چطوری میشه

10 سایت برتر مشاغل وردپرس: آیا آنچه را که لازم است دارید؟

10 سایت برتر مشاغل وردپرس: آیا آنچه را که لازم است دارید؟

بیایید در مورد پول و به طور دقیق تر، مشاغل وردپرس صحبت کنیم. اگر به دنبال شغل وردپرس هستید، همه ما می دانیم که این کار چقدر می تواند چالش برانگیز باشد. برای شروع، برای یافتن فرصت ها به کجا می روید؟ چگونه می توان با وردپرس امرار معاش کرد؟ آیا به محض راه اندازی سایت وردپرس خود پول وارد می شود یا کل این وردپرس چگونه کار می کند؟

WordPress یک کارفرمای چند ملیتی است که در این شکی نیست. افرادی هستند که به معنای واقعی کلمه با وردپرس به قتل می رسند و به لطف وردپرس به طور منظم میلیون ها دلار درآمد کسب می کنند. بسیاری از وبلاگ نویسان، از جمله وبلاگ نویسان شما، با استفاده از وردپرس امرار معاش می کنند، بنابراین من فقط از بلوز اینجا عکس نمی گیرم.

به غیر از فاکتور پول، دلایل زیادی وجود دارد که چرا شغل وردپرس بهترین شغل برای صدها هزار و نه میلیون‌ها کاربر است. انجمن بزرگی برای شروع و انعطاف پذیری شغلی زیادی برای همه کسانی که راه وردپرس را می روند وجود دارد. و این فقط روی کیک است.

اگر شروع به کار کرده اید، یا به سادگی می خواهید نمونه کارهای خود را افزایش دهید، ما 10 مورد از بهترین سایت های مشاغل وردپرس را گردآوری کرده ایم که در آنها می توانید انواع مشاغل وردپرس را پیدا کنید. ما در مورد برنامه های وبلاگ نویسی وردپرس، توسعه وردپرس، مشاوره و چیزهایی از این دست صحبت می کنیم.

در انتها، ما چند نکته را برای وردپرسی‌های مشتاق و همچنین پیوندهایی به نکات و ابزارها برای همه حرفه‌ای‌های وردپرس، چه مبتدی و چه دیگر، فهرست می‌کنیم. به این ترتیب، ما از شما می خواهیم که این راهنما را تا انتها بخوانید تا بتوانید شغل رویایی وردپرس خود را مانند یک رئیس به دست آورید.

10 سایت برتر مشاغل وردپرس

بدون اتلاف ثانیه دیگر، یک فنجان قهوه، یک خودکار و مقداری کاغذ برای خود تهیه کنید، زیرا ما در شرف دستیابی به این مشاغل وردپرس هستیم، همانطور که دنیا به آن وابسته است. معامله؟ عالی است.

ProBlogger Jobs Board

WordPress Jobs ProBlogger Jobs

من باید اعتراف کنم. من از سر ناچاری ProBlogger Jobs Board را پیدا کردم. مدت ها قبل از اینکه وبلاگ نویس وردپرس شوم، به نوشتن سئو اکتفا کردم، که به سادگی به این معنی است که بادام زمینی کلمات کلیدی را در پست ها پر کرده ام. دستمزد بد بود چرا دروغ، و همینطور کنسرت. سپس کاملاً خشک شد زیرا – الگوریتم Google به روز می شود.

تام اور در یکی از مقالات خود در Leaving Work Behind، هیئت شغلی ProBlogger را فاش کرد و زندگی من هرگز مثل قبل نبوده است. به طور جدی، اگر به دنبال ورود به دنیای پیچیده وبلاگ نویسی آزاد وردپرس هستید، من نمی توانم تام را به اندازه کافی توصیه کنم. پسر یعنی تجارت.

من اولین کار وبلاگ نویسی وردپرس خود را پیدا کردم در ProBlogger Jobs Board، و این کنسرت درهای بسیاری را به فرصت‌های دیگر باز کرد. با این حال، من به انجمن مشاغل ProBlogger مراجعه می کنم و صادقانه صحبت می کنم، هرگز ناامید نمی شود. فقط اجازه نده که مولا به سرت برود.

نوع مشاغل وردپرس ارائه شده در این تابلو هم برای مبتدیان و هم برای وبلاگ نویسان با تجربه وردپرس عالی است. آیا شما یک وبلاگ نویس هستید یا آرزو دارید؟ اگر این یک بله است، همه این نوع مشاغل وردپرس در ProBlogger Jobs Board منتظر شما هستند. و حقوق برای بچه ها بد نیست.

این سایت مشاغل وردپرس متعلق به Darren Rowse، یک وبلاگ نویس و کارآفرین مشهور جهانی است. مطمئناً فرصت های وبلاگ نویسی شگفت انگیزی پیدا خواهید کرد. برای اینکه در جریان بمانید، می توانید برای کلمات کلیدی خاص هشدارهای شغلی ایجاد کنید 🙂

مشاهده صفحه مشاغل ProBlogger

WP استخدام شد

WordPress Jobs WPhired

چه طراح وردپرس، توسعه دهنده، وبلاگ نویس یا هر حرفه ای وردپرس دیگری باشید، WP Hired فقط این کار را برای شما دارد. با داشتن مشاغل وردپرس از برندهای معتبر مانند OptinMonster، JigoShop، و Vanish در میان دیگران، به سختی به دنبال شغل رویایی خود در WP Hired نخواهید بود.

WP Hired به شما امکان می دهد مشاغل وردپرس را بر اساس منطقه (بریتانیا یا ایالات متحده)، دسته بندی (توسعه، طراحی، نوشتن و غیره) یا نوع موقعیت (فریلنس، تمام وقت، کارآموزی و غیره) جستجو کنید. به این ترتیب، فرصت های زیادی برای انتخاب دارید.

پس از ثبت نام، می توانید رزومه خود را برای افزایش شانس خود ارسال کنید. ثبت نام همچنین به معنای دریافت مشاغل وردپرس مستقیماً در صندوق ورودی خود است، که از دردسر نگاه کردن به اطراف شما جلوگیری می کند. علاوه بر این، می توانید این افراد را در توییتر یا فیس بوک به طور منظم دنبال کنید به روز رسانی مشاغل از جمله موارد دیگر.

این سایت مشاغل وردپرس زاییده فکر Jerome Degl’innocenti (بله، این نام خانوادگی چیز دیگری است)، یک متعصب وردپرس است. در سایت می توانید به عنوان کارجو، نامزد یا کارفرما ثبت نام کنید. درخواست فرصت های وردپرس در WP Hired بسیار آسان است.

مشاهده مشاغل استخدامی WP

WordPress Jobs Board

WordPress Jobs

شما احتمالاً یک یا دو چیز در مورد WordPress.com و WordPress.org، اما به احتمال زیاد هرگز چیزی در مورد وب سایت کوچکی که در jobs.wordpress.net. خوب، این سایت خواهر دارای کارهای عالی وردپرس در چندین دسته است.

اگر به دنبال آهنگ بعدی طراحی پوسته وردپرس خود هستید، این سایت شغلی بیش از حد کافی فرصت دارد. با این حال، طراحی پوسته تنها کار موجود نیست، دسته‌های دیگر شامل انتقال سایت‌ها به وردپرس، توسعه وردپرس تمام پشته، نوشتن، عملکرد وردپرس و توسعه افزونه از جمله موارد دیگر است.

بنابراین، چه مشاور پروژه، چه معلم وردپرس باشید یا دوست داشته باشید که پشتیبانی خود را به نمایش بگذارید، این تابلوی مشاغل وردپرس دقیقاً همان جایی است که باید باشید. هیئت مدیره فقط کارهای مرتبط با وردپرس را منتشر می کند و همه آنها گیگ های با کیفیتی هستند. پست های شغلی پس از 21 روز به طور خودکار حذف می شوند تا فقط برای فرصت های جدید فضا ایجاد شود.

مشاهده jobs.wordpress.net

اتوماتیک

WordPress Jobs Automattic

از ماه می 2017، Jetpack، Polldaddy، Akismet و WordPress.com در مجموع 121 میلیون کاربر داشتند، که به این معنی است که Automattic – شرکتی که پشت این برندهای فرخنده قرار دارد – در حال رشد است. و ما را در پلتفرم محبوب WooCommerce، آخرین خرید آنها شروع نکنید.

آیا می دانید این برای شما به عنوان یک شکارچی شغل چه معنایی دارد؟ درست است، به این معنی است که کارهای وردپرس زیادی برای گرفتن وجود دارد. خواه بازاریاب، مهندس شادی، مرشد وابسته یا مخاصمه کد باشید، Automattic دوست دارد از شما بشنود.

این شرکت بسیاری از مشاغل دیگر وردپرس را ارائه می دهد که شما واقعاً از انتخاب آنها صرف نظر از صلاحیت شما ناراحت هستید. و با مجموعه ای از مزایای شگفت انگیز، یک دلیل وجود ندارد که شما نباید به Automattic به عنوان یک کارفرمای احتمالی آینده نگاه کنید. بله، شامل مرخصی والدین با حقوق کامل، مسافرت شرکت و بیمه عمر می شود.

به‌علاوه، آیا نمی‌کشید فقط برای کار کردن در کنار کرم‌های کرم جامعه وردپرس؟ Automattic بهترین ها را استخدام می کند، به این معنی که فرصت های بی شماری برای همکاری و رشد وجود دارد. این، و مت مولنوگ رئیس شما خواهد بود. چقدر خوب است که با کسی که در وهله اول وردپرس را برای ما آورد کار کنید ?

مشاهده مشاغل خودکار< /p>

به سادگی استخدام شده

WordPress Jobs Simply Hired

موقعیت پنجم در لیست ما به Simply Hired می‌رسد، که یک انتخاب محبوب برای بسیاری از جویندگان کار وردپرس است. در زمان نگارش، Simply Hired بیش از 6 هزار کار وردپرس را برای لذت شما ارائه می دهد. بهترین قسمت؟ بیشتر این فرصت‌ها اخیراً هستند و پرداخت خوبی دارند – برخی بیش از 60 هزار دلار در سال، که عالی است.

اکثر شرکت‌ها در Simply Hired به دنبال انواع توسعه‌دهندگان وردپرس هستند، بنابراین لطفاً وقت خود را تلف نکنید، فرصت شما فقط با یک کلیک فاصله دارد. از Simply Hired دوری نکنید زیرا توسعه دهنده وردپرس نیستید. بسیاری از مشاغل دیگر وردپرس از جمله پشتیبانی و وبلاگ نویسی فقط برای تحریک اشتهای شما وجود دارد.

تعداد زیاد کارهای مرتبط با وردپرس در Simply Hired شما را کاملا تحت تاثیر قرار می دهد، بنابراین از قبل آن رزومه لعنتی را پاک کنید. مهارت های خود را نیز تقویت کنید و به شغل رویایی خود بروید. چه چیز دیگری؟ اوه بله، Simply Hired به سادگی فهرستی از مشاغل موجود وردپرس را مدیریت می کند، به این معنی که شما به سایت های 3rd حزب هدایت می شوید.

اما این حتی مهم نیست، درست است؟ شما شغل می‌خواهید و ما بیش از 6 هزار فرصت برای شما پیدا کرده‌ایم، پس از قبل ساکت شوید و بروید حقوق بگیرید.

مشاهده مشاغل استخدامی ساده

WPMU Dev Jobs Board

WordPress Jobs WPMU DEV

سال‌هاست، WPMU Dev محتوای شگفت‌انگیزی پیرامون وردپرس منتشر کرده است. در آن زمان، آنها از نظر عضویت رشد جهشی داشته اند. این انجمن خانه انواع متخصصان وردپرس است که مشتاق کمک به یکدیگر هستند.

شما می توانید خودتان به عنوان یک متخصص وردپرس وارد انجمن شوید. آنها یک تابلوی شغلی را اداره می کنند که دارای مشاغل مرتبط با وردپرس است که جوراب شما را از بین می برد. می توانید یک حساب حرفه ای ایجاد کنید و رزومه خود را ارسال کنید و همچنین مهارت های خود را فهرست کنید.

علاوه بر این، می‌توانید هر یک از مشاغلی که در WPMU Dev تبلیغ می‌شوند را جستجو کرده و درخواست دهید. ریچل مک‌کالین، در مقاله‌ای، به طعنه می‌گوید که مشاغل وردپرس معمولاً تعاملات کوتاه‌مدت هستند و برخلاف قراردادهای بلندمدت (یا دائمی). با این حال، می‌توانید با ارسال رزومه خود برای جذب کارفرمایان بالقوه در خلبان خودکار، با این مشکل مقابله کنید.

هر چند یک مورد وجود دارد. برای پاسخ به یک پیشنهاد شغلی باید در عضویت WPMU Dev ثبت نام کنید. آنها یک آزمایش آزمایشی 14 روزه را ارائه می دهند (اگرچه در زمان نوشتن یک پیشنهاد آزمایشی 30 روزه وجود دارد) که به شما امکان می دهد آب را آزمایش کنید. هزینه عضویت فقط 49 دلار در ماه است.

این جایی است که اوضاع بهتر می شود. عضویت حرفه ای به شما امکان دسترسی به تم های WPMU Dev، بیش از 100 افزونه، راه حل های پشتیبان، WP Academy و پشتیبانی متخصص را می دهد. آنها هاستینگ را نیز ارائه می دهند، اما ماهیانه 1000 دلار است. اوه!

با بیش از 550 هزار عضو، می توان گفت که در شرکت خوبی هستید. بازگشت به مشاغل وردپرس. هیئت شغلی آن‌ها پروژه‌هایی با بودجه‌های شگفت‌انگیز دارد که به شما کمک می‌کند حق عضویت خود را در کوتاه‌ترین زمان جبران کنید. هک، ارزشی که در WPMU Dev دریافت می‌کنید ده برابر بیشتر از قیمت است.

مشاهده مشاغل برنامه نویس WPMU

Flexjobs

WordPress Jobs Flexjobs

Flexjobs به سادگی یک وب سایت فهرست مشاغل است که همه فرصت ها را منتشر می کند، نه فقط مشاغل وردپرس. با انواع فرصت‌های شغلی شگفت‌انگیز برای توسعه‌دهندگان وردپرس، سازندگان محتوا، کارکنان پشتیبانی و خیلی چیزهای دیگر در حال انفجار است.

جستجوی ساده “WordPress” در سایت، مشاغل وردپرس بیشتری را نسبت به آنچه که می توانید به طور همزمان انجام دهید، نشان می دهد. در زمان نگارش، ما بیش از 280 فرصت برای متخصصان وردپرس پیدا کردیم. با توجه به وجود 55 دسته شغلی برای انتخاب، همیشه می توانید با استفاده از کلمات کلیدی و فیلترهای مناسب، جستجوی شغل خود را اصلاح کنید.

علاوه بر این، سایت مملو از بهترین ابزارهای کاریابی است تا اطمینان حاصل شود که فرصت عالی را پیدا می کنید. یک بخش “شغل های مرتبط” و نکات جستجوی کار وجود دارد که شکار را بهتر می کند. علاوه بر این، می توانید مشاغل برجسته را مشاهده کنید یا به سادگی مشاغل را بر اساس مکان جستجو کنید.

اما برای درخواست، به عضویت Flexjobs نیاز دارید. هزینه عضویت بین 14.95 دلار در ماه تا 49.95 دلار در سال است.

مشاهده مشاغل Flexjobs

مشاغل معتبر

WordPress Jobs Authentic Jobs

Authentic Jobs که در سال 2005 توسط کامرون مول تأسیس شد (شما ممکن است نام او را شنیده باشید یا یکی از پست های متعدد او را دیده باشید)، به عنوان یک پورتال فهرست مشاغل، نامی برای خود دست و پا کرده است. این سایت‌های شغلی هزاران متخصص خلاق را با شرکت‌های فوق‌العاده‌ای مانند اپل، مرسدس بنز و نیویورک تایمز در میان دیگران مرتبط کرده است.

همانطور که می بینید، در مشاغل معتبر در دستان امن خواهید بود – این منبع معتبری از مشاغل پرسود وردپرس است. بنابراین برای اعمال موفقیت آمیز در شغل رویایی خود چه چیزی لازم است؟ فقط فرصت های متعدد وردپرس را مرور کنید و هنگامی که یکی را پیدا کردید که تمام کادرهای شما را علامت زده است، دکمه “اعمال برای این شغل” را فشار دهید. مشخصات خود را پر کنید و مهارت های خود را نشان دهید و دکمه ارسال را بزنید. واقعاً به همین سادگی است.

در مورد قابلیت استفاده، مشاغل معتبر سعادت خالص است. یافتن شغل یک جستجوی دور است. اگر به گزینه‌های بیشتری نیاز دارید، همیشه می‌توانید روی پانل نوار کناری حساب کنید که به شما کمک می‌کند شغل‌ها را بر اساس نوع، مهارت‌ها، مکان، سطوح (موسس، مدیر ارشد و غیره)، نوع شرکت و پاداش پیدا کنید.

علاوه بر این، می‌توانید برای دریافت فرصت‌های جدید از طریق ایمیل، هشدارهای شغلی ایجاد کنید.

مشاهده مشاغل معتبر

سرریز پشته

WordPress Jobs Stack Overflow

به‌عنوان یک طراح یا توسعه‌دهنده وردپرس (btw، تفاوت چیست؟)، احتمالاً هر از چند گاهی از Stack Overflow بازدید می‌کنید. و این صرفاً به این دلیل است که Stack Overflow خانه بیش از 7 میلیون کدنویس درست مثل شما است. آیا کسی هست که پرنده باشد؟

Stack Overflow دارای یک صفحه پرسش و پاسخ است که دارای سوالات جالب، هک ها و هر چیز دیگری است که حول محور برنامه نویسی می چرخد. این واقعا یک منبع عالی برای توسعه دهندگان است، چیزی شبیه به Quora. می‌توانید برای هر سؤال کدنویسی که ممکن است داشته باشید، پاسخ دریافت کنید و این خوب است.

برد شغلی که همه نوع کارهای برنامه نویسی را در خود دارد به همان اندازه خوب است. برای یافتن مشاغل وردپرس، به سادگی از کادرهای جستجوی برجسته استفاده کنید و کار شما تمام می شود. اوه صبر کنید، البته باید درخواست بدهید، که به سادگی A، B، C است. Stack Overflow به سایت کارفرما تغییر مسیر می دهد.

اگر یک داستان توسعه دهنده ایجاد کنید (با ثبت نام)، Stack Overflow قول می دهد که مسابقات شما را تسریع کند و شما را در اسرع وقت در مقابل کارفرمایان قرار دهد. علاوه بر این، می‌توانید هشدارهای شغلی ایجاد کنید تا از همه چیز مطلع باشید.

در نهایت، حتی اگر شغل WP رویایی خود را پیدا نکنید، مشاغل کدنویسی زیادی در دسترس هستند. آنها متوجه شدند که اگر می توانید یک تم وردپرس بنویسید، می توانید روی هر پروژه دیگری که نیاز به دانش زبان های برنامه نویسی مانند PHP دارد کار کنید.

فروشگاه محصولات وردپرس

WordPress Jobs WP Engine

در زمان‌های اخیر، محبوبیت محصولات وردپرس و فروشندگان نیز افزایش یافته است. به هر کجا که نگاه کنید، مطمئناً شخصی را خواهید یافت که مضامین، پلاگین ها، هاست یا خدمات دیگر وردپرس را می فروشد. برخی از توسعه‌دهندگان کسب‌وکارهای شگفت‌انگیزی را حول یک محصول وردپرس ایجاد می‌کنند، در حالی که برخی دیگر بیش از یک محصول واحد می‌فروشند.

وقتی چند محصول یا خدمات وردپرس را می‌فروشید، بدیهی است که به تیمی از نمایندگان پشتیبانی برای کمک به سؤالات و موارد مشتری نیاز دارید. قطعاً به مردانی نیاز خواهید داشت که تلاش‌های بازاریابی شما را به جلو ببرند. و برای اینکه مشتریان را علاقه مند نگه دارید، باید چیزهای جدیدی ارائه دهید و محصولات موجود خود را به روز کنید.

به عنوان یک فروشنده محصول وردپرس، نمی‌توانید بدون کمک این کار را انجام دهید. شما باید افراد را استخدام کنید یا بسوزانید. به عنوان یک جوینده کار، به وضوح می توانید ببینید که چگونه می توانید از این موقعیت استفاده کنید. می توانید به فروشندگان وردپرس مراجعه کرده و درخواست خود را ارسال کنید. اکثر این مشاغل در وب سایت خود فرصت های شغلی را اعلام می کنند، به این معنی که پیدا کردن آنها آسان است.

یک میلیون و یک فرصت وجود دارد، فقط باید نگاه کنید. به عنوان مثال، فروشگاه‌های قالب وردپرس مانند تم‌های زیبا فرصت‌هایی برای توسعه‌دهندگان، محتوا خواهند داشت. سازندگان، بازاریابان و نمایندگان پشتیبانی. شرکت های میزبان وردپرس مدیریت شده مانند WP Engine یا Flywheel به کارشناسان عملکرد وردپرس، مربیان مهاجرت، نمایندگان پشتیبانی و غیره نیاز دارد. باز هم، شما فقط باید نگاه کنید.

دریفت ما را دریافت می کنید؟ امیدواریم اینطور باشد 🙂 بعلاوه شما همیشه می توانید شغل مورد نظر وردپرس خود را در گوگل جستجو کنید: «به توسعه دهنده وردپرس نیاز است»، «برای ما 100 دلار بنویسید» و غیره.


مشاغل بی‌شماری وردپرس آنلاین وجود دارد، فقط باید مکان‌های مناسب را جستجو کنید. این پست صرفاً به عنوان تصویری از آنچه در آنجا موجود است عمل می کند. بسیاری از تابلوهای مشاغل وردپرس به صورت آنلاین وجود دارد که نمی‌توانیم همه آنها را در یک پست پوشش دهیم. اگر مورد علاقه شما را کنار گذاشتیم، لطفاً در نظرات به اشتراک بگذارید و اجازه دهید این پول را دریافت کنیم.

این پست را با این جمله تنها T.I به پایان می‌برم، “هیچ چیز بهتر از مولا نیست!”  در جستجوی کار موفق باشید و بهترین مرد برنده باشد 🙂

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا