چطوری میشه

چگونه زمان خرابی وب سایت وردپرس خود را کاهش دهیم

چگونه زمان خرابی وب سایت وردپرس خود را کاهش دهیم

موقعیت زیاد برای وب سایت وردپرس شما عواقب فاجعه باری دارد. وقتی افراد روی سایت شما کلیک می کنند، می خواهند بتوانند از آن استفاده کنند، اما اگر آفلاین باشد، مخاطبان شما به سرعت صبر خود را از دست خواهند داد. بنابراین چه کاری می توانید انجام دهید تا زمان خرابی وب سایت وردپرس خود را کاهش دهید؟

در این مقاله قصد داریم در مورد اینکه چگونه خرابی می‌تواند بر وب‌سایت وردپرس شما تأثیر منفی بگذارد و چگونه می‌توانید زمان خرابی خود را کنترل کنید تا ببینید آیا مشکلی است یا خیر، بحث کنیم. به طور بحرانی، ما می‌خواهیم ببینیم چگونه می‌توانید زمان کار خود را بهبود ببخشید تا به موفقیت هر چه بیشتر سایت خود کمک کنید.

چرا زمان توقف برای وب سایت وردپرس شما بد است

عقل سلیم می گوید که شما نمی خواهید سایت شما آفلاین باشد. زمان توقف بازدیدکنندگان بالقوه شما را ناامید، سردرگم و ناراحت می کند. وقتی افراد سعی می‌کنند به سایت شما دسترسی پیدا کنند، این کار را با هدفی در ذهن انجام می‌دهند، خواه سرگرمی، یادگیری چیزی جدید یا خرید.

اگر وب‌سایت شما آفلاین باشد، می‌تواند برای شما هزینه بازگشت بازدیدکنندگان، سرنخ‌های جدید، مشتریان بالقوه و فروش را داشته باشد. خرابی همچنین می تواند به این معنی باشد که سایت شما اعتبار خود را نزد مخاطبان و در صنعت شما از دست می دهد. سایتی که مشکل از کار افتادگی دارد، تصویری از غیرحرفه‌ای بودن را به تصویر می‌کشد و انتخاب اول برای پرداخت به مشتریان نخواهد بود. قطعاً به عنوان یک رهبر و مرجع در حوزه خود تلقی نمی شود.

دلیل اصلی دیگری که نمی‌خواهید مشکلی با زمان خرابی داشته باشید این است که Google و سایر موتورهای جستجو آن را دوست ندارند. دانلود منظم خیلی سریع روی رتبه شما در صفحات نتایج آنها تأثیر می گذارد و همانطور که همه می دانیم، هرچه کاهش پیدا کنید ترافیک کمتری دریافت خواهید کرد. بنابراین، بسیار مهم است که تمام تلاش خود را برای کاهش خرابی وب سایت وردپرس خود انجام دهید.

از یک راه حل نظارتی برای ردیابی زمان خرابی استفاده کنید

اولین چیزی که باید بدانید هنگام بررسی نحوه کاهش زمان از کار افتادگی وب سایت وردپرس خود این است که چقدر سایت شما تحت تأثیر این مشکل قرار گرفته است. ممکن است خیلی بیشتر از آن چیزی باشد که فکر می کنید.

یک راه برای انجام این کار این است که از یک راه حل نظارت استفاده کنید تا ببینید آیا و چه زمانی سایت شما آفلاین می شود یا خیر. در اینجا چند گزینه برای اندازه گیری زمان خرابی وب سایت وردپرس شما وجود دارد.

Jetpack

reduce your WordPress website's downtime

Jetpack یک افزونه رایگان وردپرس است که کاربردهای متعددی دارد و ارزش نصب در سایت شما را دارد. یکی از بخش‌های مهم Jetpack ماژول مانیتور آن است که می‌تواند به ردیابی زمان خرابی برای شما کمک کند.

مانیتور هر 5 دقیقه یکبار سایت شما را بررسی می کند تا ببیند آنلاین است. اگر مشکلی پیش بیاید، Jetpack به شما ایمیلی می‌فرستد تا به شما اطلاع دهد که سایت شما از کار افتاده است، و پس از راه‌اندازی مجدد آن، مجدداً راه‌اندازی شد. این به شما تصویر دقیقی از زمان آفلاین بودن سایت و مدت زمان برای هر بار ارائه می دهد.

Pingdom

Pingdom

Pingdom یک راه‌حل ممتاز محبوب برای کسانی است که می‌خواهند اطلاعات کمی درباره عملکرد سایت‌هایشان داشته باشند. Pingdom نظارت به‌روزرسانی را با استفاده از بیش از 60 سرور کاوشگر از سراسر جهان برای آزمایش وب‌سایت شما ارائه می‌کند. تا هر دقیقه اگر چیزی خراب شود، بلافاصله به شما هشدار می دهد.

با این حال، به طور چشمگیرتر، Pingdom تجزیه و تحلیل ارائه می دهد تا به شما کمک کند علت اصلی هر مشکل خرابی را درک کنید. این بدان معنی است که می توانید مشکل را برطرف کرده و از تکرار آن جلوگیری کنید و در طولانی مدت زمان کار بیشتری را به همراه داشته باشید. به علاوه با افزونه نظارت واقعی کاربر Pingdom می‌توانید به آسانی ابزارهای Pingdom را ادغام کنید. با نصب وردپرس شما.

اولین گام در تلاش برای کاهش زمان از کار افتادن وب سایت وردپرس خود، اندازه گیری زمان آپدیت آن است. به هر حال، به قول قدیمی ها، اگر نتوانید آن را اندازه گیری کنید، نمی توانید آن را مدیریت کنید.

یک میزبان وب با شهرت خوب انتخاب کنید

وقتی متوجه شدید که سایت شما چند وقت یکبار دچار خرابی می شود، باید شروع به رسیدگی به دلایل آن کنید. میزبانی وب شما می تواند یکی از مشکلات باشد، بنابراین مهم است که سایت خود را به یک شرکت میزبانی حرفه ای بسپارید که شما را ناامید نکند.

موتور WP

WPEngine Hosting

حتماً قبلاً شنیده اید که ما در مورد آنها صحبت می کنیم، اما WP Engine< /a> انتخاب برتر ما برای یک میزبان قابل اعتماد است. آنها برنامه‌های میزبانی وردپرس کاملاً مدیریت شده را ارائه می‌دهند که با پشتیبانی فنی عالی، سایت‌های استیج رایگان، سرورهای قدرتمند و ضمانت 99.95٪ آپتایم چشمگیر ارائه می‌شوند.

شما ممکن است آن زمان آپتایم را ببینید و تعجب کنید که چرا 99.99٪ یا حتی 100٪ نیست – به این دلیل است که WP Engine هر ماه تا 0.05٪ از زمان سرور شما را برای نگهداری اجازه می دهد (و آنها حتی ارائه می دهند اعتباری معادل 5% از شارژ ماهانه شما برای هر ساعتی که سایت شما بیش از آن خراب می شود). این کار برای این است که سرورهای شما سریع و ایمن کار کنند. آیا تا به حال WPExplorer را پایین دیده اید؟ احتمالا نه. دلیلش این است که تیم WP Engine در کار خود عالی هستند. به‌علاوه، اگر پیش‌بینی می‌کنند که یک سرور یا مرکز داده برای مدت طولانی از کار بیفتد، فعال هستند و سایت‌های شما را به یک سرور جدید منتقل می‌کنند تا شما را فعال نگه دارند.

می‌خواهید درباره WP Engine و همه ویژگی‌هایی که با برنامه‌های میزبانی مدیریت شده وردپرس خود ارائه می‌دهند بیشتر بدانید؟ بررسی کامل میزبانی موتور WP ما را در وبلاگ بررسی کنید.

SiteGround

SiteGround

SiteGround یکی دیگر از خدمات میزبانی مدیریت شده با ویژگی های غنی است. با این حال، این یکی در انتهای مقیاس مقرون به صرفه تر است و بنابراین برای همه از وبلاگ نویسان گرفته تا مشاغل کوچک و فراتر از آن قابل دسترسی تر است. SiteGround مجموعه ای از گزینه های میزبانی از جمله وب، ابر و میزبانی اختصاصی را ارائه می دهد. راه اندازی سریع و آسان است و از جدیدترین فناوری ها در زمینه میزبانی استفاده می کند.

مهمتر از همه، با این حال، مانند Pagely، SiteGround به دلیل زمان کار خود مشهور است. SiteGround می بالد که آپ تایم آن در حال حاضر 99.99٪ است، رکوردی که هر شرکت میزبانی به آن افتخار می کند. . بنابراین، اگرچه هزینه آن کمتر از Pagely است، اما SiteGround هنوز یک راه حل میزبانی چشمگیر است که قطعاً ارزش بررسی دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس ارزشمند، حتما SiteGround ما را به صورت عمیق مطالعه کنید. بررسی میزبانی وردپرس.

Pagely

Pagely
Pagely یک راه حل میزبانی بالا است که برای سایت های بزرگ و مشاغل بزرگ هدف قرار می گیرد. Pagely با ارائه میزبانی کاملاً مدیریت شده مخصوص وردپرس در ابر آمازون، به خود می بالد که بسیار مقیاس پذیر است. بنابراین یک گزینه محبوب برای مارک های سنگین وزن با افزایش نیاز به ترافیک است.

با این حال، یکی از دلایل اصلی محبوبیت Pagely این است که 100٪ زمان به کارگیری ارائه می دهد.  (اگرچه این به قضاوت شما بستگی دارد که آیا می خواهید این 100٪ تضمین زمان کار) این بدان معنی است که هرگز نباید نگران این باشید که سرویس میزبانی شما شما را ناامید کند. Pagely ممکن است به شما آرامش خاطر بدهد، و برای همه وب‌سایت‌ها، صرف نظر از اندازه شما، این بسیار ارزشمند است.

نکات بیشتر برای انتخاب هاست مناسب

هنگام انتخاب ارائه دهنده میزبانی وب تحت قیمت تحت تاثیر قرار نگیرید یا اندازه لباس. شاید یک معامله ارزان باشد، اما اگر میزبان وب شما نتواند زمان کار را تضمین کند، سایت شما به سرعت پولی را که در میزبانی پس انداز کرده اید از دست می دهد.

به همین ترتیب، فقط به این دلیل که راه حل میزبانی به خوبی شناخته شده است، به این معنی نیست که قابل اعتماد است. حتی میزبان‌های معروف نیز ممکن است مشکل داشته باشند، بنابراین قبل از ثبت‌نام تحقیق کنید و گزارش‌های میزبانی شرکت‌ها را بررسی کنید.

بنابراین، اگر می‌خواهید زمان از کار افتادگی وب‌سایت وردپرس خود را کاهش دهید، سرمایه‌گذاری در میزبانی با کیفیت بهترین مکان برای شروع است.

امنیت سایت خود را به روز نگه دارید

یکی از اصلی‌ترین راه‌هایی که می‌توان زمان کار را تحت تأثیر قرار داد، نقض‌های امنیتی است. مشکلات امنیتی می تواند از ویروس های تحریک کننده گرفته تا هک شدن کل سایت شما متغیر باشد که همگی می توانند نرخ خرابی سایت شما را به طور چشمگیری افزایش دهند.

راههای زیادی برای بهبود امنیت سایت وردپرس شما وجود دارد. در ابتدایی ترین سطح، باید به طور مرتب رمزهای عبور خود را تغییر دهید، تم ها و افزونه های وردپرس را به روز کنید و اسکن روزانه بدافزار را انجام دهید. با این حال، سرمایه گذاری در افزونه امنیتی وردپرس یکی از بهترین راه ها برای حفظ سایت شما است. ایمن و حداقل زمان توقف شما.

Wordfence Security

Wordfence Security< /p>

افزونه Wordfence Security وردپرس محافظت رایگانی را برای سایت شما در برابر هکرها و بدافزارها فراهم می کند. فایروال برنامه وب آن از مشکلات قبل از وقوع جلوگیری می کند و در صورت به خطر افتادن سایت شما، اسکن Wordfence فوراً به شما هشدار می دهد.

همچنین یک نسخه ممتاز از این افزونه وجود دارد که دارای طیف وسیعی از فناوری‌های امنیتی فوق‌العاده با تکنولوژی بالا، مانند دفاع از تهدیدات بلادرنگ رایگان یا ممتاز، Wordfence Security یک افزونه عالی برای نصب است اگر می‌خواهید سایت خود را ایمن و آنلاین نگه دارید.

VaultPress

VaultPress

VaultPress یک راه حل امنیتی و پشتیبان ممتاز برای سایت های وردپرس است. این افزونه قدرتمند و غنی از ویژگی‌ها نه تنها از سایت شما در برابر تمام مشکلات امنیتی بزرگ و کوچک محافظت می‌کند، بلکه در صورت وقوع بدترین حالت، محافظت نیز ارائه می‌دهد.

تصور کنید فردا صبح از خواب بیدار می شوید و کل وب سایت شما به دلیل نقض امنیتی ناپدید شده است. اکنون ما در مورد خرابی شدید صحبت می کنیم، زیرا باید به آرامی اما مطمئنا سایت خود را بازسازی کنید.

VaultPress شما را قادر می سازد از سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و به شما امکان می دهد آن را به سرعت و به راحتی بازیابی کنید. نه تنها همیشه یک نسخه قابل اجرا از سایت خود خواهید داشت، بلکه هرگز نباید به طور جدی بر زمان آپدیت شما تأثیر بگذارد.

افزونه پشتیبان گیری مناسب می تواند تا حد زیادی به کاهش زمان خرابی وب سایت وردپرس شما در صورت هک شدن یا خراب شدن سایت شما به روش دیگری کمک کند.

نگهداری و بهینه سازی

در کنار اجرای یک فرآیند پشتیبان گیری و بازیابی قوی، بهینه سازی و نگهداری منظم وب سایت وردپرس خود، از جمله پایگاه داده آن، مهم است.

در راهنمای ما برای بهینه‌سازی پایگاه داده وردپرس و راهنمای مبتدی برای نگهداری وب سایت وردپرس ما.

و اگر همه اینها کار زیادی به نظر می رسد، همیشه می توانید از خدمات پشتیبانی حرفه ای وردپرس استفاده کنید. سرویس و به آنها اجازه دهید تا از خرابی وب سایت وردپرس شما بکاهند.

نظرات نهایی

اهمیت تلاش برای کاهش زمان خرابی وب سایت وردپرس شما را نمی توان دست کم گرفت. با انتخاب یک سرویس میزبانی وب حرفه ای، نظارت بر زمان از کار افتادگی خود، و رعایت وظایف امنیتی و نگهداری سایت خود، باید بتوانید زمان آپدیت سایت خود را به حداکثر برسانید.

این باید منجر به رتبه‌بندی بهتر در موتورهای جستجو، بازدیدکنندگان راضی‌تر و در نهایت یک وب‌سایت موفق‌تر و با عملکرد بهتر شود.

آیا وب سایت شما از خرابی رنج می برد؟ به نظر شما چه چیزی باعث آن می شود؟ لطفاً در نظرات زیر به ما اطلاع دهید که چگونه اکنون قصد دارید تا زمان خرابی وب سایت وردپرس خود را کاهش دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا