چطوری میشه

وردپرس را در 5 دقیقه (یا کمتر) با Bluehost نصب کنید

وردپرس را در 5 دقیقه (یا کمتر) با Bluehost نصب کنید

انتخاب وردپرس بهترین راه برای راه اندازی وب سایت شماست. شما تمام مزایای یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند، منعطف و بسیار مورد توجه را به دست خواهید آورد که هنوز هم می تواند برای مبتدیان دوست داشته باشد. با این حال، حداکثر بهره را از وردپرس نخواهید برد مگر اینکه آن را با یک سرویس میزبانی عالی جفت کنید.

میزبان وب شما برای تعیین سرعت و قابل اعتماد بودن سایت شما و همچنین میزان خرابی آن (امیدواریم تقریبا هیچ کدام) کار زیادی انجام دهد. خدمات میزبانی جامد همچنین امنیت بیشتری را برای سایت شما، پشتیبانی 24 ساعته و سایر ویژگی های کلیدی فراهم می کند. برای مثال، Bluehost یک ارائه دهنده میزبانی معتبر است که همه موارد را برآورده می کند. از این معیارها است و طرح‌های میزبانی را ارائه می‌دهد که به‌طور خاص برای وردپرس بهینه شده‌اند.

در این مقاله با معرفی Bluehost و بحث در مورد ویژگی‌های کلیدی و قیمت آن شروع می‌کنیم. سپس ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه وردپرس را با استفاده از Bluehost تنها در پنج دقیقه نصب کنید. بیایید نگاهی بیندازیم!

چرا باید Bluehost را برای سایت وردپرس خود در نظر بگیرید

میزبان وب سایت شما تأثیر طولانی مدتی بر سایت شما خواهد داشت، بنابراین بسیار مهم است که بهترین میزبانی وردپرس از ابتدا برای شما.  از آنجا که هر وب سایت متفاوت است، هیچ کس در اطراف “بهترین” ارائه دهنده میزبانی وجود ندارد. اما اگر به تازگی با وردپرس شروع کرده اید، توصیه می کنیم Bluehost را امتحان کنید:

The Bluehost website.

Bluehost یک نام قدیمی و قابل اعتماد در میزبانی وب است و توسط توسعه دهندگان وردپرس توصیه شده است خودشان استفاده از چنین میزبان معتبری باعث آرامش خاطر می‌شود، زیرا دقیقاً می‌دانید در حال ورود به چه چیزی هستید.

همچنین شایان ذکر است که Bluehost یک انتخاب قوی برای کاربران وردپرس است، زیرا میزبانی مخصوص وردپرس را ارائه می دهد. همچنین به نصب با یک کلیک برای سایت وردپرس خود و پشتیبانی اختصاصی که با این پلت فرم آشنا است دسترسی خواهید داشت.

از دیگر ویژگی‌های کلیدی که Bluehost را متمایز می‌کند عبارتند از:

  • گزینه‌ها و طرح‌های میزبانی مختلفی وجود دارد، بنابراین می‌توانید یکی را متناسب با نیازهای خاص خود پیدا کنید.
  • شما می‌توانید همه چیز مربوط به میزبانی وب خود را از طریق یک رابط مدیریت مرکزی مدیریت کنید.
  • Bluehost به دلیل سرعت عالی و آپتایم سایت شهرت دارد.
  • ویژگی های امنیتی زیادی برای ایمن نگه داشتن سایت و اطلاعات آن وجود دارد.
  • هر طرح پهنای باند نامحدودی ارائه می‌کند، و همه طرح‌ها به جز گزینه اصلی، فضای ذخیره‌سازی نامحدود، ثبت دامنه و حساب‌های ایمیل را ارائه می‌دهند.

خوشبختانه، برنامه های میزبانی بلوهست نسبتاً مقرون به صرفه هستند. آنها از 7.99 دلار در ماه برای طرح پایه تا 23.99 دلار در ماه برای گزینه Pro متغیر هستند، اگرچه قیمت های تبلیغاتی وجود دارد که دوره اول شما را حتی ارزان تر می کند (پیوند ما شما را به برنامه هایی می برد که فقط 2.95 دلار در ماه هستند).

در حالی که این طرح‌های استاندارد برای اکثر کاربران به خوبی کار می‌کنند، Bluehost را نیز ارائه می‌کند. هاست بهینه شده برای وردپرس که گرانتر است، اما دسترسی به برخی از ویژگی های پیشرفته را فراهم می کند. بهترین از همه، راه اندازی سایت وردپرس خود و راه اندازی با Bluehost یک تکه کیک است. بیایید مرحله به مرحله روند را طی کنیم.

نحوه نصب وردپرس در پنج دقیقه با استفاده از Bluehost

قبل از اینکه بتوانید شروع کنید، باید برای یک برنامه میزبانی ثبت نام کنید. اگر مطمئن نیستید کدام یک را انتخاب کنید، میزبان وردپرس را توصیه می کنیم. گزینه /a> از آنجایی که به طور خاص برای وب‌سایت‌های دارای وردپرس ایجاد شده است و سرور قبلاً برای تم‌های wp، افزونه‌ها و غیره بهینه‌سازی شده بود. با این حال، اگر بودجه بسیار دقیقی دارید، همیشه می‌توانید با برنامه Basic شروع کنید، سپس به بالا بروید. اگر متوجه شدید به فضای بیشتر یا ویژگی‌های اضافی نیاز دارید، بعداً یک ردیف بالاتر.

همچنین باید یک نام دامنه برای وب سایت خود انتخاب کنید. خوشبختانه Bluehost دارای یک نام دامنه رایگان با همه برنامه های میزبانی مشترک و وردپرس است. فقط باید نام دامنه خود را در طول فرآیند تسویه‌حساب یا در هر زمانی هنگام راه‌اندازی حسابتان ادعا کنید. پس از آن، شما آماده نصب سایت وردپرس خود خواهید بود.

مرحله 1: وردپرس را از طریق حساب Bluehost خود نصب کنید

با ورود به حساب Bluehost خود و کلیک بر روی hosting در منوی بالای صفحه شروع کنید. سپس cpanel را از منوی درست زیر انتخاب کنید. اکنون باید بخشی را با عنوان وب‌سایت مشاهده کنید – دکمه Install WordPress را از آن بخش انتخاب کنید:

The Bluehost account cpanel.

به صفحه دیگری هدایت می‌شوید که فرآیند نصب را آغاز می‌کند. روی دکمه ادامه نصب کلیک کنید و نام دامنه ای را که در Bluehost ثبت کرده اید از قسمت کشویی Domain انتخاب کنید. می توانید فیلد دایرکتوری را خالی بگذارید. سپس Next:

را انتخاب کنید

Choosing your domain in the WordPress installer.

صفحه زیر از شما می خواهد که نام وب سایت خود را وارد کنید – نگران نباشید، همیشه می توانید بعداً آن را تغییر دهید. همچنین باید یک آدرس ایمیل ارائه دهید و نام کاربری و رمز عبور حساب مدیریت خود را وارد کنید:

Choosing your admin credentials in the WordPress installer.

یک بار دیگر روی Next کلیک کنید و چند لحظه صبر کنید تا Bluehost نصب را کامل کند. وقتی این کار تمام شد، صفحه پیامی به شما نشان می دهد که نصب شما با موفقیت انجام شده است:

Successful WordPress installation message.

اگر روی مشاهده اطلاعات کاربری خود کلیک کنید، می‌توانید URL سایت خود و همچنین نام کاربری و رمز عبوری که ایجاد کرده‌اید را ببینید. این اطلاعات به ایمیل شما ارسال می شود، اگرچه برای ایمن بودن ممکن است بخواهید صفحه را ذخیره یا چاپ کنید.

وب سایت شما اکنون آماده راه اندازی است! با این حال، قبل از اینکه آن را یک روز بنامیم، اجازه دهید راه اندازی سایت را تمام کنیم.

مرحله 2: از سایت جدید خود دیدن کنید و جادوگر راه اندازی را تکمیل کنید

برای دسترسی به سایت خود، روی Install Location URL از صفحه اطلاعات کاربری خود کلیک کنید (یا آن را در مرورگر خود کپی کنید). سپس نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید:

The WordPress admin login screen.

به انتهای سایت جدید وردپرس خود منتقل خواهید شد، جایی که می توانید سفارشی سازی آن و اضافه کردن محتوا را شروع کنید. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، می توانید روی دکمه تجاری یا شخصی (در صورت لزوم) کلیک کنید تا به جادوگر راه اندازی Bluehost بروید:

The Bluehost setup wizard.

برای تعیین برخی از گزینه های اساسی برای سایت خود، روی فرمان ها کلیک کنید. می توانید نام و توضیحات آن را مشخص کنید، تصمیم بگیرید که صفحه اصلی شما شامل چه مواردی باشد و یک صفحه تماس پیش فرض ایجاد کنید. در پایان جادوگر، فرصتی برای ویرایش آنچه در صفحه‌های قبلی وارد کرده‌اید خواهید داشت:

The end screen of the Bluehost setup wizard.

جادوگر همچنین از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید حساب Jetpack خود را متصل کنید. این یک افزونه مفید است که به حفظ امنیت سایت شما کمک می کند و می تواند به افزایش ترافیک شما کمک کند. با این حال، اگر حساب کاربری ندارید، لازم نیست در حال حاضر نگران این مرحله باشید (اگرچه توصیه می‌کنیم زمانی که به نصب افزونه‌ها در سایت خود می‌رسیدید، Jetpack را بررسی کنید).

پس از راه‌اندازی اصول اولیه سایت خود، می‌توانید سفارشی کردن سایت را انتخاب کنید تا شروع به شخصی‌سازی ظاهر آن کنید. متناوباً، می‌توانید از منوی سمت چپ صفحه برای شروع یادگیری نکات و جزئیات سایت خود استفاده کنید. در پست های بعدی درباره نحوه شروع طراحی سایت و افزودن محتوا بیشتر بحث خواهیم کرد. در حال حاضر، از وب سایت جدید وردپرس خود لذت ببرید!

نتیجه گیری

WordPress یک پلت فرم عالی برای ایجاد تقریباً هر نوع سایتی است که می توانید تصور کنید. با این حال، بهترین عملکرد خود را نخواهد داشت مگر اینکه توسط یک سرویس میزبانی به همان اندازه عالی پشتیبانی شود. خوشبختانه، Bluehost یک گزینه کاملاً دارای امکانات و استفاده آسان است که بسیاری از ویژگی های خاص وردپرس را ارائه می دهد.

دریافت Bluehost

به‌علاوه نصب وب‌سایت وردپرس خود با Bluehost آسان است. شما به سادگی برای یک حساب ثبت نام کنید، یک نام دامنه انتخاب کنید، سپس وارد حساب Bluehost خود شوید تا وردپرس را نصب کنید و اعتبار مدیریت خود را ایجاد کنید. پس از آن، وقتی از URL سایت جدید خود بازدید می کنید، تنها چیزی که باقی می ماند این است که راه اندازی آن را به پایان برسانید.

آیا در مورد نحوه نصب وردپرس با استفاده از Bluehost سؤالی دارید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا