چطوری میشه

نحوه ایجاد یک شبکه اجتماعی با استفاده از وردپرس

نحوه ایجاد یک شبکه اجتماعی با استفاده از وردپرس

وردپرس نوار ورودی انتشار وب را به قدری پایین آورده است که می‌توانید هر نوع وب‌سایتی را در مدت زمانی که طول می‌کشد تا سگ‌تان را در اطراف بچرخانید ایجاد کنید. دوست ندارید یا صاحب یک توله سگ نیستید؟ خوب، شما می توانید هر سایت وردپرسی، از جمله یک شبکه اجتماعی، را در مدت زمانی که صرف قهوه در استارباکس می شود، ایجاد کنید.

به هر ترتیب، ما فرض می‌کنیم که شما قبلاً یک طرح کسب‌وکار دارید، زیرا همانطور که در نحوه ایجاد یک کسب و کار آزاد با استفاده از وردپرس. به غیر از آن، برای راه اندازی شبکه اجتماعی خود به چند چیز دیگر نیاز دارید.

آنچه شما نیاز دارید

  • WordPress بدیهی است – به صورت محلی یا روی سرور وب شما نصب شده است
  • یک پلاگین شبکه اجتماعی – ما تعدادی از بهترین افزونه های شبکه اجتماعی وردپرس را لیست خواهیم کرد. فقط یکی را انتخاب کنید که غلغلک می دهد
  • یک قالب وردپرس در شبکه های اجتماعی – در حالی که می توانید از هر قالب وردپرس استفاده کنید، توصیه می کنیم از یک تم شبکه اجتماعی استفاده کنید که کار شما را آسان تر می کند

آماده اید؟ بسیار خوب رفیق، ما اینجا هستیم.

وردپرس

ما همیشه در مورد وردپرس هستیم و امروز به دنبال این هستیم که چگونه می‌توانیم پلتفرم را برای ایجاد، اجرا و مدیریت یک شبکه اجتماعی بی‌نظیر ایجاد کنیم که به آن افتخار می‌کنید.

اول از همه. برای لذت بردن از این راهنما، باید حداقل یک نمونه از وردپرس در حال اجرا به صورت محلی یا آنلاین داشته باشید.

با نصب و راه‌اندازی شما، اجازه دهید قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی را اضافه کنیم، زیرا – به اندازه وردپرس قدرتمند – دارای ویژگی‌های لازم برای اجرای یک شبکه اجتماعی کامل نیست. با این حال نترسید، ما فقط از هر یک از افزونه های شبکه اجتماعی زیر استفاده خواهیم کرد.

افزونه های شبکه اجتماعی وردپرس

این بخش به شما کمک می کند تا افزونه شبکه اجتماعی مناسبی را برای سایت خود انتخاب کنید. بیایید با محبوب شروع کنیم…

BuddyPress

buddypress-plugin-wordpress

به طور خلاصه، افزونه BuddyPress “…به شما کمک می کند تا هر نوع شبکه اجتماعی را در وردپرس خود با نمایه های اعضا اجرا کنید. ، جریان های فعالیت، گروه های کاربری، پیام رسانی و موارد دیگر.” این 100٪ رایگان است، بنابراین بله، آماده باشید تا بدون پول دادن یک سکه سرگرم شوید.

با بیش از 100000+ نصب فعال و امتیاز کاربری عالی 4.0/5.0، BuddyPress موتور شبکه اجتماعی است که شما به آن نیاز دارید. ادغام این افزونه آسان است، اما اگر تا به حال گیر کرده اید، می توانید از مزایای انجمن عظیم BuddyPress که آماده پشتیبانی از شما هستند استفاده کنید.

این افزونه واقعاً “یک شبکه اجتماعی در جعبه” است، با تمام ویژگی هایی که برای ایجاد نوع خاص شبکه خود به آن نیاز دارید. و اگر این کافی نیست، طیف گسترده ای از برنامه های افزودنی در اختیار دارید تا شبکه اجتماعی خود را به هر سمتی که می خواهید تغییر دهید.

اگر دوست دارید راهی را که کمتر سفر کرده اید را طی کنید، می توانید به لطف کتاب الکترونیکی توسعه تم BuddyPress از طریق BuddyPress.org در دسترس است.

نصب BuddyPress

تنظیم BuddyPress یک چیز ساده است. پیکربندی گزینه ها و سفارشی کردن شبکه اجتماعی به همان اندازه آسان است. عامل اصلی این است که مردم را به شبکه خود علاقه مند کنید، اما نگران نباشید، چگونه ترافیک بیشتری به سایت خود برسانید باید به شما کمک کند.

به غیر از این، به قسمت مدیریت وردپرس خود وارد شوید و به Plugins -> Add New بروید. در صفحه بعدی، با استفاده از فیلد جستجو، «BuddyPress» را جستجو کنید و دکمه Install Now  را فشار دهید. سپس کافی است پس از نصب BuddyPress را فعال کنید.

پیکربندی های کوچک BuddyPress

به تنظیمات -> پیوندهای ثابت  بروید و گزینه را روی نام پست قرار دهید. به Settings -> BuddyPress پیمایش کنید تا گزینه‌های خود را آنطور که مناسب می‌دانید پیکربندی کنید. علاوه بر این، در صورت تمایل تمام ماژول های مورد نیاز خود را در این صفحه فعال کنید. برای ایجاد منوها به ظاهر -> منوها  بروید. برای غنی‌سازی شبکه خود، می‌توانید با رفتن به ظاهر -> ابزارک‌ها به ویجت‌های BuddyPress بیشتری دسترسی داشته باشید. 

از این مرحله، باید بتوانید بدون مشکل شبکه اجتماعی خود را بسازید. هر ویژگی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید در قالب یک افزونه، افزودنی یا افزونه در دسترس است، بنابراین در صورت گیر افتادن یا نیاز در بررسی آنلاین دریغ نکنید. جستجوی خود را در مخزن افزونه BuddyPress و تالار گفتمان شروع کنید..

پیپسو

wordpress-peepso-plugin

سپس ما Peepso را داریم، یک پلاگین پیشرفته و مدرن برای شبکه های اجتماعی که توسعه دهندگان آن را برای رقابت با آن منتشر کردند. بادی پرس. در سمت راست خفاش، Peepso دارای طراحی تمیز و معاصر است که حتی بدون استفاده از یک تم تخصصی برجسته است.

پس از نصب این افزونه شبکه اجتماعی، یک آیتم منوی جدید “Peepso” را به منوی مدیریت وردپرس شما اضافه می کند. از طریق این آیتم منوی جدید است که شبکه اجتماعی خود را بدون عرق کردن پیکربندی می‌کنید.

به طور پیش فرض، Peepso شش صفحه به نام های صفحه اصلی، فعالیت، اعضا، نمایه کاربر، بازیابی رمز عبور و ثبت سایت ایجاد می کند. علاوه بر این، Peepso با داشبورد بصری و چند ویژگی شیرین ارائه می‌شود که باعث می‌شود این افزونه ارزش بررسی را داشته باشد.

Peepso سبک وزن است، با تمام ویژگی هایی که در اختیار دارید، می توانید در عرض چند ثانیه یک شبکه اجتماعی درست در داخل سایت وردپرس خود بسازید. این شرکت یک طرح ممتاز با ویژگی‌های بیشتر ارائه می‌دهد، بنابراین از ویژگی‌های محدود نسخه رایگان خودداری کنید.

انتخاب من: از میان افزونه‌های ذکر شده در بالا، من با BuddyPress یا Peepso استفاده می‌کنم، حتی اگر مورد دوم برای باز کردن قفل برخی از ویژگی‌ها نیاز به سرمایه‌گذاری مالی دارد. از طرف دیگر، BuddyPress دارای تعداد زیادی افزونه رایگان است که یک امتیاز عالی است. انتخاب سوم و چهارم من به ترتیب WP Symposium و HaloSocial خواهد بود. افزونه دیگری نیز وجود دارد که با نام WP Mingle شناخته می‌شود، اما نویسندگان آن را بیش از دو سال است که آن را به‌روزرسانی نکرده‌اند، بنابراین من آن را لمس نمی‌کنم.

اکنون که افزونه‌هایی را داریم که برای تقویت شبکه اجتماعی خود نیاز داریم، چگونه می‌توانیم به چند تم وردپرس که مخصوص شبکه‌های اجتماعی ساخته شده‌اند نگاه کنیم. سرد؟ خوب، بیایید این کار را انجام دهیم.

مینگل – قالب وردپرس چند منظوره

how-to-create-a-social-network-using-wordpress-mingle-theme
نحوه ایجاد یک شبکه اجتماعی با استفاده از وردپرس 8

اگر شبکه اجتماعی خود را با استفاده از BuddyPress ایجاد می‌کنید، باید Mingle را در کنار خود داشته باشید. به دلیل ویژگی ها و ارزش زیبایی شناختی بسیار زیاد. Mingle که توسط Parallelus، یک نویسنده نخبه برای شما آورده شده است، به طور ویژه برای پلتفرم BuddyPress در بالای حمل و نقل با لیست طولانی از ویژگی های عالی ساخته شده است.

شما همه چیز را از یک سازنده طرح‌بندی کشیدن و رها کردن بسیار انعطاف‌پذیر، سازنده فرم تماس، تولیدکننده نوار کناری، HTML5 + CSS3 تمیز، کد مناسب SEO، وبلاگ‌ها، نمونه کارها، نمایش‌های اسلاید و کدهای کوتاه از جمله ویژگی‌های دیگر دریافت می‌کنید.

وردپرس پاسخگو سلام + پوسته بادی پرس

how-to-create-a-social-network-using-wordpress-salutation-theme
نحوه ایجاد یک شبکه اجتماعی با استفاده از وردپرس 9

پس از بررسی سلام، می‌توانیم با اطمینان بگوییم که Parallelus حس خوبی از طراحی در شبکه‌های اجتماعی دارد. تم های وردپرس نگران هستند. برای شروع، Salutation 100% پاسخگو است به این معنی که شبکه اجتماعی شما علی رغم اندازه صفحه نمایش، در دستگاه های مختلف عالی به نظر می رسد و عملکرد خوبی دارد.

علاوه بر این، Salutation با ویژگی‌های جالبی مانند Slider Revolution، کشیدن و رها کردن مدیریت طرح، انتخاب رنگ نامحدود، پشتیبانی از محلی‌سازی کامل، فرم ورود به سیستم بازشو، به راحتی قابل تنظیم، وبلاگ‌ها، ویجت‌ها، یک منطقه مدیریت بصری، مولد نوار کناری، نمونه کارها، همه ویژگی ها و کدهای کوتاه BuddyPress در میان سایر موارد.

how-to-create-a-social-network-using-wordpress-woffice-theme
نحوه ایجاد یک شبکه اجتماعی با استفاده از وردپرس 10

تعداد کمی از نویسندگان پوسته زمانی که قصد ایجاد تم های خاص وردپرس را دارند به درستی متوجه می شوند. اما نه 2Fwebd، نویسنده نخبه قدرتمند پشت Woffice، یک موضوع شبکه اجتماعی وردپرس خارج از این دنیا.< /p>

چیزهای بسیار خوبی برای این موضوع وجود دارد که فوراً عاشق آن خواهید شد. از قابلیت‌های چند منظوره، طیف وسیعی از ویژگی‌ها، استانداردهای بالای کدنویسی، به‌روزرسانی‌های منظم و پشتیبانی عالی به چند مورد اشاره می‌کنیم. می‌توانید از Woffice برای ایجاد شبکه‌های اجتماعی، اینترانت، اکسترانت یا جوامع برای مدارس، محل کار، مشاغل و سازمان‌های دولتی و غیره استفاده کنید.

ویژگی‌ها شامل شبکه کامل بادی پرس، ویکی، مدیر فایل، نمادهای فونت عالی، چت و پیام‌رسانی، انجمن‌ها، فونت‌های Google، طراحی واکنش‌گرا، محتوای نمایشی، مستندات، آموزش‌های ویدیویی، تقویم، کدهای کوتاه، bbPress، پشتیبانی از WMPL، ادغام Trello هستند. ، خرده نان، کد تمیز، نوارهای کناری نامحدود، ویجت های سفارشی، صفحه ورود سفارشی و تجارت الکترونیک از جمله موارد دیگر.

Serpent – ​​تم شبکه اجتماعی پاسخگو

how-to-create-a-social-network-using-wordpress-serpent-theme
نحوه ایجاد یک شبکه اجتماعی با استفاده از وردپرس 11

چه نامی برای یک موضوع! آیا به اندازه خزنده ای که از آن نام گرفته، براق، انعطاف پذیر و چابک است؟ Serpent با ویژگی‌های بیشتر از آنچه احتمالاً نیاز دارید، یک تم وردپرس منحصر به فرد است که برای وب سایت خود را به سطح بعدی ببرید. این همان تمی است که می‌خواهید از کلمه go داشته باشید. شما به سادگی نمی توانید با این کودک اشتباه کنید.

چه ویژگی هایی را می توانید انتظار داشته باشید؟ Cosmothemes – نویسنده نخبه پشت سرپنت – ویژگی‌هایی مانند طرح‌بندی پاسخ‌گو، دکمه‌ای مانند فیس‌بوک روی پست‌ها، ورود و ثبت نام لایت باکس، پیمایش صفحه کلید، ارسال پست جلویی، نمایه‌های کاربر، راهنمای ابزار، نظرات فیس‌بوک، نمایش اسلاید، اجتماعی نمادهای رسانه، یک ناحیه مدیریت قدرتمند، نوارهای کناری، ابزارک‌ها و منوهای کشویی از جمله موارد دیگر.

how-to-create-a-social-network-using-wordpress-united-community-theme
نحوه ایجاد یک شبکه اجتماعی با استفاده از وردپرس 12

رنگ، گرما و انرژی راه UnitedCommunity است، یک تم شبکه اجتماعی وردپرس با ویژگی‌های فراوان توسط دیابولیک، نویسنده نخبه محترم. UnitedCommunity یک موضوع (در زمان نگارش) است که بسیار جذاب است.

ویژگی های قابل توجه عبارتند از: طراحی منحصر به فرد و پاسخگو، بیش از 40 صفحه داخلی، چت زنده، صفحه اول ویجت آماده، نصب و راه اندازی آسان، سازگار با WooCommerce، ویجت های سفارشی، اعلان های بازشو، WPML آماده، فونت های گوگل، دراپ منوهای پایین، فرم تماس 7 و وبلاگ jQuery Masonry در میان دیگران. می‌توانید UnitedCommunity را فقط با ۶۴ دلار دریافت کنید.

اگر به دنبال یک تم وردپرس عالی برای شبکه اجتماعی خود هستید، دیگر به دنبال آن نباشید. کلاین پشت شما را پوشانده است. با طیف وسیعی از ویژگی‌هایی که یک و تنها یک چیز را نوید می‌دهند، بهترین خدمات شبکه‌های اجتماعی را به کاربران خود ارائه دهید. تجربه کاربری عالی.

کاربران شما می‌توانند پیام‌های نامحدود ارسال کنند، رویدادها را به اشتراک بگذارند، اتصالات را اضافه کنند، درباره ایده‌ها در انجمن‌ها بحث کنند و نمایه‌های کاربری زیبا ایجاد کنند. شما می توانید از قابلیت WooCommerce Klein برای فروش محصولات به اعضای شبکه خود استفاده کنید. به غیر از پلتفرم تجارت الکترونیک، کلاین از WordPress 4.4، bbPress و BuddyPress پشتیبانی می‌کند و تمام قدرتی را که می‌خواهید برای تبدیل سایت وردپرس خود به یک شبکه اجتماعی معتبر به شما می‌دهد.

سایر ویژگی‌ها عبارتند از Visual Composer Page Builder، رنگ‌های سفارشی، Revolution Slider، WPML-ready، طراحی واکنش‌گرا، پنل مدیریت بصری، کد آماده SEO، 6 هدر + طرح‌بندی مختلف، ورود به شبکه اجتماعی، بیش از 1000 نماد فونت و فقط برای ذکر چند اعلان.

سایر ملاحظات

ایجاد یک شبکه اجتماعی قدرتمند با استفاده از وردپرس تنها به انتخاب یک افزونه و تم نیست. شما باید مواردی مانند میزبان وردپرس و تبلیغ وب سایت را در نظر داشته باشید. با این وجود، با خیال راحت با افزونه‌هایی که به‌تازگی به اشتراک گذاشتیم بازی کنید تا از نحوه عملکرد هر کدام مطلع شوید، اما پس از آن فقط به پلاگینی بسنده کنید که خواسته‌های شما را برآورده کند.


ایجاد یک شبکه اجتماعی با وردپرس چالش برانگیز نیست همانطور که امروز اینجا دیدیم. تنها چیزی که نیاز دارید یک طرح عالی، یک پلاگین شبکه اجتماعی و یک تم سازگار است. به یاد داشته باشید، می‌توانید هر موضوعی را انتخاب کنید و آن را مطابق با سلیقه خود سفارشی کنید، اما تم‌های شبکه‌های اجتماعی در زمان شما صرفه‌جویی می‌کنند و در عین حال گزینه‌های بیشتری را به شما ارائه می‌دهند.

سوالی دارید؟ پیشنهاداتی شاید؟ آیا چیزی را کنار گذاشتیم؟ لطفا در نظرات با ما به اشتراک بگذارید. به سلامتی شما!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا