چطوری میشه

چگونه از فروش محصولات و خدمات وردپرس درآمد کسب کنیم؟

چگونه از فروش محصولات و خدمات وردپرس درآمد کسب کنیم؟

مدتی گذشت، اما بالاخره با قسمت 2 کسب درآمد با مجموعه وردپرس برگشتم. قبلاً ما دوست داشتیم چگونه با وبلاگ وردپرس خود کسب درآمد کنیم، اما این تنها راهی نیست که می توانید از وردپرس برای ایجاد یک تجارت موفق استفاده کنید.

بسیاری از مردم (شامل WPExplorer) با فروش محصولات و خدمات برای وردپرس امرار معاش می کنند. امروز نگاهی خواهیم داشت به آنچه که می توانید برای کمک به سایر کاربران وردپرس ایجاد کنید و مزایا و معایب خاصی را که قبل از شروع فروش باید در نظر بگیرید.

با محصولات وردپرس کسب درآمد کنید

اگر از وردپرس استفاده می‌کنید، قطعاً از حداقل چند محصول شخص ثالث نیز برای همراهی با نصب اصلی خود استفاده می‌کنید (یا استفاده کرده‌اید). در تجربه من سه محصول اصلی وجود دارد که بسیاری از کاربران وردپرس مایلند برای آنها حق بیمه بپردازند.

1. & 2. مضامین و افزونه های ممتاز وردپرس

یکی از بزرگترین بازارهای مرتبط با وردپرس، بازار تم و افزونه است. تعداد بیشماری فروشگاه تم ممتاز مستقل وجود دارد (ThemeBeans، ThemeIsle، Anariel Design، و غیره) علاوه بر بازارهای مگا تم مانند Themeforest یا Templatemonster که میزبان بی‌شماری است محصولات بسیاری از برنامه‌نویس‌های مختلف.

اگر یک برنامه‌نویس هستید و به توانایی کدنویسی خود اطمینان دارید، ایجاد تم‌ها یا افزونه‌های ممتاز راهی عالی برای درآمدزایی است. تنها سرمایه گذاری مورد نیاز زمان شماست! هنگامی که یک محصول اصلی ایجاد کردید، فقط باید تصمیم بگیرید که آیا ترجیح می‌دهید فروشگاه خود را راه اندازی کنید، در یک بازار بفروشید یا ترکیبی از زحمت را متعادل کنید.

Start Your Own WordPress Theme or Plugin Store

موضوع‌های زیبا نمونه‌ای درخشان از فروشگاه تم و افزونه مستقل که نامی برای خود ایجاد می کنند. چیزی که به عنوان یک سایت عضویت با تم کوچک شروع شد، به یک تجارت چند میلیون دلاری تبدیل شده است که همگی با فرض ارائه مضامین و پلاگین های ممتاز وردپرس با قیمتی مقرون به صرفه ساخته شده اند. سایر داستان های موفقیت قابل توجه عبارتند از OptinMonster، Themify، DesignModo، Soliloquy و StudioPress در میان بسیاری دیگر.

بزرگ‌ترین مزیت راه‌اندازی فروشگاه خود این است که 100% کنترل همه تصمیم‌ها را در دست دارید. شما قیمت های خود را تعیین می کنید شما تصمیم می گیرید چه چیزی بفروشید. شما تصمیم می گیرید که آیا می خواهید تبلیغات را اجرا کنید.

در عین حال، اداره فروشگاه خودتان می‌تواند دشوار باشد زیرا شما هستید که آن را اداره می‌کنید. این بدان معنی است که شما باید اقدامات احتیاطی بیشتری را برای امنیت داده های مشتری انجام دهید، مطمئن شوید که تمام قوانین تجارت الکترونیک محلی را دنبال می کنید، و اگر فروش بین المللی انجام می دهید، قوانین بیشتری وجود دارد که باید از آنها پیروی کنید. خیلی است!

گزینه‌هایی مانند Shopify وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید به مدیریت بهتر فروشگاه خود کمک کنید، اما فقط باید تحقیق کنید تا ببینید کدام روش تجارت الکترونیک برای فروشگاه شما بهترین کار را دارد.

Sell on a WordPress Marketplace

برای WPExplorer ما انتخاب کرده‌ایم که از بازارها برای مضامین ممتاز خود استفاده کنیم. در حال حاضر می توانید ما را در جنگل تم و بازار خلاق. در مورد ما احساس می‌کردیم راحت‌تر است که به شخص دیگری اجازه دهیم تراکنش‌ها را برای ما مدیریت کند، در حالی که ما به توسعه و پشتیبانی تم ادامه می‌دهیم.

دو چالش اصلی استفاده از بازارها این است که آنها اغلب فرآیندهای بازبینی دقیق و طولانی دارند و همچنین درصدی از فروش را به خود اختصاص می دهند. در تجربه ما، دریافته‌ایم که فرآیند بررسی اغلب موارد را بهتر می‌کند و هزینه اسمی ارزش آن را دارد که مجبور نباشیم سیستم تجارت الکترونیکی خودمان را مدیریت کنیم.

Sell Your WOrdPress Products Everywhere

در نهایت، شما می توانید از هر دو مزیت استفاده کنید و اقلام خود را به صورت غیر انحصاری در بازارها و همچنین فروشگاه خود بفروشید.

برندهایی مانند Anariel Design با استفاده از مزیت‌ها کار بسیار خوبی انجام داده‌اند. بازارهایی برای در معرض دید قرار گرفتن، و همچنین فروشگاه های خود برای کنترل دقیق تر بر فروش.

یکی از اخطارها در مورد این گزینه این است که برخی از بازارها مانند Themeforest از نویسندگان غیر انحصاری کارمزد فروش بیشتری دریافت می کنند. این بدان معناست که ممکن است مجبور شوید کمی بیشتر از درآمد خود را از دست بدهید تا انعطاف‌پذیری برای فروش در مکان‌های مختلف داشته باشید.

علاوه بر این، هر چه مکان‌های بیشتری اقلام خود را بفروشید، مکان‌های بیشتری باید پشتیبانی از اقلام را ارائه دهید. یا باید یک مکان پشتیبانی مرکزی ایجاد کنید (مانند تالار گفتمان مشتریان، یا یک سایت فروش بلیط با استفاده از خدماتی مانند HelpScout یا ZenDesk) یا زمانی را برای ورود به چندین حساب نویسنده برای ارائه پشتیبانی کافی از آیتم به مشتریان اختصاص دهید.< /p>

هر سه گزینه راههای عالی برای فروش محصولات شما هستند. فقط به خاطر داشته باشید که مهم نیست که کدام روش را انتخاب کنید، زمان می برد تا خود را به عنوان یک توسعه دهنده یا برند مورد اعتماد در جامعه وردپرس معرفی کنید. اگر در ابتدا فروش زیادی را مشاهده نکردید، ناامید نشوید. با وبلاگ‌ها شبکه‌سازی کنید تا به تبلیغ موارد شما کمک کنند، افزونه‌های ممتازی برای محصولات خود ایجاد کنید یا نسخه‌های «لایت» را برای نمایش بیشتر در نظر بگیرید.

3. کتاب‌های الکترونیکی وردپرس و دوره‌ها

Sell WordPress eBooks or Courses

محصول بعدی که قابل ذکر است، وردپرس را گسترش نمی‌دهد، بلکه آن را تحسین می‌کند. میلیون‌ها کاربر وردپرس در سراسر جهان وجود دارند و بسیاری از آنها هنوز در حال یادگیری هستند. پس چرا محصولی برای کمک به آنها در انجام این کار ارائه نمی دهید؟

افراد آگاه کتاب‌های الکترونیکی ممتاز، راهنماها و حتی دوره‌های آنلاین (مانند مواردی که در Udemy ارائه می‌شوند ایجاد کرده‌اند. /a>، یا خودتان آن‌ها را با LearnDash یا ابزار دوره وردپرس) برای کمک به کاربران جدید با همه چیز از راه اندازی یک وبلاگ برای اولین بار برای توسعه افزونه های سفارشی خود.

بهترین بخش در مورد ارائه محصولات آموزشی این است که برای ایجاد محصول مفیدی که کاربران آن را خریداری می کنند، لازم نیست توسعه دهنده یا طراح باشید. شما فقط به تخصص و توانایی انتقال آنچه می دانید به دیگران نیاز دارید.

با ارائه خدمات وردپرس درآمد کسب کنید

محصولات وردپرس فرصت‌های زیادی را برای کارآفرینان گرسنه برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای موفق فراهم می‌کند، اما برای کسب درآمد مجبور نیستید محصولی را بفروشید. بسیاری از افراد خلاق راه‌هایی برای ارائه خدمات به کاربران وردپرس با هزینه بالاتر پیدا کرده‌اند.

4. طراحی و توسعه وب سایت وردپرس

WordPress Website Design & Development

اولین سرویسی که به ذهن می رسد ایجاد وب سایت است. تعدادی از طراحان سایت‌های مشتری را کاملاً با وردپرس می‌سازند. این یک فرآیند طولانی است زیرا اغلب باید از طریق مفهوم، ایجاد و نگهداری احتمالی با مشتریان کار کنید.

مزایای پرداختن به پروژه طراحی وب مشتری این است که اغلب می توانید مبلغ هنگفتی را برای تلاش خود دریافت کنید زیرا احتمالاً چند هفته یا بیشتر روی آن کار خواهید کرد. در حالی که تلاش‌های خود را بر روی یک پروژه متمرکز می‌کنید، می‌توانید با درآمد مشخصی احساس امنیت کنید (یا حتی اگر بتوانید آنها را مدیریت کنید، حتی ممکن است چند پروژه).

جنبه چالش برانگیز طراحی وب، کار با مشتریان است. کار کردن با هر مشتری عالی نیست (به ما اعتماد کنید، ما می دانیم و حتی مقاله ای در مورد نحوه خداحافظی مشتریان کابوس وار). برخی از مشتریان از کار شما راضی خواهند بود و دیگر هیچ خبری از آنها نخواهید داشت. دیگران اغلب با درخواست های جدید به شما پیام می دهند. هر مشتری متفاوت است.

این شما هستید که تصمیم می گیرید چه سطحی از خدمات را می خواهید به مشتریان ارائه دهید، بنابراین فقط به یاد داشته باشید قبل از شروع پروژه، آن را در قرارداد خود بگنجانید.

5. & 6. خدمات نصب و سفارشی سازی وردپرس

Offer WordPress Installation & Customizations

شاید نمی‌خواهید در درازمدت با مشتریان کار کنید و ترجیح می‌دهید خدمات یکباره مانند خدمات نصب تم یا پلاگین را ارائه دهید. بسیاری از کارشناسان این سرویس دقیق را در سایت‌هایی مانند Upwork یا Freelancer.

برخی از کاربران جدید وردپرس نحوه ایجاد پست‌های وبلاگ را می‌دانند، اما دانش آنها به همین جا ختم می‌شود. این می‌تواند نصب و راه‌اندازی طرح‌های زمینه یا پلاگین‌ها را برای آنها به چالشی تبدیل کند. با ارائه خدمات نصب، می توانید به سادگی وارد شوید، طرح زمینه را اضافه کنید، مطمئن شوید که به درستی پیکربندی شده و انجام شده است.

سفارشی‌سازی یکی دیگر از موارد فوق‌العاده در وردپرس است که در آن فریلنسرها می‌توانند مقداری پول اضافی به دست آورند. بسیاری از کاربران فقط برای تغییر طرح هدر خود یا افزودن نوع پست سفارشی جدید به کمک نیاز دارند اما دانش کدنویسی برای انجام این کار را ندارند. اینجاست که می‌توانید خدمات خود را بر اساس هر ترفند ارائه دهید.

7. مدیریت، نگهداری و/یا پشتیبانی وردپرس

Offer WordPress Maintenance

گزینه دیگری که ارزش بررسی دارد، خدمات نگهداری وردپرس است. سایت‌هایی مانند WP Butler و WP Curve کسب‌وکارهایی را حول حفظ نصب‌های وردپرس برای افرادی که صرفاً مهارت یا زمان لازم برای انجام این کار را ندارند، ایجاد کرده است.

یکی از بهترین بخش‌های تعمیر و نگهداری این است که می‌توانید به راحتی افزونه‌ای برای افزایش ارزش خدمات خود داشته باشید. ارائه ممیزی سایت، پشتیبان‌گیری، اسکن بدافزار، سفارشی‌سازی و گزینه‌های مشابه به این معنی است که می‌توانید هزینه بیشتری برای خدمات خود دریافت کنید.

8. میزبانی وردپرس

Offer WordPress Hosting

اگر کمی جاه طلب هستید، می توانید خدمات میزبانی مدیریت شده وردپرس خود را نیز بفروشید. با این کار، لازم نیست یک توسعه‌دهنده یا طراح سنتی وردپرس باشید، اگرچه به درک عملکردهای اصلی وردپرس نیاز دارید.

بهترین بخش این است که برای شروع ارائه هاست به سرورهای خود نیاز ندارید – بسیاری از شرکت های میزبانی بزرگ مانند HostGator  میزبانی فروشنده را به‌عنوان یک گزینه پیشنهاد می‌کند. این طرح‌ها همچنین شامل ابزارهای مفیدی برای ایجاد بسته‌ها یا مدیریت حساب‌های مشتریانتان از پنل کاربری خودتان هستند. همچنین می‌توانید میزبانی مدیریت شده خود را با سرور خصوصی مجازی معبد رسانهCloudways، زیرا هر دو امکان نصب نامحدود در هر سرور با به دست آوردن مشتریان بیشتر، فقط باید طرح خود را افزایش دهید.

مزایای ارائه هاست این است که می توانید درآمد منظم و مکرر مشتریان را تضمین کنید. اگر از قبل خدمات دیگری مانند طراحی وب یا مدیریت وب سایت را ارائه می دهید، میزبانی پلاس یک افزونه طبیعی است.

قبل از پریدن حتما برخی از الزامات ارائه میزبانی را در نظر بگیرید. قراردادها، امنیت سرور، به‌روزرسانی‌ها، و غیره. فقط تحقیقات خود را خوب انجام دهید؟

9. توسعه محصول سفارشی وردپرس

Custom WordPress Product Development

اگر یک برنامه‌نویس هستید، اما ایده‌ای برای محصول خود ندارید، یا شاید نمی‌خواهید چیزی ایجاد کنید که باید از آن حمایت کنید، همیشه می‌توانید خدمات خود را به توسعه‌دهندگان دیگر یا ارائه دهید. مشاغل.

غالباً سازندگان از برنامه‌نویسان دیگری که در زمینه خاصی تخصص بیشتری دارند کمک می‌گیرند. برای مثال، توسعه‌دهندگان طرح زمینه اغلب برای کمک به ایجاد افزونه‌های سفارشی با توسعه‌دهندگان افزونه تماس می‌گیرند. در این موارد، آنها ممکن است یک توسعه‌دهنده را برای یک پروژه یک‌باره استخدام کنند تا چیزی بسازد که به محصول خود ارزش بیافزاید.

باز هم، سایت‌هایی مانند Upwork و Envato Studio به توسعه‌دهندگان مکانی برای تبلیغ مهارت‌های خود ارائه می‌دهند. و مدارک تحصیلی.

10. آموزش وردپرس به صورت انفرادی یا حضوری

Offer One-on-one or In-person WordPress Training

مشابه ارائه کتاب‌های الکترونیکی یا دوره‌های آموزشی به‌عنوان محصول، می‌توانید مواد آموزشی مشابهی را در قالب نوع خدمات ارائه دهید. متخصصان وردپرس مانند LisaWork با ارائه سمینارهای زنده وردپرس مشاغلی ایجاد کرده‌اند که در آن کاربران جدید می‌توانند برای یادگیری نحوه ورود به وردپرس کار کنند. برای استفاده از وردپرس.

بسیاری از کاربران جدید از توانایی پرسیدن سؤال و دریافت کمک انفرادی که برای اولین بار مراحل ایجاد یک وب سایت را انجام می دهند، قدردانی می کنند. می‌توانید از این فرصت برای ایجاد یک کسب‌وکار درآمدزا، با جریان‌های درآمد اضافی از دوره‌های پیشنهادی بعدی، میزبانی یا محصولات کلیدی استفاده کنید.

در جریان باشید

WordPress یک پلت فرم شگفت انگیز است، نه تنها برای وب سایت ها، بلکه برای ایجاد یک کسب و کار موفق. تاکنون بهترین روش‌های استفاده از وردپرس برای کسب درآمد با وبلاگ و همچنین 10 روش برای سود بردن از فروش محصولات و خدمات را به اشتراک گذاشته‌ایم. امیدواریم این اطلاعات برای شما جدید یا مفید بوده باشد!

در قسمت بعدی ما به نحوه تبدیل وبلاگ خود به یک کسب و کار و برخی از مراحل مهمی که برای ایجاد WPExplorer برداشتیم، خواهیم پرداخت.

تا آن زمان، اگر سؤالی دارید در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید! خوشحال می‌شویم تا جایی که می‌توانیم به آن‌ها پاسخ دهیم تا به شما کمک کنیم کسب و کار خود را با WordPres شروع کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا