چطوری میشه

کدام شبکه رسانه اجتماعی برای شما مناسب است؟

کدام شبکه رسانه اجتماعی برای شما مناسب است؟

برای بازاریابی موفقیت آمیز برند خود و فروش محصول یا خدمات خود، واقعاً باید از رسانه های اجتماعی به طور مؤثر استفاده کنید. رسانه‌های اجتماعی می‌توانند به شما کمک کنند تا به مخاطبان هدف خود برسید، ترافیک سایت خود را افزایش دهید، و تعداد بیشتری سرنخ ایجاد کنید. اما برای انجام این کار، باید پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی و نحوه ارتباط مستقیم آن‌ها با کسب‌وکار شما را بدانید.

فقط به این دلیل که شما یک حساب توییتر شخصی دارید، یا اینکه فیس بوک بیشترین کاربر را دارد، لزوماً به این معنی نیست که این مکان ها مکان های مناسبی برای تبلیغ سایت شما هستند. شما باید تعیین کنید که چه نوع تجارت و برندی دارید و چگونه با کانال های مختلف رسانه های اجتماعی مطابقت دارد. مهمتر از آن، شما باید بدانید که مخاطبان هدف شما کجا می‌روند، زیرا آن‌ها افرادی هستند که می‌خواهید محتوای خود را در مقابل آنها قرار دهید.

تبلیغ محتوای خود در رسانه های اجتماعی نیز زمان بر است. همیشه بهترین کار این است که با یک یا دو پلتفرم رسانه اجتماعی که برای کسب و کار شما مناسب هستند شروع کنید. وقتی مطمئن شدید کاری که انجام می‌دهید کار می‌کند، همیشه می‌توانید به کانال‌های رسانه‌های اجتماعی بیشتری بپیوندید.

در این مقاله، می‌خواهیم گزینه‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی را بررسی کنیم (توجه داشته باشید – تمام آمارهای اجتماعی زیر مربوط به سال 2020 است) و به شما کمک می‌کنیم تا تعیین کنید کدام یک برای شما، وب‌سایت، کسب‌وکار و اهداف شما بهترین هستند. .

فیس بوک: عالی برای ایجاد جوامع

Facebook

فیس‌بوک پرکاربردترین شبکه اجتماعی است که در حال حاضر 2.7 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. استفاده از فیس بوک راهی عالی برای پرورش جامعه ای از متفکران همفکر است. این بدان معنی است که اگر راهی برای تعامل مستقیم با مخاطبان خود می خواهید، یا حداقل به آنها مکانی برای تجمع می دهید، فیس بوک مکان خوبی برای حضور است.

با این حال، ارزش این را دارد که در نظر داشته باشید که اگر واقعاً می‌خواهید محتوای شما تا حد امکان در فیس بوک قابل مشاهده باشد، باید برای این امتیاز هزینه کنید. به اشتراک گذاشتن محتوای خود در فیس بوک همان تاثیری که قبلا داشت را ندارد. بنابراین، ممکن است برای کسانی که بودجه کمی دارند انتخاب خوبی نباشد.

مزیت خاص فیس بوک این است که می توانید صفحات و مهمتر از آن گروه ایجاد کنید. با راه‌اندازی یک گروه، می‌توانید مخاطبان هدف خود را جذب کنید که می‌توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند، درباره موضوعات بحث کنند و نظرات مرتبط با جایگاه، صنعت یا تمرکز وب‌سایت شما را به اشتراک بگذارند. ایجاد جامعه ای از مشتریان بالقوه مانند این بدان معنی است که پس از آن شما یک پلتفرم دارید که می توانید ارزش بیشتری را در قالب نظرات خود ارائه دهید، و سپس در زمان مناسب، محتوا، محصولات یا خدمات جدید خود را تبلیغ کنید.

فیدهای پست اجتماعی

Social Post Feed Plugin

یک افزونه رایگان وردپرس برای ارتقای تعامل بین بازدیدکنندگان وب سایت و صفحات یا گروه های فیس بوک شما فیدهای پست اجتماعی< پلاگین /a> (که قبلا فید فیس بوک سفارشی بود). این افزونه رایگان به شما امکان می دهد تا هر فید فیس بوک را در وب سایت خود نمایش دهید. مطمئناً به ترویج جامعه فیس بوک شما کمک می کند و بازدیدکنندگان وب سایت شما را تشویق می کند تا به شما در فیس بوک بپیوندند.

تویتر: ایده آل برای اشتراک گذاری محتوا

Twitter

تویتر یکی دیگر از شبکه های اجتماعی پرکاربرد است که در آخرین شمارش ماهانه حدود 330 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. این شبکه رسانه اجتماعی برای به اشتراک گذاری پیوندها به محتوای شما ایده آل است، بنابراین اگر سایت شما مملو از مقالات جالب و آموزنده برای خواندن و هضم است، توییتر ممکن است برای شما مناسب باشد.

تویتر برای به اشتراک گذاری نقل قول از مقالات شما عالی است، و می توانید خطوط جالبی را از محتوای خود توییت کنید تا به دنبال کردن آنها کمک کند. شایان ذکر است که توییتر سرعت بسیار بالایی دارد، بنابراین اگر استفاده از این پلتفرم را انتخاب کردید، باید مرتب توییت و بازتوییت کنید.

فیدهای توییتر سفارشی

Custom Twitter Feeds Plugin

افزونه فیدهای سفارشی توییتر گزینه‌های مختلفی را ارائه می‌کند تا تبلیغ سایت خود را برای شما آسان کند. در توییتر. این افزونه به شما امکان می‌دهد یک فید توییتر را در وب‌سایت خود جاسازی کنید که می‌تواند برای کمک به تشویق بازدیدکنندگان شما برای بررسی شما در این شبکه اجتماعی مفید باشد.

اینستاگرام: مناسب برای داستان نویسان تصویری

Instagram

اگر وب سایت شما حاوی تصاویر با کیفیت بسیار زیادی است، باید آنها را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. اینستاگرام مکانی عالی برای اشتراک گذاری تصاویر و بازاریابی برند شماست. اینستاگرام اکنون بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد و در چند سال اخیر محبوبیت بیشتری در بین مشاغل پیدا کرده است. تصاویر جالبی که با مخاطبان هدف شما مرتبط هستند، به شما در ایجاد فالوور در اینستاگرام کمک می کنند. اگر این را درست متوجه شوید، می‌تواند منجر به ترافیک بیشتر به سایت شما شود.

ویجت اسلایدر اجتماعی

Social Slider Widget

یک افزونه رایگان وردپرس که عکس‌های اینستاگرام را در سایت شما به نمایش می‌گذارد، ویجت اسلایدر اجتماعی است. این افزونه تصاویری از فید اینستاگرام شما را در یک اسلایدر در سایت شما نمایش می دهد (توجه: برای استفاده از افزونه باید حساب اینستاگرام خود را متصل کنید). این یک راه عالی است تا به بازدیدکنندگان وب سایت خود اطلاع دهید که چه چیزی را از دست می دهند و به آنها دلیلی برای شروع دنبال کردن شما در اینستاگرام می دهد. فالوورهای بیشتر به معنای شانس بیشتری برای اشتراک‌گذاری مجدد محتوای اینستاگرام شماست، که به نوبه خود احتمال اینکه کاربران بیشتری راه خود را به وب‌سایت شما پیدا کنند، افزایش می‌دهد.

YouTube: همچنان شماره یک برای محتوای ویدیویی

YouTube

یوتیوب یک پلتفرم رسانه اجتماعی قدرتمند است و اگر وب سایت شما حاوی ویدیوهای زیادی است، باید اینجا پست کنید. با افزودن ویدیوها به YouTube، محتوای خود را با مخاطبان بسیار بزرگتر و وسیع تری (حدود 2 میلیارد) به اشتراک خواهید گذاشت. سپس این به شما شانس بیشتری برای جذب مشترکین، مشتریان و مشتریان بالقوه بیشتری به سایت خود می دهد.

Embed Plus for YouTube

Embed Plus for YouTube

Embed Plus for YouTube یک افزونه رایگان وردپرس است که می تواند به شما در ادغام محتوای سایت و رسانه های اجتماعی کمک کند. حضور در کنار هم اگر تعدادی ویدیو دارید، بهتر است آنها را در کانال خود در YouTube منتشر کنید. با این حال، خطر این است که بازدیدکنندگان وب سایت خود را در YouTube از دست بدهید. افزونه Embed Plus for YouTube به شما امکان می دهد کانال یوتیوب، لیست پخش یا حتی پخش زنده خود را در سایت خود نمایش دهید. به این ترتیب مخاطبان شما می توانند کانال شما را بدون ترک سایت شما تماشا کنند. بنابراین به شما این امکان را می‌دهد که حضوری قوی در رسانه‌های اجتماعی داشته باشید، بدون اینکه پتانسیل‌های خود را به سایت دیگری از دست بدهید.

Pinterest: دوردست، اکتشاف مبتنی بر تصویر

Pinterest

Pinterest فقط برای غذاهای DIY و دستور العمل ها نیست (اگرچه این پست ها برای اشتراک گذاری در آنجا پست های خوبی هستند). با حدود 400 میلیون کاربر ماهانه علاقه مند به انواع سوله ها، یک تابلو برای همه وجود دارد. از نکات مالی و راهنماهای وب سایت گرفته تا ساخت و سازهای ون و انتشار آبدار، هیچ سوالی وجود ندارد که نتوانید پاسخی برای آن پیدا کنید. پینترست توسط تصاویر هدایت می‌شود و یکی از جنبه‌های مهم اشتراک‌گذاری محتوا در اینجا، تصویر برجسته یا “چلپ چلوپ” شما است. بنابراین مطمئن شوید که برای ایجاد تصاویر قابل کلیک/پین کردن برای رشد مخاطبان خود فکر بیشتری کنید.

پین های GS برای Pinteres

GS Pins for Pinterest

افزونه رایگان GS Pins for Pinterest نمایش پین‌ها و تابلوهای خود را در وب‌سایت شما آسان می‌کند. از کد کوتاه برای اضافه کردن پین ها به پست ها، صفحات یا حتی نوار کناری خود استفاده کنید. به علاوه این افزونه شامل یک بلوک گوتنبرگ سفارشی است که می توانید هنگام ساخت صفحات از آن استفاده کنید.

اشاره‌های محترم

البته ما می‌توانیم در مورد هر شبکه رسانه اجتماعی در اینترنت ادامه دهیم. شبکه های ذکر شده در بالا برخی از بزرگترین و به نظر ما سودمندترین شبکه ها برای تعداد زیادی از سایت های وردپرس هستند. با این حال، بسته به محتوا و مخاطب هدف خود، ممکن است بخواهید موارد زیر را نیز در نظر بگیرید:

  • LinkedIn
  • Reddit
  • Snapchat
  • TikTok
  • WeChat
  • WhatsApp

هر شبکه‌ای که برای کسب‌وکار خود بهترین می‌دانید، احتمالاً افزونه‌ای برای آسان‌تر کردن ادغام وجود دارد.

افزونه های دکمه اشتراک گذاری وردپرس

همه شبکه‌های بالا پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی قابل توجهی هستند که می‌توانند برای ایجاد مخاطب و تبلیغ سایت شما استفاده شوند. فقط باید یکی را پیدا کنید که به بهترین وجه با اهداف یا کسب و کار شما مطابقت دارد.

وقتی تصمیم گرفتید کدام یک (یا دو) کانال را بپذیرید، باید مطمئن شوید که سایت شما به گونه ای تنظیم شده است که تعامل اجتماعی بین پلتفرم خود (وب سایت شما) و نمایه های رسانه های اجتماعی شما را تشویق کند. . علاوه بر افزونه های ذکر شده در بالا، در ابتدایی ترین سطح باید دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را به سایت خود اضافه کنید.

اشتراک گذاری اجتماعی و قفسه

Social Share & Locker Pro WordPress Plugin

Social Share & Locker Pro یک افزونه ممتاز وردپرس است که دکمه‌های اشتراک‌گذاری را به صفحات و پست‌های شما اضافه می‌کند. . می‌توانید از میان انواع دکمه‌های اشتراک‌گذاری، از جمله دکمه‌های نظرات، دنبال کردن، و دکمه‌های اشتراک انتخاب کنید. این کار بازدیدکنندگان سایت شما را تشویق می‌کند تا در رسانه‌های اجتماعی به شما بپیوندند و محتوای شما را با مخاطبان بیشتری به اشتراک بگذارند.

پادشاه

Monarch Social Plugin - Elegant Themes

اگر به دنبال یک افزونه اشتراک‌گذاری اجتماعی پیشرفته‌تر هستید، Monarch

جنگ اجتماعی

Social Warfare Free Social Sharing Plugin

یک گزینه عالی دیگر جنگ اجتماعی است. نسخه رایگان این افزونه با فیس بوک، توییتر، پینترست، لینکدین و میکس کار می کند. به علاوه گزینه های زیادی برای مکان، ویجت پست های محبوب و کلیک برای توییت وجود دارد. Social Warfare Pro بیش از 5000 ترکیب از ویژگی‌های قابل تنظیم را ارائه می‌دهد، به علاوه گزینه‌ای برای فعال کردن شمارنده‌های اشتراک‌گذاری. اگر می‌خواهید اشتراک‌گذاری اجتماعی بسیار خاصی برای سایت خود ایجاد کنید، عالی است.

اگر چه ما فهرست کاملی از بهترین افزونه های رسانه های اجتماعی را نیز داریم. به دنبال گزینه های بیشتر هستید مهمترین مرحله انتخاب افزونه ای است که نیازهای سایت شما را برآورده می کند.


برای بازاریابی موثر وب سایت و کسب و کار خود در رسانه های اجتماعی، باید کانال مناسب برای برند خود را پیدا کنید. نگاه کنید تا ببینید مخاطبان هدف شما کجا می‌روند و رقابت شما کجاست، شما هم باید در آن باشید.

هنگامی که در مورد یک پلت فرم تصمیم گرفتید، وقت خود را صرف کنید، طناب ها را یاد بگیرید و مهمتر از همه، با مخاطبان هدف خود درگیر شوید. با حضور، مرتبط و جالب بودن در رسانه های اجتماعی، مردم متوجه می شوند، محتوای شما را به اشتراک می گذارند و در نهایت از سایت شما بازدید می کنند.

از چه کانال های رسانه های اجتماعی برای تبلیغ وب سایت خود استفاده می کنید؟ آیا افزونه های رسانه اجتماعی وجود دارد که بدون آن نتوانید مدیریت کنید؟ لطفا نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا