چطوری میشه

25+ نکته برای حرفه ای های وبلاگ نویسی وردپرس

25+ نکته برای حرفه ای های وبلاگ نویسی وردپرس

وبلاگ نویسی وردپرس به معنای چیزهای زیادی است. شعبده بازی با کلاه های زیادی است. اگرچه در بیشتر قسمت ها سرگرم کننده است، اما هنوز کار سختی است. و درست مثل هر شغل دیگری، به راحتی می تواند کسل کننده شود. اگر تا آنجایی که انگیزه دارید در حال دود هستید، در اینجا بیش از 25 نکته برای ارتقاء حرفه وبلاگ نویسی وردپرس شما وجود دارد. اگر مبتدی هستید، به جای درستی آمده اید.

در این پست، گنجینه ای از بهترین نکات وبلاگ نویسی را کشف می کنید، به این معنی که حرفه وبلاگ نویسی وردپرس شما برای بهتر شدن تغییر خواهد کرد. هدف ما این است که وبلاگ نویسی وردپرس را برای شما آسان تر و سرگرم کننده تر کنیم. بله، ما از شما می‌خواهیم که در عوض از انجام کاری که دوست دارید درآمد کسب کنید بردگی دور کردن بسیاری دیگر نیز اوقات خوبی را سپری می کنند، مانند Devesh Sharma:

من بنیانگذار وبلاگ وردپرس هستم – WPKube من عاشق کاری هستم که انجام می دهم، زیرا به من کمک می کند تا با سایر وبلاگ نویسان روابط جدیدی ایجاد کنم و به من امکان می دهد تا با افزونه ها، تم ها و سایر ابزارهای مرتبط با وردپرس آزمایش کنم. من از سال 2009 به صورت آنلاین کار می کنم. – همانطور که در WPEngine دیده می شود

چرا یک لحظه بیشتر صبر کنید؟ برای خود یک لیوان بریزید و آستین‌هایتان را در حالی که در شرف پایین آمدن است بالا بزنید.

1. بنویسید و بیشتر بنویسید

شما همیشه می نویسید. شما یک وبلاگ نویس هستید و زندگی نقاشی شماست، چه با اینترنت چه بدون اینترنت. شما برای امرار معاش وبلاگ می کنید. شما برای وبلاگ زندگی می کنید. حتی اگر در کنار وبلاگ هستید، نوشتن همه بخش از زندگی شماست. اگر می خواهید یک وبلاگ نویس بزرگ شوید، باید بنویسید.

شما باید 24/7 وبلاگ داشته باشید، زیرا بلاک نویسنده مادر شما نیست. هر چه بیشتر بدون نوشتن بمانم، نوشتن سخت تر می شود. هر چه بیشتر بنویسم راحت تر می شود. واقعاً، این بهترین نکته ای است که می توانید داشته باشید.

2. استراحت خوب است

24/7 زیاده روی است. خواهی سوخت. بالاخره باید کمی زندگی کرد تا نویسنده بهتری شد. از کامپیوتر خود فاصله بگیرید. وقت خود را با دوستان و خانواده بگذرانید. حیوان خانگی شما نیز به شما نیاز دارد و آن پروژه جانبی که برای ابد به تعویق انداخته اید خود به خود شروع نخواهد شد.

می تواند بلیط طلایی شما، این پروژه جانبی یا یکی از برجسته ترین تجربیاتی باشد که تا به حال داشته اید. آن زبان جدید را بیاموزید، یک رستوران جدید در شهر امتحان کنید، به باغ وحش بروید – کمی استراحت کنید و فقط زندگی کنید. بعداً از من تشکر کنید.

3. مطالب جدید را بیاموزید

تغییر به معنای یادگیری چیزهای جدید است. دیگر چگونه جلوتر از منحنی می مانید؟ برای شما خوش شانس است، شما همیشه به عنوان یک وبلاگ نویس وردپرس موارد جدید یاد می گیرید. بیا، همه ما می دانیم که این کار مستلزم حفاری عمیق است و اینترنت هرگز چیزهای جدید کم ندارد. وبلاگ نویسی وردپرس مستلزم دانستن مطالب خود است. شما باید همیشه به یادگیری ادامه دهید. از وبلاگ ها، کتاب ها، دوره ها و خود زندگی.

4. یک لیست ایمیل بسازید

چه خدمات وبلاگ نویسی وردپرس را ارائه دهید یا وبلاگ خود را بنویسید، بازاریابی ایمیلی باعث افزایش تولید سرنخ می شود. افرادی را که دکمه ارسال را در فرم های شما می زنند، ضبط کنید. این افراد را در یک لیست ایمیل نگه دارید و یک لیست دیگر برای مردی که از آنجا عبور می کند بسازید. پول در لیست است و این افسانه نیست.

خدمات در اختیار شما عبارتند از Madmimi، MailChimp، AWeber و GetAResponse. Yesware نیز وجود دارد، و ما آماده پیشنهادات شما هستیم.

5. یک سبد، همه تخم مرغ؟

شما می نویسید، پول می گیرید. به همین سادگی. شما هم می توانید برون سپاری کنید، اما اگر به سکه نیاز داشته باشید، نوشتن اتفاق می افتد. پی پال برای اکثر مردم کار می کند. Payoneer نیز وجود دارد که حداکثر سه حساب بانکی ایالات متحده را با سرویس پرداخت جهانی خود به شما ارائه می دهد. در صورت تمایل می توانید چک ها را از طریق پست دریافت کنید. فقط همه تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید.

اگر PayPal درست عمل کند (مانند مواردی که چندی پیش در مورد من انجام داد) و دلارهای به دست آمده شما نتواند وارد جیب شما شود، در شلوار آن عرق خواهید کرد. شاید پس انداز کنید یا سرمایه گذاری کنید، فقط تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید. با توجه به این موضوع، پایگاه مشتریان خود را نیز متنوع کنید. مشتریان دائمی که قیمت های عالی می پردازند بهتر از مشتریان یک بار مصرف هستند. شما انتخاب کنید.

6. برون سپاری

این را یک بار امتحان کردم، و در بیشتر موارد خوب بود. درآمد چهار برابر می شود، شما کم و بیش می نویسید و یک تیم مدیریت می کنید. این می‌تواند یک کنسرت عالی باشد، اگر برنامه‌های نظارتی داشته باشید. اگر صبر شما را ناکام بگذارد، یک تجارت بد است. اگر زمان از شما فرار کند می تواند یک نجات دهنده زندگی باشد. می توانید از ابزارهایی مانند Trello، آرام و آسانا برای ماندن در بالای تیم شما.

7. SEO

اوه اوه دوباره نه. این چیز سئو. گوگل محتوای خوب نوشته شده را دوست دارد که طبق قوانین اجرا شود. دستورالعمل‌های سئوی گوگل از شما خیلی کم می‌خواهد، بنابراین باید با افزونه‌ای مانند Yoast رتبه‌های عالی کسب کنید. من هنوز برای پستی که در سال 2013 انجام دادم رتبه خوبی دارم. پس از آن از Yoast در هر وبلاگ دیگری استفاده کردم. می توانید سایر ترفندهای سئو را نیز اعمال کنید، فقط سعی نکنید سیستم را بازی کنید. Google شما را برای خشک کردن آویزان می کند.

8. ابزارها، ابزارها، ابزارها

مدیریت افراد دیگر سرگرم کننده است. به خودت می پرستی؟ نه چندان. شما به ابزارهای بهره وری و گردش کار نیاز دارید. شما باید پروژه ها، مشتریان، فاکتورها و موارد دیگر را مدیریت کنید. به یادداشت برداری فکر کنید، به Evernote فکر کنید. با ابزارها، هرچه بیشتر، بهتر، بنابراین در اینجا منابع و ابزار وردپرس< /a> برای خوشحالی شما.

9. سایت های طاقچه وبلاگ نویسی وردپرس

اگر یک موضوع را انتخاب کنید و دو دقیقه بعد آن را رها کنید، تمرکز و انگیزه خود را از دست خواهید داد. روی یک موضوع واحد تمرکز کنید و از آن جهنم کار کنید. به یک طاقچه بچسبید تا تأثیر خود را به حداکثر برسانید. قدرت در نیروی متمرکز اراده وجود دارد. اگر می خواهید وبلاگ خود را در شش ماه یا کمتر ببندید، از موضوعی به موضوع بعدی بروید. پیام خود را که موضوعات زیادی را به طور همزمان مدیریت می کند، منحل نکنید.

10. مخاطب هدف خود را تعیین کنید

وبلاگ نویسی وردپرس سرگرم کننده است. وقتی مردم با شما تماس می گیرند، پست های شما را به اشتراک می گذارند و در مورد پست های شما نظر می دهند، سرگرم کننده تر است. وقتی مشتریان بالقوه با شما تماس بگیرند و در مورد بودجه بحث کنند، بهتر می شود. اما شما بدون مخاطب هدفمند به این هدف نخواهید رسید. شما به سادگی نمی توانید برای کل دنیا بازاریابی کنید و از هزینه های بازاریابی خود جان سالم به در ببرید. روی خوانندگان خود تمرکز کنید، مخاطبان خود را بشناسید، یک برند قوی و درخشش.

11. یک هاست عالی وردپرس

دریافت کنید

ما نمی توانیم به اندازه کافی بر این موضوع تأکید کنیم. یک میزبان عالی به این معنی است که کسب و کار شما خانه ای امن دارد. این به معنای نزدیک به صفر از کار افتادن، امنیت درجه نظامی و سرعت صفحه مافوق صوت است. هنگام شروع کار، می‌توانید با یک میزبان مشترک مانند Siteground یا Bluehost بروید، اما باید به مدیریت میزبانی وردپرس هنگامی که وبلاگ شما رشد می کند. هاست ارزان فقط یک درد در گردن است و این را اول می دانم -hand.

12. مهارت های دیگر نیز مهم هستند

مهارت های Adobe Photoshop یک امتیاز عالی برای داشتن وبلاگ نویس وردپرس است. CSS و برخی از دانش HTML به این معنی است که شما می توانید کارهای اولیه طراحی وب را بدون استخدام طراح انجام دهید. شما باید ترافیک و عملکرد سئو خود را نیز پیگیری کنید. برخی از مهارت های اساسی مدیریت کسب و کار نیز مفید خواهد بود. وبلاگ نویسی وردپرس یک شغل مالیاتی است و هر چه مهارت های بیشتری داشته باشید بهتر است.

13. یک صفحه درباره

ایجاد کنید

شما به افرادی نیاز دارید که با شما کار کنند، اما شما کی هستید؟ بعد از صفحه اصلی، صفحه درباره دومین صفحه پربازدید است. در برخی موارد، صفحه About بیشتر از صفحه اصلی بازدید می کند. آیا با یک غریبه وارد تجارت می شوید؟ شرط می بندم که این کار را نمی کنی. یک صفحه درباره قانع کننده ایجاد کنید اما همه آن را در مورد مشتری احتمالی قرار دهید.

14. محتوای همیشه سبز بنویسید

محتوای همیشه سبز پس از زدن دکمه انتشار، چندین سال ترافیک را برای شما به ارمغان می آورد. می‌توانید آن را با اخبار و معاملات داغ ترکیب کنید، اما به یاد داشته باشید آنچه امروز داغ است در یک هفته دیگر داغ نخواهد شد. این اینترنت است و داستان های داغ عمر کوتاهی دارند. بخش اعظم محتوای شما باید در آزمون زمان مقاومت کند زیرا این کار برای سال‌های آینده به مخاطبان شما خدمت می‌کند.

15. طراحی عالی

بله، متوجه شدیم که وبلاگ نویسی وردپرس کار شماست و نه طراحی وب. با این حال، هرگز قدرت یک طراحی عالی را دست کم نگیرید که تضمین می کند خوانندگان به راحتی به محتوای شما دسترسی پیدا می کنند. پس از همه، این همان چیزی است که تجربه کاربری عالی دارد. شما به طراحی عالی و پاسخگو نیاز دارید که محتوا را بدون دردسر در اختیار خوانندگان شما قرار دهد. یک برنامه‌نویس باتجربه استخدام کنید یا یک تم عالی مانند Total دریافت کنید. می‌توانید موضوع‌های درجه یک وردپرس را در مجموعه در حال گسترش ما دریافت کنید.

16. شخصی شوید

شما صفحه کلید خود نیستید. شما فردی با جاه طلبی ها، رویاها، ترس ها و دردها هستید. شما یک سیاهه نیستید، شما موضوع شما نیستید، شما زنده نیستید – شما خود زندگی هستید. با بهره برداری از شخصیت خود به خوانندگان خود دسترسی پیدا کنید. پشت صفحه کامپیوتر پنهان نشوید، ما می خواهیم بدانیم زندگی شما چگونه است.

به دلایلی احمقانه، مردم همیشه می خواهند بدانند که دیگران چگونه فکر می کنند، دیگران چگونه زندگی خود را اداره می کنند. احتمالاً دلیل محبوبیت وبلاگ ها است. از این بهره ببرید. سرسخت و بحث برانگیز باشید، به خصوص زمانی که عادی نیست. در صورت تمایل می‌توانید از حروف تشریحی استفاده کنید، اما ملوان با احتیاط قدم بردارید.

17. سرفصل ها

وبلاگ نویسی وردپرس چیزهای زیادی است، این را قبلاً گفته ایم. هر کاری که انجام می دهید، باید خواننده را از در بگذرانید. درب پست های شما تیتر است. از عناوین مربوط به طعمه کلیکی خودداری کنید، اما عنوان خود را جذاب و امیدوارکننده کنید. سپس به این وعده عمل کنید وگرنه وبلاگ شما چروک می شود و می میرد. فقط “چگونه سرفصل های قاتل بنویسیم” را در گوگل جستجو کنید و یاد بگیرید.

18. آموزنده باشید

Eric of Retire29 اگر انگیزه اصلی شما برای نوشتن کسب درآمد باشد، یک پل به شما می فروشد. اگر به اندازه کافی به خوانندگان خود اهمیت نمی دهید، چرا خوانندگان به محتوای شما اهمیت می دهند؟ اگر وبلاگ نویسی وردپرس به معنای بررسی سریع حقوق است، شما در کار اشتباهی هستید. بدون خراش، شما سرگرمی اشتباهی دارید. آموزنده باشید، ایده ها را به اشتراک بگذارید، زندگی کسی را بهتر کنید – ارزشمند باشید. از این گذشته، اگر همه چیز مورد علاقه شما باشد، راه های سریع تری برای کسب درآمد وجود دارد. وبلاگ نویسی وردپرس کاری است که باید از آن لذت برد، نه اینکه تحمل کرد.

19. سازگاری

ما باید بدانیم که شما هنوز زنده هستید و لگد می زنید. گوگل نیز یک وبلاگ ثابت را دوست دارد. به طور منظم (یا حداقل بر اساس یک برنامه) وبلاگ کنید تا محتوای خود را تازه نگه دارید. من مطمئن هستم که اگر شما برای مدت طولانی به طور منظم ناپدید شوید، شخص رئیس در محل کار شما ناراضی خواهد شد. خوانندگان صاحب شما هستند و شما مدیون آنها هستید که وقتی می گویید در وبلاگ خود ظاهر می شوید. یک تقویم سرمقاله ایجاد کنید و از آن پیروی کنید. در غیر این صورت، کشتی را رها می کنند و شما غرق می شوید.

20. بیشتر بخوانید، بخوانید و بخوانید

درست مانند نوشتن، برای تبدیل شدن به نویسنده بهتری باید مطالب زیادی بخوانید. وبلاگ نویسی وردپرس فقط عنوان شغل است، نوشتن کار واقعی است. زیاد بخوانید، یا همانطور که استیون کینگ (شما او را می شناسید، درست است؟) گفت:

اگر وقت خواندن ندارید، زمانی برای نوشتن ندارید. به همین سادگی.

مطالعه برای رشد شخصی نیز عالی است، بنابراین بله، برای شما، وبلاگ نویس، برنده است. همه چیز را در مورد جایگاه خود بخوانید و سپس مقداری. مطالب تخیلی و غیر صنعتی را نیز بخوانید. فقط به خواندن ادامه دهید و بحث در مورد آن را متوقف کنید.

21. ایجاد یک بانک ایده

هنگامی که جلوی رایانه خود می نشینید بهترین ایده ها به ذهن شما نمی رسد. آنها در غیر منتظره ترین مکان ها در سر شما ظاهر می شوند. دوش گرفتن برای اکثر مردم کار می کند، اگرچه من آن زمان را برای یک به یک با خدا حفظ می کنم. مگر اینکه خانمم همراه من باشد و مجبور شوم در مورد اینکه چرا نمی توانم درب شامپو را برگردانم صحبت کنم. ای خوشی های زندگی 🙂

یک دفترچه یادداشت (یا گوشی هوشمند) به همراه داشته باشید و وقتی ایده ها ظاهر شدند یادداشت کنید. خودتان را مسخره نکنید؛ شما نمی توانید به حافظه خود تکیه کنید. وقتی چند دقیقه وقت دارید، خود را مجبور کنید تا حدود 10 ایده اصلی را ارائه دهید. در کمترین زمان، ایده ها در هر کجا و هر زمان به سراغ شما می آیند. امتحان کنید، چیزی برای از دست دادن ندارید.

22. ایجاد مکالمه

اگر فقط می خواهید یک سخنرانی دیکتاتوری داشته باشید، چرا وبلاگ نویسی را به زحمت بیاندازید؟ از کلماتی استفاده نکنید که با یک میله 10 فوتی لمس نمی کنید. با خوانندگان خود از طریق نوشته خود صحبت کنید، نه با آنها. و اگر و زمانی که با هم صحبت کردند، گفتگو را زنده نگه دارید. خود را منزوی نکنید و پشت صفحه ورود خود پنهان نشوید. تماس بگیرید و مکالمه بسازید.

23. دنیا به دور شما نمی چرخد

پس انتظار نداشته باشید که همه به هر کلمه ای که می نویسید پایبند باشند. من می دانم که هر زمان که یک پست وبلاگ می نویسید قلب خود را در آستین می پوشید. بخشی از وبلاگ نویسی وردپرس است. اگر باعث می‌شود احساس بهتری داشته باشید، همه ما آن یک پست (گاهی بیشتر) را نوشته‌ایم که هیچ‌کس در مورد آن حرفی برای گفتن ندارد، بنابراین پست شما یک مورد مجزا نیست.

سپس ما نظر دهندگانی از جهنم داریم که به گفته اریک، “…از اظهارات عجولانه و عجولانه استفاده می کنند تا به هر مشکلی که در مورد حیوانات خانگی دارند بپردازند.”

از این قبیل چیزها عرق نکنید، ادامه دهید. بهترین کار این است که از چالش انگیزه بگیرید و پست بعدی خود را بهتر کنید. در پایان روز، خروس بانگ خواهد زد، گاوها به خانه می آیند و شما شیر خود را می گیرید.

24. محتوای چند رسانه ای

نوشتن عالی است و می‌تواند به سرعت اعتیادآور شود. حرفه در وبلاگ نویسی وردپرس فراتر از کشتن صفحه کلید است. از قبل به این لعنتی استراحت بدهید و محتوای خود را با تصاویر، ویدیوها، فایل های PDF و اینفوگرافیک غنی کنید.

شما حتی نیازی به ایجاد خود ندارید. همیشه می‌توانید تصاویر خلاقانه مشترک، ویدیوهای قابل اشتراک‌گذاری در YouTube و اینفوگرافیک‌های شگفت‌انگیز را در سراسر وب دریافت کنید. می‌توانید فایل‌های PDF را از محتوای وبلاگ خود ایجاد کنید و همان راهنماهای جامع را ارائه دهید.

محتوای چندرسانه‌ای به وبلاگ شما حیات می‌بخشد، که تعامل کاربر را تقویت می‌کند. نیازی نیست که من میزان انگیزه ای را که می توانید از یک صفحه بارگیری فعال کسب کنید، به شما بگویم. همه آن کلیک‌ها شما را دیوانه می‌کنند و می‌دانید که آنها را می‌خواهید.

25. دکمه های Call to Action را در صفحات برجسته قرار دهید

وقتی شروع به کار کردم، متقاعد شدم که تنها چیزی که نیاز داشتم یک وب سایت و چند پست وبلاگ بود تا در وبلاگ نویسی وردپرس بزرگ شوم. منظورم این است که فقط به نوشتن پست ها ادامه دهید و وقتی خوانندگان آمدند، برخی شما را استخدام خواهند کرد. همه چیز درست بود – در مورد صفحه، صفحه خدمات و صفحه استخدام، اما پسر، اشتباه کردم یا چی؟

هیچ اتفاقی نیفتاد تا اینکه پست وبلاگی را در مورد بهبود نرخ تبدیل مطالعه کردم. حتی با وجود همه صفحات، من مشخص نکرده بودم که برای استخدام در دسترس هستم، بنابراین هیچ کس زحمت پرسیدن را به خود نداد، اگرچه من ترافیک پست هایم را دریافت می کردم.

بنابراین نوار لغزنده صفحه اصلی خود را (وقتی این را به یاد می‌آورم دلم می‌لرزد) را با یک دکمه CTA جایگزین کردم که مشخص می‌کرد برای استخدام در دسترس هستم. حدس بزن چی شده؟ پرس و جوها ادامه پیدا کرد تا اینکه کار وبلاگ نویسی بیشتر از توانم بود. چندین بار حتی به این فکر کردم که صفحه استخدامم را حذف کنم. و تنها کاری که انجام دادم اضافه کردن یک دکمه CTA بود. از مشتریان لعنتی بخواهید قبلاً شما را استخدام کنند، احمق.

26. رسانه های اجتماعی

اگر خوانندگان شما مجبورند برای به اشتراک گذاشتن محتوای شما در رسانه های اجتماعی به سختی تلاش کنند، به شما کمک کنید. یادم می آید این بار در یکی از آن وبلاگ های بزرگی بودم که همه ما خواندن را دوست داریم. این یک وبلاگ تجاری با انواع محتوای عالی، یک جامعه فعال و آثار است. به طور خلاصه، هیچ دکمه اشتراک گذاری اجتماعی وجود نداشت!

من یک پست شگفت انگیز پیدا کردم که می خواستم آن را با دنبال کنندگان فیس بوک خود به اشتراک بگذارم و مجبور شدم پیوند را کپی و جایگذاری کنم. خوب نیست من این تجربه ناخوشایند را به یاد دارم، اما حتی نام وبلاگ را به خاطر ندارم. من هرگز برنگشتم. اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی را از قبل در وبلاگ خود اضافه کنید.

کلمات پایانی

Tips for Pro WordPress Bloggers

همین الان تمام است – بیش از 25 نکته برای وبلاگ نویسان وردپرس! نکات زیادی برای وبلاگ نویسی وردپرس وجود دارد، اما متأسفانه، ما نمی توانیم همه آنها را در یک پست پوشش دهیم. شاید با نصب دوم برگردم، بنابراین اگر نکات مورد علاقه شما را کنار گذاشتیم، لطفاً آنها را در بخش نظرات زیر رها کنید.

نکته کلیدی از این پست: فقط به نوشتن ادامه دهید رفیق. فقط به نوشتن ادامه دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا