چطوری میشه

چگونه با وبلاگ وردپرس درآمد کسب کنیم

چگونه با وبلاگ وردپرس درآمد کسب کنیم

یکی از بزرگترین جستجوهای در وب این است که چگونه کسب درآمد کنیم. و وقتی عبارت خاص‌تری را جستجو کنید چگونه با وردپرس درآمد کسب کنید، باز هم یک عبارت چشمگیر پیدا خواهید کرد. 397 میلیون+ نتیجه. بر اساس این اعداد می توانید استنباط کنید که مردم واقعاً از وبلاگ های خود درآمد کسب می کنند (مخصوصاً کسانی که در بالای نتایج جستجو قرار دارند!).

حالا برای سؤال مهم‌تر – مردمی که درباره کسب درآمد می‌نویسند واقعاً چگونه پول می‌گیرند؟ خوب، آنها احتمالاً از همان پست وبلاگی که شما می خوانید، امرار معاش می کنند. درست است – فقط یک وبلاگ. البته نویسندگان احتمالاً از چند روش کلیدی برای کسب درآمد از پست‌ها استفاده می‌کنند، و امروز ما تعدادی از آنها را که مخصوصاً WPExplorer در طول سال‌ها استفاده کرده است همراه با نکاتی از تجربیات شخصی خود به اشتراک می‌گذاریم. البته راه‌هایی وجود دارد که از وبلاگ‌نویسی منشعب شوید تا سبد درآمدی خود را افزایش دهید و ما آن‌ها را در چند پست بعدی به اشتراک خواهیم گذاشت.

اکنون برای ورود به موضوعات خوب! ما راهنمای خود را به سه بخش تقسیم می‌کنیم: نحوه کسب درآمد با وبلاگ، نحوه کسب درآمد از فروش خدمات یا محصولات و راهنمای نحوه ایجاد کسب و کار از وبلاگ خود. اما در حال حاضر می‌خواهیم روی ساده‌ترین راه برای کسب درآمد آنلاین با وردپرس تمرکز کنیم که درآمدزایی از وبلاگ شما است. در پایان این پست متوجه خواهید شد که کسب درآمد با استفاده از وبلاگ خود به‌عنوان نقطه شروع به طرز شگفت‌آوری آسان است.

شاید ساده ترین راه برای شروع کسب درآمد از وبلاگ خود پیوندهای وابسته باشد. پیوندهای وابسته (که پیوندهای ارجاع نیز نامیده می شود) پیوندهایی هستند که در متن یا تصاویر خود قرار می دهید و خوانندگان شما را به یک وب سایت شخص ثالث هدایت می کنند. سپس اگر خوانندگان شما اقدام به خرید در سایت شخص ثالث کنند، برای ارجاع آنها کمیسیون دریافت می‌کنید.

ثبت نام برای برنامه های وابسته آسان است. اکثر وب‌سایت‌هایی که کالاها یا خدمات را می‌فروشند، پیوندی برای «وابسته‌ها» در سرصفحه یا پاورقی خود دارند. فقط روی آن کلیک کنید تا نحوه ثبت نام در آن برنامه خاص را بیابید. برخی از سایت ها از برنامه وابسته خود استفاده می کنند در حالی که برخی دیگر از طریق یک شبکه وابسته کار می کنند. برخی از شبکه های رایج تر عبارتند از Amazon Associates، فروش سهام، تقاطع کمیسیون، e-Junkie و Impact Radius. شبکه‌ها پیوستن به برنامه‌ها را برای شما آسان‌تر می‌کنند زیرا معمولاً می‌توانید فروشندگان را جستجو کنید و فقط روی دکمه‌ای کلیک کنید تا برای برنامه آنها درخواست دهید.

Envato Affiliate Program

ما طی سال‌ها به بسیاری از برنامه‌ها و شبکه‌های وابسته پیوسته‌ایم و یکی از موفق‌ترین آنها جنگل تم بوده است. الف>. با ارجاع کاربران به محصولاتی که ایجاد کرده‌ایم یا دوست داریم کمیسیون کوچکی دریافت می‌کنیم. و تاکنون توانسته‌ایم به بیش از 16000 نفر کمک کنیم تا تم وردپرس کامل خود را در Themeforest پیدا کنند.

پس از پیوستن به یک برنامه، می‌توانید وارد حساب خود شوید تا پیوندهای وابسته خود را کپی کنید. هنگام افزودن پیوند به محتوای خود، حواستان به انکر تکست باشد. شما می‌خواهید منطقی باشد تا خوانندگان شما بدانند که با کلیک کردن روی پیوندی که روی «بهترین قالب‌های وردپرس» قرار داده‌اید، به فهرست یا بازاری برای مضامین وردپرس هدایت می‌شوند.

Pretty Link Cloaking

همچنین می‌توانید پیوندهای وابسته خود را همانطور که هست اضافه کنید یا می‌توانید با یک پنهان‌کننده پیوند، آن‌ها را کمی تمیز کنید. ما افزونه Pretty Link را توصیه می کنیم زیرا استفاده از آن آسان است و به طور پیش فرض شامل گزینه هایی برای nofollow و ردیابی کلیک می شود. به این ترتیب می توانید پیگیری کنید که چه پیوندهایی تبدیل می شوند یا نه.

مهم نیست که کجا یا چگونه پیوندهای وابسته خود را در یک پست اضافه می‌کنید، باید فاش کنید که از پیوندهای وابسته استفاده می‌کنید. این مورد توسط کمیسیون تجارت فدرال و با پیروی آسان آنها راهنمای افشای FTC.com رعایت آن نباید خیلی سخت باشد. نکته اصلی در اینجا افزودن یک افشا در هر صفحه با پیوندهای وابسته است که اگر خوانندگان شما روی آن کلیک کنند و خرید را تکمیل کنند، ممکن است کمیسیون دریافت کنید (شما می توانید صفحه ما را در پایین صفحه ببینید، که ما در هر صفحه از آنجایی که ما درج می کنیم. دارای تبلیغات نوار کناری).

توجه: قوانین FTC برای صنایعی مانند سلامت، بخشودگی بدهی، املاک و مستغلات و سایر موضوعات پیچیده می‌تواند بسیار سخت‌گیرانه‌تر از قوانین مربوط به طراحی وب سایت. لطفاً از وب‌سایت FTC دیدن کنید و قوانین مربوط به صنعت خود را قبل از افزودن پیوندهای وابسته به سایت خود بخوانید تا مطمئن شوید که همه موارد مناسب را دنبال می‌کنید. قوانین.
Affiliate Summit Marketing Conference

می‌خواهید درباره بازاریابی وابسته بیشتر بدانید؟ شرکت در اجلاس سران وابسته شرقی یا غربی را در نظر بگیرید. این یکی از بزرگترین رویدادهای بازاریابی و شبکه وابسته در ایالات متحده است. آنها جلسات مختلفی را ارائه می دهند که در آن می توانید در مورد وابسته بودن، قوانینی که باید رعایت کنید و نکاتی برای موفقیت یاد بگیرید. نسبتاً گران است، اما خبر خوب این است که هرچه زودتر خرید کنید، می توانید تخفیف قابل توجهی برای خرید زود هنگام دریافت کنید. و آنچه در این رویداد خرج می‌کنید می‌تواند به‌عنوان هزینه کسب‌وکار ادعا شود (موضوعی که در پست بعدی به آن پرداخته می‌شود).

2. نقاط تبلیغاتی

به‌جز پیوندهای وابسته که مستقیماً به محتوا اضافه می‌کنید، مکان‌های تبلیغاتی راه بسیار خوبی برای کسب درآمد در وبلاگتان با توصیه محصولات دیگر در وب هستند. با تبلیغات شما سه انتخاب دارید – تبلیغات خود را با استفاده از پیوندهای وابسته به سایت‌های دیگر ایجاد کنید، مکان‌های تبلیغاتی خود را با هزینه ماهانه به تنهایی بفروشید یا به یک شبکه تبلیغاتی بپیوندید که فضای تبلیغاتی شما را برای شما بفروشد.

ایجاد و مدیریت تبلیغات در سایت شما ممکن است منطقی تر باشد اگر بخواهید بر زیبایی شناسی تبلیغات و مکان پیوند تبلیغات کنترل کامل داشته باشید. و از آنجایی که از پیوندهای وابسته خود استفاده می کنید، وقتی خوانندگان شما روی آن کلیک کرده و خرید را تکمیل می کنند، اندکی درآمد کسب خواهید کرد. این مسیری بود که مدتی پیش در اینجا در WPExplorer طی کردیم. برای ما عالی بود، اما از آنجایی که وبلاگ ما به محصولات وردپرس خودمان بزرگ شد تبلیغات اضافی را حذف کردیم.

وقتی نقاط تبلیغاتی خود را با هزینه ماهانه به سایر کسب و کارها می‌فروشید، بدون توجه به اینکه افراد چند بار روی تبلیغات شما کلیک می‌کنند، یک نرخ ثابت ماهیانه دریافت می‌کنید. این خوب است زیرا می‌دانید که درآمد ثابتی از تبلیغات خود خواهید داشت، اما قسمت مشکل این است که اگر تبلیغاتشان کلیک نمی‌شود، خریداران شما هر ماه تمدید نمی‌کنند.

BySellAds Advertising Network

آخرین گزینه شما این است کهبه یک شبکه تبلیغاتی بپیوندید و به آنها اجازه دهید کارهای سخت را برای شما انجام دهند. شبکه‌های تبلیغاتی مانند Adsense، Amazon CPM Ads و BuySellAds فضای تبلیغات شما را تصاحب کرده و به خریداران می فروشند. BuySellAds کنترل بیشتری به شما می دهد زیرا می توانید تبلیغات ماهانه یا CMP (هزینه هر نمایش) را از طریق سایت آنها بفروشید و تأیید نهایی را بر روی تصویر واقعی که در سایت شما قرار می گیرد دریافت می کنید.

با Adsense و CPM آمازون، کنترل بسیار کمی بر آنچه در وب‌سایت شما نشان داده می‌شود، ندارید، اما هر دو شبکه از سیستم‌های پیشرفته برای ارائه تبلیغات مرتبط با محتوای شما و/یا خوانندگان خود استفاده می‌کنند (پس نگران نباشید – اگر در مورد آن می‌نویسید طراحی وب خوانندگان شما نباید تبلیغات لگام اسب را ببینند، مگر اینکه چیزی باشد که در اوقات فراغت خود در گوگل جستجو کرده باشند.

همچنین به خاطر داشته باشید که تبلیغات Adsense معمولاً در وب‌سایت‌ها پرداخت به ازای هر کلیک هستند، بنابراین فقط زمانی پرداخت می‌کنید که خوانندگان روی تبلیغی با نرخ کلیک بالاتر کلیک کنند. از طرف دیگر آمازون نرخ پایین تری می پردازد، اما آنها بر اساس سیستم هزینه به ازای نمایش کار می کنند، بنابراین هر زمان که خوانندگان آگهی را ببینند، پول دریافت می کنید. هر شبکه‌ای را که برای استفاده انتخاب می‌کنید، فقط به یاد داشته باشید که همه شبکه‌های تبلیغاتی از درآمد تبلیغاتی که با استفاده از سرویس‌هایشان ایجاد می‌کنید، کم می‌کنند.

3. خبرنامه

خبرنامه ها یک فرصت عالی دیگر برای کسب درآمد هستند. خبرنامه‌ها مانند یک عکس فوری وبلاگ هستند، زیرا احتمالاً پست‌ها یا اخبار اخیر را با مشترکین خود به اشتراک می‌گذارید و درست مانند وبلاگ شما این فرصت را دارید که نقاط تبلیغاتی را درج کنید. درست مانند تبلیغات، می‌توانید به تنهایی یا از طریق شبکه‌ای مانند BuySellAds، خبرنامه بفروشید.

Newsletter Built With MailChimp

در حالی که تبلیغات معمولاً برای کسب درآمد از خبرنامه خوب هستند، برخی از خدمات بازاریابی ایمیلی مانند MailChimp و MadMimi اجازه استفاده از پیوندهای وابسته را در خبرنامه ارسال شده با استفاده از سرویس آنها نمی دهد. علاوه بر این، بسیاری از برنامه‌های وابسته (مانند شرکت‌های وابسته آمازون) بدون توجه به اینکه ارائه‌دهنده خدمات ایمیل شما چه کسی باشد، اجازه درج پیوندهای وابسته خود را در خبرنامه نمی‌دهند.

در هر صورت، قبل از ایجاد مکان‌های تبلیغاتی یا پیوندهای وابسته برای خبرنامه خود، شرایط سرویس بازاریابی ایمیلی خود و برنامه‌های وابسته را که می‌خواهید اضافه کنید (در صورت مجاز بودن سرویس خبرنامه) مجدداً بررسی کنید.

اگر بتوانید شخصی را برای حمایت از آن پیدا کنید، فقط با نوشتن مقاله می توانید درآمد کسب کنید. با پست‌های حمایت‌شده، ممکن است یک شرکت به شما مراجعه کند (یا می‌توانید پیشنهادی به آن‌ها ارائه دهید) تا اگر محصولی را به‌طور رایگان به شما بدهند یا برای نوشتن مقاله هزینه‌ای به شما بپردازند، آن را بررسی کنید. که عالیه! بخش مهم در اینجا این است که 1) در بررسی محصول یا خدمات صادق باشید و 2) به یاد داشته باشید که افشا کنید که یک پست حمایت شده است (همانطور که شما پیوندهای وابسته را فاش می کنید).

نظرات باید نظرات صادقانه باشند. حتی اگر شرکتی صدها دلار به شما می‌پردازد، مطمئن شوید که محصول آن‌ها را از نزدیک مشاهده می‌کنید، در واقع از آن استفاده کنید و تجربه خود را با خوانندگان خود به اشتراک بگذارید. همچنین هنگام تنظیم قرارداد برای پست حمایت شده یا بررسی، شرایط را بررسی کنید تا ببینید آیا می توانید از پیوندهای وابسته خود در پست استفاده کنید یا خیر. به این ترتیب، حتی پس از دریافت کالا یا پرداخت اولیه برای نوشتن مقاله، باز هم می‌توانید در آینده با ارجاع خوانندگان برای خرید محصول، درآمد کسب کنید (البته این آخرین نکته تنها در صورتی منطقی است که نظر مثبتی بنویسید. ).

5. قرعه کشی (که بیشتر «هدایا» نامیده می شود)

همانند پست‌های حمایت‌شده، می‌توانید هدایایی را نیز در وبلاگ خود میزبانی کنید (اگرچه اصطلاح قانونی مناسب «قرعه‌کشی» است). در ابتدا ممکن است فکر کنید – هیچ راهی وجود ندارد که چیزی را به صورت رایگان به من بدهم. این جایی است که شما اشتباه می کنید. هدایا معمولاً افزایش قابل توجهی در ترافیک ایجاد می کنند زیرا ممکن است شامل روش های ورود روزانه، ارجاع گزینه های دوست و البته ورودی های اشتراک گذاری اجتماعی باشد.

Rafflecopter Giveaway Manager

هنگام اجرای یک جایزه بسیار مهم است که همه ورودی ها را پیگیری کنید و یک برنده کاملاً تصادفی را انتخاب کنید. برای این کار ما شخصاً از Rafflecopter استفاده کرده‌ایم. آنها تنظیم هدیه خود را آسان می کنند، ویجتی ایجاد می کنند که می توانید آن را در یک پست یا صفحه جاسازی کنید، ورودی ها را مدیریت کنید و برنده را انتخاب کنید. آن‌ها گزینه‌های زیادی را برای ورودی‌های هدایایی ارائه می‌دهند، بنابراین می‌توانید با افزودن ورودی‌ها از طریق لایک کردن یک صفحه فیس‌بوک، اشتراک در خبرنامه، دنبال کردن در توییتر، توییت کردن یک پیام، دنبال کردن در Pinterest، پین کردن یک تصویر، از افزایش تعداد بازدیدکنندگان جدید خود استفاده کنید. پاسخ دادن به یک نظرسنجی، نظر دادن در مورد پست خود یا می‌توانید گزینه سفارشی خود را اضافه کنید (اگرچه برای این گزینه لازم است که شرکت‌کننده تأیید را تایپ کند، بنابراین به اندازه سایر فرم‌های ورود قابل اعتماد نیست).

قبل از اینکه همین الان بروید و یک هدیه را شروع کنید، اگر در ایالات متحده هستید چند قانون وجود دارد که باید به خاطر بسپارید (اگرچه من مطمئن هستم که قوانین زیادی در خارج از ایالات متحده وجود دارد، اما ما اینطور نیستیم آشنا با آنها). در اینجا چند نکته وجود دارد که ما برای کمک به حفظ هدایای خود بر اساس قوانین و مقررات فعلی دنبال می‌کنیم:

  1. شما نمی‌توانید از بازدیدکنندگان خود بخواهید که برای ورود چیزی بخرند – این باعث می‌شود که هدیه شما به قرعه‌کشی غیرقانونی تبدیل شود.
  2. جایزه خود را زیر 600 دلار نگه دارید تا برنده شما مجبور نشود آن را بابت مالیات خود مطالبه کند. هر زمان پرداخت یا جایزه 600 دلاری یا بیشتر اعطا شد، باید فرم 1099-Misc به IRS ارسال شود.
  3. مطمئن شوید که شرایط و ضوابط مناسب را برای هدیه خود بنویسید. اگر از Rafflecopter استفاده می کنید خوش شانس هستید – آنها یک الگوی پیش پر کردن آسان برای استفاده دارند که شروع خوبی است. حتی با «بی اعتباری که طبق قانون ممنوع است» همه‌جانبه شروع می‌شود که اساساً وجود دارد تا شما را از نظر قانونی تحت پوشش قرار دهد و به این معناست که شرکت‌کنندگان باید به‌طور مستقل مطمئن شوند که قبل از ورود به هدایای شما اجازه ورود دارند.
  4. در ایالات متحده قوانین خاصی در رابطه با استفاده کودکان از اینترنت از جمله ورود به هدایای آنلاین وجود دارد. مطمئن شوید که در شرایط و ضوابط خود شرطی را اضافه کرده اید که شرکت کنندگان باید 13 سال یا بیشتر داشته باشند و اگر کمتر از 18 سال دارند رضایت والدین را داشته باشند.
  5. شما نمی توانید تاریخ پایان هدیه خود را تغییر دهید. حتی اگر پاسخی را که امیدوار بودید دریافت نکنید، زمانی که می‌گفتید باید همه چیز را منصفانه نگه دارید، باید به هدیه خود پایان دهید.
  6. در نهایت باید جایزه را تحویل دهید. حتی اگر حامی مالی شما ناپدید شود، باید مطمئن شوید که برنده جایزه خود را دریافت می کند (یا جایزه ای معادل اگر نسخه اصلی متوقف شده باشد).

موارد دیگری که باید در نظر بگیرید عبارتند از قوانین ایالتی (شما باید در این مورد تحقیق کنید یا با دفتر دادستان کل برای هر ایالتی که در آن تبلیغ و میزبانی هدیه خود را برگزار می کنید)، قوانین شبکه های اجتماعی و موارد دیگر (اینها عبارتند از مقالات خوب از Inc و سارا اف. هاوکینز همه چیز در مورد هدایای وبلاگ را که واقعاً باید بخوانید.

6. محتوای انحصاری (از طریق عضویت یا اشتراک)

علاوه بر همه روش‌های بالا، می‌توانید با محتوای انحصاری نیز درآمد کسب کنید. در اینجا در WPExplorer ما تم ها و افزونه های رایگان انحصاری را به خوانندگانی که برای یک حساب ثبت نام می کنند ارائه می دهیم. مسلماً عضویت‌های ما رایگان است، اما وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که با ارائه محتوای وب‌سایت ممتاز توانسته‌اند درآمد کسب کنند. به اعضا.

Wall Street Journal Premium Memberships

یک مثال عالی در مقیاس بزرگ، وال استریت ژورنال است، که تعداد کمی از پست‌ها را برای خواندن رایگان نشان می‌دهد، اما بیشتر گزیده‌هایی از مقاله‌هایی که شما برای باز کردن قفل باید عضو باشید یکی دیگر از نمونه‌های کمتر خبری، وب‌سایت Envato Tuts+ است. مجموعه ای از مقالات و آموزش های عالی، ویدیوها و محتوای بدون آگهی اضافه شده است که فقط با عضویت قابل دسترسی است.

اگر می‌خواهید وب‌سایت مبتنی بر عضویت یا اشتراک خود را ایجاد کنید، توصیه می‌کنیم از یک افزونه استفاده کنید. ما محدود کردن محتوا حرفه ای و MemberPress. همچنین اگر می‌خواهید گزینه‌های بیشتری را ببینید، می‌توانید مجموعه ما از بهترین افزونه‌های عضویت وردپرس را بررسی کنید. اینها همه افزونه های عالی هستند که به شما کمک می کنند محتوای انحصاری اعضا را ایجاد و مدیریت کنید. فقط مطمئن شوید که همچنان به انتشار محتوای منظم و با کیفیت بالا ادامه می دهید تا اعضای خود را حفظ کنید.

تنها نکته این است که وقتی شروع به فروش اشتراک‌های ممتاز یا عضویت می‌کنید، باید مراقب باشید که از قوانین جمع‌آوری داده‌های محلی و تجارت الکترونیک پیروی می‌کنید. هر زمان که فروش آنلاین را پردازش می‌کنید، باید نوعی از داده‌های مشتری را جمع‌آوری کنید، به این معنی که باید قوانین حریم خصوصی و امنیتی مناسب را دنبال کنید. اگر در ایالات متحده هستید، ایالات متحده را بررسی کنید. مدیریت کسب و کار کوچک – آنها منابع و راهنماهای بسیار خوبی برای کمک به کسب و کارهای آنلاین دارند. همچنین از قوانین مالیات بر فروش در منطقه خود آگاه باشید. از آنجایی که عضویت در وبلاگ یک کالای دیجیتال نامشهود است بسیاری از ایالت‌های ایالات متحده نمی‌توانند. از شما ملزم به پرداخت مالیات بر فروش نیست، با این حال برخی از ایالت‌ها مانند هاوایی مالیات بر فروش را به معنای واقعی کلمه بر همه چیز اعمال می‌کنند (حتی اگر فردی در ایالت دیگری باشید که به فردی در هاوایی می‌فروشید). می‌توانید درباره مالیات بر فروش از TaxJar و Alvalara. فقط در جریان باشید و تحقیقات خود را خوب انجام دهید؟

7. فروش خارج

در نهایت می‌توانید با ایجاد یک وبلاگ با هدف فروش آن، درآمد کسب کنید. بسیاری از توسعه دهندگان و وبلاگ نویسان وجود دارند که در ایجاد سایت های راه اندازی شده و فروش آنها بدون گذراندن و کسب درآمد کامل از آنها حرفه ای ایجاد کرده اند. اگرچه می‌توانید یک وبلاگ سودآور را بفروشید که سال‌ها است آن را اجرا می‌کنید.

قاعده‌ای که ما با آن روبرو شده‌ایم این است که ارزش یک وبلاگ دو سال از درآمد ماهانه‌ای است که در حال حاضر ایجاد می‌کند. بنابراین اگر وبلاگ شما 1000 دلار در ماه از تبلیغات و فروش وابسته به دست می آورد، احتمالاً قیمت خرید آن حدود 24000 دلار است. البته این فقط یک دستورالعمل است، چیزی فقط می‌تواند ارزش آن چیزی را داشته باشد که کسی حاضر است برای آن بپردازد (اگرچه با آثار هنری این معمولاً قیمت‌ها را بالا می‌برد نه پایین‌تر). اگر قصد دارید وبلاگ خود را بفروشید، مدتی طول می کشد تا پیشنهاد، اهداف خود را برای وب سایت خود در نظر بگیرید (اگر حفظ کنید) و احتمالاً در صورت وجود با سایر خریداران علاقه مند تماس بگیرید.

Flippa Website Auctions

اگر می‌خواهید وبلاگ خود را بفروشید، تعدادی وب‌سایت وجود دارند که می‌توانند به شما در تسهیل فروش کمک کنند. Flippa یک گزینه شناخته شده برای حراج وب سایت، دامنه یا برنامه شما است. به علاوه آنها گزینه ای را ارائه می دهند که سایت شما را به عنوان یک سایت تاسیس شده یا یک سایت شروع شده طبقه بندی می کنند تا خریداران بدانند چه چیزی را انتظار دارند و چه چیزی را پیشنهاد دهند. قبل از اینکه سایت خود را برای فروش قرار دهید، مطمئن شوید که داده های Google Analytics، گزارش های درآمد و هر سند دیگری برای کمک به اثبات ثبات و سودآوری بالقوه وب سایت خود دارید. هرچه بهتر بتوانید این را به خریداران ثابت کنید، شانس شما برای تضمین قیمت برتر برای سایت شما بیشتر خواهد بود.

نکته: اهمیت ترافیک وب سایت

قبل از اینکه غروب آفتاب را به عنوان ماجراجویی پولساز وردپرس خود انتخاب کنید، بسیار بسیار مهم است که به خاطر داشته باشید که برای ایجاد وبلاگ به صورت تمام وقت به ترافیک وب سایت نیاز دارید. در حالی که همه راه‌های کسب درآمد از وبلاگ شما که در بالا ذکر شد، قابل اجرا هستند، برای ایجاد درآمد قابل توجهی به حجم مناسبی از ترافیک نیاز دارید. وبلاگ نویسی یک طرح “سریع پولدار شدن” نیست، اگر چنین بود همه به صورت تمام وقت وبلاگ نویسی می کردند! این تعادل ظریف بین محتوای با کیفیت، ترافیک خوب و خوانندگان فعال است که وبلاگ را سودآور می کند.

محتوای با کیفیت

ساده ترین راه برای کمک به خود در طولانی مدت این است که مطمئن شوید محصولی با کیفیت بالا و محتوای اصلی برای وبلاگ خود دارید. برای عشق به وردپرس لطفاً از سایت های دیگر “محتوا را پاک نکنید”. وقت بگذارید، مقالات خود را به زبان خودتان بنویسید و این کار را به روش درست انجام دهید. مطمئناً می‌توانید منابعی را نقل‌قول کنید که مربوط به موضوع پست شما باشد، تعریفی را از دیکشنری.com به اشتراک بگذارید یا یک قطعه کد از کدکس وردپرس را اگر منبع خود را اعتبار دهید قرار دهید. مهم است که نام و پیوندی به منبع اصلی اطلاعات اضافه کنید.

سئوی خوب

همراه با محتوای خوب، باید از شیوه های خوب SEO پیروی کنید تا مطمئن شوید که موتورهای جستجو از فهرست کردن وب سایت شما در نتایج خود خوشحال هستند. موتورهای جستجو یکی از منابع اصلی ترافیک جدید هستند. برای بیان این مطلب، به این راهنمای ساده SEO وردپرس نگاهی بیندازید.

درگیری با خواننده

لینک‌های وابسته و تبلیغات هیچ درآمدی ایجاد نمی‌کنند اگر خوانندگان شما درگیر نباشند، به سایت شما برگردند و روی پیوندهای شما کلیک کنند. راه‌های زیادی برای تقویت فعالیت بازدیدکنندگان شما وجود دارد، مانند افزونه‌های قصد خروج یا حتی ساده پیوندهای داخلی. اما می‌توانید یکی از این افزونه‌های وردپرس مفید را نیز برای افزایش تعامل در وبلاگ خود در نظر بگیرید.

در جریان باشید

دفعه بعد نحوه کسب درآمد با خدمات و محصولات وردپرس را توضیح خواهیم داد. همچنین نحوه شروع و مسیری را که برای رشد سبد محصولات خود طی کردیم به اشتراک خواهیم گذاشت تا نخواهید آن را از دست بدهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا