چطوری میشه

چرا باید نمونه کارهای عکاسی خود را با وردپرس میزبانی کنید؟

چرا باید نمونه کارهای عکاسی خود را با وردپرس میزبانی کنید؟

آیا شما صاحب کسب و کار عکاسی هستید؟ سپس می‌دانید که در حین جذب مشتریان جدید، نشان دادن خود و برندتان چقدر مهم است. نمایش کار عکاسی یک ابزار مفید برای برندسازی است. گزینه‌های زیادی برای ایجاد یک گالری آنلاین از کارتان وجود دارد. راستش را بخواهید، از آنجایی که ممکن است ایجاد آن دشوار به نظر برسد، خود میزبانی از نمونه کارهای عکاسی شما بهترین گزینه است. دوست ما ویکتور، دلایل اصلی اینکه چرا باید نمونه کارها را در وب سایت خود داشته باشید از webcreate.me< بررسی کنید. /a>.

هر کس می تواند یک ویترین منحصر به فرد از کار ایجاد کند

عکاسی ارتباط بصری و همچنین طراحی وب است. برای نمایش نتایج کار خود به مشتریان بالقوه، و ارائه اطلاعات اضافی درباره نویسنده، باید نمونه کاری آنلاین ایجاد کنید< /a> و به آن به عنوان روشی برای برندسازی شخصی نگاه کنید.

اگرچه در ابتدا ممکن است دشوار به نظر برسد، حقیقت این است که می‌توانید یک نمونه کار جذاب با استفاده از وردپرس ایجاد کنید و آن را با نیازهای خود تنظیم کنید. بسیاری از عکاسان در آنجا سایت‌های فوق‌العاده‌ای دارند که با استفاده از مضامین وردپرس ایجاد کرده‌اند. نمونه کارها به خوبی طراحی شده در چنین صنعت رقابتی، کار شما را در چشم مشتریان در سطح بالاتری قرار می دهد. همچنین، هر ابزار آنلاینی که برای تبلیغ نام تجاری آنلاین شخصی خود استفاده می کنید دیر یا زود نتیجه خواهد داد. .

چه مزایایی از خود میزبانی دریافت می کنید؟

بیایید با چیزی بسیار واضح از ردیف‌های نوشته شده در بالا شروع کنیم. حداقل یک مهارت دیگر را بهبود خواهید داد. به‌عنوان یک عکاس، احتمالاً به سیستم‌های CMS و ایجاد وب سایت. اما اگر تصمیم بگیرید آن را امتحان کنید، مهارت های خود را غنی می کنید و دانش بیشتری در مورد نحوه کار وب سایت ها به دست خواهید آورد.

اگر فکر می کنید اتلاف وقت است، اجازه دهید این اشتباه را اصلاح کنیم. با مطالعه چند آموزش آسان وردپرس، می توانید بهترین هاست وردپرس، وردپرس را نصب کنید، یک اضافه کنید نمونه کارها قالب وردپرس، و طرح‌بندی یا ظاهر وب‌سایت خود را سفارشی کنید. وردپرس راه‌حل هوشمندانه‌ای است زیرا نیازی به صرف زمان برای جستجوی طراح وب قابل اعتماد یا صرف هزینه‌های زیادی برای برون‌سپاری آن ندارید (مگر اینکه واقعاً واقعاً چیز خاصی می‌خواهید). به‌علاوه، نگهداری از وب‌سایت وردپرس به‌تنهایی بسیار آسان است – بیشتر به‌روزرسانی‌ها فقط به یک کلیک یک دکمه نیاز دارند.

صحبت در مورد نام تجاری شخصی مزیت منحصر به فرد داشتن نمونه کارها خود میزبانی گزینه ای برای انتخاب نام دامنه شما است. این باعث می‌شود وب‌سایت شما قابل اعتماد، قابل اعتماد و حرفه‌ای به نظر برسد و به بزرگترین مزیت بازاریابی شخصی اشاره نشود.

این با آدرس ایمیل خودتان دست به دست می‌شود که بر دیدگاه حرفه‌ای تأکید می‌کند. آدرس‌های ایمیل در بسیاری از برنامه‌های میزبانی گنجانده شده است (یا می‌توان آنها را جداگانه خریداری کرد) و به شما امکان می‌دهد صندوق پستی خود را بهتر مدیریت کنید.>

شرکت‌های میزبانی خوب همچنین ویژگی‌ها و برنامه‌های کاربردی متعددی را در خود میزبانی ارائه می‌دهند. این ممکن است شامل دسترسی فوری به FTP، پشتیبان‌گیری خودکار، برنامه‌های کاربردی با قابلیت نصب آسان، اسکن بدافزار، حافظه پنهان داخلی، مکان‌یابی سایت‌ها و موارد دیگر باشد. می‌توانید نظرات برخی از شرکت‌های بهترین میزبانی وردپرس را در وبلاگ و صفحه میزبانی WPExplorer مشاهده کنید.

همچنین، بسیاری از گالری‌های آنلاین رایگان تنها فضای محدودی را ارائه می‌کنند. به عنوان یک عکاس می دانید که ذخیره سازی چقدر مهم است، زیرا زمانی که می خواهید تصاویر با کیفیت بالا خود را آپلود و به اشتراک بگذارید، می تواند مشکل بزرگی باشد. بیشتر شرکت‌های میزبانی، طرح‌های پایه‌ای را ارائه می‌کنند که مقرون به صرفه هستند، اما فقط چند گیگابایت فروشگاه ارائه می‌دهند، اما این می‌تواند با هزینه‌ای ناچیز ارتقا یابد. این کاملاً به شما بستگی دارد که چگونه اندازه فایل های میزبانی شده را مدیریت می کنید و چه مقدار فضایی را انتخاب می کنید.

برند شخصی شما چگونه می‌تواند از یک نمونه کار خود میزبان سود ببرد؟

personal-brand

در طول حرفه خود به احتمال زیاد ترفندهای زیادی را تجربه خواهید کرد که زندگی شما را آسان تر می کند. چرا آنها را در وبلاگ به اشتراک نمی گذاریم؟ وبلاگینگ به عنوان یک ابزار بازاریابی شخصی دارای چندین مزیت است.

اگر پست‌های وبلاگ منحصربه‌فرد بنویسید، به این معنی است که فرصت بیشتری برای افراد در جستجوی ارگانیک وجود دارد. دسترسی ارگانیک رایگان است و ترافیک گروه هدفی است که ممکن است به خدمات شما علاقه مند باشد.

برای موتورهای جستجو نشان می دهد که وب سایت شما قابل اعتماد است. محتوای به‌روزرسانی شده و صفحات نمایه‌شده بیشتر می‌تواند به این معنی باشد که شانس بیشتری برای رتبه‌بندی دارید.

هنگامی که محتوای مفیدی را منتشر می کنید، افراد به آن لینک می دهند، آن را به اشتراک می گذارند و ترافیک جدید از منابع مختلف می تواند به سایت شما منتهی شود. تلاش شما به شکلی واقعا مؤثر نتیجه می دهد زیرا نیازی به صرف زمان و هزینه زیادی برای تبلیغ کار خود ندارید، زیرا خوانندگان شما آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند. نکته خوب این است که پست هنوز وجود دارد، بنابراین می تواند چندین روز پس از انتشار به افراد جدید نیز دسترسی پیدا کند (یا حتی سال ها اگر محتوای خود را به روز کنید تا مرتبط بماند).

اگر زیاد اهل نوشتن پست‌های طولانی «چگونه» نیستید، می‌توانید آن را با انتخاب موضوعی عکس‌های خود ترکیب کنید، و با استفاده از کلمات کلیدی. قدرت وبلاگ نویسی برای شما به این معنی است که محتوایی که ایجاد می کنید به مخاطب هدف شما کمک می کند بنابراین منبع قابل اعتمادی خواهید بود.

همانطور که اشاره کردیم وبلاگ نویسی برای رتبه بندی در موتورهای جستجو خوب است. علاوه بر مزایای وبلاگ نویسی، می‌توانید با استفاده از عناوین متا، تغییر پیوندهای ثابت و غیره. Google نتایج مرتبط‌تری را نشان می‌دهد، بنابراین مطمئن شوید که پست‌های خود را قبل از انتشار واقعاً بهینه کرده‌اید تا بتوانید شانس خود را برای رتبه‌بندی بالاتر در نتایج افزایش دهید.

اگر نمونه کارها را خودتان میزبانی می‌کنید، می‌توانید با قرار دادن تبلیغات و کنترل درآمدی که به جیب شخص دیگری می‌رود، با وبلاگ وردپرس خود نیز درآمد بیشتری کسب کنید.

یک فرم تماس آسان همچنین به شما امکان می‌دهد به درخواست‌های مشتریان بالقوه پاسخ دهید. اگر بتوانید با استفاده از چت زنده پاسخ دهید، موقعیت عالی برای مذاکره و ایجاد همکاری دارید.

کنترل کامل وب سایت خود با پلاگین های عکاسی

این بر همه چیز پیروز می شود. توانایی مدیریت، تغییر و سفارشی سازی وب سایت خود بدون هیچ محدودیتی مزیت اصلی آن است. وردپرس همچنین انبوه پلاگین را ارائه می دهد که می توانید از آنها برای افزودن عملکردهای جالب یا منحصر به فرد به وب سایت خود استفاده کنید. . در اینجا چند مورد وجود دارد که ممکن است در نظر بگیرید.

گالری تصحیح عکس وردپرس Picu

Picu WordPress Photo Proofing Gallery

Picu یک افزونه برای عکاسان وردپرس است که فرآیند انتخاب تصویر با مشتریان را بسیار آسان‌تر می‌کند. پس از انجام عکسبرداری، به جای آپلود تصاویر در Dropbox یا سرویسی مشابه، عکاس تصاویر را در مجموعه ای در داخل وردپرس در وب سرور خود آپلود می کند و از آنجا برای مشتری ارسال می کند.

سپس مشتری یک ایمیل خوب با پیوندی به مجموعه دریافت می کند. گالری بسیار شهودی است و به مشتری این امکان را می دهد که به راحتی انتخاب کند که کدام تصاویر را می خواهد ویرایش کند. پس از اینکه مشتری انتخاب را تأیید کرد، عکاس از طریق ایمیل اعلان دریافت می کند. سپس فهرست نام فایل‌ها را می‌توان کپی کرد و در لایت روم یا هر ویرایشگر تصویر دیگری انتخاب کرد تا تصاویر انتخاب‌شده را فیلتر کرده و بلافاصله پردازش پست را شروع کند.

علاوه بر این، مجموعه‌های Picu را می‌توان با یک رمز عبور منحصربه‌فرد نیز محافظت کرد، بنابراین مشتریان باید یک رمز عبور وارد کنند تا بتوانند تصاویر را ببینند و شروع به انتخاب کنند.

با استفاده از یک کد کوتاه سفارشی، می‌توان فهرستی از مجموعه‌ها را در هر نقطه از سایت نمایش داد، به عنوان مثال می‌توان یک صفحه «Client Area» با تمام مجموعه‌ها یا صفحات جداگانه برای هر مشتری با مجموعه‌های مربوطه ایجاد کرد.< /p>

افزونه اصلی به صورت رایگان در WordPress.org موجود است و می‌توان آن را با افزونه‌های ممتازی که می‌توان در Picu.io خریداری کرد، ارتقا داد.

به شما

دیگر تعجب نکنید و اجازه دهید هنر عکاسی شما تا حد امکان افراد زیادی را تحت تاثیر قرار دهد. ساختن نمونه کارها به صورت آنلاین می تواند با وردپرس آسان باشد. از رقابت جلوتر بمانید و پلتفرم خود را ایجاد کنید تا بهترین کار خود را به نمایش بگذارید و شانس خود را برای استخدام افزایش دهید.

آیا نکات دیگری برای ساخت نمونه کارها به صورت آنلاین دارید؟ یا شاید یک سوال؟ فقط یک نظر در زیر بنویسید – ما دوست داریم از شما بشنویم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا