چطوری میشه

25+ اشتباه رایج وردپرس که باید از آنها اجتناب کنید

25+ اشتباه رایج وردپرس که باید از آنها اجتناب کنید

به عنوان یک متصدی محتوا، یکی از بزرگترین و شرم آورترین اشتباهاتی که در سال 2014 مرتکب شدم این بود که اشتباهات شناخته شده را در مورد وردپرس و وبلاگ نویسی به طور کلی تکرار کردم. . هر سال نو خواستار تصمیمات جدید است. برخی (تلاش می کنند) وزن کم کنند – “من تا پایان امسال 130 پوند وزن خواهم داشت”، برخی برنامه ریزی های ماجراجویانه انجام می دهند – “قطعاً در ماه مارس به چتربازی می روم” ، در حالی که برخی تصمیم می گیرند سرانجام ازدواج کنند – “زمان آن است که آن را جاودانه کنیم”! نه اینکه یک ماه از امسال گذشته باشیم، اجازه دهید همه ما یک راه حل به لیست اضافه کنیم – «اشتباهات وردپرس که هرگز در سال 2015 (یا سال های آینده) تکرار نمی شوند».

من بیش از یک سال است که با WPExplorer همکاری می کنم و می خواهم امسال را با یک سری پست کاملاً جدید شروع کنم که به رایج ترین اشتباهات وردپرس می پردازد. ما با بررسی 5 عامل حیاتی که با راه اندازی سایت وردپرس سروکار دارند شروع می کنیم و به توصیه هایی می پردازیم که در دراز مدت به ثمر می رسند. این نکات شناخته شده را می توان به راحتی در دسته بندی «آنجا بودم، انجام دادم» طبقه بندی کرد، اما مطمئن شوید که آنها را مانند من تکرار نکنید. به یاد داشته باشید، حتی چشم های آموزش دیده نیز گاهی خسته می شوند.

اشتباهات و راه حل های وردپرس

مقالات زیادی را به صورت آنلاین خواهید یافت که به مسائل مشابهی می پردازند که من قصد دارم در پست های آینده درباره آنها بحث کنم. اما من یک جنبه را پیدا کردم که در اکثر آنها وجود نداشت – یک توضیحات عمیق توضیح. چرا؟ چرا که نه؟ عواقب آن چیست؟ هیچ راه حلی؟ جایگزین، گزینه ها؟ مثال‌ها؟

اینها سوالاتی هستند که هنگام خواندن این مقالات از خودم می پرسیدم. من قصد دارم در مورد هر یک از موضوعات رایج، به طور طولانی بحث کنم تا بتوانید درک قوی از موضوع داشته باشید.

تمام نکاتی که در این پست مورد بحث قرار می‌گیرد از تجربه، آزمایش و البته درس‌هایی است که از اشتباهات گذشته گرفته شده است. من سعی کرده‌ام تا حد امکان مثال‌های زیادی ارائه کنم تا بتوانید تجربه عملی کسب کنید و آنچه را که می‌خوانید به سناریوهای واقعی مرتبط کنید. از شما می‌خواهم که این مقاله را در یک خواننده آفلاین مانند Instapaper یا Pocket ذخیره کنید و آن را در اوقات فراغت خود بخوانید. پس فقط بنشینید، استراحت کنید و از مقاله لذت ببرید.

1. پشتیبان گیری نکردن

آیا تا به حال فکر کرده اید – سلام، این یک سایت جدید است، من به ندرت محتوایی در اختیار دارم. اجازه دهید بعداً نگران پشتیبان گیری باشم. دوست عزیز، اجازه دهید به شما بگویم که این یکی از اشتباهات مهم ی است که می توانید در حرفه وردپرس خود مرتکب شوید. ممکن است برای شما پول کمی، خیلی پول یا در بدترین موارد، همه چیز هزینه داشته باشد. داستان‌های دلخراشی از کارآفرینان آنلاین (وبلاگرها، متصدیان محتوا) وجود داشته است. و غیره) که هزاران دلار را از دست داده‌اند، فقط به این دلیل که پشتیبان‌گیری را به تعویق انداخته‌اند.

زمان‌بندی و ایمن‌سازی پشتیبان‌گیری یکی از مسئولیت‌های اساسی یک وب‌مستر، از هر رشته‌ای است. وقتی صحبت از وردپرس می‌شود، فضای خطا برای یک کارآموز محدود است. اما هنگامی که به جنبه فنی کارها رسیدید، مانند اصلاح یک طرح زمینه یا پیکربندی یک افزونه پیشرفته، می‌توانید:

  • از بین بردن ظاهر سایت
  • خلافه‌های امنیتی بندر
  • صفحه سفید مرگ را ایجاد کنید

حوادث غیرقابل جبران بسیار رایج هستند و نمی‌توانید همیشه حق با شما باشد. بنابراین، پشتیبان گیری یک اقدام احتیاطی ضروری است. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که فکر می کنند وردپرس به طور خودکار از اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه می کند – در اشتباهید. درباره افسانه های رایج پشتیبان گیری وردپرس در مقاله من بیشتر بخوانید – 10 داستان پشتیبان وردپرس که می تواند سایت شما را بکشد.

راه حل:

افزونه‌های پشتیبان وردپرس رایگان و ممتاز زیادی وجود دارد که هر کدام با ویژگی‌های متفاوتی در دسترس هستند. اگر قصد دارید تعدادی سایت وردپرس داشته باشید، VaultPress بهترین انتخاب شما است. این توسط Automattic (شرکتی که در CMS مورد علاقه ما قرار دارد) طراحی و نگهداری می شود و میلیون ها کاربر به آن اعتماد دارند. برخی از افزونه های مورد علاقه ما برای پشتیبان گیری وردپرس عبارتند از:

  1. VaultPress (premium)
  2. پشتیبان‌گیری جامد (حق بیمه)
  3. BackWPUp (رایگان)

2. تست محصولات جدید در یک سایت زنده

Testing On A Live Site

بسیاری از مردم این اشتباه به ظاهر بی ضرر و در عین حال ویرانگر را تکرار می کنند. فرض کنید یک سایت وردپرس زنده دارید و می‌خواهید یک افزونه پشتیبان نصب کنید – پس از خواندن آخرین نکته من، BackWPUp را بگویید (آی!). اما شما تصمیم می گیرید که این افزونه را مستقیماً در سایت زنده نصب کنید – فقط برای صرفه جویی در تلاش اضافی.

اگر مشکلی پیش بیاید، و برای رفع آسیب جدید و بی‌سابقه، باید سایت خود را برای چند ساعت آفلاین کنید، چه؟ بیایید برخی از چیزهایی را که قرار است از دست بدهید، ببینیم:

  1. ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجو
  2. ترافیک ارجاع مستقیم
  3. درآمد وابسته
  4. کلیک های تبلیغاتی
  5. تبدیل و فروش
  6. شرکت‌های ایمیلی
  7. رتبه موتور جستجوی خود را از دست بدهید – وقتی Google جستجوگر را به سایت شما هدایت می کند و متوجه می شود که سایت شما آفلاین است، به طور خودکار امتیاز SEO را از دست می دهید

به عبارت دیگر، ترافیک و پول را از دست خواهید داد!

راه حل:

اگر به دنبال آزمایش تم ها و افزونه های جدید در سایت وردپرس خود هستید، پیشنهاد می کنم از یک نسخه آزمایشی از سایت زنده خود استفاده کنید. بهترین مثال منطقه مرحله‌بندی در WPEngine است. این به سادگی یک جدیدترین کپی از سایت وردپرس شما را به عنوان یک نصب دیگر تکرار می کند تا شما آن را آزمایش کنید. اگر چیزی را خراب کردید، به سادگی می توانید از آخرین نسخه پشتیبان کار بازیابی کنید.

اگر هاست شما به یک منطقه استیج دسترسی ندارد (به همین دلیل است که ما همیشه استفاده از هدف محیط میزبانی عالی وردپرس)، من به شما پیشنهاد می‌کنم منطقه مرحله‌بندی خود را تنظیم کنید (آموزش در راه است). محصولات و خدمات جدید را در تنظیمات آزمایشی خود آزمایش کنید. هنگامی که افزودنی جدید به درستی در سایت شما پیکربندی شد، به سادگی آن را با سایت زنده خود ادغام کنید.

3. عدم ایمن سازی پشتیبان گیری از وردپرس

Securing Your Website Backups

یا همانطور که من دوست دارم نامش را بگذارم: از نسخه پشتیبان خود پشتیبان تهیه کنید.

بله، درست است. گرفتن یک نسخه پشتیبان کامل و نگهداری آن در هارد دیسک کامپیوتر شما به خوبی پشتیبان گیری در یک DVD خش دار است. مطمئن ترین راه این است که نسخه پشتیبان خود را در فضای ابری آپلود کنید – و ما گزینه های (رایگان) زیادی برای انتخاب داریم – Dropbox، Box، SkyDrive و غیره. ما BackWPUp، یا VaultPress – که هر دو به طور خودکار نسخه پشتیبان شما را در فضای ابری آپلود می کنند.

4. عدم استفاده از پیوندهای ثابت

Not Using Permalinks

پیوندهای دائمی چیزی نیست جز نحوه ساختار URL سایت شما. به طور پیش فرض، وردپرس از پیوند ثابت زیر استفاده می کند:

www.wpexplorer.com/?p=

بیایید به یاد داشته باشیم که این ساختار بدون توجه به افزودن ساختارهای پیوند دائمی جدید همیشه کار خواهد کرد. توصیه می شود از یک ساختار URL کاربر پسند استفاده کنید – ساختاری که حاوی کلمات کلیدی است. این باعث می شود بازدیدکنندگان شما URL را بهتر به خاطر بسپارند و رتبه بندی موتورهای جستجو را بهبود ببخشند. مقاله بررسی MaxCDN من را در نظر بگیرید. هر دو URL زیر کار می کنند، اما دومی به یاد ماندنی تر است و برای موتورهای جستجو به خوبی کار می کند.

  1. https://www.wpexplorer.com/?p=30951
  2. https://www.wpexplorer.com/maxcdn-review-best-cdn-wordpress/

راه حل:

ما در WPExplorer از ساختار پیوند دائمی نام پست

استفاده می کنیم و توصیه می کنیم.

  • برای تغییر پیوندهای ثابت از طریق ناحیه مدیریت وردپرس، فایل htaccess. شما باید قابل نوشتن باشد.
  • برای انجام این کار، وردپرس رسما توصیه می کند که مجوز فایل فایل .htaccess را به 644 تغییر دهید.
  • اگر مجوز به روز رسانی htaccess. را از طریق ناحیه مدیریت ندارید، وردپرس کد ساختار پیوند ثابت انتخابی شما را به شما می دهد تا فایل htaccess. را به صورت دستی به روز کنید. سپس می توانید به صورت دستی فایل htaccess. را از طریق مدیر فایل حساب میزبانی خود یا با استفاده از سرویس گیرنده پروتکل انتقال فایل (FTP) به روز کنید.

5. استفاده از میزبانی وب ارزان

Cheap Web Hosting Pitfall

اکثر مردم هنگام شروع به کار با سایت وردپرس خود استفاده از هاست اشتراکی را توصیه می کنند. ما از BlueHost در گذشته و به شدت آن را توصیه می کنم. در حالی که هزینه آن حدود 5 دلار در ماه است، برخی از افراد سعی می کنند به سراغ شرکت های میزبانی جدیدی بروند که در انجمن های میزبانی مختلف دیده اند. دلیل این است که آنها ارزان هستند. (بعضی حتی بسته های میزبانی را با 1 دلار در ماه ارائه می دهند!).

مشکل شرکت های میزبانی وب ارزان

آنچه را برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید. شرکت های هاست ارزان معمولاً سرورهای خود را با یک حساب مشتری بیش از حد پر می کنند. یک افزایش ترافیک (یا یک حمله DDoS) و کل خوشه (شامل تمام وب سایت های آن خوشه) از کار افتاده است! چنین شرکت های میزبانی همچنین دارای محدودیت بسیار پایینی برای استفاده بیش از حد از منابع هستند.

Download Related Posts for WordPress

یک مثال کلاسیک مربوط است افزونه پست ها برای وردپرس. Related Posts با استفاده از پارامترهای جستجو مانند برچسب‌ها و دسته‌ها، پایگاه داده وردپرس را جستجو می‌کند تا پست‌هایی را که به یک پست خاص (مثلا XYZ) مرتبط هستند را بیابد. سپس پست های به دست آمده در زیر پست فعلی (XYZ) نمایش داده می شوند.  این تکنیک به عنوان ابزاری عالی برای بهبود تعامل کاربر و نرخ پرش خود را کاهش دهید در سایت وردپرس خود.

در باطن، فرآیند جستجوی YARPP به پرس و جوهای قابل توجهی در پایگاه داده وردپرس نیاز دارد که با تعداد پست ها، برچسب ها و دسته بندی ها در سایت وردپرس شما افزایش می یابد. جستارهای بیشتر = بار سرور بیشتر = سایت کندتر.

مشکل این است که این استفاده بیش از حد به طور خودکار اتفاق می‌افتد و نمی‌توانید مقدار منبع سروری را که افزونه می‌تواند استفاده کند محدود کنید. (اگر بتوانید بسیار عالی خواهد بود). اما شما مسئول منابعی هستید که استفاده می کنید. هنگامی که از حد معینی فراتر رفتید، مانیتور منبع سرور، استفاده بیش از حد/سوءاستفاده از منابع را علیه حساب شما ثبت می کند. این کار را چند بار تکرار کنید و حساب شما به طور خودکار به حالت تعلیق در می‌آید.

بنابراین، همیشه باید به سراغ شرکت‌های میزبانی وب توصیه‌شده بروید و زمانی که زمانش فرا رسید، به سراغ راه‌حل‌های قدرتمندتر مانند VPS یا حتی بهتر از میزبانی مدیریت شده وردپرس بروید.

6. نصب تعداد زیادی افزونه

network hub

در آخرین مقاله خود، در مورد اینکه چگونه افزونه YARRP می تواند باعث استفاده بیش از حد از منابع سرور شود، صحبت کردیم که می تواند منجر به تعلیق حساب میزبانی مشترک شما شود. مشکل مشابهی هنگام نصب و فعال کردن تعداد زیادی افزونه غیر ضروری رخ می دهد – افزونه هایی که به ندرت استفاده می کنید.

مهم است که تفاوت بین افزونه نصب شده و افزونه فعال شده را درک کنید. همه افزونه ها دو حالت دارند – فعال و غیرفعال شده.

  • به‌طور پیش‌فرض، هنگام نصب یک افزونه (صرف نظر از روش نصب – آپلود FTP یا از طریق مدیر افزونه)، افزونه غیرفعال می‌ماند. باید افزونه را به صورت دستی فعال کنید تا کار کند.
  • وضعیت دوم وضعیت فعال است، جایی که افزونه در سایت وردپرس شما فعال است و کار می کند

اثرات نامطلوب زمانی ایجاد می‌شوند که چندین افزونه فعال داشته باشید. دو مشکل اصلی ممکن است ایجاد شود:

  1. تداخل بین افزونه ها و تم افزونه – ممکن است یک افزونه (یا طرح زمینه) خاص به دلیل محدودیت های اعمال شده توسط افزونه (یا طرح زمینه) دیگر کار نکند. اجازه دهید شما را با یک مفهوم برنامه نویسی به نام حذف متقابل آشنا کنم. یک پلاگین (یا موضوع) ممکن است به یک منبع خاص (برای مدت زمان نامحدود) متصل شود و به دیگران اجازه استفاده از آن منبع را ندهد. اگر افزونه دیگری بخواهد به منبع دسترسی پیدا کند، نمی تواند – زیرا قبلاً مسدود شده است. بنابراین، افزونه جدید کار نخواهد کرد.
  2. افزونه های Buggy – تعداد زیادی افزونه در مخزن وردپرس موجود است. هر کسی می تواند در آن مشارکت داشته باشد – یک برنامه نویس تازه کار، یا یک متخصص با یک دهه تجربه برنامه نویسی. تفاوت در کیفیت کد نهفته است که در آن دومی بدون شک برتری خواهد داشت. بنابراین، ما باید از افزونه هایی با تعداد دانلود کم خودداری کنیم. حتی اگر این کار را انجام دادیم، حتماً در یک راه‌اندازی آزمایشی تست کنید

راه حل:

  • به تم ها و افزونه های معروف و محبوب پایبند باشید
  • از تعداد ضروری افزونه‌ها استفاده کنید (سعی کنید تا حد امکان آن را کم نگه دارید)
  • افزونه های استفاده نشده را غیرفعال کنید
  • از دانلود افزونه هایی که در مخزن وردپرس موجود نیستند اجتناب کنید
  • سازگاری افزونه را با نسخه فعلی وردپرس خود بررسی کنید
  • قبل از نصب افزونه با عملکرد اصلی یک نسخه پشتیبان کامل انجام دهید
  • سعی کنید یک راه اندازی آزمایشی از سایت وردپرس خود ایجاد کنید و افزونه ها را در آن نصب کنید

برخی از شما ممکن است بپرسید – آیا اشکالی ندارد که هر تعداد افزونه را که می‌خواهیم نصب کنیم و آنهایی را که کاملاً ضروری هستند فعال کنیم؟ پاسخ به این سوال عالی – در کمال تعجب – نه! در اینجا دلیل است:

برخی از افزونه ها، به عنوان مثال – افزونه SEO وردپرس توسط Yoast، به مقدار معینی حسابداری نیاز دارند. پارامترهای مختلف سئو، تنظیمات سفارشی و غیره. همه این اطلاعات در پایگاه داده وردپرس شما ذخیره می شود.

بیشتر افزونه ها در لحظه ای که آنها را فعال می کنید، ورودی های فیلد جدیدی را در پایگاه داده وردپرس شما ایجاد می کنند. هنگامی که تعداد زیادی از این پلاگین ها را نصب می کنید، بی جهت اندازه پایگاه داده را پر می کند. بعداً، حتی اگر افزونه را غیرفعال کنید – فیلدهای جدید ایجاد شده در پایگاه داده وردپرس همچنان وجود خواهند داشت. بنابراین فقط کمی فکر کنید که کدام افزونه‌ها را فعال می‌کنید.

7. تغییرات مکرر تم

sewing-background-oksana-kovach

تم ها لباس سایت وردپرس هستند. برخی از تم های دارای ویژگی مانند تم کل وردپرس می تواند در هزاران پروژه مختلف استفاده شود – هر کدام با یک طرح منحصر به فرد. یک طرح زمینه تمیز و منظم برای نرخ تبدیل شما معجزه می کند.

این یک رویه رایج در میان وبلاگ نویسان تازه کار (یا صاحبان سایت) است که از یک موضوع به موضوع دیگر بپرند. وقتی صحبت از وردپرس می شود، وسوسه بسیار زیاد است! شما هزاران تم رایگان به زیبایی طراحی شده‌اید – در دسترس شماست!

به طور طبیعی، کاربران جدید وردپرس از موضوعی که نصب کرده‌اند راضی نخواهند بود و تمایل دارند تم‌ها را تغییر دهند – در جستجوی تمی عالی. من تعداد موضوعاتی را که هنگام ساختن اولین وبلاگم تغییر دادم را به خاطر می آورم – 27!

این یک نصیحت است که کاش می‌کردم:

چیزی به نام کامل تم وجود ندارد!

اکنون اجازه دهید بخش «چرا» را بررسی کنیم.

قسمت فنی

customize wp theme

درست مانند افزونه‌ها، برخی تم‌های غنی از ویژگی‌ها شامل ویژگی‌های اضافی مانند تنظیمات سفارشی، رأی مثبت، رتبه‌بندی و غیره می‌شوند. ذخیره این تنظیمات مستلزم ایجاد جداول یا فیلدهای جدید در پایگاه داده وردپرس شما است. مشابه مورد پلاگین ها، زمانی که تم های زیادی نصب می کنید، همان اثر جلو می رود. شما در نهایت یک در هم ریخته خواهید داشت. پایگاه داده، با افزایش زمان پاسخ پرس و جو.

جنبه روانشناختی

shutterstock_186351248

وقتی شخصی از سایت شما بازدید می کند، تصویری به طور خودکار در ذهن او ثبت می شود. اگر کیفیت طراحی و محتوا خوب باشد، یک امتیاز در ذهن بازدیدکننده کسب می کنید. وقتی همان شخص دوباره به سایت شما سر بزند (در زمان دیگری و همان طرح را ببیند) حافظه اش تازه می شود. سپس دو امتیاز شهرت را در ذهن او کسب خواهید کرد. به این ترتیب شهرت سایت خود را ایجاد می کنید.

اکنون جایگزین را در نظر بگیرید. فرض کنید به تغییر موضوع ادامه دادید. اگر بازدیدکننده در بازدید دوم خود طرحی کاملاً متفاوت ببیند، حافظه او تازه نمی شود. برداشت قبلی شما از بین رفته و یک برداشت جدید ایجاد می شود. همه نقاط نمایش انباشته شده قبلی شما از بین رفته است.

فاکتور برند

shutterstock_140282785

در نهایت، جنبه برندسازی وجود دارد. هر سایت یا کسب و کاری باید برای ایجاد برند خود تلاش کند. هنگامی که یک نام تجاری برای شرکت خود ایجاد کردید، هیچ محدودیتی برای موفقیت شما وجود ندارد. به عنوان مثال تم های زیبا را در نظر بگیرید. افزونه Monarchsocial< /a>، پاسخ فوق العاده ای از جامعه آنلاین دریافت کرد – درست از روز راه اندازی آن. ما باید سعی کنیم یک موضوع واحد را با سایت/نام تجاری خود مرتبط نگه داریم.

8. نصب وردپرس در زیرپوشه ای به نام wordpress

wordpress folder

بسیاری از نصب کننده های خودکار وردپرس مانند Softaculous وردپرس را به هر شکلی که شما ترجیح می دهید نصب می کنند. برخی از مردم فکر می کنند “از آنجایی که من وردپرس را نصب می کنم، باید آن را در یک پوشه مناسب (با نام) نصب کنم” نه! این درست نیست!

اگر قصد دارید سایت خود را تنها با استفاده از یک CMS (وردپرس) اجرا کنید، باید همیشه آن را در دایرکتوری پایه نصب کنید – یعنی بدون استفاده از هیچ زیرپوشه. در مورد آن فکر کنید، www.wpexplorer.com خیلیحرفه‌ای‌تر از www به نظر می‌رسد. wpexplorer.com/wordpress

تنها زمانی که می‌توانید یک پوشه متفاوت برای نصب وردپرس جدید ایجاد کنید، زمانی است که از یک CMS متفاوت برای نمونه کار خود و از وردپرس برای وبلاگ استفاده می‌کنید. حتی در این مورد، پوشه ای به نام “blog” بسیار بهتر از “وردپرس” به نظر می رسد.

9. استفاده از «admin» به‌عنوان نام کاربری

admin password

در طول نصب وردپرس، نام کاربری پیش فرض admin است. شما باید اطمینان حاصل کنید که از نام کاربری دیگری استفاده می کنید. سپردن نام کاربری پیش‌فرض به «admin» یک امنیت وردپرس، با در نظر گرفتن حمله bruteforce اخیر به بیش از نیمی از سایت‌های وردپرس.

هنگامی که شما “admin” را به عنوان نام کاربری دارید، به هکرها یک پاس رایگان می دهد. نیمی از کار آنها (یعنی حدس زدن نام کاربری صحیح) انجام شده است. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که از یک سری حملات bruteforce برای حدس زدن رمز عبور شما استفاده کنند. پس از انجام این کار، آنها به سایت شما نفوذ می کنند، آدرس ایمیل مشتری شما را می دزدند، گزارش های پرداخت را می ربایند و اساساً آنچه را برای مدت طولانی ساخته اید از بین می برند. اگر قبلاً یک نام کاربری دارید – نگران نباشید، من یک آموزش به طور خاص برای این منظور ساخته ام – چگونه نام کاربری “admin” وردپرس را حذف کنیم.

10. استفاده از رمزهای عبور ضعیف

lastpass

این ممکن است یک نکته احمقانه به نظر برسد. اما از نظر عملی، مردم همچنان از گذرواژه های آسیب پذیر. اگر از گذرواژه‌های قوی استفاده می‌کردند، توییتر فهرستی را منتشر نمی‌کرد از 370 رمز عبور ممنوعه. یک رمز عبور قوی همیشه باید این سه کاراکتر را در خود داشته باشد:

  1. حروف بزرگ
  2. حروف کوچک
  3. اعداد
  4. شخصیت های خاص

من متوجه شدم – به خاطر سپردن این گذرواژه‌های احمقانه مانند 6efH&9sD2!LP غیرعملی است. به عنوان راه‌حل، می‌توانیم از یک ابزار مدیریت رمز عبور آنلاین رایگان مانند LastPass، که دارای برنامه های افزودنی برای تقریباً همه مرورگرهای وب، سیستم عامل های تلفن همراه و یک برنامه مستقل مک است. اصل ساده است – شما تمام رمزهای عبور پیچیده خود را در این ابزار ذخیره می کنید و برای دسترسی به آن باید فقط یک رمز عبور را به خاطر بسپارید.

11. نادیده گرفتن به‌روزرسانی‌های وردپرس

wordpress-updates

این مهم است که وب سایت(های) وردپرس خود را به محض در دسترس قرار گرفتن به روز رسانی کنید. در اینجا دلیل است:

  • هر روز اشکالات جدید، آسیب پذیری ها و نکات بهبود عملکرد توسط جامعه جهانی توسعه دهندگان کشف و گزارش می شود. این پیشنهادات بررسی شده و در نسخه بعدی وردپرس گنجانده شده است.
  • اگر آسیب‌پذیری به اندازه کافی سرور باشد، به‌روزرسانی فوری منتشر می‌شود.
  • با هر نسخه اصلی وردپرس، ویژگی‌های جدید هیجان‌انگیز مانند تصویر وردپرس عالی ویرایشگر (که به هر حال، به شما امکان برش و تغییر اندازه تصاویر را در حال حرکت می دهد) نیز معرفی شده است.

اگر وردپرس را به روز نکنم چه اتفاقی می افتد؟

  • نادیده گرفتن به‌روزرسانی‌های وردپرس به معنای نداشتن رفع حفره‌های امنیتی شناخته‌شده یا شناسایی‌شده است. این کار کاری انجام نمی دهد جز اینکه کار هکر را آسان می کند. بعد از آن چه اتفاقی می افتد؟ در عنوان بعدی بدانید!
  • شما بارگیری ویژگی‌های جدید و به‌روزرسانی‌های بهبود عملکرد را از دست می‌دهید.

عواقب یک وب سایت هک شده:

بیایید نگاهی به چند پیامد یک وب سایت وردپرس هک شده بیندازیم:

  • لیست ایمیل شما (یکی از حیاتی ترین دارایی های هر وب سایت) به سرقت رفته و با هرزنامه بمباران می شود. بدتر از همه، این لیست ایمیل را می توان به سایر خریداران «بازار سیاه» نیز فروخت.
  • سایت شما همچنین ممکن است به بدافزار آلوده شود. این به نوبه خود هر کسی را که از سایت شما بازدید می کند آلوده می کند. بدترین بخش زمانی است که نمی‌دانید سایت شما هک شده است – این باعث می‌شود که بیشترین آسیب را به شما وارد کند، زیرا به شما توهم ایمنی
  • می‌دهد.

  • اثر یک سایت هک شده زمانی که یک سایت عضویت را اجرا می کنید بسیار فاجعه بار است. افرادی که برای مشاهده محتوای سایت شما پرداخت می کنند، رایانه شخصی/دستگاه هایشان آلوده شده و حریم خصوصی آنها نقض می شود.
  • هنگامی که Google سایت شما را به عنوان یک دامنه آلوده به بدافزار شناسایی کند، رتبه موتور جستجوی شما از سقف پایین می‌آید. بازیابی از یک دامنه در لیست سیاه یک فرآیند فوق العاده دردناک و گران است.
  • گاهی اوقات ممکن است افراد نیاز داشته باشند که کسب و کار خود را توقف کنند و به سراغ یک برند کاملاً جدید بروند!
  • به طور خلاصه، پس از هک شدن، شهرت سایت شما و همه چشم‌اندازهای آینده به‌طور غیرقابل جبرانی از بین می‌رود.

درمان

راه حل واضح این است که سایت وردپرس خود را به صورت پیشگیرانه به روز کنید. با تشکر از ویژگی جدید به‌روزرسانی‌های پس‌زمینه خودکار (که معرفی شد با وردپرس 3.7)، مردم نگران به روز رسانی سایت خود نیستند. وردپرس از آن در پس زمینه مراقبت می کند.

اگر از سرویس‌های میزبانی مدیریت‌شده وردپرس مانند WPEngine استفاده می‌کنید، قبلاً یکی از بهترینترین سرویس‌های وردپرس را در صنعت تجربه می‌کنید. نه تنها WPEngine به طور خودکار هسته وردپرس شما را به روز می کند، به‌روزرسانی‌ها با مشخصات و اقدامات امنیتی سرورشان به‌خوبی تنظیم شده‌اند، به‌گونه‌ای که شما آخرین ذره عملکرد و امنیت را افزایش می‌دهید.

اگر در اثر یک رویداد ناگوار، سایت شما هک شد، توصیه می کنم توسعه دهندگان امنیتی حرفه ای وردپرس مانند Sucuri برای تمیز کردن آن. اوه و آیا گفتم WPEngine همچنین پاکسازی هک رایگان را به شما می دهد؟

12. تم‌ها و افزونه‌های دزدی دریایی

pirate ship2

اجازه دهید – برای هر تم یا افزونه جدیدی که در Themeforest (یا هر بازار اصلی وردپرس دیگر برای آن موضوع منتشر می شود)، یک نسخه غیرقانونی یا “باطل” محصول در بسیاری موجود است. سایت ها به صورت رایگان.

چرا فکر می‌کنید کسی یک تم 75 دلاری می‌خرد و آن را رایگان به شما می‌دهد؟

برخی از شما ممکن است آگاه باشید که این تم/افزونه‌های غیرقانونی در Themeforest میزبانی نمی‌شوند. آنها در سرویس های اشتراک فایل یا “cyberlockers” میزبانی می شوند. اگر شما علاقه مند هستید، من یک مقدمه کوچک برای چنین “Cyberlockers” در نظر گرفته ام.

411 در Cyberlockers:

  • Cyberlockers سرویس هایی هستند که فایل های شما را به صورت رایگان میزبانی می کنند.
  • منبع اصلی درآمد آنها شامل تبلیغات و حساب‌های برتر است.
  • تبلیغات در صفحه دانلود فایل نمایش داده می شوند.
  • حساب‌های پرمیوم مزایایی مانند سرعت دانلود سریع‌تر/بدون محدودیت و صفر «زمان انتظار» قبل از دانلود به دانلودکننده می‌دهند.
  • برخی از سایبرلاکرها نیز به ازای هر 1000 بارگیری که یک فایل دریافت می‌کند، مبلغ ناچیز 2 تا 5 دلار به «آپلودکننده‌ها» می‌پردازند.
  • قسمت بد: برخی سایبرلاکرها تبلیغات مخربی را نمایش می‌دهند که حاوی تعداد زیادی بدافزار هستند. دکمه های “دانلود” آنها عمدا گمراه کننده هستند تا شما را فریب دهند تا روی تبلیغ مخرب کلیک کنید.
  • همچنین دارای پاپ‌آپ‌ها و پاپ‌آندهای زیادی هستند که در صورت عدم نصب آنتی‌ویروس مناسب، سیستم شما را خراب می‌کنند.

اینها تنها تعدادی از خطرات بارگیری از سایبرلاکر هستند. البته این بدان معنا نیست که همه از قفل‌های سایبری برای مقاصد غیرقانونی استفاده می‌کنند. MediaFire یک نمونه عالی از یک سرویس اشتراک‌گذاری فایل خوب است و میلیون‌ها نفر از آن برای اهداف قانونی استفاده می‌کنند.

بازگشت به قالب های وردپرس نال شده…

اگر بخواهید درآمد حاصل از این ابزارهای نادرست را محاسبه کنید، متوجه خواهید شد که کسب و کار سودآور نیست. خطرات موجود به مراتب بیشتر از ROI است. بنابراین باید بپرسید – مشکل چیست؟

مطمئن باشید، یک وجود دارد. و این هم بد است! دلیل نهایی پشت آپلود تم ها و افزونه های نال شده، تزریق کد مخرب در وب سایت شما است. این چیزی را ایجاد می‌کند که هکرها و بهره‌برداران به آن «درهای پشتی» در سرور شما می‌گویند. هنگامی که یک هکر وارد وب سایت شما شد، از امکانات بی پایانمی دانید.

پلیس اخلاقی، آماده باش…

این دقیقاً دلیلی است که شما هرگز نباید تم ها و پلاگین های نال شده/دزدیده شده را نصب کنید. توسعه دهندگان چند صد ساعت کار می کنند و محصول خود را توسعه، نگهداری و به روز می کنند. قصد من موعظه نیست، اما دفعه بعد که محصولی را به صورت رایگان دانلود کردید، فقط خود را در کفش آنها بگذارید و ببینید چه احساسی خواهید داشت.

13. تم های رایگان از منابع سایه دار

7034829-beautiful-black-white-photography >

دقیقاً مانند “مضامین تهی” ، چند موضوع “رایگان” وجود دارد که به نظر می رسد بی ضرر است. من در مخزن رسمی موضوع وردپرس به هزاران موضوع اشاره نمی کنم. تمام مضامین ارسال شده در مخزن تحت معیارهای انتخابی دقیق قرار می گیرند ، که مطمئن باشید ، شامل بررسی کد مضر است.

من به مواردی که در وب سایت های هرگز بدون شنیدن می یابید ، اشاره می کنم و به شما “مضامین زیبا وردپرس زیبا” را ارائه می دهم. حوادثی رخ داده است که این “مضامین رایگان” با بدافزار بارگیری شده است. به عنوان یک قانون شست ، مضامین رایگان را از:

بارگیری کنید

14. غیرفعال کردن مرور دایرکتوری

این به اندازه یک اندازه گیری احتیاطی ، آنقدر یک حفره امنیتی نیست. مرور دایرکتوری به سادگی به فرآیند مرور محتویات پوشه های موجود در فهرست ریشه وب اشاره دارد. شما باید به دلایل امنیتی مرور دایرکتوری را غیرفعال کنید. لطفاً برای بهبود امنیت وردپرس ، این آموزش ، جایی که من در مورد این موضوعات بحث کرده ام و نحوه غیرفعال کردن مرور دایرکتوری در وردپرس و چند نکته دیگر را بیان کردم!

15. نصب افزونه امنیتی

ithemes security

سرانجام ، ما نکته برجسته این پست را داریم – یک افزونه امنیتی. من قبلاً در مورد امنیت ، پیامدهای هک شدن سایت شما و غیره زیاد صحبت کرده ام. امروز می خواهم به چند اصطلاح کلیدی اشاره کنم.

  • آسیب پذیری های ناشناخته و در هنگام صحبت از وردپرس بسیار وجود دارد.
  • بسیاری از آنها به محیط میزبانی شما بستگی دارد و نحوه نصب شما وردپرس.
  • پرداختن به هر یک از این آسیب پذیری ها یک کار خسته کننده برای گفتن است.
  • علاوه بر این ، بسیاری از کاربران وردپرس پیشینه فنی لازم برای پردازش و اجرای اقدامات امنیتی را ندارند.

به همین دلیل است که یک افزونه امنیتی را توصیه می کنیم. به عنوان مثال بیایید امنیت محکم بگیریم. این افزونه به تمام مسائل فوق الذکر پرداخته و سایت شما را ایمن نگه می دارد.

شما می توانید حق بیمه را برای اقدامات امنیتی اضافی ، که معمولاً برای سایت های عضویت ضروری است ، پرداخت کنید. هنگامی که شروع به تولید درآمد از تجارت آنلاین خود کردید ، این یک عمل خوب است:

  • تغییر به یک محیط میزبانی وردپرس مدیریت شده
  • در یک افزونه امنیتی ممتاز مانند Solid Security Pro

16. بهینه سازی تصاویر

unoptimized image

بهینه سازی تصویر یکی از عوامل اساسی است که در سرعت ، عملکرد و تجربه کاربر یک وب سایت نقش دارد. اولین چیزی که شخصی در یک پست وبلاگ می بیند تصویر هدر است. عنوان = “متوسط” href = “https://medium.com/” target = “_ blank” rel = “noopener”> متوسط ​​.

نتیجه مهمترین وقتی که تعادل کامل بین کیفیت و کمیت را نشان می دهید.

کیفیت به استفاده از تصاویر متنی اشاره دارد. تصاویر هدر برای پست وبلاگ شما باید مرتبط باشد ، فعلی و باید بتواند با خواننده ارتباط برقرار کند. انتخاب سمت راست تصویر سهام نیاز به طوفان مغزی زیادی دارد. ارائه کارلی در نحوه انتخاب یک تصویر سهام خوب برای برخی از نکات عملی جالب.

کمیت به جنبه های فنی تصویر اشاره دارد – مانند ابعاد ، اندازه ، خاصیت پاسخگو ، قالب و غیره. عوامل زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید و من در مورد آنها در طول مدت بحث کرده ام مقاله <یک عنوان = "نحوه بهینه سازی تصاویر برای وردپرس ، یک راهنمای کامل" href = "https://www.wpexplorer.com/optimize-images-wordpress-guide/" target = "_ خالی" rel = "noopener" > تکنیک های بهینه سازی تصویر وردپرس .

17. با استفاده از پیش فرض یا بدون Favicon

favicon

یک فاویکون تصویری کوچک است که در گوشه سمت چپ نوار عنوان یک مرورگر وب نمایش داده می شود. این یک عامل مهم برندسازی هنگام صحبت از وب سایت شما است. ممکن است تعجب کنید که چرا من بر اهمیت برندسازی تأکید می کنم. به همین دلیل است.

برند 101

مارک تجاری یک وب سایت با گذشت زمان تکامل می یابد. ما باید به جای اینکه وقت و پول را در آرم ها و آگهی های فانتزی صرف کنیم تا در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذاریم ، باید روی محصول اول تمرکز کنیم. اما این بدان معنی نیست که از برندسازی می توان غفلت کرد.

حتی اگر یک محصول عالی داشته باشید ، اگر مارک شما معمولی باشد ، هیچ کس نمی خواهد نگاه دوم کند. به عبارت دیگر –

برندسازی این است که چگونه توجه خود را جلب می کنید

هنگامی که مقدار مناسبی از محتوا را آماده کرده اید ، کار را در برند خود انجام دهید. وقت خود را صرف کنید و پول. اگر بودجه اجازه می دهد ، به دنبال یک طراح گرافیکی 5 دلاری نیست – بیشتر آنها آماتورهایی هستند که به دنبال ایجاد سریع کار هستند (بدون جرم). پس از داشتن یک آرم برای محصول/وب سایت خود ، می توانید از آن به عنوان پروفایل رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید. توصیه می شود از همان آرم مانند Favicon سایت خود استفاده کنید. این بیشتر آگاهی از برند سایت شما را بهبود می بخشد! اگر در حال کار بر روی یک پروژه کوچک هستید و به یک رفع سریع نیاز دارید ، می توانید بسیاری از موارد رایگان را از سایت هایی مانند iconfinder .

18. حذف پست های پیش فرض

default posts

یکی از ایده های سنگ بنای پشت وردپرس ، انتشار به وب یک فرآیند بصری است. به دنبال این پله ها ، وردپرس بلافاصله پس از اتمام نصب ، چند مورد از نمونه ها را تولید می کند. این نمونه ها به منظور کمک به شما در شروع با وردپرس است – تا به شما احساس آنچه را که همه چیز به نظر می رسد ، به شما ارائه دهد. آنها عبارتند از:

  1. پستی با عنوان “ سلام جهان
  2. صفحه ای به نام “ صفحه نمونه
  3. نظری در مورد پست “ سلام جهان
  4. یک دسته پیش فرض به نام “ طبقه بندی نشده ” برای پست “ سلام جهان

شما قرار است قبل از فهرست بندی/ارسال وب سایت خود به موتورهای جستجو ، این نمونه ها را حذف کنید. متأسفانه ، هزاران نفر وب سایت ها فراموش می کنند که نمونه و صفحه نمونه را حذف کنند. بنابراین هزاران نسخه از همان داده ها در All این وب سایت ها وجود دارد.

این بد است می توانید حدس بزنید چرا؟ خوب ، این عمدتا به دلیل دو دلیل است:

  1. از آنجا که شما (ناخواسته) میزبان محتوای تکراری هستید ، نمرات سئو شما تحت تأثیر منفی قرار می گیرد. در بعضی موارد ، آنها حتی به عنوان هرزنامه در نظر گرفته می شوند ،
  2. به نظر می رسد واقعاً غیر حرفه ای است و به نظر می رسد شما برای بازدید کنندگان خود بی احتیاط هستید.

راه حل

اگر پست های نمونه را حذف نکرده اید ، باید بلافاصله این کار را انجام دهید. به Google Webmaster Central مراجعه کنید ، صفحات نمونه را پیدا کنید که لیست صفحات فهرست بندی شده را تشکیل می دهد و یک درخواست درخواست شاخص را ارسال می کند. این روند حذف صفحه از فهرست سایت شما را تسریع می کند.

19. انتشار پست های ناقص

incomplete posts

بله ، برخی از مردم این کار را می کنند. اگر شما یکی از آنها هستید ، من به شدت علیه آن توصیه می کنم. در اینجا دلیل است:

  1. پس از انتشار پست ، وردپرس به طور خودکار تعدادی از موتورهای جستجو را می کند که در نهایت شروع به فهرست بندی صفحه خود می کند. هنگامی که آنها یک صفحه را فهرست بندی کردند ، تکرار بعدی برای نمایه سازی صفحه همان معمولاً پس از یک طولانی اتفاق می افتد ، همچنین بستگی به محبوبیت وب سایت شما دارد. در طی این بازه ، ممکن است پست خود را با محتوای جدید به روز کنید ، اما نتایج منعکس نمی شود ، تا زمانی که خیلی زیاد . این اساساً به کمپین های سئو شما تا حد قابل توجهی آسیب می رساند.
  2. هنگامی که افراد از طریق کانال های رسانه های اجتماعی به سایت شما مراجعه می کنند و می فهمند که پست های شما نیمه کامل است ، آنها می خواهند سایت شما را ترک کنند – و حتی به طور فعال شروع به اجتناب از آن می کنند.

راه حل

گاهی اوقات امکان انتشار تمام مطالب خود به صورت یک بار امکان پذیر نیست. به سادگی می توان محتوای زیادی و/یا زمان کافی را نداشت ، یا فقط محتوای زیادی برای انتشار در یک پست منتشر کرد. راه حل ساده است –

تقسیم و فتح – آن را در پست های کوچکتر بشکنید

این تکنیک واقعاً خوب کار می کند. در wpexplorer ، ما از ترکیبی از دو چیز استفاده می کنیم:

  1. ما به عنوان مثال ، پست های (واقعاً طولانی) را به دو بخش تقسیم کردیم
    • نکات بازاریابی برای مضامین وردپرس – قسمت 1
    • نکات بازاریابی برای مضامین وردپرس – قسمت 2
  2. یک جدید پس از سریال ایجاد کنید . به عنوان مثال این سری پست را بگیرید. هر هفته محتوای جدید را در مورد اشتباهات مبتدی وردپرس به اشتراک می گذارم. این باعث می شود مخاطب درگیر شود و من لازم نیست که نگران نوشتن همه اینها در یک مورد باشم.

مطالعه موردی – macrumors

اجرای بسیار جالب و کمی متفاوت از ایده post توسط macrumors انجام می شود. آنها آخرین فناوری را از اپل پوشش می دهند – قبل از اینکه اپل به طور رسمی آنها را راه اندازی کند. به عنوان مثال ، پوشش آنها را در مورد iphone”> iphone”> iPhone”> بررسی کنید. xr . یک صفحه اصلی وجود دارد که به آن اختصاص داده شده است که تمام اطلاعات را با یک نگاه پوشش می دهد. سپس به سادگی به All محتوای قبلی مرتبط با “جدول زمانی” پیوند می زند.

نکته: همیشه می توانید با تکنیک ها و برنامه های مختلف انتشار آزمایش کنید و از آن استفاده کنید که با طاقچه سایت شما بهتر کار می کند.

20. استفاده از طراحی پاسخگو

rwd

Google بسته به اینکه عملکرد آنها در دستگاه های تلفن همراه بهتر است ، رتبه بندی سایت ها را بهتر کرده است. خیلی زود ، آنها قصد دارند به سایت های مجازات که پاسخگو نیستند. تقریباً هر موضوع رایگان وردپرس (فراموش کردن حق بیمه) که امروزه منتشر شد موبایل پاسخگو است.

2015 خود

توسط برخی از معجزه کیهانی ، اگر سایت پاسخگو نیست ، لطفاً پیش بروید و آن را به روز کنید. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در این زمینه آورده شده است –

  • اگر شما یک آژانس با بسیاری از مشکلات مارک تجاری هستید ، یک طراح حرفه ای را استخدام کنید تا موضوع فعلی وردپرس خود را به چارچوبی مانند Genesis یا چارچوب کل . این در آینده بسیار سودمند خواهد بود.
  • اگر موضوع شما نسخه پاسخگو ندارد و نمی خواهید موضوع خود را تغییر دهید ، می توانید از ماژول موبایل Jetpack ، که به سادگی یک نسخه بهینه شده موبایل/تبلت از سایت شما ایجاد می کند.

با این حال ، در چنین حالتی ، طراحی سایت شما سازگار نخواهد بود (طراحی متفاوت و طرح های رنگی در دستگاه های مختلف). این می تواند به دلیل عدم تناقض بر تلاشهای برندسازی شما تأثیر منفی بگذارد. بنابراین بسیار توصیه می شود که یک موضوع استاندارد WordPress را که مبتنی بر HTML5 است (یعنی اساساً ضد آینده) دریافت کنید و یک نسخه پاسخگو مناسب دارد.

21. استفاده نکردن از مضامین کودک

WordPress Child Themes

در ابتدا ، مبتدیان وردپرس دانش فنی ندارند تا بتوانند ظاهر موضوع وردپرس را اصلاح کنند. به همین دلیل آنها ترجیح می دهند از یک موضوع به موضوع دیگر تغییر کنند. ما در مورد این موضوع در قسمت 2 این سریال ، نکته 7. صحبت کرده ایم. هنگامی که احساس می کنید که چگونه کارها در مورد وردپرس کار می کند ، ممکن است بخواهید شروع به آزمایش با چیزها کنید.

عالی است ، اما سعی کنید صحبت های کوچک ما را در مورد آزمایش چیزهای جدید در یک سایت زنده وردپرس (قسمت 1 ، نقطه 2) به خاطر بسپارید. حال بیایید بگوییم که شما تمام این قوانین را رعایت کرده و شروع به اصلاح یک موضوع در نصب وردپرس ثانویه (یا کلون شده) می کنید. با این حال ، چیزی وجود دارد با آن اشتباه است. شما از موضوع کودک استفاده نمی کنید.

مضامین کودک 101

a موضوع کودک وردپرس یک موضوع است گسترش موضوع والدین. این همه ویژگی ها را از موضوع والدین به ارث می برد و تغییرات خاص خود را در آن ضمیمه می کند. (البته اصلاحاتی که توسط شما کدگذاری شده است).

موردی را در نظر بگیرید که از موضوع کودک استفاده نمی کنید. شما مستقیماً در حال ویرایش موضوع والدین هستید. بگویید می خواهید خانواده قلم و طرح را ویرایش کنید. احتمالاً شما شروع به ویرایش پرونده های styleesheet.css و functions.php می کنید. اینجاست که مشکل نهفته است.

مضامین استاندارد وردپرس برای پاک کردن اشکالات ، بهبود عملکرد ، حذف عناصر منسوخ ، اضافه کردن ویژگی های جدید یا به سادگی با آخرین نسخه وردپرس ، دائماً به روز می شوند. درست همانطور که به روزرسانی هسته وردپرس خود مهم است ، باید موضوع وردپرس خود را نیز به روز کنید.

وقتی موضوع والدین را به روز می کنید ، تمام اصلاحات انجام شده در آن موضوع گم شده است. پس از بروزرسانی ، تمام تغییراتی که در موضوع ایجاد کرده اید از بین می رود. بنابراین توصیه می شود همیشه از یک موضوع کودک استفاده کنید ضمن ایجاد تغییراتی در موضوع خود.

وقتی از موضوع کودک استفاده می کنید ، تمام کد های موضوع والدین به طور خودکار به ارث می رسد. می توانید ویژگی های جدیدی را اضافه کرده یا موارد موجود را تغییر دهید (به عنوان مثال ، خانواده قلم). خواصی که شما نمی کنید تغییر دهید به تعریف اصلی خود (که در موضوع والدین تعریف شده است) برگردید ، زیرا آنها قبلاً به ارث رسیده اند.

سود

  • تمام تغییراتی که در موضوع ایجاد می کنید در یک پرونده سازماندهی شده اند.
  • هنگامی که موضوع والدین به روز شد ، ویژگی های جدید به طور خودکار به موضوع فرزند شما به ارث می رسند.
  • شما به روزرسانی ها را بدون از دست دادن اصلاحات خود دریافت می کنید.

مضامین کودک وردپرس واقعاً ساخت آسان است. برای شروع کار ، Codex رسمی وردپرس را بررسی کنید.

22. عدم استفاده از حافظه پنهان وردپرس

WordPress Caching

ذخیره سایت وردپرس شما عملکرد را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد و در دراز مدت منابع سرور کمتری را مصرف می کند. این برای بهبود نمرات SEO بسیار عالی است زیرا Google عاشق وب سایت های سریع است. علاوه بر این ، بازدید کنندگان شما عاشق ارائه یک وب سایت فوق العاده سریع (که تجربه کاربر را بهبود می بخشد) ضمن ارائه حداقل بار در سرور شما. این ایده آل برای محیط های میزبانی مشترک ، جایی که منابع سرور به اشتراک گذاشته می شود. ما یک سری کامل پس از حافظه پنهان وردپرس ، توضیح می دهد که چیست ، چگونه کار می کند و چگونه آن را اجرا می کند.

23. تعدیل کننده نظرات

Moderating Comments

نظرات از روز اول

فقط در شرایط زیر شروع به جریان می کنند:

  • محتوای شما در Reddit یا Digg نمایش داده می شود
  • در رسانه های اجتماعی ویروسی می شود
  • وبلاگ خود را به دوستان و خانواده خود اعلام می کنید
  • شما در حال حاضر یک پایگاه ایمیل عظیم دارید که در آن وب سایت جدید خود را اعلام می کنید

در همه موارد دیگر ، جریان مداوم نظرات زمان را می گیرد. همچنین بستگی به این دارد که محتوای شما چقدر درگیر است یا چگونه پست های خود را نتیجه می گیرید. در هر صورت ، پس از شروع نظرات ، باید تعدیل نظرات خود را . در اینجا چند نکته برای کمک به شما در این زمینه آورده شده است –

  • یک افزونه ضد اسپم نصب کنید ، به عنوان مثال ، >> نصب کنید. Akismet .
  • شما همچنین می توانید از افزونه مدیریت نظر مانند disqus یا > livefyre . این باعث می شود بار نصب افزونه های ورود به سیستم اجتماعی
  • تمام نظرات موجود در راه خود را تأیید نکنید. نظر را بخوانید. اگر این یک طعمه پیوند است ، نام مفسران را تغییر دهید. اگر شخصی به نام “بهترین آبگرم مو بوستون” می نویسد “با تشکر از من این بسیار بصیرت” است ، معمولاً این بدان معنی است که ربات (که برای اظهارنظر گسترده استفاده می شود) الگوریتم خوبی دارد!
  • هنگامی که صف اسپم یا نظرات ریخته شده شروع به نفخ کرد ، آن را خالی کنید. این باعث می شود اندازه پایگاه داده وردپرس ، از آنجا که همه نظرات ، (هرزنامه یا در غیر این صورت) در آن ذخیره می شوند.

24. تعادل نادرست بین دسته ها و برچسب ها

07-CATEGORIES-TAGS

در حالی که برچسب ها تمایل دارند سریعتر فهرست شوند ، در دراز مدت ، یک وب سایت خوب ساختار یافته همیشه برنده خواهد شد. برخی از “متخصصان” سئو به شما می گویند تا حد امکان از برچسب ها استفاده کنید. “عنوان پست؟ از آن به عنوان برچسب استفاده کنید! ”

به خودتان لطف کنید و به آنها گوش ندهید. فقط وبلاگ های Authority Trust مانند Moz ، Sej یا Matt Cutts – افرادی که می دانند در مورد چه چیزی صحبت می کنند. در اینجا یک قانون کلی از انگشت شست هنگام برچسب ها و دسته بندی ها وجود دارد. از آنجا که بیشتر ما علاقه مندان به وردپرس در اینجا هستیم ، اجازه دهید این نمونه را به عنوان نمونه انجام دهیم.

فرض کنید سایت ما دسته های زیر را دارد –

  • نکات
  • آموزش
  • لیست های موضوع
  • بررسی محصول
  • نظر

می توانید با استفاده از زیر مجموعه ها عمیق تر حفر کنید. به عنوان مثال ، دسته نکات را می توان در نکات نکات امنیتی ، نکات عملکرد و نکات کسب درآمد اصلاح کرد. نحوه انتخاب شما برای تصفیه سایت خود فقط به شما بستگی دارد.

از طرف دیگر برچسب های

باید ظریف انجام شود. تعداد برچسب ها را به حداقل برسانید. آنها را کاملاً مدیریت کنید. به عنوان مثال ، اگر سایت شما روی امنیت تمرکز دارد ، باید از نکات امنیتی به عنوان یک برچسب استفاده کنید نه یک دسته. پست های زیر را در نظر بگیرید:

  • بررسی یک افزونه امنیتی وردپرس
  • جمع آوری افزونه های امنیتی رایگان برای وردپرس
  • آموزش در مورد نکات .htaccess برای بهبود امنیت
  • (نظر) چرا امنیت وردپرس باید اولویت باشد

همه این پست ها یک چیز مشترک دارند – امنیت. هر یک از آنها متعلق به یک گروه متفاوت هستند. بنابراین ، به جای اختصاص چندین دسته به هر یک از این پست ها ، یک دسته و “نکات امنیتی” را به عنوان یک برچسب اختصاص دهید!

هیچ راه حل “کامل” ای وجود ندارد که از کدام یک استفاده شود – برچسب یا دسته بندی؟ نکته مهمی که باید به خاطر بسپارید استفاده بیش از حد از آنها نیست. Google فقط باهوش تر می شود. نمایشگاه بازی را بازی کنید (که بدون شک زمان و تلاش قابل توجهی خواهد داشت). در پایان روز ، سایت شما شاهد سقوط ناچیز در ترافیک خواهد بود در حالی که دیگران در انتشار یک الگوریتم جستجوی جدید فرو می روند.

دو نکته آخر مورد علاقه من است. من آنها را مرتکب شده ام زیرا مطمئن هستم که 99 ٪ از کاربران وردپرس در اولین تلاش خود دارند.

25. فهرست بندی سایت خود پس از نصب

Indexing your Site after Installation

در مراحل نهایی نصب وردپرس ، یک کادر انتخاب کوچک به شما می دهد که می خواند “به موتورهای جستجو اجازه دهید تا سایت من را فهرست بندی کنند”. آیا شما هیچ محتوایی برای فهرست بندی در آن زمان ندارید ، آیا؟ حتی اگر همه چیز را برنامه ریزی کرده باشید ، احتمال وجود دارد که برخی از ویژگی های مانند برچسب ها و دسته ها را اصلاح کنید.

توصیه من این است که در حین نصب آن جعبه را از بین ببرید. پس از 2-3 پست آماده برای انتشار ، تنظیمات را برگردانید. این کار را می توان از داشبورد WP> تنظیمات> خواندن > به موتورهای جستجو اجازه دهید تا سایت من را فهرست بندی کنند. پس از اتمام ، هنوز پست را منتشر نکنید!

به Google/Bing Webmaster Central بروید و سایت خود را به صورت دستی ثبت کنید. پس از ارسال درخواست ، به عقب برگردید و پست را منتشر کنید. وردپرس اکنون تمام موتورهای جستجو در مورد پست جدید شما را پینگ می کند.

این نکته بیشتر یک پیشنهاد است که از تجربه عملی آموخته شده است. موتورهای جستجو در اولویت بندی محتوای سایت شما بسیار خوب هستند. هنگامی که آنها دیدند که یک قطعه از محتوا یا یک پست/صفحه از دست رفته است ، در نهایت آن را حذف می کنند! این فقط برای شروع کار در تلاش جدید خود است.

26. نکته جایزه – شروع به ساختن لیست ایمیل خود کنید

Start Building Your Email List

من در مورد اهمیت لیست ایمیل قبل از خواندن وبلاگ جان چو. همان اشتباهی را که کردم مرتکب نشوید! خبرنامه های ایمیل یکی از مهمترین جنبه های هر تجارت آنلاین است! آنها یک منبع ترافیک همیشه سبز و تقاضا هستند که فقط افزایش می یابد. شما می توانید با نرم افزار بازاریابی ایمیل مانند mailchimp .

به شما

این نتیجه گیری پس از سریال ما است. من وقتی اولین مشترک ایمیل خود را گرفتم یا اولین اظهار نظر در وبلاگ خود ، آن لحظه جادویی را دوباره زنده کردم. حالا که به اشتباهات نگاه می کنم ، پشیمان نیستم که آنها را بسازم. از آنجا که من از آنها یاد گرفتم. و امروز من آنها را با شما به اشتراک می گذارم. بنابراین اگر قبلاً چندین یا همه این اشتباهات را مرتکب شده اید ، احساس بدی نکنید.

چرا ما سقوط می کنیم ، استاد وین؟

در مواردی از این دست ، سوال آلفرد به من الهام می بخشد. پاسخ بتمن روح من را جوان می کند –

برای بلند شدن و مبارزه دوباره

من از شما نمی خواهم که اظهار نظر کنید ، زیرا شما قبلاً (مثل همیشه) دارید. بابت آن تشکر می کنم! امیدوارم که شما از این سری پست چیز جدیدی یاد گرفته باشید. اگر داستانی برای گفتن یا نکته ای برای اشتراک گذاری دارید ، ما مشتاق شنیدن خواهیم بود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا