چطوری میشه

چگونه یک وبلاگ موسیقی و مد آماده جشنواره بسازیم

چگونه یک وبلاگ موسیقی و مد آماده جشنواره بسازیم

در صورتی که زیر سنگ زندگی می‌کردید، Coachella 2016 امروز آغاز شد. خود را برای علاقه مندان به موسیقی، ترندست ها و البته افراد مشهور آماده کنید تا این آخر هفته و هفته آینده کنترل رسانه های اجتماعی را در اختیار بگیرند. می‌خواهید به سرگرمی بپیوندید؟

چه راهی بهتر از یک وبلاگ شگفت انگیز برای ایجاد سلیقه عالی خود در موسیقی، مد و فرهنگ پاپ! نگران نباشید – برای ساختن وبلاگ خود نیازی نیست که یک طراح وب یا توسعه دهنده باشید. تنها چیزی که نیاز دارید چند دلار اضافی، یک ساعت یا کمتر برای راه‌اندازی و مقداری محتوای عالی آماده است. پس راحت باشید و بیایید شروع کنیم!

مرحله 1: دریافت نام دامنه و میزبانی

هاست مهم است. ما همیشه در اینجا در WPExplorer در مورد آن صحبت می کنیم و دلیل خوبی هم داریم. عوامل زیادی وجود دارد که می تواند در انتخاب هاست مناسب برای وب سایت وردپرسی شما نقش داشته باشد، مانند فضای وب، ضمانت آپتایم (درصد زمان راه اندازی وب سایت شما)، پشتیبان گیری، مقیاس پذیری، اقدامات امنیتی داخلی و موارد دیگر.

اما با توجه به اینکه احتمالاً این اولین باری است که شما یک وبلاگ ایجاد می کنید، فرض می کنیم که قیمت عامل مهمی است. هیچ اشتباهی در آن مورد وجود ندارد! هنوز هم می توانید هاست قابل اعتمادی برای وبلاگ جدید خود با قیمت منصفانه و معقول پیدا کنید. علاوه بر این، برای یک وبلاگ جدید، یک طرح میزبانی مشترک به خوبی کار خواهد کرد – هیچ معنایی ندارد که برای میزبانی فوق‌العاده‌ای که هنوز به آن نیاز ندارید، هزینه کنید (به علاوه همیشه می‌توانید بعداً آن را افزایش دهید).

بسیاری از شرکت‌های میزبان خدمات ویژه مشتریان جدید ارائه می‌دهند و با پیوندهای تبلیغاتی انحصاری ما می‌توانید برای سال اول یا بیشتر در میزبانی خود صرفه‌جویی زیادی کنید. در اینجا دو گزینه عالی برای وبلاگ نویس جشنواره وجود دارد که تازه شروع به کار کرده است.

میزبانی وب GoDaddy

GoDaddy  alt=

در حال حاضر یک ویژه میزبانی GoDaddy وجود دارد که می‌توانید برای یک طرح میزبانی اقتصادی فقط با قیمت 1 دلار در ماه (برای سال اول) ثبت‌نام کنید، به‌علاوه یک نام دامنه رایگان  (دوباره، برای سال اول – شما باید هر سال ثبت نام دامنه خود را همراه با میزبانی خود تمدید کنید. و ما شخصاً می توانیم تأیید کنیم که GoDaddy یک گزینه میزبانی بسیار آسان برای راه اندازی است (شما می توانید راهنمای راه‌اندازی سریع GoDaddy). معمولاً میزبانی 1 دلاری را توصیه نمی‌کنیم (مخصوصاً برای سایت‌های با ترافیک بالا)، اما GoDaddy یک شرکت قابل اعتماد است و ما حتی در حال حاضر دو وب‌سایت کوچک‌تر داریم که در حال حاضر با آنها میزبانی شده‌اند و هیچ مشکلی نداشته‌ایم.

بلوهوست میزبانی وب

Bluehost .49 Web Hosting

شرکت دیگری که ما توصیه می کنیم Bluehost است، و ما تنها نیستیم – آنها حتی توسط خود وردپرس توصیه می شوند. با تبلیغ ویژه مشتری جدید، می‌توانید میزبانی مشترک را با کمتر از 3.49 دلار در ماه (با قرارداد 36 ماهه) به‌علاوه نام دامنه رایگان دریافت کنید. راه اندازی وردپرس با Bluehost بسیار شبیه به GoDaddy است – این یک نصب با یک کلیک است. هنگامی که حساب خود را ایجاد می کنید، فقط گزینه وردپرس را انتخاب می کنید و آنها تمام فایل های وردپرس شما را برای شما نصب و پیکربندی می کنند تا بتوانید به انتخاب موضوع، افزودن افزونه ها و در واقع وبلاگ نویسی بروید!

مرحله 2: انتخاب تم مناسب وردپرس

اکنون که یک نام دامنه آماده برای اجرای طرح میزبانی خود دارید، می توانید برای اولین بار وارد داشبورد وردپرس خود شوید و سایت خود را برای وبلاگ نویسی آماده کنید. این شامل انتخاب یک موضوع برای وب سایت شما می شود! سوال مهم اینجا این است که آیا می‌خواهید با تم رایگان (0$ اما ویژگی‌های محدود) یا پرمیوم (هزینه‌ای دارد، اما ویژگی‌های بیشتری دارد و می‌توانید بپرسید) استفاده کنید. نویسنده تم برای کمک در صورت نیاز به آن)؟ در اینجا تم های آماده جشنواره مورد علاقه ما با هر بودجه ای وجود دارد!

Twenty Sixteen Theme WordPress (رایگان)

2016 Free WordPress Theme

هیچ مشکلی با تم پیش فرض وردپرس تمیز و ساده وجود ندارد. این برای وبلاگ نویسان ساخته شده است و دارای تعداد زیادی ویژگی اضافی نیست، اما همه اصول اولیه به لطف گزینه های تعبیه شده در هسته وردپرس وجود دارد. اگر به داشبورد خود در قسمت ظاهر بروید > سفارشی کردن، می‌توانید چند تغییر مانند یک لوگو و پس‌زمینه سفارشی ایجاد کنید، اما با کمک چند افزونه رایگان (در عرض یک دقیقه به آن‌ها خواهیم رسید) می‌توانید ویژگی‌های بیشتری را به آن اضافه کنید. این موضوع اصلی.

پوسته وردپرس Noir Premium

Noir Simple WordPress Theme for Infoprenuers

Noir یک تم ممتاز است که با یک وبلاگ عالی، گزینه‌های سفارشی‌سازی رنگ، گزینه‌های فونت سفارشی Google و حتی مکان‌های تبلیغاتی داخلی ارائه می‌شود (Google Adsense را اضافه کنید یا پیوندهای وابسته را در آنجا اضافه کنید تا هر ماه چند دلار اضافی تولید کنید). به‌علاوه، اگر قصد دارید چیزی بفروشید (لباس سفارشی جشنواره، چاپ عکس‌هایی که در رویداد می‌گیرید، MP3 اصلی یا هر چیز دیگری) Noir با پشتیبانی کامل از افزونه تجارت الکترونیک WooCommerce ارائه می‌شود تا بتوانید دیجیتال یا خود را بفروشید. کالاهای فیزیکی مستقیماً از وب‌سایت‌های خودتان (خداحافظ هزینه‌های Etsy!).

قالب وردپرس امروز (رایگان)

Today Blog & Magazine Free WordPress Theme

یکی دیگر از گزینه های رایگان عالی، تم امروزی وردپرس خودمان است. این طرح زمینه اخبار و وبلاگ با گزینه‌های سفارشی‌سازی ساده برای انتخاب طرح‌بندی ستون، پیوندهای اجتماعی، فضاهای تبلیغاتی و موارد دیگر ارائه می‌شود. به علاوه از چندین فرمت پست پشتیبانی می کند – بنابراین می توانید به راحتی مجموعه عکس های رویدادها، وبلاگ های هفته خود، ضبط های صوتی یا مصاحبه ها و البته پست های متنی استاندارد را به اشتراک بگذارید.

پوسته وردپرس پرمیوم فستیوال

Festively Premium WordPress Theme

اجازه ندهید تبلیغات «تعطیلات» این طرح زمینه شما را فریب دهد – این طرح برای وبلاگ نویسان مد و تمرکز بر موسیقی عالی است. تصاویر بزرگ و پررنگ، گزینه‌های رنگی سفارشی، گزینه‌های فونت و ابزارک‌های سفارشی تنها تعدادی از ویژگی‌های عالی تعبیه‌شده در این تم هستند. به علاوه، ویجت‌های سفارشی سرگرم‌کننده برای پیوندهای اجتماعی، بخش «درباره من» و موارد دیگر وجود دارد.

مرحله 3: افزودن افزونه های مفید

افزونه ها ممکن است کمی سخت باشند. وقتی همه گزینه های رایگان و ممتاز موجود را ترکیب می کنید، احتمالاً صدها هزار مورد از آنها وجود دارد. اما تنها چند افزونه کلیدی وجود دارد که به همه توصیه می‌کنیم از چند افزونه سرگرم‌کننده استفاده کنند که ارتباط شما را با سایر شرکت‌کنندگان جشنواره آسان‌تر می‌کند.

افزونه وردپرس JetPack

Jetpack WordPress Plugin

Jetpack یک افزونه همه کاره برای همه وردپرس شما است نیاز دارد. این افزونه شامل گزینه هایی برای امنیت وردپرس، بهینه سازی تصویر، اشتراک گذاری اجتماعی، پست های مرتبط و موارد دیگر است.

افزونه وردپرس Antispam Akismet

Akismet Antispam Plugin

Akismet یک فیلتر هرزنامه نظرات نیز از تیم Automattic است. تمام مطالب ناخواسته را فیلتر می کند، بنابراین تنها نظرات واقعی خوانندگان واقعی برای شما باقی می ماند. شما باید یک کلید API را فعال کنید، اما این برای وبلاگ های شخصی کاملاً رایگان است (ووو!).

افزونه وردپرس Yoast SEO

Yoast SEO Plugin

هر وبلاگی برای کمک به همه چیزهای پیچیده ای که بر رتبه بندی موتور جستجوی شما تأثیر می گذارد، به یک افزونه سئو احمقانه نیاز دارد. ما به شدت Yoast SEO را توصیه می کنیم. این همان چیزی است که ما از آن استفاده می کنیم (همراه با بیش از یک میلیون نفر دیگر) زیرا ایجاد نقشه سایت شما، افزودن عناوین و قطعات آماده SEO و موارد دیگر را بسیار آسان می کند.

Instagram Feed Free Plugin

وقتی بیرون از خانه هستید، قطعاً در اینستاگرام عکس می‌گیرید و به اشتراک می‌گذارید. آیا نمی خواهید این را در وبلاگ خود نیز به اشتراک بگذارید؟ با افزونه رایگان فید اینستاگرام می‌توانید اینستا خود را به پست‌ها، صفحات اضافه کنید. و حتی ویجت هایی با کد کوتاه مفید.

Instagram Feed Free Plugin

تصاویر و افکار قابل نقل را در توییتر هم به اشتراک می گذارید؟ از افزونه Easy Twitter Feed Widget برای افزودن اخیر خود استفاده کنید توییت ها را به نوار کناری یا نواحی ویجت پاورقی خود ارسال کنید. به این ترتیب همه خوانندگان شما می‌توانند ببینند که در حال انجام چه کاری هستید!

social-stream-wordpress-plugin

اما اگر می‌خواهید آنچه را که به اشتراک می‌گذارید در تمام رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید، به جریان اجتماعی. این افزونه ممتاز (فقط 19 دلار) می‌تواند به Twitter، Facebook، Google+، Instagram، فید RSS وبلاگ، Pinterest، Youtube، Vimeo، Tumblr، last.fm و موارد دیگر متصل شود! ادغام همه حساب‌های اجتماعی شما یک جریان رسانه‌ای فوق‌العاده ایجاد می‌کند تا خوانندگان شما بتوانند فعالیت‌های جشنواره شما را دنبال کنند و احساس کنند که در کنار شما هستند.

مرحله 4: شروع به وبلاگ نویسی قلب خود کنید

Blog Your Heart Out

مراحل 1 تا 3 همه مربوط به آماده کردن سایت وردپرس شما بود، اما اکنون زمان آن رسیده است که در واقع محتوا را به وبلاگ خود اضافه کنید. واقعاً هیچ قاعده‌ای در مورد اینکه چه کاری می‌توانید انجام دهید و چه کاری نمی‌توانید انجام دهید وجود ندارد (به جز اینکه کارهای دیگران را سرقت ادبی نکنید و مطالب دارای حق چاپ را توزیع نکنید درست است؟). اما در اینجا چند نکته سریع وجود دارد که هنگام نوشتن باید به خاطر بسپارید:

  • از سرفصل های مناسب استفاده کنید: یک H1 برای عنوان پست شما است، اگر می خواهید عنوان های بیشتری در محتوای خود اضافه کنید، از عنوان H2 با عنوان های فرعی H3 در زیر آن و غیره استفاده کنید.
  • به منابع خود اعتبار بدهید: اگر می‌خواهید عکس یا ویدیوی شخص دیگری را به اشتراک بگذارید، حتماً به آنها اعتبار بدهید! بهتر است، ابتدا اجازه بخواهید (خالق اصلی از شما تشکر خواهد کرد!).
  • پیوند به دیگران: بسیار عالی است که به وبلاگ های دیگر در پست های خود پیوند دهید تا خوانندگان شما بتوانند به مطالعه در مورد موضوع فعلی ادامه دهند، برای ایجاد رفاقت با وبلاگ نویسان دیگر و برای SEO شما خوب به نظر می رسد.
  • بررسی املا و بررسی: غلط املایی در رفع اشتباهات املایی عالی است، اما مطمئن شوید که کار خود را برای بار دوم بخوانید تا از نظر هر گونه خطای گرامری پست بنویسید (در غیر این صورت قول می‌دهیم که این کار را انجام دهید. حداقل یک نظر “مفید” که به آن اشاره می کند).

در حال تکمیل

امیدواریم این راهنمای کوچک بتواند به شما کمک کند تا وبلاگ خود را به موقع برای فصل جشنواره ارتقا دهید! آیا نکات دیگری برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ یا از راهنمای ما برای ایجاد وبلاگ جشنواره خود استفاده کردید؟ ما دوست داریم نظرات شما را بشنویم یا ببینیم چه چیزی ایجاد کردید – پس لطفاً در نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا