چطوری میشه

نحوه دریافت نظرات بیشتر در وبلاگ وردپرس

نحوه دریافت نظرات بیشتر در وبلاگ وردپرس

تعامل با مخاطبان بخش مهمی از اجرای یک وب سایت وردپرس موفق است. با ایجاد یک جامعه آنلاین پررونق، ترافیک وب‌سایت خود را افزایش می‌دهید، بازدیدکنندگان بازگشتی را ایمن می‌کنید و در نتیجه به سایت خود کمک می‌کنید تا به اهداف خود تبدیل شود.

تشویق افراد به اظهار نظر، پاسخ دادن و بحث در مورد مقالات وبلاگ راهی موثر برای تقویت تعاملات در سایت شما است. اما هر کسی که وبلاگی را اداره می کند، می داند که در ابتدا جریان دادن به مکالمه چقدر سخت است. بنابراین چگونه می‌توانید نظرات بیشتری در وبلاگ خود دریافت کنید؟

در این مقاله به چند نکته اساسی در مورد چگونگی افزایش نظرات در وبلاگ خود می پردازیم، از افزودن فراخوان به اقدامات به مقالات خود، پاسخ دادن به نظرات و درگیر شدن در بحث و جدل. سپس درباره نحوه ارتقای سیستم نظرات خود، از جمله فعال کردن gravatars، اجرای اعلان‌های ایمیل برای نظر دهندگان، و استفاده از سیستم نظرات شخص ثالث Disqus بحث خواهیم کرد. برای پایان، بررسی خواهیم کرد که چگونه ارائه مشوق‌ها، مانند مسابقات، می‌تواند نظرات بیشتری را برای شما در وبلاگ شما به ارمغان آورد.

نکات عمومی

طبق معمول، برخی از ابتدایی ترین و منطقی ترین استراتژی ها می توانند موثرترین باشند. بنابراین بیایید نگاهی گذرا به برخی نکات کلی که باید در وبلاگ خود اعمال کنید بیاندازیم…

موضوعات جالبی را برای نوشتن انتخاب کنید

این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما انتخاب موضوعات جالب یا پرطرفدار برای گفتگو، که مخاطبان شما را هیجان زده می کند، یکی از بهترین راه ها برای دریافت نظرات بیشتر در وبلاگ شما است.

نمونه درخشان این مقاله مقاله ای است که همین ماه در وبلاگ خودمان در اینجا در WPExplorer منتشر شد. 8 روش اثبات شده برای کسب درآمد با وردپرس، همانطور که من این را می نویسم، تاکنون 95 نظر دریافت کرده است، که تعداد بالایی از استانداردهای هر کسی است. و موضوعی که افراد زیادی را برای اظهار نظر هیجان زده کرده است؟ البته پول!

درگیر جنجال شوید

موضوعات بحث برانگیز را برای نوشتن انتخاب کنید یا در مورد موضوعی موضعی بحث برانگیز بگیرید. اگر مخاطبان شما شوکه شده، خشمگین شده باشند، یا فقط به چیزی متفاوت از وضعیت موجود فکر کنند، احتمال بیشتری دارد که افکار خود را در وبلاگ شما به اشتراک بگذارند.

لازم نیست برای هر پستی که می نویسید این رویکرد را اتخاذ کنید. با این حال، چند مقاله بحث‌برانگیز خوب فکر شده باید نظرات را دریافت کنند و همچنین به افزایش اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی شما کمک کنند.

یک فراخوان برای اقدام به هر پست اضافه کنید

Call to Action

مطمئن شوید که یک تماس برای اقدام در پایین هر پست اضافه کرده اید. یک سوال کلیدی در مورد مقاله ای که بازدیدکنندگان شما به تازگی خوانده اند بپرسید تا آنها را به فکر فرو ببرید. سپس از آنها بخواهید که افکار خود را در زیر به اشتراک بگذارند تا بدانند چه چیزی از آنها می‌خواهند. بیان اینکه در نظرات در مورد چه چیزی بحث شود و صرفاً از بازدیدکنندگان خود بخواهید نظر بدهند، آنها را تشویق به انجام این کار می کند.

پاسخ به نظرات

Replying to Comments

اگر می‌خواهید یک وبلاگ تعاملی ایجاد کنید، جایی که بازدیدکنندگان به نظرات یکدیگر پاسخ می‌دهند و نظرات خود را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند، باید به عنوان مثال رهبری کنید. به هر نظر پاسخ دهید تا کاربران یاد بگیرند که نظرات آنها ارزشمند است. برای کمک به ایجاد مکالمه بین مخاطبان خود سوالاتی بپرسید. حضور و مشاهده در وبلاگتان به مخاطبانتان کمک می‌کند تا با محتوا و جامعه شما تعامل داشته باشند.

بخش نظرات خود را ارتقا دهید

بهبود عملکرد بخش نظرات و کاربرپسندتر کردن آن، باید تأثیر مثبتی بر تعداد نظراتی که در وبلاگ خود دریافت می کنید داشته باشد. بیایید به چند روش برای ارتقاء بخش نظرات خود نگاهی بیندازیم…

فعال کردن Gravatar در وب سایت وردپرس شما

Gravatar

گراواتار یک آواتار شناخته شده جهانی است که یک نمایش گرافیکی از یک کاربر است. معمولاً این یک عکس است، اما می تواند یک نقاشی یا لوگو باشد. همه افراد می‌توانند گراواتار خود را ایجاد کنند، که پس از انجام کارهای آنلاین، مانند نظر دادن در مورد، به‌طور خودکار در کنار نام آنها ظاهر می‌شود. پست وبلاگ. این به افراد هویت آنلاین می‌دهد و تشخیص آنها را آسان‌تر می‌کند.

Gravatar Megan

استفاده از گراواتارها در وب‌سایت وردپرس شما مهم است زیرا به دادن چهره کمک می‌کند، یا هویت، به کسانی که نظر می دهند. این امر جامعه‌ای را که می‌خواهید ایجاد کنید تقویت می‌کند، زیرا به مخاطبان شما کمک می‌کند تا یکدیگر را بشناسند و بنابراین با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

فعال کردن گراواتارها در سایت شما بسیار ساده است.  در داشبورد وردپرس خود به سادگی به تنظیمات > بحث بروید.

Discussion

صفحه را به سمت پایین به «آواتارها» بروید. اکنون مطمئن شوید که دکمه «نمایش آواتار» تیک خورده است. برای اینکه به مخاطبان خود اجازه دهید واقعاً یکدیگر را بشناسند، باید «Gravatar Hovercards» را نیز انتخاب کنید.

Avatars

سپس می‌توانید یک رتبه‌بندی مناسب برای گراواتارهای نمایش داده شده در سایت خود و یک نماد پیش‌فرض برای آن دسته از مخاطبان خود که هنوز گراواتار خود را راه‌اندازی نکرده‌اند، انتخاب کنید.

فراموش نکنید که روی “ذخیره تغییرات” در پایین صفحه کلیک کنید. اکنون وقتی نظر جدیدی در وبلاگ دریافت می‌کنید، گراواتار آن شخص ظاهر می‌شود و به سایر خوانندگان کمک می‌کند تا با نظردهنده ارتباط برقرار کنند.

اعلان‌های ایمیل را برای پاسخ به نظرات تنظیم کنید

Subscribe to Comments Reloaded

اگر بازدیدکننده‌ای در مورد یک پست وبلاگ نظر بدهد، پس از اینکه سایت شما را ترک کرد، اغلب آن را فراموش می‌کند. در حالت ایده‌آل می‌خواهید که آنها نظر خود را مجدداً بررسی کنند و به نظراتی که ممکن است نظر آنها ایجاد کرده است پاسخ دهند. با تنظیم اعلان‌های ایمیلی در وبلاگ خود، بازدیدکنندگان می‌توانند انتخاب کنند که از هر نظر نوشته شده در یک پست خاص یا هر پاسخی که به نظری که گذاشته‌اند، مطلع شوند.

اشتراک در نظرات Reloaded یک افزونه رایگان وردپرس است که نظر دهندگان را قادر می‌سازد برای دریافت اعلان‌های ایمیلی زمانی که کسی روی یک پست نظر می‌دهد یا به نظر او پاسخ می‌دهد، ثبت‌نام کنید. با دریافت ایمیلی حاوی جزئیات نظرات، بازدیدکنندگان احتمال بیشتری دارد که به پست بازگردند و دوباره به بحث بپیوندند.

اگر به دنبال ارتقاء عملکرد بخش نظرات خود هستید، این یک افزونه عالی برای نصب است. نه تنها بازدیدکنندگان بازگشتی را تشویق می‌کند و تعداد نظرات را در وبلاگ شما افزایش می‌دهد، بلکه بحث‌ها را ترویج می‌کند و به کاربران شما کمک می‌کند تا بیشتر در جامعه شما مشارکت کنند.

از سیستم نظرات شخص ثالث استفاده کنید

Disqus

اگر به دنبال ویژگی‌های پیشرفته‌تر، پر جنب و جوش و کاربرپسندتر از آنچه بخش نظرات پیش‌فرض وردپرس اجازه می‌دهد، هستید، باید از سیستم نظرات شخص ثالث.

سیستم نظرات Disqus جایگزین سیستم نظرات وردپرس شما می شود و میزبانی و مدیریت نظرات شما را بر عهده می گیرد. Disqus با طراحی سایت شما سازگار است، یا می توانید آن را به دلخواه شخصی سازی کنید و به بخش نظرات خود مزیت جذابی بدهید. ویژگی‌ها عبارتند از بحث‌های بی‌درنگ، پشتیبانی از عکس و ویدئو برای افزودن رسانه در نظرات، رای دادن به نظرات و موارد دیگر. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند با استفاده از Google یا بسیاری از کانال‌های رسانه اجتماعی دیگر وارد سیستم شوند.

همانطور که می بینید، Disqus دارای طیف وسیعی از ویژگی ها است که بخش نظرات شما را ارتقا می دهد. Disqus اظهار نظر را برای بازدیدکنندگان شما بسیار آسان می کند. مهمتر از آن، اظهار نظر را به یک چشم انداز سرگرم کننده و جالب تبدیل می کند و به ایجاد یک جامعه فعال و فعال کمک می کند.

تشویق ارائه کنید

ارائه انگیزه هایی برای ترغیب خوانندگان برای نوشتن نظر در مورد پست های وبلاگ شما می تواند راه موثر دیگری برای بهبود نتایج باشد.

به نظرات اجازه دهید پیوندها را ترک کنند

CommentLuv

اغلب افرادی که نظر می دهند این کار را انجام می دهند زیرا می خواهند پیوندی را به سایت خود برگردانند. با این حال، فقط به این دلیل که دلیل اصلی برای گذاشتن نظر شخصی، ایجاد پیوند است، به این معنی نیست که نظر او برای شما ارزشمند یا مفید نیست.

اگرچه دیگرانی که وب‌سایت‌هایی را در جایگاه شما دارند ممکن است رقبای شما باشند، اما می‌توانند بخشی از جامعه شما نیز باشند. نظرات روشنگرانه توسط آنها ممکن است بحث ایجاد کند یا دنبال کنندگان خود را به سایت شما بیاورد. بنابراین ایجاد انگیزه برای اجازه دادن به افراد برای پیوند دادن به سایت خود ممکن است به افزایش نظرات در دراز مدت کمک کند.

CommentLuv یک افزونه رایگان وردپرس است که با قرار دادن خودکار پیوندی به آخرین پست وبلاگ خود به خوانندگان پاداش می دهد. در پایان نظر آنها این خوانندگان را تشویق می‌کند تا در وبلاگ شما نظر بگذارند، زیرا می‌توانند محتوای سایت خود را تبلیغ کنند و پیوندی به سایت خود دریافت کنند.

یک مسابقه Giveaway اجرا کنید

Rafflecopter

مسابقه یک راه عالی برای جذب بازدیدکنندگان برای تعامل با سایت شما است – همه یک رایگان دوست دارند! بنابراین سعی کنید از یک مسابقه هدایایی استفاده کنید تا افراد بیشتری در وبلاگ شما نظر بدهند. اگر مخاطبان خود در مورد یک پست وبلاگ خاص نظر می دهند، به سادگی این شانس را برای شرکت در رقابت خود ارائه دهید.

Rafflecopter راه‌اندازی، مدیریت و اجرای یک مسابقه هدایایی را بسیار آسان می‌کند. به سادگی برای یک حساب Rafflecopter ثبت نام کنید و سپس رقابت خود را در چند مرحله ساده ایجاد کنید. سپس هدیه شما می تواند از طریق یک کد ویجت به سایت وردپرس شما اضافه شود، بدون نیاز به افزونه. استفاده از Rafflecopter رایگان است، اما اگر می‌خواهید به یک سرویس برتر ارتقا دهید، طرح‌های حرفه‌ای موجود وجود دارد.< /p>

به عنوان یک جایزه، یکی از محصولات یا خدمات خود را ارائه دهید، یا اگر مناسب نیست، می توانید چیزی مانند کوپن آمازون را انتخاب کنید. رقابت را در مورد مقاله ای انتخاب کنید که حاوی محتوای مهمی است که دوست دارید بازدیدکنندگان شما بخوانند. به عنوان مثال، از یکی از محبوب ترین یا بحث برانگیزترین مقالات خود استفاده کنید. یا مقاله‌ای که گران‌ترین محصولات شما را تبلیغ می‌کند، یا حاوی پیوندهای وابسته با بهترین پول شما است. این رقابت به جذب ترافیک به این مقاله کمک می کند و نظرات افراد را تشویق می کند تا بحث را در مورد محتوا ادامه دهند.

دریافت نظرات بیشتر در وبلاگ شما

همیشه مطمئن شوید که مقالات شما با کیفیت بالا، جالب و به طور منظم منتشر می شوند. این اولین و مهمترین قدم در ایجاد یک جامعه در اطراف سایت شما است. اگر با محتوای وبلاگ خود مشکل دارید، استخدام فریلنسر را در نظر بگیرید تا برای شما بنویسد. .

هنگامی که یک وبلاگ خوب نوشتید و به‌طور مداوم به‌روزرسانی شد، استراتژی‌های مختلف ذکر شده در این مقاله را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی با مخاطبان شما کار می‌کند.

برای کمک به افزایش تعداد نظرات دریافتی، چه استراتژی هایی را در وبلاگ خود اجرا خواهید کرد؟ لطفا نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا