چطوری میشه

تبدیل شدن به یک مشارکت کننده وردپرس: آنچه باید بدانید

تبدیل شدن به یک مشارکت کننده وردپرس: آنچه باید بدانید

وردپرس نه یک، نه دو، بلکه درهای زیادی را به روی میلیون ها نفر در سراسر جهان باز کرده است. وردپرس خواه کارآفرین، توسعه‌دهنده، آژانس‌ها، رسانه‌های خبری، مترجمان آزاد و غیره باشد، وردپرس در کل به دنیا یک خروجی برای بیان افکار، دستیابی و انجام تجارت داده است. من این خطر را دارم که مانند یک رکورد شکسته به نظر برسم، اما این تا حد زیادی به این دلیل است که وردپرس زیبا، ظریف و آسان برای یادگیری و استفاده است. درگیر شدن با پروژه وردپرس نیز فوق العاده آسان است.

امروز، اطلاعات داخلی و نکاتی را که برای تبدیل شدن به یک عضو ارزشمند در جامعه وردپرس نیاز دارید، به شما ارائه خواهیم داد. در پایان پست، خواهید دانست که چگونه در پروژه فرخنده وردپرس محبوب شرکت خواهید کرد. به عبارت دیگر، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه درگیر شوید، کیفیت ها و ابزارهایی که برای تبدیل شدن به یک مشارکت کننده عالی وردپرس نیاز دارید. همچنین برخی از مزایای مشارکت در وردپرس را بررسی خواهیم کرد. آماده؟ بیایید این توپ را بچرخانیم.

مزایای مشارکت در وردپرس

به عنوان یک کاربر وردپرس، چرا نمی خواهید به وردپرس کمک کنید؟ منظورم این است که آیا پلتفرم به خودی خود الهام بخش زیادی از شما نبوده است؟ شاید غذا را روی میزتان بگذارید؟ در مورد کمک کردن فقط برای حفظ روحیه رفاقت و انفاق چطور؟

مگر اینکه یک آدم بدجنس درجه یک نباشید، می‌توانید با تمایل به بازپرداخت به جامعه‌ای که به شما کمک کرده یا الهام گرفته‌اید، شناسایی کنید. پس از همه، مشارکت جمعی چیزی است که جامعه وردپرس را بسیار موفق می کند. ما نمی توانیم همیشه گیرنده باشیم. – کری دیلز

بلوک نقل قول>

اگر این باعث نمی‌شود که در وردپرس مشارکت کنید، در اینجا جشنی از مزایای وجود دارد که انگیزه لازم برای غواصی را در همین لحظه به شما ارائه می‌دهد.

مشارکت کردن، وضعیت شما را در انجمن افزایش می‌دهد

شما می خواهید یک حرفه ای محترم وردپرس، اینطور نیست؟ شما به آنچه می گویید و انجام می دهید نیاز دارید تا چیزی را حساب کنید، درست است؟ به دنبال قدرت در جایگاه وردپرس انتخابی خود هستید؟

خب، حدس بزنید، مهارت فنی عالی است، اما مگر اینکه آماده باشید به دیگران کمک کنید – به خصوص وقتی آنها یک سکه به شما نمی پردازند – شما و مقامات در خطوط موازی سفر خواهید کرد. از این گذشته، همه چیز به احساسات مربوط می شود، اینکه چگونه به فرد بعدی احساس می کنید. انسان بودن نحوه برانگیختن احساسات عاطفی است نه اینکه از شکوه و جلال قدرت فنی خود لذت ببرید.

مشارکت در وردپرس، هر چقدر هم که اندک باشد، می تواند تأثیر زیادی بر وضعیت شما در جامعه داشته باشد. Who’s Who وردپرس، افراد محترم و محبوبی که همه ما می شناسیم، یک چیز مشترک دارند؛ آنها به طور فعال به پلتفرم و جامعه اطراف آن کمک می کنند.

سؤال سریع: اگر به دنبال توسعه‌دهنده وردپرس می‌گردید، به من بگویید، آیا فردی را استخدام می‌کنید که در انجمن‌ها در میان جاهای دیگر مشارکت می‌کند، یا فردی که به راحتی پشت یک نمونه کار آنلاین می‌نشیند؟ به احتمال زیاد به سراغ مردی می روید که برنامه توسعه دهنده خود را در انجمن ها به تصویر می کشد، که ما را به نقطه بعدی هدایت می کند.

کمک کردن به پیوندهای تجاری بیشتر منجر می شود

meaningful-business-relationships

اگر این خیلی واضح نیست، وردپرس یک انجمن فشرده است، که به معنای یک و تنها یک چیز است. اگر کارت های خود را به درستی بازی کنید، می توانید تجارت ارجاعی زیادی را به سمت خود بکشید. همانطور که قبلاً مشخص کرده‌ایم، مشارکت وضعیت شما را افزایش می‌دهد و وضعیت ارتقا یافته با پیوندهای تجاری بیشتر مرتبط است. این یک واقعیت ساده است.

به‌عنوان یک حرفه‌ای وردپرس، یا به عبارتی کاربر، بیشتر مشتریان بالقوه و شرکای شما از داخل جامعه می‌آیند. مشارکت و نزدیک ماندن به این جامعه فشرده دقیقاً چگونه این ارتباطات تجاری (و حتی شخصی) را زنده نگه دارید.

آیا می خواهید مشاغل بیشتری در راه شما باشد؟ یک شرکت کننده شوید، به هر شکلی. وردپرس همیشه به دنبال افراد عالی برای کمک به کد، طراحی، ترجمه، مستندات و موارد دیگر است. راه های زیادی برای مشارکت وجود دارد، همانطور که در بخش دوم این پست خواهیم دید.

محیط آموزشی غنی شده

مشارکت کردن نه تنها کمک می کند یا به ایجاد صدایی در جامعه کمک می کند، بلکه یک محیط آموزشی غنی نیز است. در سه ماه اولم با مشارکتی که در سه سال قبلی توسعه وب انجام دادم، بیشتر آموختم. – اندرو ناسین، توسعه دهنده اصلی وردپرس

بله درست است، شما با انجام بازی یاد می گیرید، نه با ایستادن در حاشیه. من در مدت زمان کوتاهی چیزهای زیادی در مورد وردپرس یاد گرفتم و گاهی اوقات نگران بارگذاری بیش از حد اطلاعات هستم. اما ابتدا مجبور شدم در وردپرس غوطه ور شوم و از اطلاعات کمی که در مورد این پلتفرم داشتم شوکه شدم. من هنوز در حال یادگیری هستم، کمک های کوچکی اینجا و آنجا انجام می دهم و از آن لذت می برم!

جدای از سرگرمی، یادگیری از جامعه وردپرس برای شما چه می کند؟ شما یک مشاور، توسعه دهنده، طراح، وبلاگ نویس و غیره باهوش تر می شوید و هرکسی یک بازیکن باهوش در تیم خود می خواهد. دانش و ارزش شما ده برابر افزایش می یابد و پس از آن زمانی که در وردپرس مشارکت می کنید مقداری افزایش می یابد.

هر چه بیشتر غرق می‌شدم، جالب‌تر می‌شد، و می‌توانستم چیزهای سخت‌تری را بفهمم. اکنون، وقتی به گذشته نگاه می‌کنم و می‌بینم که فقط با کمک کردن چه چیزی یاد گرفته‌ام، شگفت‌زده می‌شوم. این بیشتر از آنچه در کالج یاد گرفتم بوده است. – آندره رنیک

و سپس…

هیچ‌وقت در زندگی‌ام به اندازه پنج سالی که به انجمن وردپرس پیوستم و شروع به مشارکت در هسته کردم، چیزی یاد نگرفتم. – کنستانتین اوبن‌لند ، مشارکت کننده اصلی وردپرس

آیا باید بیشتر بگویم؟

مشارکت در وردپرس شما را شادتر می کند

اگر آن فیلم The Pursuit of Happyness با بازی ویل اسمیت را تماشا کردید، دست بالا. اگر چندان خوش شانس نبودید، نکته برجسته فیلم، انعطاف پذیری و اراده کریستوفر گاردنر در زمانی بود که زندگی او عملاً در حال فروپاشی بود. می‌توانم ادامه دهم، اما بیایید به وردپرس برگردیم، و اینکه چگونه مشارکت شما را خوشحال‌تر می‌کند.

این یک آمار است که بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، اما بیشتر مردم زیبایی فراتر از علامت درصد (%) را نمی‌بینند. در زمان نگارش، وردپرس حدود 25 درصد از تمام وب سایت های موجود در اینترنت را در اختیار دارد. این بدان معنی است که شما به جامعه و پلتفرمی که به زودی بیش از یک چهارم اینترنت را تحت سلطه خود خواهد داشت، مشارکت خواهید داشت.

احساس خوبی است که بدانید مشارکت شما، هر چند ناچیز، به حدود 25٪ از اینترنت کمک می کند. این تعداد زیادی از مردم است! و می دانید چه می گویند، راز خوشبختی ایجاد شادی برای دیگران است. کمک به دیگران با کمک کردن، روشی است که می توانید این کار را انجام دهید.

اغلب اتفاق نمی افتد که کاری که در یک بعدازظهر انجام می دهید می تواند افراد زیادی را تحت تأثیر قرار دهد، اما وردپرس یکی از آن مکان هایی است که می توانید. و برای افرادی که به آن اهمیت می دهند، هیچ چیز بهتری وجود ندارد. – مت مولنوگ

بخشی از تاریخ (یا آینده) شوید

حدود 12 سال پیش، وردپرس به سختی از مرحله ایده خارج شده بود. این مانند یک چاقو بود که قبل از پرواز در اطراف بال می زند. خوب، همه اینها محدود به تاریخ است. امروز، وردپرس دیگر یک جابجایی نیست. با لگد و رانش یک عقاب قدرتمند رشد کرده است.

با نرخ فعلی، وردپرس در ده سال آینده کاملاً جانور خواهد بود. این پلتفرم در حال ترسیم نوع تاریخی است که می‌خواهید بخشی از آن باشید. نوع تاریخی که می دانم می خواهم بخشی از آن باشم. اگر خیلی اهل تاریخ نیستید، آینده وردپرس آینده امیدوارکننده ای است.

با مشارکت، می‌توانید وردپرس آینده را همان طور که تصور می‌کنید طراحی کنید. شما می توانید به پروژه کمک کنید و به ساخت وردپرس بهتر برای همه ما کمک کنید. شما می توانید بخشی از تاریخ و همچنین بخشی از آینده باشید. شما می توانید با وردپرس هر چیزی باشید. این نشان دهنده آزادی است زیرا گزینه ها و قدرتی را که برای رسیدن به رویاهای آنلاین خود به آن نیاز دارید، به شما ارائه می دهد. بدون ذره ای تردید، مشارکت کنندگان محترم وردپرس رکوردی را در کتاب های تاریخ به جا خواهند گذاشت. چه نوع میراثی را پشت سر خواهید گذاشت؟

امتیازات بسیار زیاد است

مشارکت در وردپرس خوب است، حتی اگر در ازای آن از مزایای بیشتری بهره مند شوید. شما جایگاه خود را در جامعه وردپرس بالا می برید، کسب و کار ایجاد می کنید، یاد می گیرید و پلتفرم بزرگتری برای جهان می سازید. کمک کردن بسیار سرگرم کننده است. اما چگونه می توانید وارد این همه سرگرمی شوید؟ چگونه به وردپرس کمک می کنید؟ این آبمیوه است.

نحوه مشارکت در وردپرس

cyber-computer-cafe

چندین راه برای شما و همه کسانی که مایل به مشارکت در وردپرس هستند وجود دارد. این زیبایی همه چیز است؛ هر کسی و همه می‌توانند در هر زمان و از هر کجا به پلتفرم کمک کرده و آن را غنی کنند. بیایید با واضح ترین مسیر شروع کنیم:

توسعه‌دهنده هسته وردپرس

WordPress اساساً بر روی PHP و MySQL در میان سایر فناوری های وب ساخته شده است. اگر در هر یک از این زمینه ها مهارت دارید، می توانید تخصص خود را در ظرفیت توسعه‌دهنده هسته وردپرس. وردپرس، پلتفرم، همیشه تشنه ویژگی ها و پیشرفت های جدید است. شما می‌توانید به‌عنوان یک توسعه‌دهنده سهم خود را داشته باشید، یک committer شوید و به رشد وردپرس به روش‌های عالی و منحصربه‌فرد کمک کنید. به عنوان یک مشارکت کننده اصلی وردپرس، وظایف شما شامل توسعه ویژگی های جدید، آزمایش، باغبانی اشکال و انتشار به روز رسانی خواهد بود.

نگران نباشید اگرچه اگر اولین چیز را در مورد توسعه وب یا معنای PHP نمی‌دانید، اگر مشتاق هستید، می‌توانید به روشی دیگر در وردپرس مشارکت کنید و در حین انجام آن یاد بگیرید. چه کسی می داند، ممکن است چند ماه دیگر توسعه دهنده اصلی باشید. زمینه‌های دیگری که می‌توانید خود را به‌عنوان یک توسعه‌دهنده درگیر کنید عبارتند از توسعه تم و پلاگین وردپرس، فناوری تلفن همراه و اسناد و سایر موارد.

طراح وب/UXer

قبلاً، چگونه رابط کاربری مدیریت وردپرس در طول سال ها تکامل یافته است. از یک پلتفرم ساده به یک CMS زیبا و قدرتمند تبدیل شده است. رابط کاربری زیبا و ظریف کار طراحان وب و UXers درست مثل شما است.

WordPress یک پروژه متن باز است که با نام ترکیبی هزاران مشارکت کننده شناخته می شود، بنابراین به هیچ کس برای کنار هم قرار دادن طرح پرداخت نمی شود. این طرح توسط طراحان مشارکت کننده و UXers ترسیم شده و زنده شده است. مشارکت آنها وردپرس را از نظر طراحی به آنچه امروز است تبدیل کرده است. البته، ما هنوز زیبایی و نبوغ مشارکت شما را نبینیم و تجربه کنیم، پس ما را منتظر نگذارید.

شاید این کمک شما باشد که منجر به بازنگری کل قسمت مدیریت و طراحی دلپذیرتر شود. شاید این مشارکت شما باشد که به تجربه کاربری ساده‌تر منجر شود.

به عنوان یک طراح وب یا متخصص تجربه کاربر، می‌توانید در پروژه موبایل وردپرس، زیرا همه ما موبایل آینده است، و تیم بررسی تم برای اطمینان از اینکه فقط بهترین تم های طراحی شده به کاربر نهایی می رسد. به طور کلی، وظیفه اصلی شما به عنوان طراح مشارکت کننده است. برای زیبا کردن وردپرس عالی به نظر می رسد درست است؟

WordPress Writer

اگر در کلمات مهارت دارید، جا برای شما نیز هست. به عنوان یک پروژه در حال رشد، وردپرس دائماً به اسناد به روز شده نیاز دارد. این جایی است که شما ورود خود را انجام می دهید. جایی که شما به عنوان یک نویسنده می درخشید.

به تیم مستندسازی بپیوندید و مسئول اسناد همه چیز باشید. ما در مورد کتاب های راهنما، Codex، اسناد درون خطی، راهنمای مدیریت و developer.wordpress.org در میان دیگران صحبت می کنیم. هیچ وقت کمبودی در کارها وجود ندارد، بنابراین در بررسی وبلاگ رسمی برای تیم اسناد وردپرس. این تیم هر هفته پنجشنبه از ساعت 18:00 تا 19:00 UTC به صورت آنلاین ملاقات می کند.

مترجم

آیا شما چند زبان هستید؟ آیا می توانید به راحتی با آن اسپانول رول کنید که می توانید روسی، فرانسوی یا سواحیلی؟ آیا دوست دارید از وردپرس به زبان خودتان استفاده کنید؟ البته شما این کار را می کنید. چه کسی این کار را نمی کند؟

این فرصت شماست. با کمک به ترجمه پلتفرم به هر زبانی که دوست دارید در وردپرس مشارکت کنید. این پایان کار نیست، جامعه چند زبانه وردپرس از شما استقبال می کند تا در ایجاد ابزارهایی که ترجمه وردپرس را آسان تر می کند، کمک کنید. به WPML و غیره فکر کنید.

ترجمه وردپرس به زبان شما (یا هر زبان دیگری) یک تجربه سرگرم کننده است و شما می توانید در کمترین زمان راه اندازی و اجرا شوید. پس چه لعنتی منتظر سربازی؟ برو شروع کن ترجمه! به هر حال، چت هفتگی در Slack در #polyglots هر چهارشنبه ساعت 10:00 UTC انجام می شود. از دست ندهید، بگذارید زبان صدا شما شنیده شود. همان جا مثل یک رئیس، دو ضربه را از بین ببرید. این زبان من است، مرا حس می کنی؟ هاها در حال حرکت.

حمایت از سواره نظام

یکی از ساده‌ترین و در عین حال مؤثرترین راه‌های مشارکت در وردپرس، ارائه کمک در انجمن‌های پشتیبانی در میان سایر زمینه‌ها، می‌تواند این باشد که چگونه علامت خود را در جامعه وردپرس به نمایش بگذارید. شعار عملیاتی در اینجا این است که “همه پاسخ چیزی را می دانند”، بنابراین خجالتی نباشید، غواصی کنید و به یکی از دوستداران وردپرس کمک کنید.

تالارهای گفتمان پشتیبانی، نقطه قوت شما، میدان نبرد شما خواهد بود، و شما در جنگ پیروز خواهید شد. همانطور که مشخص است اخیراً بازی‌های جنگی زیادی انجام می‌دهید، اما بهترین راه برای شروع، پاسخ دادن به یک سؤال در انجمن‌های پشتیبانی است. در همین لحظه. درباره نحوه مشارکت در وردپرس با پشتیبانی از کاربران در وبلاگ پشتیبانی دفتر بیشتر بیاموزید.

سازمان‌دهنده رویداد

organizer

عاشق برگزاری مهمانی هستید؟ جمع کردن دوستان؟ اگر رویدادها می توانند به راحتی برای نام دوم شما بگذرند، وردپرس به شما نیاز دارد. شما به یک تیم نخبه متشکل از مشارکت کنندگان دیگر از سراسر جهان ملحق خواهید شد که “… بر رویدادهای رسمی، برنامه های مربیگری، طرح های متنوع، اطلاع رسانی مشارکت کنندگان و سایر روش های رشد نظارت می کنند…”  جامعه وردپرس.

سازماندهی رویدادها سرگرم‌کننده به نظر می‌رسد، و وقتی کاری را انجام می‌دهید که دوست دارید برای پلتفرمی که دوستش دارید، رویایی به حقیقت می‌پیوندد، به این معنی که سرگرمی به راحتی چهار برابر می‌شود. شما WordCamps و Meetups را برای جامعه محلی وردپرس خود سازماندهی خواهید کرد و در رویدادهای جهانی وردپرس شرکت خواهید کرد. چقدر شیرین یک وبلاگ Outreach و ساعات اداری هفتگی (آنلاین بخوانید) وجود دارد جلسات) در روزهای سه شنبه و پنجشنبه.

Sensei

اگر عاشق انتقال اطلاعات هستید، می‌توانید سفر مشارکت خود را در بازوی آموزشی وردپرس همین لحظه شروع کنید. معلم یا مربی بودن در جامعه وردپرس چه چیزی را شامل می شود؟ شما مسئول ایجاد مطالب آموزشی قابل دانلودی خواهید بود که مدرسان در کارگاه های زنده استفاده می کنند.

از ابتدا درس‌ها را می‌نویسید/ایجاد می‌کنید، درس‌های موجود را ویرایش می‌کنید، ظاهر درس‌ها را طراحی می‌کنید و/یا قابلیت اجرا دروس را آزمایش می‌کنید. این می تواند یک تجربه یادگیری عالی برای شما عزیزان باشد. چت هفتگی آموزش وردپرس هر سه شنبه ساعت 17:00 UTC برگزار می شود، پس چت بعدی را از دست ندهید.

بازبینی کننده ویدیو

ما WordPress.org، WordPress.com و به نظر من WordPress.tv کمی شناخته شده داریم. البته، BuddyPress.org و bbPress.org در میان دیگران وجود دارد، اما امروز به آنجا نخواهیم رفت. ما همه چیز در مورد WordPress.tv هستیم، جایی که تعداد زیادی محتوای ویدئویی با محوریت وردپرس پیدا خواهید کرد.

اگر در بخش تولید ویدئو به خوبی فعالیت می کنید، در اینجا نحوه مشارکت شما در وردپرس آمده است. به تیم بررسی وردپرس TV خوش آمدید، و برای بررسی، ویرایش، تأیید و انتشار همه ویدیوها در WordPress.tv آماده شوید. شما همچنین در مراحل پس از تولید ویدیوهای WordCamp کمک خواهید کرد، بنابراین بله، هیچ محدودیتی برای میزان سرگرمی که می توانید داوطلبانه در تلاش ها و مهارت های خود داشته باشید وجود ندارد. وبلاگ رسمی تیم بررسی تلویزیون را بررسی کنید.

همه دیگران

ممکن است احساس کنید کانال‌های مشارکت بالا شما را قفل می‌کنند، اما اجازه ندهید. هر کس، تکرار می کنم، هر کسی می تواند صرف نظر از نژاد، جنسیت و/یا سطح مهارت در پروژه وردپرس مشارکت داشته باشد. تنها چیزی که لازم است این است که میل شدیدی دارید.

اجازه ندهید چیزی شما را عقب نگه دارد، جهان مال شماست، و وردپرس به شما نیاز دارد. بله تو، تو، تو و تو. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ساخت وردپرس را بررسی کنید و غوطه. نگران چیزی نباشید، در این فرآیند یاد خواهید گرفت، مگر اینکه هیچ یک از ویژگی های زیر را نداشته باشید.

ویژگی های یک مشارکت کننده بزرگ وردپرس

businesswoman with laptop in office

خب، برای اینکه یک مشارکت کننده عالی باشید، فقط باید مشارکت را شروع کنید. بدون انتظار، فقط به آن برسید. به هر حال باید محترمانه و دوستانه رفتار کنید. گاهی اوقات، ممکن است کمک شما بعداً در چندین نسخه دست نخورده باقی بماند، و اگر در مورد چنین مسائل جزئی بالستیک باشید، مشارکت کننده بزرگی نخواهید بود.

مواقع دیگر، ممکن است شخصی با پیشنهادات شما مخالف باشد، و من می‌دانم که دردناک است، اما نمی‌توانید تمام دنیا را کنار بگذارید و فقط برای اثبات یک نکته، کسی گفته است. ببینید با این به کجا می روم؟ شما باید بدون توجه به سطح مشارکت خود به جزئیات توجه کنید. همانطور که قبلاً گفتیم، وردپرس 25٪ از اینترنت را تامین می کند، بنابراین هر کاری که انجام می دهید این ظرفیت را دارد که به طور مثبت یا منفی بر تعداد زیادی از مردم تأثیر بگذارد. آیا می خواهید به عنوان متکبر که وردپرس را شکسته است در تاریخ ثبت شود؟

تواضع یک ویژگی خوب است که در همه زمینه های زندگی وجود دارد. به یاد داشته باشید که با هزاران نفر دیگر کار خواهید کرد که هر کدام دارای جاه طلبی های منحصر به فرد و دیدگاه متفاوتی از زندگی هستند. مغرور بودن فقط ضرر بیشتری نسبت به فایده دارد. این به خودی خود یک مانع خواهد بود.

صداقت نیز یک ویژگی عالی برای داشتن مشارکت کننده است. به عنوان مثال، وقتی به تعهد/مشارکت خود مطمئن نیستید صادق باشید. جامعه وردپرس با افرادی (بخوانید کارشناسان) که آماده کمک به شما هستند پر شده است.

شما مشارکت می‌کنید و یاد می‌گیرید، به این معنی که باید کنجکاو باشید و چیزی برای یادگیری داشته باشید. ممکن است اشتباه کنم، اما فکر نمی‌کنم هیچ فردی دانش کافی برای درک کامل وردپرس را داشته باشد. از آنجایی که کار جمعی هزاران مشارکت کننده هستید، به تمام کنجکاویی که می توانید برای یادگیری هر چه بیشتر در مورد پلت فرم نیاز دارید. فقط یک قدم آن را بردارید، و خوب خواهید بود.

در پایان روز، همه اینها به یک کیفیت خلاصه می شود: صبر. هر مشارکت کننده بزرگی باید آن هنر صبر را بیاموزد، کیفیتی که بدون آن برای برخورد با نوع بشر به طور کلی، نه فقط با همکاران همکار، مشکل خواهید داشت. به اندازه کافی صبور باشید و از ماجراجویی لذت خواهید برد. از این گذشته، صبر یک فضیلت است – در بسیاری از زمینه های دیگر زندگی به شما کمک خواهد کرد.

ابزارهای مشارکت کننده

workstation-desk

بدون ابزار مناسب می‌توانید به موفقیت‌های کمی دست پیدا کنید، این کار بی‌معنی است. به همین دلیل است که من چند ابزار را برای شما به عنوان یک مشارکت کننده وردپرس جمع آوری کرده ام. ابزارهای زیر هنگام سفر به سطح مشارکت کننده PRO ارزشمند خواهند بود:

WordPress Slack

برنامه ارتباطی واقعی برای وردپرس، Slack به شما امکان می‌دهد با اعضای تیمی که در نهایت تصمیم به پیوستن به آن دارید در تماس باشید. برای مثال، اگر تیم توسعه هسته وردپرس را انتخاب کنید، می‌توانید برای برقراری ارتباط هم‌زمان در کانال #core در Slack به مشارکت‌کنندگان دیگر بپیوندید.

Slack یک برنامه پیام رسانی سطح بالا برای تیم هایی است که روی یک پروژه مشترک کار می کنند. برای تنظیم آن، کافی است به ایجاد چت وردپرس، و برای دریافت دعوت از وردپرس، دستورات را دنبال کنید. بقیه چیزهای ساده ای هستند، ما انتظار نداریم که شما با مشکل مواجه شوید. 5 دقیقه بیشتر طول نمیکشه قول میدم من قصد ندارم سورپرایز را خراب کنم، بنابراین فقط برو از قبل دعوت شو و به مشارکت کنندگان خود و دیگر مشارکت کنندگان در کانال های اتاق های گفتگو بپیوندی.

وردپرس بسازید

این ما می توانیم به عنوان Contributors Central اشاره کنیم. ساخت وردپرس جایی است که می‌روید تا ماجراجویی مشارکت در وردپرس خود را شروع کنید. چه یک توسعه‌دهنده ماهر، طراح، نویسنده، مترجم، نماینده پشتیبانی، سازمان‌دهنده یا فقط یک مبتدی باشید که به تازگی وردپرس را کشف کرده‌اید، باید راه خود را برای ساخت وردپرس باز کنید. هر کاری را که انجام می‌دهید رها کنید و همین لحظه به درست کردن وردپرس بروید. منظور ما آن است. منتظر نباشید.

Devhub

بدون پوشش شکر، Devhub به سادگی “…نام پروژه برای developer.wordpress.org” است. در devhub، منابع و اسنادی را خواهید یافت که هدف آنها توسعه دهندگان، طراحان و UXers وردپرس است. پس از تکمیل، کتابچه‌های راهنما و منابع کد را همراه خواهد داشت.

می‌توانید با پیوستن به #meta-devhub در Slack، حل یک بلیط در developer.wordpress.org trac، خواندن درباره Devhub، و/یا ارسال درخواست کشش به WP-Parser در Github.

اوه، در زمان نوشتن، Devhub به شما نیاز دارد اگر یک توسعه‌دهنده PHP، توسعه‌دهنده فرانت‌اند، طراح، UXer یا داوطلبی هستید که به دنبال ارائه بازخورد هستید.

آموزش های آنلاین

از وب سایت رسمی WordPress.org می توانید چیزهای زیادی در مورد پروژه یاد بگیرید. می‌توانید با بررسی سایر حتی بیشتر بیاموزید منابع مرتبط با وردپرس و وبلاگ‌ها وجود دارد. منتشر شده توسط دوستداران وردپرس (بخوانید مشارکت کنندگان)، شما موظف هستید در هر وبلاگ وردپرسی که بازدید می کنید چیز جدیدی بیاموزید.

شما هم متواضع نباشید. هر آموزش وردپرس، کتاب یا پست وبلاگی که دریافت می‌کنید را از بین ببرید و آن دانش را جذب کنید. شما هرگز نمی دانید چه زمانی به کارتان می آید. نمی‌دانم چرا آن جمله آخر مرا به یاد The Last of Us، بازی می‌اندازد.

برنامه ریزی WordCamp

اگر علاقه مند به سازماندهی WordCamp ها هستید، باید این راهنمای بسیار خوب را که با ذهن شما ساخته شده است، بررسی کنید. شما باید بدانید که چگونه مکان‌های مناسبی را انتخاب کنید (می‌دانید، مکان‌هایی با وای‌فای عالی تا شرکت‌کنندگان بتوانند نیمی از زمان خود را صرف توییت کردن درباره رویداد به جای گوش دادن به سخنرانان کنند)، دریافت غذا و نوشیدنی، جمع‌آوری کمک مالی، و غیره. . حتی می‌توانید به‌عنوان یک سازمان‌دهنده در سایت برنامه‌ریزی WordCamp ثبت نام کنید. ، خیلی خوب!

و اکنون سخنی از شرکای ما در WordCamp Planning وینی پو…

سازماندهی کاری است که قبل از انجام کاری انجام می دهید، به طوری که وقتی آن را انجام می دهید، همه چیز با هم مخلوط نشود. – وینی پو

در حال حرکت…

WordPress Trac

به‌عنوان مشارکت‌کننده وردپرس، قطعاً می‌خواهید توسعه پلتفرم را دنبال کنید. WordPress Trac جایی است که برای ردیابی تغییرات در خود می روید CMS مورد علاقه، وردپرس. چه چیزی در Trac موجود است؟ یک بخش Timeline با آخرین بلیط‌ها وجود دارد، < a href="https://core.trac.wordpress.org/timeline?daysback=90&max=50&format=rss" target="_blank" rel="noopener">یک فید RSS، یک لیست پستی، و یک فرم برای ارسال اشکالات. شما واقعاً از انتخاب رنجیده اید.

راهنمای مشارکت کنندگان

اگر می‌خواهید به توسعه هسته وردپرس کمک کنید، فقط باید بروید و این کتاب راهنمای مشارکت کنندگان. این به معنای واقعی کلمه همه چیزهایی را که برای مشارکت باید بدانید، از ابتدا تا انتها پوشش می دهد. چیز زیادی نمی توانیم به آن اضافه کنیم.

در پایان روز…

مشارکت در پروژه وردپرس به شما این امکان را می‌دهد که به پلتفرم و جامعه‌ای که بسیار به شما داده است، بازپرداخت کنید. کمک کردن به کارما خوب است، به علاوه به ارتقای وردپرس برای من و شما کمک می‌کند.

چیزی را کنار گذاشتیم؟ ابزار مورد علاقه شما شاید؟ سوال یا مشارکتی برای انجام دادن دارید؟ در قسمت نظرات یک ورزش خوب باشید. شما را در اطراف می بینم 🙂

حتما بخوانید : عناصر کلیدی وردپرس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا