چطوری میشه

آیا باید برای کسب و کار وردپرس خود اپلیکیشن بسازید؟

آیا باید برای کسب و کار وردپرس خود اپلیکیشن بسازید؟

این سوال کمی پیش می آید و کاملاً به پاسخ شما به چند سؤال دیگر بستگی دارد.

ساختن یک برنامه تلفن همراه فقط به این دلیل که فکر می کنید روند جدید کسب و کار است، ایده خوبی نیست. نه تنها برنامه‌های تلفن همراه گران می‌شوند، بلکه اغلب این فرآیند را برای مشتریان خود دشوارتر می‌کنید.

برای مثال، یک رستوران ممکن است از قبل یک صفحه کوپن و پیوند رزرو در وب سایت تلفن همراه خود داشته باشد. بنابراین، وادار کردن مشتریان به دانلود برنامه ای که همان کار را انجام می دهد، چه فایده ای دارد؟

بنابراین، آیا باید اپلیکیشنی برای تکمیل کسب و کار وردپرس خود بسازید؟ بیایید نگاهی بیندازیم.

شما از قبل باید یک وب سایت وردپرس واکنش گرا داشته باشید

اگر در حال حاضر با یک سایت وردپرس پاسخگو برای تلفن همراه کار نمی کنید، اکنون زمان آن رسیده است که یکی را تهیه کنید. این اساساً به این معنی است که وب‌سایت شما در جای خود قرار می‌گیرد و دکمه‌ها، تصاویر و اندازه‌های فونت کاربر پسندتری را هنگام مشاهده در رایانه لوحی یا تلفن هوشمند ایجاد می‌کند.

d8a2db8cd8a7 d8a8d8a7db8cd8af d8a8d8b1d8a7db8c daa9d8b3d8a8 d988 daa9d8a7d8b1 d988d8b1d8afd9bed8b1d8b3 d8aed988d8af d8a7d9bed984db8cdaa9 6699c09a1a1a0

اگر مطمئن نیستید که وب سایت شما پاسخگو است، به بروید تست Google Mobile-Friendly، URL خود را جای‌گذاری کنید و دکمه Run Test را بزنید. Google به شما می گوید که آیا سایت شما برای موبایل مناسب است یا خیر.

اگر اینطور نیست، توصیه می‌کنم یک قالب وردپرس جدید پیدا کنید (البته ما تم وردپرس کل را توصیه می‌کنیم، زیرا فقط همین است – بسته کلی شامل پاسخگو، RTL آماده و سئو دوستانه). در غیر این صورت نتایج جستجوی شما آسیب خواهند دید.

مرحله بعدی این است که سایت وردپرس ریسپانسیو خود را در گوشی و تبلت مشاهده کنید. به رابط نگاهی بیندازید و ببینید آیا تمام ویژگی‌هایی که از یک برنامه تلفن همراه می‌خواهید دارد یا خیر.

گاهی اوقات نیازی به پرداخت پول اضافی برای یک برنامه تلفن همراه ندارید، به خصوص اینکه این برنامه از مشتریان می‌خواهد تا مراحل بیشتری را برای دانلود یک برنامه انجام دهند.

آیا ویژگی مورد نیاز شما وجود دارد که بتوان آن را با یک برنامه موبایل بهتر انجام داد؟

خیلی از ویژگی‌های برنامه تلفن همراه وجود دارد که نمی‌توانید آنها را با یک وب‌سایت واکنش‌گرای تلفن همراه کپی کنید. به عنوان مثال، یکی از رایج ترین ویژگی هایی که مشاهده می کنید، برنامه پاداش است. برخی از شرکت‌ها پاداش‌ها را به کارت‌های اعتباری مرتبط می‌کنند، در حالی که برخی دیگر کدهای منحصربه‌فرد مشتری را می‌سازند که هر زمان که ثبت نام کردید، می‌توان آنها را اسکن کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در برنامه‌های تلفن همراه دیده‌ام، سیستم رزرو است. اغلب اوقات در وب سایت های واکنش گرا، فرآیند رزرو به چیزی بسیار پیچیده تر از آنچه باید باشد تبدیل می شود. به عنوان مثال، Chipotle برنامه‌ای ایجاد کرد که به افراد امکان می‌دهد سفارشات خود را از طریق برنامه انجام دهند، سپس می‌توانند هنگام ورود از خط عبور کنند. نمی‌توانم یک وب‌سایت واکنش‌گرا را تصور کنم که همین ویژگی‌ها را داشته باشد.

d8a2db8cd8a7 d8a8d8a7db8cd8af d8a8d8b1d8a7db8c daa9d8b3d8a8 d988 daa9d8a7d8b1 d988d8b1d8afd9bed8b1d8b3 d8aed988d8af d8a7d9bed984db8cdaa9 6699c09b27faa

ویژگی بزرگ برنامه تلفن همراه که نمی‌توانید با سایت وردپرس واکنش‌گرا تکرار کنید، اعلان فشار است. نه تنها این، بلکه اعلان فشار به طور کلی یکی از بزرگترین پولسازها در مورد برنامه های تلفن همراه است.

آیا یک برنامه تلفن همراه برای مشتریان شما مفید است؟

بسیار خوب، بنابراین شما تصمیم گرفته اید که یک ویژگی مورد نظر را فقط با یک برنامه تلفن همراه می توان انجام داد.

اکنون سؤال این است: آیا این ویژگی واقعاً به مشتریان شما کمک خواهد کرد؟

آیا با اعلان‌های فشاری، کوپن‌های ارزشمند یا دسته‌ای از تبلیغات را ارسال می‌کنید که مشتریان به آنها اهمیتی نمی‌دهند؟

آیا برنامه پاداش به اندازه کافی راحت و ارزشمند است تا مشتریان بتوانند برنامه تلفن همراه را دانلود کرده و به طور مداوم از آن استفاده کنند؟

آیا ابزاری برای بازاریابی برنامه دارید؟

اگر کاربران را مجبور به دانلود برنامه تلفن همراه خود نمی‌کنید، در وهله اول دلیلی برای داشتن آن وجود ندارد. من چندین کسب و کار خرده فروشی کوچک را دیده ام که اپلیکیشن های چشمگیری می سازند. من یک مشتری زمین گلف داشتم که یک برنامه ساخت و علامتی با مزایای بارگیری در فروشگاه حرفه ای پست کرد.

این مرد حتی یک کد QR برای اسکن و دانلود سریع داشت. تنها مشکل این بود که برخی از کارگران فروشگاه های حرفه ای هرگز این علامت را ذکر نکردند.

با این حال، یکی از کارگران مزایای این برنامه را برای هر گلف باز توضیح داد. آنچه جالب بود این بود که می‌توانستیم زمان دانلود برنامه را به زمانی که این کارمند خاص کار می‌کرد، ارجاع دهیم. 90٪ از دانلودها از زمانی است که آن شخص در فروشگاه حرفه ای کار می کند.

به طور خلاصه، شما باید برای بازاریابی برنامه خود آماده باشید.

d8a2db8cd8a7 d8a8d8a7db8cd8af d8a8d8b1d8a7db8c daa9d8b3d8a8 d988 daa9d8a7d8b1 d988d8b1d8afd9bed8b1d8b3 d8aed988d8af d8a7d9bed984db8cdaa9 6699c09c06431

گاهی اوقات یک سایت وردپرس برای یک وبلاگ یا سرویس آنلاین ساخته می شود که کاربرانی از سراسر جهان دارد. در این صورت شما تلاش بازاریابی دیجیتالی تری خواهید داشت.

این ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • بازاریابی ایمیلی
  • Google Ads
  • پست های فیس بوک
  • وبلاگ نویسی

با این حال، کسب‌وکارهای محلی با برنامه‌های تلفن همراه کاربرانی را از سراسر جهان نمی‌خواهند. شما فقط سعی می کنید مشتریان فعلی و جدید خود را متقاعد کنید که برنامه را دانلود کنند.

این بدان معناست که اکثر بازاریابی برنامه به شما و کارمندان شما متکی است. بازاریابی ایمیلی، رسانه‌های اجتماعی، و تبلیغات محلی مفید خواهند بود، اما حوزه‌های بازاریابی زیر تعداد افرادی را که برنامه شما را دانلود می‌کنند یا کاهش می‌دهند:

  • کارمندان آموزش دیده که به مردم نشان می دهند چگونه برنامه را دانلود کنند
  • نوعی جایزه ثبت نام مانند BOGO
  • یک علامت در ثبت نام با یک کد QR و ذکر وب سایت شما (زیرا بسیاری از مردم نمی دانند چگونه از کدهای QR استفاده کنند)
  • یک برنامه بازاریابی دیجیتال خوب فکر شده

چگونه وب سایت وردپرس خود را به یک برنامه تبدیل کنیم

البته با یک افزونه! دو روش محبوب برای تبدیل سایت‌های وردپرس فعلی به برنامه‌های تلفن همراه عبارتند از MobiLoud و AppPresser.

تنها مشکلی که من با این مبدل‌های وردپرس به برنامه دارم این است که نتایج تفاوت چندانی با نسخه وب‌سایت واکنش‌گرا ندارند. به نظر می‌رسد مبدل‌ها دکمه‌ها و برگه‌هایی را تولید می‌کنند که برای موبایل مناسب هستند، اما اگر قبلاً این مورد را در یک وب‌سایت واکنش‌گرا دارید، اساساً کار را برای کاربران پیچیده‌تر می‌کنید، زیرا آنها باید برنامه را از یک فروشگاه برنامه دانلود کنند.

اما، این کارکرد ساده این افزونه‌های تبدیل است.

MobiLoud، برای مثال، مواردی مانند اعلان‌های فشار و ویژگی‌های برنامه اضافی را در اختیار شما قرار می‌دهد که از 69 دلار در ماه شروع می‌شود. سوال بزرگ این است که آیا قیمت گذاری ارزشمند است یا نه، بنابراین مهم است که ویژگی هایی را که دریافت می کنید بررسی کنید و در نظر بگیرید که آیا می خواهید از برنامه درآمد کسب کنید.

برای مثال، نسخه ممتاز MobiLoud ممکن است در نهایت گزینه بهتری نسبت به یکی از برنامه‌سازهای پیشرفته‌تر اختصاصی زیر باشد.

چرا؟

  • بسته آغازین 120 دلار در ماه است. این برای یک کسب و کار کوچک یا استارت آپ سخت به نظر می رسد.
  • اما اکثر برنامه سازهای پیشرفته زیر در هزینه شما صرفه جویی نمی کنند.
  • و MobiLoud تضمین می‌کند که برند فعلی سایت وردپرس خود را حفظ می‌کنید.
  • سپس، با پرداخت 120 دلار در ماه، اعلان‌های فشاری دریافت می‌کنید.

ممکن است کمی آزمایش شود، اما سناریوی هات داگ زیر غیر معمول نیست:

  • غرفه هات داگ شما حدود 100 سگ را در طول عجله ناهار می فروشد.
  • هر هات داگ 3 دلار برای شما سود دارد.
  • این بدان معناست که برای توجیه 120 دلار در ماه فقط باید 40 مشتری بیشتر در ماه داشته باشید.
  • از آنجایی که اعلان‌های فشاری را می‌توان بر اساس موقعیت مکانی در یک زمان خاص ارسال کرد، 40 مشتری در ماه کاملاً امکان‌پذیر به نظر می‌رسد (مخصوصاً از آنجایی که می‌توانید پیشنهادات زمانی محدودی در ساعات غیر اوج مصرف ایجاد کنید).

بنابراین، باید بدانید که برنامه قرار است چه کاری برای شما انجام دهد، و اینکه آیا آن اعلان‌های فشار برای شما و مشتریانتان ارزشی ایجاد می‌کنند یا خیر.

این 120 دلار در ماه ممکن است برای وبلاگی که فقط تعداد انگشت شماری کتاب الکترونیکی در ماه می فروشد نامعقول باشد، بنابراین کاملاً به تجارت شما و کاری که در بازاریابی انجام می دهید بستگی دارد.

برنامه سازهای پیشرفته بیشتر با ابزارهای عالی

d8a2db8cd8a7 d8a8d8a7db8cd8af d8a8d8b1d8a7db8c daa9d8b3d8a8 d988 daa9d8a7d8b1 d988d8b1d8afd9bed8b1d8b3 d8aed988d8af d8a7d9bed984db8cdaa9 6699c09d187a3

این گزینه‌ها سایت وردپرس شما را تبدیل نمی‌کنند. در عوض، شما با قالب ها شروع می کنید و ویژگی های بسیار بیشتری مانند iBuildApp یا BuildFire دریافت می کنید. و البته هزاران توسعه‌دهنده ماهر در سایت‌هایی مانند Toptal و Upwork وجود دارند که با نرخ ساعتی آماده کمک هستند.

آیا باید برنامه ای برای تکمیل کسب و کار وردپرس خود بسازید؟

لیست سؤالات را مرور کنید تا تصمیم بگیرید که آیا یک برنامه درست است یا نه:

  • آیا سایت واکنش‌گرای شما قبلاً نیازهای تلفن همراه شما را برآورده می‌کند؟
  • آیا قابلیتی وجود دارد که بتوان آن را با یک برنامه تلفن همراه بهتر انجام داد؟
  • آیا این برنامه برای شما درآمد ایجاد می کند؟
  • آیا برای مشتریان شما مفید است؟

بعد از آن، شما باید تصمیم خود را بگیرید. اگر قصد دارید یک برنامه برای کسب و کار وردپرس خود بسازید، به ما اطلاع دهید. و اگر نکات بیشتری می‌خواهید، راهنمای ما در مورد نحوه تبدیل وب‌سایت وردپرس خود به برنامه را بررسی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا