چطوری میشه

آینده وردپرس چگونه خواهد بود؟

آینده وردپرس چگونه خواهد بود؟

آینده وردپرس به دلیل نداشتن تشبیه بهتر مانند هزاران خورشید روشن است. پس از اجرای پلت فرم وبلاگ نویسی آسیاب، وردپرس به طور موثر در حال تبدیل شدن به یک چارچوب کاربردی است که کارشناسان و تازه واردان را در سراسر وب آزار می دهد.

مدتی پیش، چگونگی پیدایش وردپرس و چگونه به یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) تبدیل شد که بیش از 75 میلیون وب‌سایت از جمله برندهای معروف مانند CNN، Jay-Z و موارد دیگر.

در زمان نگارش این مقاله، وردپرس پلتفرمی کاملاً قوی است که با ورود فناوری‌های جدیدی که به نظر می‌رسد از فیلم‌های علمی تخیلی می‌آیند. اگر تعجب می‌کنید، چند عبارتی را حذف می‌کنیم که ممکن است ذهن شما را داغ کند، اما لطفاً فرار نکنید.

درعوض، ادامه دهید زیرا آنچه که امروز ردیف کرده‌ایم به معنای انواع چیزهای عالی برای تجارت مبتنی بر وردپرس شماست. اگر به اطراف نگاه کنید، مطمئناً بحث های داغی در مورد جانورانی مانند WordPress Rest API، WP-CLI، Calypso و سازگاری با عقب در میان سایر موارد پیدا خواهید کرد.

آینده وردپرس فراتر از 2017

خب، اینها چیزهایی هستند که فقط برای توسعه دهندگان معنی دارند. هک، موضوعاتی مانند WordPress REST API باعث سردرگمی بسیاری از توسعه دهندگان نیز می شود، بنابراین ما شما را از این نوع شکنجه دریغ خواهیم کرد. آنچه امروز به اشتراک می گذاریم این است که چگونه فناوری های گفته شده می توانند به شما کمک کنند تا با وردپرس بیشتر به دست آورید.

این فرض، دروازه‌های آینده وردپرس را که قبلاً دیده نشده است باز می‌کند. حالا، لطفاً دستم را بگیرید و اجازه دهید به Ahn Wee، روشن بین چینی هیپستر که درون هر گوی کریستالی زندگی می کند، بپردازیم. به کنار شوخی، بیایید این را تمام کنیم.

1. بهبودهایی در رابط کاربری مدیریت وردپرس

چندی پیش، مدیر وردپرس یک مشکل چشم بود. این را از نزدیک می دانیم زیرا به ماشین زمان لعنتی سر زدیم و چگونه وردپرس را کشف کردیم رابط کاربری مدیر تکامل یافته است. و در حالی که رابط کاربری (UI) در ابزاری مانند Ghost چیزی ندارد، بسیار بهبود یافته است.

اما آینده وردپرس از نظر رابط کاربری مدیریت چه چیزی را برای ما در نظر گرفته است؟ اگر انتظار دارید مدیر وردپرس برای بهتر شدن تغییر کند، درست حدس زدید. اگر Calypso شواهد کافی نیست، من نمی دانم چیست.

دوستان جامائیکایی من می‌گویند: “جهنم مرد کالیپسو است؟” اگر مدتی است از WordPress.com بازدید نکرده‌اید، شما رابط کاربری جدید Calypso را از دست داده اید. آیا صاحب وبلاگ WordPress.com نیستید؟ خوب، Calypso به وبلاگ‌های WordPress.com تغییراتی فوق‌العاده از نظر رابط کاربری مدیریت داد.

future of wordpress calypso

حداقل زیبا و سریع است (بازگشت به Ghost)، و می‌توانید به راحتی و آزادانه از Calypso برای مدیریت وبلاگ‌های خود میزبان خود از یک مکان مرکزی استفاده کنید. تنها شرط لازم این است که باید Jetpack و برنامه دسکتاپ WordPress.com را فعال کنید. سپس دوباره، می‌توانید سایت‌های خود میزبان خود را از حساب WordPress.com خود مدیریت کنید.

با استفاده از Matt angling برای تجربه کاربرپسندتر، Calypso احتمالاً در آینده به وردپرس خود میزبانی می‌رود. این یا تیم طراحی وردپرس رابط کاربری بهتری ارائه خواهد کرد، اما چرا وقتی مسابقه آمریکایی دارید، چرخ را دوباره اختراع کنید؟

در هر صورت، انتظار یک مدیر وردپرس بهبودیافته را داشته باشید که خنک‌تر و سریع‌تر از آنچه در حال حاضر داریم. این فقط می تواند به معنای چیزهای عالی برای تجارت وردپرس شما باشد زیرا سرعت خوب است. همچنین امکان مشاهده داشبوردهای سفارشی به لطف REST API وجود دارد.

2. وردپرس به عنوان یک چارچوب برنامه

WordPress Rest API

من کاملاً معتقدم که جاوا اسکریپت و رابط‌های مبتنی بر API آینده نه فقط وردپرس بلکه وب هستند. – مت مولن‌ویگ

این را مت در State of the Word در سال 2015 گفت. امروزه این امر بسیار یک واقعیت است، بیشتر با REST API در هسته وردپرس ادغام شد. این حرف های سخت چیه هومبر؟ REST API چیست؟ و چگونه، لطفا بگویید، آیا مهم است؟

خب، در ابتدایی ترین شکل خود، REST API به سادگی کدی است که به شما امکان می دهد بدون توجه به برنامه ای که دارید، داده ها را از وردپرس ارسال و بازیابی کنید. این بدان معنی است که می توانید از وردپرس به عنوان چارچوبی برای مدیریت محتوا برای هر برنامه وب موجود استفاده کنید.

به همه نوع احتمالات عالی برای توسعه دهنده وردپرس در آینده سلام کنید. شما می توانید به همان راحتی که وب سایت می سازید، اپلیکیشن های موبایل را روی وردپرس بسازید. می‌توانید برنامه‌های بومی iPhone یا Android را در WordPress اجرا کنید زیرا – REST API.

اگر نمی‌دانستید، آن حیوان Calypso که به آن اشاره کردیم صرفاً یک رابط سفارشی است که از طریق – منتظر بمانید – REST API با وردپرس ارتباط برقرار می‌کند!

3. سازگاری بین پلتفرم

WordPress & Javascript

این همچنین به این معنی است که می‌توانید تم‌های وردپرس بسیار سفارشی‌شده و موارد دیگر ایجاد کنید. به زبان ساده، REST API امکانات زیادی را در جدول به ارمغان می آورد، که به این معنی است که آینده وردپرس حتی روشن تر شده است. تصور کنید برنامه‌هایی را به هر زبان برنامه‌نویسی بسازید و از پشتیبان قدرتمند وردپرس برای هدایت همه چیز استفاده کنید. عالی به نظر می رسد، درست است؟

تنها اشکال این است که به عنوان یک توسعه دهنده وردپرس، باید مهارت های جاوا اسکریپت خود را افزایش دهید تا از مزایای کامل REST API استفاده کنید. بله، وردپرس همچنان در آینده بر روی PHP اجرا خواهد شد، اما بسیاری از توسعه های front-end به جاوا اسکریپت بستگی دارد.

بچه ها، وردپرس دیگر فقط یک CMS نیست، بلکه اکنون یک فریمورک کاربردی کامل است که می تواند تقریباً همه چیز را انجام دهد. مت، در یک Reddit AMA، گفت:

من فکر می‌کنم (وردپرس) یک چارچوب عالی برای هر چیزی که محتوا محور است. برای مواردی مانند پیام‌رسانی که به خوبی با مدل داده‌های WP انطباق ندارند، همچنان می‌توانید این کار را انجام دهید، فقط چند جدول جدید ایجاد کنید، سعی نکنید آن را در جدول‌های استاندارد جابجا کنید.

در پایان، REST API افزوده شگفت انگیزی به هسته وردپرس است که به این معنی است که به این زودی به جایی نخواهید رسید.

به سرعت در حال حرکت…

4. یک قطعه بزرگتر از پای پایه کاربر

Viral WordPress Websites

WordPress حجم عظیمی از وب سایت ها را تقویت می کند. این محبوب ترین فریم ورک برنامه (بله، بهتر از CMS به نظر می رسد) از اینجا تا مریخ و فراتر از آن است. بسیاری از راه‌حل‌های دیگر به دهه‌ها توسعه نیاز دارند تا بتوانند عقب‌نشینی کنند.

و با کاهش مداوم این به‌روزرسانی‌های جدید، می‌توانید انتظار داشته باشید که افراد بیشتر و بیشتری از وردپرس استفاده کنند. البته، آینده وردپرس به معنای یک پلتفرم مبتدی‌پسندتر است که همه را در سراسر صفحه مجذوب می‌کند. نتیجه؟ مبتدیان بیشتری می‌پیوندند.

مبتدیان موها را در هنگام سوار شدن از هم جدا نمی کنند و توسعه دهندگان در سراسر وب دیگر فکر نمی کنند وردپرس فقط یک پلت فرم وبلاگ نویسی است. به لطف REST API، همه توسعه‌دهندگان می‌دانند که قدرت افسارگسیخته وردپرس در هر زمان که خواستند، تماس بگیرند. نتیجه؟ توسعه دهندگان از هر طبقه اجتماعی می پیوندند.

گمانه‌زنی‌های کارشناسان حاکی از آن است که وردپرس تا سال 2020 بیش از 35 درصد وب را در اختیار خواهد داشت. این رقم بسیار بزرگی است با توجه به اینکه وردپرس در حال حاضر از هر 5 وب‌سایت در سال 2017 1 وب‌سایت را اجرا می‌کند. آیا نیاز دارید که به شما بگوییم پایگاه کاربری چیست. این نسبت به معنای کسب و کار مرتبط با وردپرس شما است؟

اگر به این نیاز دارید که دستان شما را در این زمینه بگیریم، این به معنای فرصت‌های تجاری فراوان، جامعه بزرگ‌تر و بهتر و موارد دیگر است. انجمن یکی از ابزارهای قوی وردپرس و نیروی محرکه اکثر (اگر نه همه) محصولات وردپرس است.

اندازه بزرگ بازار و جامعه توسعه در اطراف وردپرس دو دلیلی است که باعث می شود کسب و کار خود را بر اساس وردپرس قرار دهید. – محمد حارث

5. طراحی محتوای Front-End

Visual Composer Frontend Editor

با ظهور و محبوبیت سازندگان صفحه وردپرس مانند Beaver Builder، ویژوال کامپوزر و این ابزارهای ساخت سایت (از طریق وب سایت ساز داخلی)، بدیهی است که گروهی از کاربران وردپرس وجود دارند که به طراحی محتوای فرانت اند علاقه مند هستند. این روند به تم های وردپرس با بهترین حمل و نقل با صفحه سازهای تمام عیار منتقل شده است.

اکنون، برای ایجاد طرح های زیبا مانند یک رئیس، نیازی به دانستن یک خط کد ندارید. این در مورد آینده وردپرس چه می گوید؟ می‌توان انتظار داشت که سازندگان جلویی بیشتری وارد بازار شوند. اینها می‌توانند افزونه‌های مستقل یا سازنده‌هایی باشند که در تم‌ها ادغام شده‌اند.

به غیر از این، طراحی صفحات در ویرایشگر بومی وردپرس چالش برانگیز است. این تغییری نمی‌کند که آیا از ویرایشگر بصری استفاده می‌کنید یا به ویرایشگر متن تغییر می‌دهید، در حالی که این ویرایشگر نیازمند برخی مهارت‌های کدنویسی است. با توجه به اینکه همه چیز به نظر می رسد و برای اینکه بیشتر مبتدیان عاقل باشند، وردپرس ممکن است در آینده با یک صفحه ساز داخلی عرضه شود.

خب، ایجاد صفحات شگفت‌انگیز مستقیماً از داخل وردپرس باعث شکستن استخوان نمی‌شود. و همانطور که توسعه‌دهندگان بیشتر REST API را تطبیق می‌دهند و از همه چیزهای شگفت‌انگیز جاوا اسکریپت برای قسمت جلویی آگاه می‌شوند، بسیاری از کارهای طراحی از backend تغییر می‌کنند.

این بدان معناست که ساعت‌ها را صرف آموزش مشتریان نمی‌کنید که چگونه یک فونت را در اینجا و مقداری رنگ را در آنجا تغییر دهند. همه چیز خوب است تا زمانی که ما به بهترین استانداردها پایبند باشیم و کد bloat را به گذشته تبدیل کنیم. کشیدن و رها کردن ایجاد محتوا یک مد نیست، اینجاست که بماند.

6. روی پاسخگویی و عملکرد موبایل

تمرکز کنید

WordPress Mobile Ready

وقتی از مت در مورد بزرگترین چالش پیش روی وردپرس پرسیده شد، مت گفت که سازگاری بیشتر وردپرس برای موبایل بسیار مهم است. کلمات دقیق او این بود:

من فکر می کنم تلفن همراه بسیار چالش برانگیز است زیرا اساساً روی سیستم عامل های بسته است.

طراحی وب ریسپانسیو و اولین موبایل چند سال پیش سابقه نداشت. در دنیایی که اکثر مردم در دستگاه های تلفن همراه موج سواری می کنند، شما نمی توانید یک سایت سفت و سخت را راه اندازی کنید. با این حال، کسب‌وکارهایی با وب‌سایت‌هایی وجود دارند که به همان اندازه سفت و سخت هستند.

توسعه دهندگان WordPress امروزه محصولات پاسخگو را تولید می کنند و نتایج چشمگیر هستند. دسترسی به ادمین وردپرس از طریق تلفن همراه کاملاً راحت نیست. کارهای کمی که می توانید در دستگاه همراه انجام دهید وجود دارد.

کار بیشتری در این زمینه مورد نیاز است، و هرچه وردپرس پاسخگوتر شود (مخصوصاً در زمینه هایی که واقعاً مهم هستند)، نرخ پذیرش در بین کاربران تلفن همراه بیشتر می شود. ما می توانیم انتظار داشته باشیم که وردپرس در آینده پاسخگوتر شود.

7. عملکرد

WordPress Speed

در مورد عملکرد، تیم وردپرس تمرکز زیادی روی ثبات، قابلیت استفاده و سرعت دارد. یا همانطور که مت می گوید:

اول و مهمترین چیزها برای یک پلتفرم ثبات، سرعت و امنیت است. برای انجام این کارها به توانایی انجام به‌روزرسانی‌ها و اصلاحات تا حد امکان به زمان واقعی نیاز دارید. و باید در هر زبانی کار کند. احراز هویت کاربر، انتزاع داده ها و حافظه پنهان.

او توصیه هایی برای توسعه دهندگان تم و افزونه های مشتاق نیز دارد:

طراحی و قابلیت استفاده از همیشه مهمتر است. سعی کنید یکی از دوستان یا اعضای خانواده از ابتدا تا انتها از افزونه شما استفاده کند و ایده های زیادی در مورد نحوه بهتر کردن آن به شما ارائه می دهد.

بعلاوه، وردپرس از توسعه مبتنی بر افزونه استفاده می‌کند به این معنا که ویژگی‌های جدید ابتدا به عنوان افزونه آزمایش می‌شوند تا بازخورد کاربران را جمع‌آوری کنند. این امر فضای زیادی را برای ارتقاء عملکرد فراهم می‌کند که تنها به معنای چیزهای عالی برای آینده وردپرس است.

وقتی همه چیز گفته می شود و انجام می شود، تمرکز اصلی وردپرس این است که پلتفرم را برای جو معمولی مفید کند، در حالی که به کاربران قدرتمند ابزارهایی را ارائه می دهد که برای خم کردن چارچوب به هر نحوی که می خواهند نیاز دارند. سخت است، بنابراین لطفاً از قبل مشارکت خود را انجام دهید.

8. وردپرس از زبان های بیشتری پشتیبانی می کند

WordPress Translations

چند زبانه‌های وردپرس سخت کار می‌کنند تا پلتفرم را به هر چه بیشتر زبان‌های ممکن ترجمه کنند و این در آینده نیز ادامه خواهد داشت. تم ها و افزونه های بیشتری در آینده وردپرس آماده ترجمه می شوند که Ahn Wee می بیند 🙂

اگر دوست دارید از وردپرس به زبان خود استفاده کنید، این می تواند شانس شما برای ایجاد وردپرسی باشد که با افتخار به فرزندان خود نشان دهید. ما ترجمه وردپرس را در نحوه مشارکت در وردپرس پوشش داده‌ایم، پس درنگ نکنید.

9. دسترسی بیشتر

WP Accessibility

ما نمی‌توانیم برادران و خواهران دارای اختلالات حسی خود را کنار بگذاریم زیرا آنها نیز آینده وردپرس را تشکیل می‌دهند. به لطف رابط‌های مبتنی بر API، توسعه‌دهندگان آزادی بیشتری برای ایجاد وردپرس دارند که برای کاربران «…با اختلالات حسی، با گزینه‌ای برای روشن و خاموش کردن ویژگی‌های دسترسی خاص با استفاده از جاوا اسکریپت» کار می‌کند – wpmudev.

WordPress راهنمای دسترسی خود را منتشر کرده است، اما صدها مورد وجود دارد سایر منابع منبع باز برای توسعه دهندگان در وب (مانند افزونه دسترسی WP). با استفاده از این ابزار، توسعه‌دهندگان می‌توانند محصولات خود را اصلاح کنند تا مطمئن شوند که مضامین و افزونه‌های آنها برای همه قابل استفاده است. یک مثال عالی برای تم کل وردپرس، که ویژگی‌های دسترسی جدید را با هر یک ادغام می‌کند. به روز رسانی (یکی از دلایل اصلی انتخاب دانشگاه هاوایی برای استفاده از Total).< /p>

کاربران وردپرس دوست دارند در نسخه های آینده چه چیزی را ببینند؟

ما به اطراف نگاه کردیم و مکالمات جالبی در مورد آینده وردپرس پیدا کردیم. هر کاربری که با آنها برخورد کردیم نسبت به آینده وردپرس کاملاً خوشبین هستند. اینها یک زوج هستند:

من فکر می‌کنم وردپرس عالی است، اما آنچه برای اطمینان از بقا لازم است، یک ویرایشگر طراحی داخلی شبیه به برخی از پلاگین‌ها – مانند vc – برای تبدیل شدن به بخشی از پلتفرم است. واگن wix/ss یک تجارت بسیار سودآور است و wp موجودیت اصلی آنها را تهدید می کند. – raybees

سپس ما داریم…

تجربه کاربری بسیار بهتر، در درجه اول برای مبتدیان همراه با قابلیت همکاری بسیار بهتر بین افزونه ها/موضوعات/خود وردپرس، بنابراین پس از به روز رسانی سایت ها با توقف مکرر سایت ها مواجه نشویم. – ایویکا دلیک

و در نهایت…

مهارت‌های توسعه وردپرس به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از آن مهارت‌هایی است که نه تنها از سوی مشتریان، بلکه از سوی کارفرمایان بالقوه نیز تقاضای بالایی دارد. بیشتر و بیشتر، مردم این فرصت عالی را در استفاده از وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوای واقعی می بینند. – اد نیلور

در مورد آینده وردپرس، مت می گوید:

می دانید، چیزی که من مدام به آن باز می گردم، و کمی ساده و انتزاعی است، اما وردپرس واقعا می تواند یک سیستم عامل باشد، نه فقط برای وب، بلکه برای فضای باز وب یکی از چیزهایی که با رشدمان دوست دارم، و با موفقیت بیشتر، و به دست آوردن سهم بیشتری از آن بازار، این است که ما وب را به سمت بازتر تغییر می دهیم، فقط به واسطه چیزهایی که در وردپرس تعبیه شده است. API ها، روشی که ما همه کارها را انجام می دهیم، تغذیه می شود. – مت، WCEU، 2016

چیزی که باید در ذهن داشته باشید

فقط این را به بیرون پرتاب می کنم…

در حین تحقیق در مورد این پست، متوجه شدم چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد نحوه کار وردپرس وجود دارد. این بدان معنی است که من باید مهارت های برنامه نویسی خود را تقویت کنم، و به شما توصیه می کنم اگر می خواهید در وردپرس عمیق تر شوید، همین کار را انجام دهید.

اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، HTML و CSS اولیه را یاد بگیرید. علاوه بر این، یک دوره آموزشی جاوا اسکریپت پیدا کنید و خود را به مدرسه برسانید. سلام، PHP را نیز فراموش نکنید، زیرا این چیزی است که وردپرس را هدایت می کند. اگر برای راه‌اندازی یک وب‌سایت تجاری فقط به یک قالب وردپرس نیاز دارید، تمام قالب وردپرس.

برای شما…

اینها فقط 2 سنت من هستند. ما دوست داریم نظرات شما را در مورد آینده وردپرس بشنویم. وردپرس را در 5 سال آینده کجا می بینید؟ حتی بهتر از آن، دوست دارید چه چیزی را در نسخه بعدی وردپرس ببینید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا