترسی پیدا کنید.

ایجاد لیست افزونه های ضروری وردپرس

از کنترل پنل Multi Plugin Installer می‌توانید فهرستی از افزونه‌های ضروری وردپرس خود را ایجاد کنید تا به صورت انبوه در سایت شما نصب شوند. همچنین می‌توانید از فهرست در سایت‌های دیگر استفاده مجدد کنید و در زمان راه‌اندازی نصب وردپرس جدید صرفه‌جویی کنید.

Multi Plugin Control Panel

اولین قدم این است که به لیست خود یک نام بدهید. این به شما امکان می دهد فایلی را که افزونه برای ایجاد لیست استفاده می کند صادر کنید و سپس با استفاده از این افزونه آن را در سایت دیگری وارد کنید. این شما را از انجام مرحله بعدی در هر سایت در آینده نجات می دهد.

Multi Plugin List Name

شما می‌توانید هر نامی به فهرست خود بدهید، اما همانطور که می‌توانید چند لیست برای انواع مختلف سایت‌ها ایجاد کنید، مطمئن شوید که یک نام توصیفی به آن می‌دهید. به عنوان مثال، اگر لیست افزونه های شما برای سایت های مشتری ممکن است با لیست افزونه های سایت های خود متفاوت باشد، بنابراین به دو لیست متفاوت نیاز دارید.

مرحله بعدی فهرست کردن افزونه‌هایی است که می‌خواهید از فهرست پلاگین WordPress.org نصب کنید. با نصب چند افزونه می‌توانید به سادگی نام افزونه را وارد کنید، یا به عبارت دقیق‌تر، می‌توانید URL یا آدرس صفحه یا فایل افزونه را نیز وارد کنید.

Multi Plugin List Plugins

وقتی لیست افزونه‌های خود را از مخزن WordPress.org ایجاد کردید، می‌توانید دکمه نصب افزونه‌ها یا دکمه نصب و فعال کردن افزونه‌ها را بزنید.

Multi Plugin List Buttons

اگر مطمئن هستید که می خواهید افزونه های موجود در لیست فوراً در سایت شما فعال شوند، روی دکمه دوم کلیک کنید، در غیر این صورت روی دکمه اول کلیک کنید تا فقط آنها را در حالت غیرفعال به سایت خود اضافه کنید. پس از کلیک بر روی یکی از دو دکمه، یک به روز رسانی پیشرفت در هنگام نصب دریافت خواهید کرد.

Multi Plugin List Progress

نصب افزونه های میزبانی غیر از WordPress.org

یکی دیگر از ویژگی های افزونه Multi Plugin Installer این است که به شما این امکان را می دهد که چند افزونه را از رایانه خود نصب و فعال کنید، مانند افزونه های پریمیوم یا سفارشی را به یکباره، به جای آپلود و نصب آنها. توسط یک.

برای افزودن چندین افزونه از رایانه خود به سایت وردپرس خود، کافی است روی دکمه انتخاب فایل ها کلیک کنید و سپس یک یا چند افزونه را از رایانه خود انتخاب کنید تا به صورت انبوه در سایت خود آپلود و فعال شود.

Multi Plugin Local Plugins

با Multi Plugin Installer نمی‌توانید فهرستی از افزونه‌های محلی را برای نصب به همان روشی که توسط افزونه‌هایی که در مخزن WordPress.org میزبانی می‌شوند ذخیره کنید. با این حال، از آنجایی که می توانید چندین افزونه را به طور همزمان انتخاب کنید، همچنان می توانید مقدار قابل توجهی در زمان با استفاده از این ویژگی صرفه جویی کنید.

اگر مواردی را در لیست افزونه‌های ضروری خود برای نصب دارید که توسط WordPress.org میزبانی نمی‌شوند، همچنان می‌توانید آن‌ها را به فایل وارد کردن MPI افزونه‌ها اضافه کنید تا یکباره نصب شوند.

برای انجام این کار، به سادگی فایل‌های فشرده برای افزونه‌هایی را که می‌خواهید در لیست قرار دهید را در یک سرور آپلود کنید و سپس URL کامل آن فایل‌ها را به همراه موارد موجود در فهرست پلاگین WordPress.org به لیست اضافه کنید.

Multi Plugin List Plugins URLs

اگر نمی‌توانید یا نمی‌خواهید افزونه‌ها را در سرور آپلود کنید، می‌توانید از یک سرویس ذخیره‌سازی ابری مانند Dropbox برای ذخیره افزونه‌ها استفاده کنید. سپس فقط یک مورد برای دریافت URL عمومی فایل(ها) و اضافه کردن آن به لیست افزونه ها مانند قبل است.

Multi Plugin Dropbox

سپس پس از افزودن آدرس فایل در پوشه Dropbox و کلیک بر روی دکمه Install & Activate افزونه، افزونه نصب خواهد شد. URL Dropbox را می‌توان با نشانی‌های اینترنتی افزونه‌هایی که در جاهای دیگر میزبانی شده‌اند، و نام آن‌هایی که در مخزن WordPress.org هستند، همراه شود.

Multi Plugin Dropbox Success

صادر کردن و وارد کردن لیست های افزونه

هر بار که لیست جدیدی از افزونه ها را ایجاد می کنید، یک فایل MPI جدید ایجاد می شود. این فایل‌ها را می‌توان در رایانه‌تان دانلود کرد و سپس در سایر سایت‌های وردپرس بارگذاری کرد که این افزونه را روی آن نصب شده است.

Multi Plugin MPI Files

این عالی است زیرا هر زمان که یک سایت وردپرس جدید راه اندازی می کنید، می توانید به سادگی افزونه Multi Plugin Installer را نصب کنید و سپس فایل MPI خود را حاوی نام ها و مکان های افزونه های ضروری خود وارد کنید.

فایل‌های MPI را می‌توان در یک ویرایشگر متن مانند Notepad باز کرد و برای حذف یا اضافه کردن هر افزونه‌ای با تغییر نیازها و تنظیمات برگزیده، ویرایش کرد. این کار شما را از ایجاد یک لیست جدید از ابتدا جلوگیری می کند.

خلاصه

امیدواریم که اکنون درک خوبی از نحوه کار این افزونه داشته باشید و هر زمان که یک سایت وردپرس جدید راه اندازی می کنید، می تواند در زمان و تلاش شما صرفه جویی کند. و اگر به ویژگی‌های بیشتر علاقه دارید، حتماً افزونه Multi Plugin Installer Premium WordPress را در CodeCanyon بررسی کنید. این نسخه از افزونه ویژگی‌های اضافی را برای ایمیل‌های پشتیبان‌گیری افزونه، یک رابط مدیریت برتر و حرفه‌ای‌تر و موارد دیگر اضافه می‌کند.

دریافت چند افزونه Plugin Installer Premium

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا