چطوری میشه

چگونه سرعت وبلاگ وردپرس خود را افزایش دهیم

چگونه سرعت وبلاگ وردپرس خود را افزایش دهیم

هنگامی که در مورد سرعت وب سایت صحبت می شود، بسیاری از ناشران – کاربر وردپرس یا نه – استدلال می کنند که در واقع یک عامل مهم است که باید به طور مداوم حفظ شود، زیرا می تواند مستقیماً تأثیر بگذارد. تجربه کاربران تأثیر آن به حدی زیاد است که در واقع، 40٪ از کاربران اینترنت گفتند که وب‌سایتی را که بارگیری آن بیش از 3 ثانیه طول می‌کشد را رها می‌کنند (به همین دلیل است که سرعت وردپرس بسیار مهم است).

در دنیای امروزی که دامنه توجه افراد در حال کوتاه‌تر شدن است، برای همه صاحبان وب‌سایت ضروری است که ارزش سرعت را به عنوان یک عامل کلیدی در تجربه کلی کاربر و در نتیجه سیگنال مهمی برای رتبه‌بندی خوب در صفحات نتایج موتور جستجو درک کنند. .

موارد زیر را بررسی کنید زیرا ما برخی از ترفندها و روش‌های مورد نیاز برای افزایش سرعت وردپرس و کمک به بارگذاری وب‌سایت خود را با سرعت رعد و برق جمع‌آوری کرده‌ایم.

1. سرعت وب سایت فعلی خود را تست کنید

Pingdom Tools

قبل از اینکه بتوانید سرعت وب سایت خود را بهینه کنید، باید نقطه شروع خود را بدانید. این بدان معنی است که شما باید سرعت اولیه وب سایت خود را اندازه گیری کنید. در اینجا چند از بهترین ابزارهای آنلاین رایگان وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تعیین کنید کدام قسمت‌های وب‌سایت شما ممکن است باعث ایجاد تنگنا شود:

  • Google PageSpeed ​​Insights: نشانی اینترنتی وب‌سایت خود را کپی و جای‌گذاری کنید تا ببینید چه بخش‌هایی را می‌توانید برای بهبود سرعت صفحه خود در دستگاه‌های دسک‌تاپ و تلفن همراه تنظیم کنید (مانند بهینه‌سازی تصاویر، اصلاح پیوندهای شکسته، و غیره).
  • تست سرعت وب‌سایت Pingdom: همه موارد شما را ارزیابی می‌کند صفحه وب را قسمت می کند و یک طرح کلی عملکرد را با رتبه بندی و توصیه ها ارائه می دهد.
  • GTmetrix: وب سایت شما را با دادن یک PageSpeed ​​به هر دوی شما ارزیابی می کند و امتیاز YSlow، زمان بارگذاری صفحه، اندازه صفحه، و تعداد درخواست های انجام شده و همچنین راه حل هایی برای بهتر کردن وب سایت شما را به شما اطلاع می دهد.
  • تست سرعت وب‌سایت ابری: این ابزار وب‌سایت را ارائه می‌کند تجزیه و تحلیل تصویر تست سرعت چرا این عالی است؟ این کمک خواهد کرد که نشان دهد چگونه می توانید با بهینه سازی تصاویر خود سرعت سایت خود را بهبود بخشید (بدون نیاز به کدنویسی پیچیده یا تغییرات سایت).
  • تست سرعت KeyCDN: KeyCDN یک عملکرد عالی ارائه می‌کند خدمات CDN، اما آنها همچنین ابزارهای تست سرعت و عملکرد سایت را رایگان ارائه می دهند. کافی است URL خود را وارد کنید و امتیازات خود را قبل و بعد از ایجاد تغییرات ثبت کنید تا ببینید چقدر می توانید سرعت وردپرس را افزایش دهید.

2. یک ارائه دهنده میزبانی خوب برای سرعت بخشیدن به وردپرس

انتخاب کنید

WP Engine Hosting

اگر یک وب‌سایت تجارت الکترونیکی دارید یا وب‌سایت شما از محتوای متفاوت زیادی مانند ویدیو یا اینفوگرافیک استفاده می‌کند، پیدا کردن یک ارائه دهنده هاست قابل اعتماد. اگر واقعاً در مورد وب‌سایت خود جدی هستید، احتمالاً می‌خواهید خدمات میزبانی رایگان یا اشتراکی خود را کنار بگذارید و در عوض میزبانی مدیریت شده وردپرس با کیفیت را انتخاب کنید. ما از WP Engine استفاده می کنیم و آن را دوست داریم و نمی توانیم به اندازه کافی آنها را توصیه کنیم . پلتفرم های میزبانی کاملاً مدیریت شده آنها به این معنی است که می توانید کمتر نگران سرور خود و بیشتر در مورد محتوای خود باشید.

اما اگر این مقدار بیشتر از نیاز شماست، گزینه‌های میزبانی مشترک زیادی وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید که مقرون به صرفه هستند و اگر تازه شروع به کار کرده‌اید، کارآمدتر هستند. سپس در صورت نیاز، می‌توانید طرح خود را برای تخصیص پهنای باند بیشتر یا سایر امتیازات میزبانی که با طرح‌های بزرگ‌تر همراه است، افزایش دهید. برای میزبانی مشترک، ما Bluehost را دوست داریم زیرا آنها مجموعه ای از موارد فوق العاده را ارائه می دهند. امتیازات برای وبلاگ نویسان جدید، اما اگر به دنبال آن هستید، ما Cloudways را نیز دوست داریم برای یک گزینه میزبانی ابری آسان.

چه چیزی یک هاست وردپرس خوب را می سازد

هنگام انتخاب یک ارائه دهنده میزبانی، مطمئناً چند فاکتور کلیدی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. بسته به نیازهای فردی شما، این موارد ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • قیمت (اغلب در نظر گرفتن شماره 1 برای وبلاگ نویسان جدید)
  • نام دامنه رایگان
  • پشتیبانی از SSL یا ادغام رایگان بیایید SSL را رمزگذاری کنیم
  • انتقال رایگان وب‌سایت (اگر نمی‌خواهید رایگان وب سایت وردپرس خودتان)
  • کاملاً مدیریت شده
  • مشخصات فنی (PHP، Nginx، و غیره)
  • پشتیبان‌گیری روزانه از وب‌سایت، اگرچه ما همچنان توصیه می‌کنیم از افزونه‌هایی برای استفاده کنید. از وردپرس خودتان
  • نسخه پشتیبان تهیه کنید

  • پشتیبانی از چت، ایمیل یا تلفن برای کمک سریع فنی
  • دسترسی به FTP/SFTP
  • رتبه‌بندی/بررسی‌های کلی

3. یک تم وردپرس عالی

انتخاب کنید

امروزه تم های بصری خیره کننده زیادی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. با این حال، ظاهر لزوماً معادل عملکرد نیست، به خصوص اگر موضوع کدگذاری ضعیفی داشته باشد. حتی یک موضوع وبلاگ نویسی ساده می تواند سرعت وب سایت شما را کاهش دهد اگر توسعه دهنده ندانست که چه کاری انجام می دهد. بهترین گزینه انتخاب موضوعی با نمرات تست سرعت عالی است.

تمام قالب وردپرس را بکشید و رها کنید

Total WordPress Theme

البته ما تم وردپرس کل خود را توصیه می کنیم. درست در اینجا در WPExplorer ساخته شده است، نه تنها مملو از ویژگی های عالی است، بلکه فوق العاده سریع است. فقط نگاهی به این راهنمای Kinsta در مورد نحوه بهینه‌سازی قالب وردپرس بیندازید. برای سرعت!

این موضوع شامل بسیاری از گزینه‌های داخلی برای رنگ‌ها، فونت‌ها، طرح‌بندی‌ها، انواع پست سفارشی، سبک‌های سرصفحه و موارد دیگر است. از نوع پست سفارشی کارکنان (یا ویژگی دیگری) استفاده نمی کنید؟ Total شامل تنظیمات بهینه‌سازی برای غیرفعال کردن ویژگی‌ها برای افزایش سرعت وردپرس در باطن وب‌سایت شما است.

این موضوع همچنین شامل WPBakery Page Builder، یک آهنگساز صفحه بصری کشیدن و رها کردن است. این می تواند برای ایجاد طرح های وب سایت کاملاً قابل تنظیم بدون کاهش سرعت وب سایت شما مورد استفاده قرار گیرد (به ما اعتماد کنید – کافی است به نسخه نمایشی Total Theme ما نگاهی بیندازید تا ببینید وب سایت شما چقدر می تواند سریع باشد).

تم رایگان وردپرس زیبا

Elegant Free WordPress Theme

به دنبال یک موضوع ساده، سریع و رایگان برای وبلاگ، نمونه کارها یا وب سایت تجاری خود هستید؟ تم رایگان زیبا یک گزینه عالی است که شامل ساخته شده است ویژگی‌های کاربردی و آسان مانند قالب صفحه اصلی، انواع پست‌های کارکنان و نمونه کارها و یک وبلاگ اولیه. این موضوع شامل تعداد انگشت شماری از گزینه های سفارشی کننده برای رنگ ها، لوگو، ویجت های پاورقی و چند تنظیمات دیگر است. اما این چیزی است که Elegant را سبک وزن نگه می دارد! اگر می‌خواهید سفارشی‌سازی‌های بیشتری اضافه کنید، CSS خود را اضافه کنید یا از یک ویرایشگر تصویری با کدگذاری خوب مانند مداد زرد.

تم پیش فرض بیست هفده

Twenty Seventeen WordPress Theme

و در آخر، تم پیش فرض وردپرس سال معمولاً انتخاب خوبی برای در نظر گرفتن سرعت سایت است. وقتی به Twenty Seventeen (و همچنین سالهای قبل) نگاه می کنید، موضوع خوب است کدگذاری شده و ویژگی ها به حداقل می رسد که نشانگر خوبی است که حتی پس از اضافه کردن محتوا، موضوع شما نباید سرعت صفحه شما را کاهش دهد (فقط هنگام افزودن افزونه ها مراقب باشید).

اما اگر می‌خواهید طرح زمینه دیگری را آزمایش کنید (یا حتی Total را برای خودتان آزمایش کنید)، فقط از تست‌های سرعتی که در بالا به آن‌ها پیوند داده‌ایم استفاده کنید تا دموهای طرح زمینه را آزمایش کنید.

4. از بهم ریختن سایت خود با افزونه های غیر ضروری پرهیز کنید

Query Monitor Free WordPress Plugin

اگر از خود می‌پرسید که آیا تعداد زیاد افزونه‌ها می‌توانند عملکرد وب‌سایت وردپرس شما را کاهش دهند، پاسخ شاید است. این واقعاً به اندازه پلاگین‌های شما بستگی دارد، اگر آنها با یکدیگر سازگار هستند، اگر عملکردهای همپوشانی وجود دارد و مهمتر از همه اینکه افزونه‌های کدگذاری شده خوبی هستند (درست مانند تم‌ها، حتی اگر یک پلاگین ساده را نصب کنید. برای پیوندهای اجتماعی می تواند سایت شما را در صورت کدگذاری ضعیف متوقف کند.

اگرچه یکی از تمایزهای کلیدی که وردپرس را از سایر پلتفرم‌ها جدا می‌کند، مجموعه گسترده افزونه‌های آن است، اما لزوماً به این معنا نیست که باید همه افزونه‌هایی را که می‌بینید نصب کنید. سعی کنید فقط افزونه هایی را که نیاز دارید نصب کنید، مطمئن شوید که افزونه هایی را که دیگر از آنها استفاده نمی کنید حذف کنید (معنی نیست احتکار پلاگین) و به خاطر داشته باشید که افزونه های خود را به روز کنید تا آنها را در بهترین حالت نگه دارید .

هنگام انتخاب افزونه ها، به یاد داشته باشید که به جای کمیت، روی کیفیت تمرکز کنید. در اینجا چند نکته برای مدیریت افزونه ها وجود دارد:

  • سرعت وب سایت خود را آزمایش کنید (و برای ایمن بودن یک نسخه پشتیبان از وب سایت اجرا کنید) قبل و بعد از نصب افزونه جدید
  • از یک نمایه‌کننده عملکرد افزونه مانند نمایشگر درخواست استفاده کنید
  • افزونه هایی با عملکردهای متعدد (مانند Jetpack – پلاگین ستاره همه کاره وردپرس) را انتخاب کنید

5. ذخیره وردپرس

را فعال کنید

WP Super Cache

یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای افزایش سرعت وردپرس، راه‌اندازی کش است (حتی وردپرس این را در Codex). حتی زمانی که از یک سرویس میزبانی اشتراکی استفاده می کنید، می تواند سرعت بارگذاری وب سایت شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. این کار با نمایش یک کپی ایستا از وب سایت شما به جای اجرای PHP و برقراری تماس با پایگاه داده برای هر بازدید کار می کند – در طول این فرآیند، پهنای باند زیادی برای شما صرفه جویی می کند.

WordPress از این فرآیند در چندین مکان از عملکرد داخلی خود استفاده می کند. با این حال، می‌توانید با نصب افزونه‌های کش مانند حافظه کل W3 یا WP Super Cache.

می خواهید در مورد اینکه کش وردپرس چیست، چرا باید از آن استفاده کنید و چگونه آن را در وب سایت خود پیاده سازی کنید، بیشتر بدانید؟ راهنمای ذخیره وردپرس کامل ما را بررسی کنید.

6. سرعت وردپرس را با CDN

افزایش دهید

The Benefits of Using a CDN for Your WordPress Site

یک شبکه تحویل محتوا یک برنامه افزودنی مستقیم از سرور وب‌سایت‌های شما است که در سراسر جهان قرار دارد و محتوای ثابت وب‌سایت شما را در حافظه پنهان ذخیره می‌کند. محتویات ثابت سایت شما مانند تصاویر، CSS و فایل های جاوا اسکریپت در این سرورهای مختلف به عنوان کپی های کش ذخیره می شوند. هنگامی که یک بازدیدکننده بر روی وب سایت شما کلیک می کند، سروری که نزدیک ترین مکان به مکان بازدیدکننده است، محتوای شما را بازیابی می کند و سپس آن را تحویل می دهد.

علاوه بر سرعت بخشیدن به تحویل محتوای خود به بازدیدکنندگان، یکی دیگر از مزایای استفاده از CDN با وردپرساین است که تأخیر شما را به حداقل می‌رساند زیرا فاصله بین سرور و دستگاه نقطه پایانی را کاهش می‌دهد (در مقایسه با میزبانی مشترک یا خدمات میزبانی مدیریت شده که فقط از یک سرور استفاده می‌کند). آزمایش تأخیر وب‌سایت انجام‌شده توسط KeyCDN نشان داد که وب‌سایتی که از CDN استفاده می‌کند می‌تواند به‌طور آنی 73 درصد کاهش تأخیر را تجربه کند.

انبوه CDN رایگان عالی وجود دارد گزینه هایی برای کاربران وردپرس. برخی از بهترین ارائه دهندگان CDN از نظر ما عبارتند از CloudFlare، Photon و CDN77 (که 14 روز آزمایشی رایگان دارد).

7. نسخه PHP خود را ارتقا دهید

PHP-FPM

برای مبتدیان، PHP یک زبان برنامه نویسی برای ایجاد وب سایت های تعاملی پویا مانند وردپرس است. وردپرس برای اجرای کدهای خود برای تولید صفحات وب به PHP متکی است. نسخه PHP تأثیر فوق العاده ای بر عملکرد وب سایت وردپرس شما دارد – بنابراین اگر می توانید ارتقا دهید به PHP 7 برای سرعت بخشیدن به نصب وردپرس روی سرور خود به سراغ آن بروید. در واقع، یک معیار انجام شده توسط هاست مدیریت شده Kinsta نشان داد که PHP 7 تقریباً 2 برابر سریعتر از نسخه قبلی آن.

اما ارتقاء ممکن است انتخاب شما باشد یا نباشد. با ارائه دهنده میزبانی خود تماس بگیرید تا ببینید آیا سرور شما هنوز ارتقا یافته است یا برای اطلاع از جدول زمانی برای ارتقا. برخی از عملکردهای قدیمی ممکن است دیگر پشتیبانی نشوند، بنابراین مطمئن شوید که وب‌سایت خود را (طرح زمینه و افزونه‌ها) پس از ارتقاء به طور کامل آزمایش کنید.

8. بهینه سازی تصاویر برای بهبود سرعت سایت

WP Smush Image Optimizer

همچنین می‌توانید با بهینه‌سازی زمان بارگذاری وب‌سایت خود را کاهش دهید تصاویر شما. هنگام آپلود یک تصویر در وب سایت وردپرس خود، می توانید انتخاب کنید که آن را فشرده یا به عنوان یک JPG پیشرونده ذخیره کنید. راه‌های دیگر برای بهینه‌سازی تصاویر برای افزایش سرعت وردپرس به شرح زیر است:

9. پایگاه داده خود را پاک کنید و ویرایش های پست را محدود کنید

Database Optimization

بعد از اینکه مدتی از استفاده از وب سایت وردپرس خود لذت بردید، پایگاه داده شما حاوی داده های استفاده نشده، یتیم و تکراری خواهد بود که به آنها نیاز ندارید، بنابراین باید یک دقیقه به پایگاه داده وردپرس خود را بهینه کنید. حذف این داده ها می تواند اندازه پایگاه داده شما را کاهش دهد، فرآیند پشتیبان گیری را به طور قابل توجهی سریعتر می کند و مهمتر از آن عملکرد کلی وب سایت شما را بهبود می بخشد.

ویرایش‌های پست نیز فضایی را در پایگاه داده شما اشغال می‌کنند، بنابراین ایده خوبی است که تعداد پیش‌نویس‌های ذخیره‌شده را به حداقل ۲ یا ۳ محدود کنید تا به عنوان نسخه‌های پشتیبان شما استفاده شوند. به سادگی این خط کد را به فایل wp-config.php خود اضافه کنید:

define( 'WP_POST_REVISIONS', 3 );

یا برای آسان‌تر کردن زندگی خود می‌توانید از یک افزونه استفاده کنید. یکی از گزینه‌های محبوب WP Optimize است، که شامل گزینه‌های آسان برای تمیز کردن است. پست‌ها، نظرات، بازخوردها، ابرداده‌ها و موارد دیگر.

10. Pingbacks و Trackbacks

را غیرفعال کنید

External Links

WordPress به‌طور پیش‌فرض، پینگ‌ها و بک‌بک‌ها را از وب‌سایت‌های دیگر ارسال و دریافت می‌کند. این زمانی اتفاق می‌افتد که سایت‌های دیگر از وب‌سایت شما نام می‌برند، که به نوبه خود به شما اطلاع می‌دهد و پس از تأیید، داده‌های پست شما را به‌روزرسانی می‌کند. این می تواند باعث شود پیوندهای نامربوط به سایت شما اضافه شود، که می تواند باعث سردرگمی بازدیدکنندگان شود و همچنین بر عملکرد وب سایت شما تأثیر می گذارد.

WordPress Discussion Settings

برای غیرفعال کردن اعلان‌های مربوط به پینگ‌بک‌ها و بک‌بک‌ها در وب‌سایت وردپرس خود، به داشبورد وارد شوید، سپس به تنظیمات > بحث بروید و علامت «اجازه دادن اعلان‌های پیوند از وبلاگ‌های دیگر (پینگ‌بک‌ها و بک‌بک‌ها» را بردارید. )’ گزینه.

در حال تکمیل

داشتن یک پایه قوی بر روی سرعت وب سایت شما به وب سایت شما نه تنها به موتورهای جستجو بلکه به تجربه مخاطبان و مشتریان شما نیز کمک می کند. اگرچه داشتن یک وب‌سایت بهینه‌شده سرعت همه چیز نیست، اما می‌تواند به شما در افزایش ترافیک بیشتر به وب‌سایتتان کمک زیادی کند و می‌تواند تعداد کاربران راضی را افزایش دهد که ممکن است در نهایت به سرنخ‌ها و فروش با کیفیت تبدیل شوند.

Speed Up WordPress infographic

می‌خواهید به خواندن نکاتی برای افزایش سرعت وب‌سایت وردپرس خود ادامه دهید؟ این راهنمای تصویری برای افزایش سرعت وردپرس را بررسی کنید WP در مورد چگونگی افزایش سرعت وب سایت وردپرس خود که می توانید آن را مشاهده و از وبلاگ آنها دانلود کنید، شانه بزنید.

و مثل همیشه، هر گونه سوالی که ممکن است داشته باشید بپرسید یا نکات خود را در مورد نحوه سرعت بخشیدن به وردپرس در نظرات زیر اضافه کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا