چطوری میشه

استفاده از اسنپ چت برای افزایش فالوورهای وردپرس

استفاده از اسنپ چت برای افزایش فالوورهای وردپرس

در هر روز، Snapchat بیش از 150 میلیون نفر دارد که از ارسال و دریافت اسنپ بین آنها، 2.5 میلیارد تصویر مشاهده شده و 10 میلیارد ویدیو تماشا شده است. آن هم هر روز! بنابراین زمان آن فرا رسیده است که اطلاعات بیشتری در مورد سریعترین پلتفرم رسانه اجتماعی در حال رشد جهان و اینکه چگونه می توان از آن برای کمک به وب سایت وردپرس خود در دستیابی به اهداف خود استفاده کرد، بیابیم.

این مقاله به طور عمیق به این می‌پردازد که اسنپ چت چیست، چه کسی از آن استفاده می‌کند و چگونه می‌تواند به رشد دنبال‌کنندگان وردپرس شما کمک کند. سپس نکات و ترفندهای ایجاد یک انجمن اسنپ چت را مورد بحث قرار می‌دهیم و بهترین روش‌ها را هنگام افزودن عکس‌های فوری برای کمک به ارتقای کسب‌وکارتان در نظر می‌گیریم.

Snapchat چیست؟

Lenses

Snapchat یک برنامه تلفن همراه محبوب است که به شما امکان می دهد عکس ها و ویدیوها را برای دوستان و دنبال کنندگان ارسال و نمایش دهید. ویژگی متمایز آن، که آن را قادر می‌سازد در میان انبوه کانال‌های رسانه‌های اجتماعی متمایز شود، این است که تصاویر، یا همان طور که می‌گویند، طول عمر کوتاهی دارند، از ۱ ثانیه تا ۲۴ ساعت و پس از آن به‌طور خودکار حذف می‌شوند. .

یکی از جذابیت های اصلی استفاده از اسنپ چت سرگرم کننده بودن آن است. می توانید متن، حاشیه نویسی، و ایموجی را قبل از ارسال به تصاویر و همچنین لنزهای اسنپ چت اضافه کنید. لنزها گوش‌های سگ را به صورت اضافه می‌کنند، چهره‌های دیگری را روی صفحه‌نمایش عوض می‌کنند و خیلی چیزهای دیگر. ممکن است کمی احمقانه به نظر برسد، اما آن را امتحان کنید، سرگرم کننده است!

چه کسی از Snapchat استفاده می کند؟

Snapchat مدت‌هاست که مخاطبان جوان‌تری را به خود جذب می‌کند، که عمدتاً از نوجوانان تا اوایل سی سالگی را شامل می‌شود. در اصل، اسنپ چت عمدتاً توسط جوان تر آن جمعیت، به ویژه نوجوانان جوان استفاده می شد. با این حال، در سال گذشته، سریع‌ترین گروه در حال رشد بالای 24 سال بوده است. بنابراین اگر مخاطبان هدف شما در حدود 30 یا کمتر از 30 سال هستند، وقت آن است که به طور جدی Snapchat را به عنوان یک کانال رسانه اجتماعی مهم برای تجارت خود در نظر بگیرید.

چرا باید از Snapchat استفاده کنید

Snapchat

Snapchat در حال تبدیل شدن به یک پلت فرم بازاریابی بسیار موثر است. هر کسب و کاری که در حال حاضر زمان زیادی را صرف تولید و ارسال تصاویر و رسانه های ویدیویی می کند، اسنپ چت را یک تناسب طبیعی می یابد. وسواس اسنپ چت با تصاویر و داستان گویی، آن را به کانالی عالی برای تبلیغ هر کسب و کاری در صنعت غذا، مسافرت، رسانه، تناسب اندام، موسیقی یا مد تبدیل می کند. در اینجا این است که چگونه می تواند کمک کند…

جذب فالوورهای جدید

برای افزایش فالوورهای وردپرس، مهم است که مطمئن شوید کسب و کار خود را در همان مکان هایی که مخاطبان هدف خود هستند، حضور دارید و آن را تبلیغ می کنید. اگر مخاطبان بالقوه شما در اسنپ چت معاشرت می کنند، اما شما اینطور نیستید، پس برقراری ارتباط با کسانی که ممکن است به جایگاه شما علاقه مند باشند دشوار است. تبدیل شدن به یک بازیکن کلیدی در اسنپ چت می‌تواند به شما کمک کند تا با افراد جدیدی که احتمالاً جمعیتی جوان‌تر هستند، تعامل داشته باشید، که منجر به افزایش فالوورهای شما می‌شود.

آگاهی از برند را بهبود بخشید

نه تنها می توانید با مخاطبان جدید در اسنپ چت ارتباط برقرار کنید، بلکه می توانید آگاهی از برند را نیز افزایش دهید. حضور مداوم در اسنپ چت شما را در ذهن دنبال کنندگان خود تازه نگه می دارد و آنها را تشویق می کند که به وب سایت وردپرس خود بازگردند و به بازدیدکنندگان دائمی تبدیل شوند.

با مخاطبان خود تعامل داشته باشید

با توجه به ماهیت Snapchat، با تصاویر ناپدید شدن زمان‌بندی‌شده‌اش، این کانال رسانه اجتماعی سریع است و در زمان واقعی اتفاق می‌افتد. با حضور در اسنپ چت، می‌توانید روندهایی را که مخاطبانتان به آنها پاسخ می‌دهند، ببینید و با استفاده از عکس‌ها و محتوای مرتبط با آن‌ها تعامل کنید. این تعامل به دنبال‌کنندگان شما کمک می‌کند تا در کسب‌وکارتان درگیر و علاقه‌مند باشند.

پلتفرمی که از طریق آن سایت وردپرس خود را ارتقا دهید

همانند هر کانال رسانه اجتماعی، Snapchat یک پلت فرم چشمگیر برای تبلیغ سایت شما فراهم می کند. چه بخواهید ترافیک سایت خود را افزایش دهید، سرنخ ایجاد کنید، محصولات و خدمات را تبلیغ کنید یا چیز دیگری، Snapchat به شما یک خروجی برای انجام این کار می دهد.

بنابراین اکنون کمی در مورد اسنپ چت و مزایای استفاده از آن می دانید. اما چگونه می توان شروع کرد؟

ایجاد دنبال کننده در اسنپ چت

Download

راه اندازی اسنپ چت سریع و آسان است و فقط چند دقیقه طول می کشد. آن را از اپل استور یا از گوگل پلی دانلود کنید و پس از ثبت نام سریع، آماده حرکت هستید. با این حال، قبل از اینکه بتوانید از Snapchat برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید، ابتدا باید یک دنبال کننده Snapchat ایجاد کنید.

مثل ایجاد فالوور در فیس بوک، توییتر یا هر پلتفرم رسانه اجتماعی دیگر، این کار می تواند زمان بر باشد. بنابراین چه کاری می‌توانید انجام دهید تا توپ به سرعت بچرخد؟

اسنپ کد اسنپ چت خود را به سایت وردپرس خود اضافه کنید

d8a7d8b3d8aad981d8a7d8afd987 d8a7d8b2 d8a7d8b3d986d9be da86d8aa d8a8d8b1d8a7db8c d8a7d981d8b2d8a7db8cd8b4 d981d8a7d984d988d988d8b1d987 6699c3a3b513c

فالوورها و بازدیدکنندگان وردپرس موجود خود را تشویق کنید تا شما را به اسنپ چت اضافه کنند. این یک راه موثر برای حفظ ارتباط با مخاطبان وردپرس شما، تشویق آنها به بازدید مجدد از سایت شما یا خرید محصولات شما است.

Snapcode

ابزارک اسنپ چت به شما امکان می دهد اسنپ کد شخصی خود را در وب سایت خود نمایش دهید . Snapcode مانند دکمه “Follow Me” عمل می کند. مخاطبان شما به سادگی کد شما را با تلفن خود اسکن می کنند و سپس می توانند فوراً شما را به عنوان یک دوست در اسنپ چت اضافه کنند. Snapcode شما را می‌توانید از حساب Snapchat خود دانلود کنید. سپس به سادگی آن را در ابزارک Snapchat Snapcode آپلود کنید و آن را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید.

نمایش یک گالری از Snaps در سایت وردپرس خود

فقط به این دلیل که اسنپ کد خود را به وب سایت وردپرس خود اضافه کرده اید، به این معنا نیست که مخاطبان شما بلافاصله شما را به عنوان دوست اضافه می کنند. با داشتن یک گالری عکس در وب سایت خود، که قبلاً در اسنپ چت به اشتراک گذاشته اید، حساب اسنپ چت خود را ارتقا دهید. این یک راه عالی برای نشان دادن چیزهایی است که به دنبال کنندگان وردپرس شما از دست می دهند، و ممکن است آنها را وادار کند تا به شما در Snapchat بپیوندند.

Snapchat را در دیگر پلتفرم‌های رسانه اجتماعی تبلیغ کنید

تبلیغ Snapchat در سایر کانال‌های رسانه اجتماعی مهم است. عکس هایی را از حساب اسنپ چت خود در فیس بوک یا توییتر ارسال کنید تا به مردم نشان دهید که در حال حاضر و فعال هستید و ارزش دنبال کردن را دارید. و Snapcode خود را نمایش دهید تا به افراد کمک کنید به راحتی شما را در Snapchat پیدا کنند.

همچنین می‌توانید URL Snapchat خود را از هر کانال رسانه اجتماعی دیگری که استفاده می‌کنید نمایش دهید. برای پیدا کردن آدرس اینترنتی اسنپ چت خود، کافی است Snapchat را باز کنید و «افزودن دوستان > اشتراک‌گذاری نام کاربری» را انتخاب کنید. این به دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی شما کمک می کند تا به راحتی شما را در Snapchat جستجو و پیدا کنند.

یک مشوق ارائه دهید

در حالی که حساب اسنپ چت خود را در وب سایت وردپرس خود یا در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنید، انگیزه ای برای تشویق بازدیدکنندگان برای اضافه کردن شما به عنوان یک دوست Snapchat ارائه دهید. اگر افراد شما را اضافه کردند، یک کد کوپن تخفیف یا یک URL را به صفحه مخفی سایت خود ارسال کنید. آن را چیزی مرتبط با جایگاه خود قرار دهید تا نوع فرد مناسب را جذب کنید.

از GhostCodes

استفاده کنید

Ghostcodes

GhostCodes مکانی عالی برای یافتن دیگرانی است که به صنعت شما علاقه مند هستند و برای اینکه آنها شما را پیدا کنند. . این برنامه اساسا یک پایگاه داده از کاربران اسنپ چت است که در جایگاه های مختلف ابراز علاقه کرده اند. خودتان را در GhostCodes پست کنید تا مردم بتوانند شما را پیدا کنند، سپس افرادی که به حوزه تخصصی شما علاقه مند هستند را نیز جستجو کنید. این یک راه عالی برای نشان دادن کسب و کار شما در معرض کسانی است که در Snapchat فعال هستند و به طور فعال به دنبال مارک ها و مشاغل در زمینه شما هستند.

بهترین تمرین اسنپ چت

هنگامی که یک پایگاه طرفداران اسنپ چت ایجاد کردید، باید به دقت برنامه ریزی کنید که چگونه از Snapchat برای افزایش دنبال کنندگان وردپرس خود و تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنید. در مورد اهداف خود در اسنپ چت و آنچه می خواهید به دست آورید فکر کنید. این به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید که چه نوع «عکس‌هایی» برای کسب و کار و مخاطبان شما بهترین است.

Snaps را به “داستان من” اضافه کنید

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، Snapchat با گرفتن یک عکس یا ویدیو و سپس ارسال آن برای یک دوست کار می کند. سپس برای چند ثانیه قبل از ناپدید شدن نمایش داده می شود.

با این حال، و مهمتر از همه، اسنپ ها را نیز می توان به “داستان من” اضافه کرد. این ویژگی است که واقعاً می تواند برای تبلیغ مشاغل مورد استفاده قرار گیرد. در اینجا تصاویر دارای طول عمر 24 ساعته هستند و می توانند توسط هر یک از دنبال کنندگان شما مشاهده شوند. این به این معنی است که شما زمان بیشتری برای دستیابی به مخاطبان گسترده‌تری دارید و با عکس‌های خود تأثیر می‌گذارید.

از ویدیوها و سایر مطالب سرگرم کننده و جالب استفاده کنید

Snaps

به یاد داشته باشید، اسنپ چت سرگرم کننده و جالب است. پس مطمئن شوید که محتوای شما هم همینطور است! از قدرت ویدیو برای تعامل با فالوورهای خود استفاده کنید، متن و برچسب اضافه کنید، و عکس های خود را برجسته کنید! اگر اهل صنایع غذایی هستید، تصاویر شگفت انگیزی از مواد غذایی منتشر کنید. اگر درگیر تناسب اندام هستید، کلیپ هایی از تمرینات اضافه کنید. یا اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیک دارید، محصولاتی را که در حال استفاده هستند به شما نشان دهید. این فرصتی است که واقعاً کسب و کار، خدمات یا محصولات خود را بازاریابی کنید، بنابراین از آن نهایت استفاده را ببرید.

اخبار، اطلاعیه‌ها، تبلیغات و تخفیف‌ها را بی‌درنگ اضافه کنید

پست کردن عکس‌های فوری در «داستان من» به هر تصویر یا ویدیو 24 ساعت فرصت می‌دهد تا مشاهده شود. پس از آن، آنها حذف می شوند. این امر اسنپ چت را به فضایی بسیار “اکنون” تبدیل می کند. کاربران به گذشته یا آینده علاقه ندارند، فقط به زمان حال آنی علاقه دارند.

بنابراین، همیشه سعی کنید اخبار و اطلاعیه‌ها را در زمان واقعی ارسال کنید. یک عکس از محصول جدیدی که در آن روز وارد فروشگاه شده است را اضافه کنید. یک کد تخفیف ارسال کنید که فقط برای 24 ساعت قابل استفاده است. برای وب سایت وردپرسی خود موارد رایگان یا تبلیغات زمان بندی شده ارائه دهید، که بینندگان را وادار می کند تا فوراً پاسخ دهند و باعث افزایش ترافیک و افزایش فالوور شوند. با تحت فشار قرار دادن مخاطبان خود برای توجه و اقدام سریع، از عمر کوتاه اسنپ ها به نفع خود استفاده کنید.

GeoFilter خود را ایجاد کنید

Geofilter

برای کسب‌وکارهای آجری، ایجاد ژئوفیلتر خود یک راه عالی برای تبلیغ در Snapchat است. . ژئوفیلتر فیلتری است که می‌توان آن را در بالای تصویر، که معمولاً متن یا لوگوی مرتبط با کسب‌وکار شما است، اضافه کرد. بنابراین وقتی افراد وارد محل شما می شوند، می توانند فیلتر شما را به اسنپ خود اضافه کنند تا توضیح دهند کجا هستند. این یک راه عالی برای افزایش آگاهی از برند و ترغیب مخاطبان به تبلیغ کسب و کار شما برای شما است.

از دیگر فرصت‌های تبلیغاتی در Snapchat می‌توان به تبلیغات ویدیویی یا اشاره کرد. تبلیغات فوری همانطور که شناخته شده است، و ایجاد لنز خودتان. با این حال، این گزینه‌های بسیار گران قیمت هستند و در حال حاضر فقط برای شرکت‌های بزرگ قابل دسترسی هستند.

نظرات نهایی

Snapchat یک بازار دست نخورده است، اما هر روز میلیون ها نفر از آن استفاده می کنند. اگر کسب‌وکار شما مصرف‌کنندگان جوان‌تر را هدف قرار می‌دهد و همه چیز در مورد تبلیغ نام تجاری شما از طریق تصاویر و ویدیوهای بصری است، پس این یک کانال رسانه اجتماعی است که می‌خواهید با آن همراه شوید. بدون شک، فرصت ها برای وب سایت وردپرس شما بسیار زیاد است.

اولین برداشت شما از اسنپ چت چیست؟ لطفاً نظرات خود را در مورد این کانال رسانه اجتماعی در نظرات زیر به اشتراک بگذارید…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا