چطوری میشه

روندهای ویدئویی در سال 2024 برای بازاریابی ویدئویی وردپرس

روندهای ویدئویی در سال 2024 برای بازاریابی ویدئویی وردپرس

اگر به دنبال جدیدترین روندهای ویدیویی برای تقویت تلاش‌های بازاریابی خود هستید، کمی فکر کنید زیرا در مکان مناسبی هستید. ما می دانیم که بازاریابی ویدئویی باعث ترس از روشنایی روز شما می شود – حیف، ما را نیز می ترساند.

چه باید کرد؟ از کجا شروع کنیم؟ چگونه بهترین ابزارها را برای ایجاد و تبلیغ ویدیوها برای حداکثر بازگشت سرمایه (ROI) پیدا می کنید؟ کدام گرایش های ویدئویی می تواند تاثیر بازاریابی ویدئویی شما را افزایش دهد؟ اینها واقعاً سؤالات خوبی هستند که باید از خود بپرسید.

مطمئن است که امروزه هک کردن بازاریابی ویدئویی بسیار آسان است. در حالی که صاحبان مشاغل قبلی مجبور بودند زمان و پول زیادی را سرمایه گذاری کنند، این روزها دستیابی به نتایج ملموس با بازاریابی ویدیویی شما نسبتاً ارزان و آسان است. و بسیار موثر است – آمار بازاریابی ویدیویی Brednbeyond راهنما نشان می‌دهد که 93 درصد از کسب‌وکارها تنها با ارسال یک ویدیو در رسانه‌های اجتماعی، مشتری جدیدی به دست می‌آورند. این حتی همه راه‌های دیگری را که می‌توانید از ویدیوها استفاده کنید در نظر نمی‌گیرد!

و در این پست، روندهای ویدیویی را که می توانید برای رشد سایت کسب و کار خود استفاده کنید، روشن می کنیم. این روندهای ویدیویی ارزان هستند و به راحتی هک می شوند، اما تا آنجا که بازاریابی ویدیویی پیش می رود، نتایج عالی را به همراه دارند. در انتها، چند آمار ارائه می دهیم تا نقطه را به خانه برسانیم، بنابراین بهتر است در این زمینه بمانید 🙂

بدون مقدمه، بیایید مستقیم به داخل شیرجه بزنیم.

روندهای ویدئویی برای رشد بازاریابی ویدئویی شما در سال 2024 و پس از آن

نکاتی که باید در نظر بگیرید: اگر می‌خواهید از کمپین بازاریابی ویدیویی خود بیشتر بهره ببرید، راهنمای دقیق SEO ویدیوی ما و ترافیک جستجوی بیشتری را بدون خرج کردن به وب سایت خود (با استفاده از ویدیوها) هدایت کنید.

در آخر، اگر گیر کرده اید یا به اطلاعات بیشتری در مورد این روندهای ویدیویی یا هر چیز دیگری مربوط به بازاریابی ویدیویی نیاز دارید، فقط کافی است بخش نظرات یا صندوق ورودی ما را لمس کنید و ما بلافاصله با شما تماس خواهیم گرفت.

جریان‌سازی زنده

Live Streaming

از میان همه گرایش‌های ویدیویی که امروز در اینجا پوشش می‌دهیم، ویدیوی زنده امیدهای زیادی را در زمینه ایجاد آگاهی از نام تجاری، مطلوبیت و اعتماد نشان می‌دهد. ویدیوی زنده برای نمایش محصولات و تبلیغات نیز معجزه می کند. این دلایل دقیقاً به همین دلیل است که پخش زنده بیشتر از هر روند ویدیویی دیگری در حال افزایش است.

آیا افراد را می‌شناختید در مقایسه با ویدیوهایی که دیگر زنده نیستند، 3 برابر بیشتر زمان صرف تماشای ویدیوهای زنده فیس بوک کنید؟ بحث کردن با این رقم سخت است، و با ورود بسیاری از سرویس‌ها و برنامه‌های پخش زنده دیگر، هیچ چیز نباید شما را از برنده شدن با ویدیوی زنده باز دارد.

جریان‌های زنده شامل میزبانی وبینارها نیز می‌شود، و همه ما قبول داریم که وبینارها تا آنجایی که تعامل برقرار می‌شود، جادوی خالص هستند. بسیاری از کارآفرینان آنلاین از قبل این را می دانند، به همین دلیل است که هر از چند گاهی به وبینارها دعوت می شوید. این احتمال وجود دارد که شما معمولاً شرکت کنید و – مهمتر از آن – اوقات خوبی داشته باشید.

ویدئوی زنده نسبتاً ارزان است و در بیشتر موارد رایگان است. ویدئوهای زنده پریسکوپ و فیس بوک رایگان هستند و پخش زنده یوتیوب نیز رایگان است. تنها چیزی که نیاز دارید اتصال به اینترنت است و شما آماده هستید. فیس‌بوک حتی اعلان‌هایی را برای فالوورهای شما ارسال می‌کند به این معنی که می‌توانید در پنج دقیقه آینده به زمین بنشینید.

می‌توانید خلاق باشید و از آن‌ها برای نگاه کردن به محصولات، نمایش‌ها، جلسات پرسش و پاسخ استفاده کنید یا به سادگی به مردم اجازه دهید فرآیند شما را به‌عنوان یک آژانس خلاق، یک فریلنسر یا یک تولیدکننده تماشا کنند. – برندا استوکس بارون

نحوه اضافه کردن جریان زنده به وردپرس

Add Live Streaming to WordPress

می خواهید یک جریان زنده به سایت وردپرس خود اضافه کنید؟ یک افزونه را امتحان کنید! به عنوان مثال، با افزونه YouTube Embed رایگان می‌توانید به راحتی ایجاد کنید هر بار که در YouTube زنده فعال هستید، یک کد به طور خودکار جاسازی کنید. یا می‌توانید به پلاگین پخش جریانی/پخش زنده بدهید سعی کنید پخش زنده خود را میزبانی کنید!

ویدیوها در صفحات فرود

Videos on Landing Pages

امروزه، یافتن ویدیوهای رایگان در صفحات فروش، صفحات اصلی و سایر صفحات فرود رایج است. اگر روندهای ویدیویی را در دوره بازاریابی بعدی خود امتحان می کنید، لطفاً ویدیوها را به صفحات فرود خود اضافه کنید.

اگر یک ویدیوی خوب در صفحه اصلی یا صفحه فروش خود داشته باشید، بازدیدکنندگان شما احتمالاً برای مدت طولانی تری در اطراف خود باقی خواهند ماند. آنها همچنین به احتمال زیاد با نام تجاری شما درگیر می شوند که تبدیل به تبدیل بهتری برای کسب و کار شما می شود.

در واقع، طبق وبلاگ کرونا آبی. بهترین کار این است که ویدیو و متن را ترکیب کنید، با تمرکز بر روی یکی به قیمت دیگری مخالف است.

ویدئوهای موجود در صفحات فروش کاملاً مؤثر هستند زیرا این رسانه بیشتر حواس ما را درگیر می کند. ویدیوهای توضیح دهنده در صفحه اصلی شما، معرفی عالی را ایجاد می کنند، زیرا مشتریان می توانند شخصیت شما را درک کنند. این به سرعت رابطه برقرار می کند و با مشتریان شما اعتماد ایجاد می کند.

و با خدماتی مانند Wistia، قرار دادن ویدیوها در صفحات فروش خود و دریافت تجزیه و تحلیل دقیق در مورد نحوه تعامل مشتریان بالقوه شما با آن ویدیوها آسان تر و آسان تر می شود. این ترکیب چیزی است که ضروری است. – Collin Newcomer، موضوعات زیبا

نحوه افزودن ویدئو به وردپرس

می‌خواهید یک ویدیو را در یکی از پست‌ها یا صفحات وردپرس خود جاسازی کنید؟ این به طرز شگفت انگیزی آسان است! وردپرس دارای پشتیبانی جاسازی برای بیش از 30 منبع ویدیویی است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پیوند ویدیو را کپی و جایگذاری کنید و وردپرس به طور خودکار ویدیو را فرمت/نمایش می دهد.

ممکن است بسته به تنظیمات طرح زمینه خود گزینه های ویدیویی بیشتری داشته باشید. به عنوان مثال، تم وردپرس مجموع شامل گزینه های آسانی در تنظیمات متا صفحه/پست برای افزودن یک ویدیو به جای یک تصویر ویژه است. ماژول سازنده صفحه ویدیویی با کشیدن و رها کردن آسان، گزینه‌هایی برای پس‌زمینه‌های ویدیویی و یک نوار لغزنده ممتاز که شامل پشتیبانی از ویدیوها می‌شود!

واقعیت مجازی

Virtual Reality Video

به بچه‌های آینده خوش آمدید، جایی که به لطف فناوری واقعیت مجازی می‌توانید تجربه‌های ویدیویی سه بعدی همهجانبه‌ای داشته باشید. چندی پیش، واقعیت مجازی مترادف با IMVU و The Sims بود، جایی که می‌توانستید نوعی زندگی مجازی بسازید. با این حال، در واقعیت، با واقعیت مجازی که امروز داریم فاصله زیادی داشت.

امروز، می‌توانید در بازی‌های ویدیویی شیرجه بزنید و در واقع احساس کنید که در بازی هستید. این روند به بازاریابی ویدیویی نیز رسیده است و از نظر ظاهری، فقط می‌توان انتظار رشد و شاید پیشی گرفتن از بسیاری از روندهای ویدیویی دیگر را داشت. بله، در سینما هم هست و عالی است.

شما احتمالاً از تجهیزات VR مانند Oculus Rift و Google Cardboard در میان سایر موارد مطلع هستید. به عنوان یک بازاریاب ویدئو، می توانید از مزایای این فناوری استفاده کنید و محصولات خود را بیشتر به ذهن مشتریان خود سوق دهید. می‌توانید نمایش‌های همه‌جانبه‌ای محصول ارائه دهید که به مشتری این احساس را بدهد که واقعاً در داخل مغازه شماست.

واقعیت مجازی برای مصرف‌کنندگان در دسترس‌تر می‌شود، به این معنی که یک بچه تبلیغاتی جدید و هیجان‌انگیز در بلوک وجود دارد. سوال بزرگ از “آیا واقعیت مجازی حتی ممکن است؟” به «آیا حاضرید وارد شوید و از این روند استفاده کنید؟» بهتر است پاسخ شما یک “جهنم آره!”

باشد

ویدیو 360 درجه

360-Degree Video

من کاملاً عاشق ویدیوهای 360 درجه هستم، اما این فقط من هستم. با این وجود، آیا می دانستید که ویدیوهای 360 درجه حدود 30 درصد بیشتر از ویدیوهای معمولی بازدید می کنند؟ هر چند این پایان کار نیست. همان گزارش Magnifyre نشان می‌دهد که دو برابر بسیاری از مردم ویدیوهای 360 درجه را تا انتها تماشا می کنند.

اگر از من بپرسید، این املاک ویدیویی زیادی برای تبلیغ پیشنهادات شما است. چه چیزی بهتر از ویدیویی که بینندگان در میان استریم رها نمی‌کنند؟ درست است، یک ویدیوی 360 درجه که ساخت آن ارزان و آسان است. در واقع، تنها چیزی که نیاز دارید یک دوربین 360 درجه است که خرید آن نسبتاً ارزان است.

در حالی که بسیاری از گرایش‌های ویدیویی دیگر می‌آیند و می‌روند، ما احساس می‌کنیم که ویدیوهای 360 درجه اینجا هستند. می توانید حدس بزنید چرا؟ برای جلوگیری از دردسر، محبوبیت ویدیوهای 360 در حال افزایش است زیرا نتایج واقعی دریافت می کنند. و اگر مفید باشد، به این زودی ها از بین نمی رود، حداقل امروز.

ویدئوی 360 درجه یک جایگزین عالی برای واقعیت مجازی است به این معنا که می‌توانید تجربه سه بعدی مشابهی را بدون تجهیزات گران‌قیمت VR برای بینندگان ارائه دهید. علاوه بر این، بینندگان می توانند ویدیوهای 360 درجه را در دستگاه های تلفن همراه به سادگی با کشیدن انگشت یا چرخاندن دستگاه خود تماشا کنند. چه زمان خوبی برای زنده بودن.

نحوه افزودن ویدیوهای 360 به وردپرس

WP VR – 360 Panorama and virtual tour creator for WordPress

می‌توانید با WP VR ویدیوهای 360 درجه و تصاویر پانورامای خود را اضافه کنید. – ایجاد کننده تورهای پانوراما و مجازی 360 برای وردپرس. فقط افزونه را نصب کنید و از ویژگی های ارائه شده برای سفارشی کردن نحوه درج ویدیوی 360 خود استفاده کنید. این افزونه همچنین شامل گزینه‌هایی برای ایجاد و سفارشی کردن نقاط مهم برای جلوه‌های تعاملی، و همچنین پشتیبانی از Gutenberg و Elementor برای افزودن آسان ویدیوهای خود به پست‌ها یا صفحات است.

ویدیوهای بهینه شده برای موبایل

Mobile Optimized Videos

از آنجایی که به تازگی تجربه‌های ویدیویی تلفن همراه را لمس کردیم، مهم است که چند کلمه به این روند ویدیویی در حال ظهور اضافه کنیم. بسیاری از مرور وب به دستگاه های تلفن همراه منتقل شده است. فقط به هر کجا که هستید به اطراف نگاه کنید و اجازه دهید این نقطه در خود فرو برود.

احتمالاً متوجه شده اید که دستگاه های تلفن همراه مرگ بشریت خواهند بود. تقریباً همه افراد در مجاورت شما به نوعی از پایین به یک دستگاه تلفن همراه نگاه می کنند. مانند بسیاری دیگر، احتمالاً در حال خواندن این پست در دستگاه تلفن همراه هستید.

با این به کجا می رویم؟ خیلی ساده است درست همانطور که ما برای بهینه سازی وب سایت های خود برای کاربران تلفن همراه عجله کردیم، شما نمی توانید ویدیوهای خود را پشت سر بگذارید. زمان برای بهینه سازی ویدیوهای خود برای دستگاه های تلفن همراه فرا رسیده است. اصلاً به چه معناست؟

به سادگی ویدیوهای کوتاه تری ایجاد کنید (بیش از 5 دقیقه بیش از حد است) که به راحتی در رسانه های اجتماعی قابل اشتراک گذاری هستند. کافی است در سایت های مختلف رسانه های اجتماعی به اطراف نگاه کنید و متوجه شوید که محبوب ترین ویدیوها کمتر از 3 دقیقه هستند. ویدیوهای 30 ثانیه ای تقریباً فوراً ویروسی می شوند.

ویدئوهای خود را برای کاربران تلفن همراه کوتاه و سبک نگه دارید و از ترافیک رو به رشد تلفن همراه استفاده کنید. نیاز به یک آمار برای رفتن با آن؟ Google گزارش می دهد که حجم جستجوی تلفن همراه از جستجوهای دسکتاپ در سال 2015 پیشی گرفته است. . اکنون بیش از 55٪ جستجوها از دستگاه های تلفن همراه انجام می شود، بنابراین از قبل بهینه سازی کنید یا به سرعت بپرید.

مگر اینکه از Wi-Fi نامحدود استفاده کنم و وقت داشته باشم، احتمالاً یک ویدیوی ۱۵ دقیقه‌ای را با استفاده از طرح داده از شرکت مخابراتی تلفن همراه خود تماشا نخواهم کرد. نه من نمی کنم. یک ویدیوی 5 دقیقه ای؟ شاید. یک ویدیوی 30 ثانیه ای؟ من را در هر زمان به حساب بیاور دنبال می کنید؟

علاوه بر این، این روند ویدیوی تلفن همراه منبع تغذیه برنامه های ویدیویی محبوب مانند Snapchat و Instagram است. و این برنامه‌ها در ویدیوهای موبایل پیشرفت می‌کنند و به خوبی رشد می‌کنند. بله، اسنپ چت در سه ماهه سوم سال 2016 روزانه 10 میلیارد بازدید ویدیو داشته است و حدس بزنید بزرگترین رقیب آنها کیست؟ استوری اینستاگرام.

ویدیوهای مارکدار

Branded Videos

شما احتمالاً مشترک چند کانال YouTube از مارک ها و شخصیت های مورد علاقه خود هستید. هر زمان که آنها یک ویدیوی جدید ارسال می کنند، شما یک اعلان دریافت می کنید و احتمالاً در نهایت به تماشای این ویدیو می پردازید. اکثریت هزاره ها (در نهایت، من از این اصطلاح استفاده می کنم) هر زمان که شخصیت محبوب YouTube آنها ویدیویی را پست کند، همه چیز را کنار می گذارند.

ویدیوها لزوماً همه اینها نیستند، اما استراتژی مانند جادو عمل می کند. این قدرت ویدیوی مارک دار در کار است و نمی توانید با اعداد بحث کنید. همسرم چلسی (آی! من متاهل هستم هاها) چند تا از یوتیوب را دنبال می کند، و او همه چیز را برای تماشای هر ویدیویی که آنها پست می کنند – در تلفن هوشمندش رها می کند!

مرد، او هرگز آن چیز را کنار نمی‌گذارد، که این امر روند قبلی ما را در مورد ویدیوهای موبایل ثابت می‌کند. او همچنین تعداد زیادی ویدیو (از طریق تلفن هوشمند) در کانال خود آپلود می کند و خودش شروع به افزایش دنبال کنندگان کرده است. او روی برند خود کار می‌کند، درست مثل کاری که شما می‌توانید انجام دهید.

شما می‌توانید این روند ویدیویی را برای خود به کار ببرید. چگونه می توانید از ویدیوها برای تبلیغ برند خود استفاده کنید؟ فقط شما می توانید به این سوال پاسخ دهید. برای اینکه کاری روی آن کار کنید، شاید بتوانید محصولات خود را نمایش دهید یا فرآیند خود را مانند آنچه برندا قبلاً پیشنهاد داده بود به نمایش بگذارید. کلاب اصلاح دلار نمونه خوبی از ویدیوهای مارک دار در محل کار است.

به مثال دیگری نیاز دارید؟ ما ویدیوهای آموزشی را در کانال YouTube WPExplorer خود منتشر می‌کنیم. “آموزش” کلمه عملیاتی در اینجا است. شما حتی می توانید محتوای موجود خود را مجدداً به ویدیو تبدیل کنید، که به این معنی است که تا آنجایی که محتوا مرتب شده اید. چه چیز دیگری؟ یک ویدیوی عالی همیشه به نفع شما خواهد بود، بنابراین اگر می خواهید زمان یا پول خود را سرمایه گذاری کنید. به دنبال جذاب و منحصر به فرد باشید.

برندسازی سریع و آسان

نمیدانید چگونه نام تجاری خود را به ویدیوهای خود اضافه کنید؟ اینجاست که ابزاری مانند ویرایشگر ویدیوی آنلاین توسط Clipchamp وارد می‌شود. ویرایشگر یک کتابخانه کامل از الگوهای آماده برای استفاده دارد تا به شما کمک کند شروع خوبی داشته باشید. و یک رابط بصری کشیدن و رها کردن شامل ویدیو، لوگو، عناوین و موارد شما را آسان‌تر می‌کند.

ویدئو در بازاریابی ایمیلی

Video in Email Marketing

بازاریابی ایمیلی دارای مزایا و معایب است – همه چیز دارند. برای مبتدی یا کسی که زمان را تحت فشار قرار داده است، دلهره آور است. با این حال میانگین نرخ کلیک (CTR) بسیار بهتر از بسیاری از اشکال بازاریابی است. با این حال، کمپین شما ممکن است مانند بسیاری شکست بخورد.

چگونه شانس خود را بهتر می کنید؟ شما بزرگ فکر می کنید. شما فکر می کنید چند رسانه ای ما قبلاً ثابت کرده‌ایم که قرار دادن ویدیوها در صفحات، نرخ تبدیل و همچنین CTR را افزایش می‌دهد. زوجی که بازاریابی ایمیلی می کنند و شما یک سلاح قدرتمند در دستان خود دارید. به دست آوردن مشترک آسان است. چه اعلامیه گستاخانه ای؟!

در صورت تمایل از یک ویدیو در صفحات ثبت نام خود استفاده کنید، فقط بدانید که نتایج شگفت انگیزی خواهید داشت. همچنین، چیزی (یک کتاب الکترونیکی، یک مجموعه ویدیویی (لامپ روشن می‌شود)، یا چیز دیگری) به عنوان جایزه برای ثبت‌نام ارائه دهید. عبارت “ویدئو” را در موضوع ایمیل خود قرار دهید و افراد بیشتری خبرنامه شما را باز می کنند، این تضمینی است.

عالی نیست؟

اگر می توانید، یک ویدیو برای افزایش آدرنالین در خبرنامه های خود قرار دهید. اگر به توصیفات، ویدئوهای آموزشی، نمایش محصولات و غیره فکر می کنید، در مسیر درستی قرار گرفته اید. اساسا، ویدئوهای مرتبط را در خبرنامه خود اضافه کنید. ویدیوها را در YouTube میزبانی کنید (برای اشتراک‌گذاری و قابل مشاهده بودن عزیزم) و پیوند دهید، جاسازی کنید یا هر کاری را انجام دهید. چیزهای آسانی است.

نظر شما در مورد گنجاندن ویدئو در بازاریابی ایمیلی چیست؟ در بخش نظرات زیر به من اطلاع دهید. اوه بله، از ویدیوهای کوتاه برای بازاریابی ایمیلی خود استفاده کنید. ویدیوهای 30 ثانیه ای یا گیف های متحرک برای بازاریابی ایمیلی عالی هستند. حرکت به سرعت.

پاداش: GIF های متحرک

اگر نمی دانید GIF چیست یا ندیده اید که چقدر محبوب هستند، باید زیر سنگ زندگی کنید. تایم لاین فیسبوک شما احتمالاً مملو از گیف های مربوط به این و آن است و به طور گسترده به اشتراک گذاشته می شوند. مطمئناً، از بین همه گرایش‌های ویدیویی که امروز به آنها اشاره می‌کنیم، می‌توانید به وضوح GIF‌ها را حتی بدون تلاش مشاهده کنید.

نتایج برای همه قابل مشاهده است. wazi kabisa kaa meno ya ngiri. (ترجمه: در فضای باز مانند عاج های زگیل). از GIF ها برای ایجاد فعالیت در صفحات رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید. ترافیک را هر طور که می خواهید تغییر دهید و برای من لبخند بزنید. به‌علاوه، آنها می‌توانند درباره هر چیزی GIF باشند، بنابراین بله.

در حال حاضر، GIFهای متحرک جایگاهی را در میان روندهای ویدیویی برای دنبال کردن پیدا می‌کنند، زیرا بسیار سبک، مختصر و آسان هستند. آنها رسانه ای عالی برای مردانگی در سایت های رسانه های اجتماعی هستند و در همه جا پخش می شوند. باشه همینجا توقف میکنم می بینمت؟ بله نتیجه گیری نمی شود درست مثل یک رئیس.

شوخی کردم. ما به شما قول چند آمار بازاریابی ویدیویی را دادیم تا در مواقعی که کار سخت می‌شود ادامه دهید. می دانید، چنین چیزی.

آمار بازاریابی ویدئویی خیره کننده

در اینجا حقایق جالبی وجود دارد. شرط می بندم شما نمی دانستید که:

  1. تنها در ماه گذشته، از دهه 70، کاربران بیشتر از محتوایی که برای تلویزیون ساخته شده بود، ویدیو آپلود کردند.
  2. بیش از 50٪ از مردم به صورت آنلاین هر روز بدون شکست ویدیوها را تماشا می کنند.
  3. افزودن عبارت “ویدئو” به موضوع ایمیل شما نرخ باز کردن شما را 19٪ افزایش می دهد.
  4. YouTube بیش از 1 میلیارد کاربر دارد و بله، این یک میلیارد با یک B است.
  5. «دوباره می بینمت» با بیش از 2.9 میلیارد بازدید در زمان نگارش، از Gangnam Style به عنوان پربیننده ترین ویدیوی YouTube با بیش از 2.9 میلیارد بازدید پیشی گرفت (خب، شاید شما این را می دانستید).
  6. در نوامبر 2015، فیسبوک از 8 میلیارد بازدید ویدیو در روز گذشت. این بیش از 11415 سال ویدیو در روز است!
  7. 60٪ از کاربران YouTube توصیه خرید از کانال مورد علاقه خود را دنبال می کنند.
  8. ویدئو در اطراف یک رویداد زنده، محبوبیت نام تجاری شما را تا 63 درصد افزایش می‌دهد.
  9. 80٪ از مصرف کنندگان معتقدند ویدیوهای آزمایشی مفید هستند.
  10. می توانید از GIF در تبلیغات فیس بوک برای افزایش تعامل کاربر استفاده کنید.

به پایان رسیدیم. از کدام روندهای ویدیویی برای تقویت بازاریابی ویدیویی وردپرس خود استفاده می کنید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید. به سلامتی و بازاریابی ویدیویی شاد 🙂

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا