چطوری میشه

بررسی میزبانی ابری مدیریت شده Cloudways

بررسی میزبانی ابری مدیریت شده Cloudways

در دنیای امروزی، بازار هاست پر از گزینه‌ها است، به طوری که با افزایش روزافزون جنبه رقابتی کسب و کار میزبانی، به راحتی می‌توان در جنبه‌های فنی گم شد. ، خواندن نظرات خوب و صادقانه در مورد این خدمات بسیار مهم است.

این اولین مقاله از مجموعه‌ای است که در آن خدمات میزبانی شناخته شده را بررسی می‌کنم. امروز می خواهم به شما نشان دهم Cloudways چیست، چگونه کار می کند، چقدر خوب است، معایب آن و عملکرد واقعی سرویس. همچنین قرار است در مورد مخاطبان هدف و قیمت صحبت کنم.

توجه: این مقاله یک بررسی صادقانه و عمیق از سرویس میزبانی ابری وردپرس Cloudways است. Cloudways یک حساب موقت به ما ارائه کرد تا خدمات خود را به طور کامل آزمایش کنیم، اما همه نظرات و نتایج آزمایشی که در این بررسی به اشتراک گذاشته شده است، متعلق به ما است.

Cloudways چیست

Cloudways یک شرکت میزبانی ابری است که بستری متمرکز برای مدیریت سرویس‌های ابری خارجی مانند DigitalOcean، VULTR، Amazon و Google Cloud و غیره. در اصل، Cloudways بیشتر شبیه یک مرکز خدمات به جای یک شرکت میزبان واقعی است.

طبق عبارت آنها، در Cloudways می توانید ارائه دهنده خود را انتخاب کنید، برنامه اصلی خود را انتخاب کنید و برنامه وب خود را با اطمینان کامل بسازید.

بنابراین، Cloudways به شما امکان می‌دهد ماشین‌های مجازی ایجاد کنید که به نوبه خود می‌توانند میزبان برنامه‌هایی باشند که شما ایجاد می‌کنید. Cloudways یک راه آسان برای ایجاد آن ماشین های مجازی و برنامه های بالای آن ارائه می دهد.

شروع به کار با Cloudways

ابتدا باید یک طرح Cloudways را انتخاب کنید. آنها گزینه های متعددی را برای صورتحساب ساعتی یا ماهانه، ارائه دهندگان ابر، مراکز داده، Ram، فضای ذخیره سازی، پهنای باند و موارد دیگر ارائه می دهند.

شروع به کار با Cloudways

هنگامی که وارد سرویس شدید، با رابط زیر از شما استقبال می شود…

Cloudways 1-click virtual machine

همانطور که می‌بینید، Cloudways به شما اجازه می‌دهد یک ماشین مجازی با یک کلیک در محبوب‌ترین شرکت‌های میزبانی ابری ایجاد کنید، شما به سادگی ارائه‌دهنده، اندازه سرور، مکان را انتخاب کنید و سپس آماده انجام کار هستید.

پس از ایجاد سرور، به پیکربندی برنامه‌ها

دسترسی خواهید داشت.

Cloudways Digital Ocean

برای این مقاله من قصد دارم 2 ماشین مجازی ایجاد کنم، یکی در Digital Ocean و دیگری در Amazon Web Services. هنگامی که هر دو ماشین آماده و فعال شدند، می‌توانیم به ایجاد وب‌سرور و برنامه در بالا ادامه دهیم.

Cloudways به شما امکان می‌دهد یک برنامه وب سرور وردپرس را همراه با سایر برنامه‌های رایج ایجاد کنید. برای این بررسی، به دلایل واضح، بر روی وردپرس تمرکز می کنم.

خوب است اشاره کنیم که برنامه‌های Cloudways با بهینه‌سازی‌های درجا ایجاد می‌شوند، به این معنی که برنامه با نمایه‌ای بهینه‌سازی شده برای وردپرس ایجاد می‌شود. برای این مقاله، بهینه‌سازی‌های وردپرس را  رد می‌کنم تا عملکرد واقعی این سرویس را به شما نشان دهم.

همانطور که می بینید، تمام جنبه های اصلی وب سرور را می توان با یک رابط کاربری زیبا و شهودی بهینه کرد. خوب است بدانید که مجبور نیستید همه این موارد را تغییر دهید تا سایت شما به درستی کار کند، اما بهتر است قبل از لمس کردن هر چیزی در این منو، بدانید چه کاری انجام می دهید. این گزینه برای افرادی که در زمینه مدیریت وب سرور آموزش دیده اند مناسب است، برای افراد عادی، بهتر است همه اینها را دست نخورده رها کنید.

Cloudways Vertical Scaling

سرور به شما امکان مقیاس بندی عمودی به اندازه کافی آسان را می دهد و هزینه هر مرحله به وضوح چاپ شده است. این برای استارت‌آپ‌هایی که می‌خواهند در حال پرواز توسعه دهند بسیار مفید است.

Cloudways Backups

Cloudways دارای یک ویژگی پشتیبان گیری خوب است که به شما امکان می دهد در هر چرخه زمانی که می خواهید کپی از فایل های خود ایجاد کنید.

Cloudways Webserver Stack

پشته وب سرور اصلی همراه با PHP-FPM از پیش پیکربندی شده، Memcached، Apache به عنوان سرور واقعی، nginx به عنوان یک پروکسی و Varnish به عنوان مکانیزم ذخیره اصلی، یک وب سرور کاملاً پیچیده، همه از طریق رابط بدون نیاز به دخالت در دستگاه واقعی. بسیار مفید است!

Cloudways Certificate

نصب یک گواهی بر روی وردپرس شما اصلاً مشکلی نیست، شما به سادگی آدرس ایمیل و دامنه را اضافه کرده و گواهی را نصب کنید، این کار از طریق Let’s Encrypt به صورت رایگان اما سیستم انجام می شود به شما امکان می دهد در صورت نیاز گواهینامه های سفارشی خود را نصب کنید.

Cloudways Apps

هنگامی که دستگاه کار می کند، می توانید به راحتی سرور را انتقال دهید، به اشتراک بگذارید، شبیه سازی کنید یا حتی یک برنامه جدید به آن اضافه کنید، همه اینها با یک دکمه نارنجی با دسترسی آسان در گوشه سمت راست پایین رابط مدیریت می شود. این دیگر نمی تواند ساده تر باشد!

در مورد مهاجرت ها چطور؟

اگر شما نیز مانند من از قبل سایت خود را راه‌اندازی کرده‌اید، Cloudways راهی آسان برای وارد کردن تمام داده‌های خود بدون نیاز به لمس یک خط کد یا انجام یک نسخه پشتیبان ارائه می‌کند. این کار از طریق افزونه پشتیبان گیری Cloudways برای وردپرس انجام می شود. شما به سادگی افزونه را در سایت وردپرس خود نصب کرده و سپس آن را به Cloudways وصل کنید. سیستم BlogVault وردپرس شما را به Cloudways منتقل می کند. با این حال، یک کلمه هشدار دهنده، این یک روند کند است، اگر سایت شما هزاران فایل دارد، منتظر باشید ساعت ها صبر کنید تا این کار تمام شود، صبر داشته باشید.

راه‌اندازی و راه‌اندازی سایت شما در Cloudways می‌تواند فوق‌العاده سرگرم‌کننده باشد، نه تنها به این دلیل که این سیستم به شما اجازه می‌دهد هر جنبه‌ای از ماشین مجازی و برنامه‌ای را که می‌خواهید استفاده کنید، تغییر دهید، بلکه به دلیل روش آسانی است که در آن همه چیز راه اندازی است که به طور بالقوه می تواند ساعت ها از سردرد شما را نجات دهد. این واقعاً خبر خوبی برای استارت‌آپ‌ها و توسعه‌دهندگانی است که نمی‌خواهند وقت خود را صرف کار با فایل‌ها و سرورهای وب کنند و می‌خواهند یک رابط متمرکز برای استقرار چندین سرور که فقط کار می‌کند.

معیارهای میزبانی

به‌منظور محک زدن Cloudways و هر سرویس دیگری که ارائه خواهد شد، تصمیم گرفتم یک سایت الگوی اساسی ایجاد کنم، نه چندان سخت از نظر منابع، اما به اندازه کافی برای سنجش عملکرد. سایت اصلی بر روی پلت فرم میزبانی خودم در یک سرور اختصاصی میزبانی می شود اینجا، سایت معیار به نام وبلاگ متخصصین و نشان دهنده یک وب سایت معمولی پر از تصاویری است که می توانید برای یکی از مشتریان خود بسازید. این سایت تصاویر کوچک را با تصاویر متوسط ​​و بزرگ ترکیب می کند، از 2 کیلوبایت تا 700 در هر دارایی. این برای آزمایش توانایی وب سرور برای ارائه محتوای ترکیبی مفید است. این سایت همچنین چندین افزونه و یک چارچوب را بارگیری می کند، این همچنین به تعیین سرعت وب سرور در ارائه چندین جاوا اسکریپت کمک می کند.

Cloudways Testing Site

سایت آزمایشی هیچ گونه افزونه ذخیره سازی، کوچک سازی و فشرده سازی تصویر در آن تعبیه نشده است. این به تعیین قابلیت های واقعی وب سرور کمک می کند.

Cloudways Powered with Digital Ocean

اولین نتیجه از دستگاه مجازی Ocean دیجیتال که در Cloudways میزبانی شده است.

Cloudways Pingdom

همانطور که از اطلاعات pingdom tools می بینید، سایت با nginx ارائه می شود.

نتیجه دالاس برای اولین ماشین مجازی ما شگفت‌انگیز است، وب‌سایت بدون هیچ مکانیزم ذخیره‌سازی (به جز بهینه‌سازی‌های وب سرور خود Cloudways) و با زمان بارگیری کل 1.44 ثانیه برای یک سایت تقریباً 3 مگابایتی، رتبه A را دریافت کرد.

Cloudways Pingdom locations

هنگامی که به مکان سن خوزه، که به مبدأ نزدیک‌تر است، سوئیچ می‌کنیم، نتایج به خودی خود صحبت می‌کنند، ماشین مجازی مانند یک قهرمان با زمان بارگذاری کل فوق‌العاده ۴۹۳ میلی‌ثانیه و رتبه‌بندی سرعت ۹۲ بدون هیچ گونه پلاگین ذخیره‌سازی در وردپرس پاسخ می‌دهد. ، شگفت انگیز.

Cloudways Amazon

اکنون بیایید به Amazon VM برویم.

Cloudways مجهز به خدمات وب آمازون

با آزمایش از محل دالاس، ماشین مجازی ارائه شده توسط Cloudways از خدمات وب آمازون با تنها 1.19 ثانیه زمان بارگذاری کل و رتبه A91 کاملاً یک رقیب بود.

Cloudways AWS

چه چیزهایی درباره Cloudways خوب است

Cloudways یک سرویس شگفت‌انگیز از هر نظر است. این نه تنها یکی از  بهترین رابط‌های را برای مدیریت مرکزی که تا به حال دیده‌ام ارائه می‌کند.

این نیز فقط کار می کند. به شما این امکان را می‌دهد تا ماشین‌های مجازی و برنامه‌ها را بدون نیاز به درهم‌خوردن با فایل‌ها و سرورهای وب و لمس یک فرمان در لینوکس، به آسانی ایجاد کنید. اما، در عین حال، مدیریت آن به قدری آسان است که به شما امکان می دهد تا به طور کامل به عنوان سرپرست مدیریت کنید و سرور را توسط کنسول یا حتی یک کنسول خط فرمان قابل حمل قابل دسترسی از مرورگر مدیریت کنید. تعداد زیادی از گزینه ها تعبیه شده در این سرویس بسیار شگفت انگیز است.

بهتر از همه، به شما این امکان را می دهد که ارائه دهنده هاست خود را برای هر یک از ماشین های مجازی خود انتخاب کنید و پروژه خود را فوراً مقیاس بندی کنید. چه چیز دیگری می توانید بپرسید؟

و چه چیزی خیلی جالب نیست

برای شروع، کار با Cloudways سرگرم کننده است، اگر بدانید در حال انجام چه کاری هستید. اگر از یک حساب میزبانی مشترک می‌آیید و فقط با cPanel frontend آشنایی دارید، با Cloudways یک منحنی یادگیری وجود خواهد داشت. حداقل، باید مفهوم وب سرور را درک کنید و دانش اولیه در مورد نحوه عملکرد آن داشته باشید تا بتوانید از آن بهره کامل ببرید. همچنین درست است که اکثر گزینه‌ها با مقادیر بهینه‌شده از پیش تنظیم شده‌اند و ممکن است نیازی به تغییر چیزی برای سایت خود نداشته باشید تا به درستی کار کند، اما در صورت نیاز به مقابله با آن، چه پایگاه‌های داده یا محدودیت‌های php، بهتر است وارد Cloudways شوید. با مقداری دانش اولیه اگرچه Cloudways برای تازه کارها کاملاً خوب کار می کند، ما احساس می کنیم ممکن است جایگزین های بهتری برای این نوع مخاطبان وجود داشته باشد.

موضوع جالب دیگر در مورد Cloudways قیمت آن است. رابط کاربری خوب، قابلیت‌های شگفت‌انگیز و ادغام آسان با همه ارائه‌دهندگان بزرگ ابری، هزینه‌های بیشتری را به همراه دارد. به عنوان مثال، میزبانی همان VM که برای شما 10 دلار در DigitalOcean هزینه دارد، در Cloudways 17 دلار برای شما هزینه خواهد داشت. این شارژ برای رابط کاربری است. و در حالی که Cloudways مطمئناً می تواند مقرون به صرفه باشد، به هیچ وجه کم هزینه ترین گزینه نیست.

و از لحظه‌ای که سرور خود را به بیش از 2 گیگابایت رم افزایش می‌دهید، بیشتر از یک سرور اختصاصی واقعی با رم و CPU بیشتر در آن هزینه خواهید کرد. ذخیره سازی هم ارزان نیست. برای سایت های کوچکتر خوب است، اما برای سایت هایی مانند مجلات بزرگ که از 30 تا 55 گیگابایت فضا می گیرند، Cloudways گران خواهد بود.

نتیجه گیری

Cloudways یک سرویس فوق‌العاده برای استارت‌آپ‌ها، آژانس‌ها، توسعه‌دهندگان کوچک و صاحبان وبلاگ است که می‌خواهند یک سیستم متمرکز برای مدیریت تمام وب‌سایت‌های خود داشته باشند. رابط کاربری یکی از بهترین‌هایی است که من دیده‌ام و نحوه عملکرد سیستم و تعداد گزینه‌های آن به سادگی شگفت‌انگیز است. اکثریت قریب به اتفاق از طریق رابط کاربری قابل دسترسی است، از به سختی تغییر دادن یک چیز تا بهینه سازی تقریباً همه چیز، و باعث صرفه جویی در ساعت ها کار شما می شود. تنها ایراد واقعی Cloudways در قیمت آن است. مقیاس گذاری ماشین های فراتر از مقادیر استاندارد گران است و حقیقت این است که هر وب سرور اختصاصی ارزان قیمت کمتری دارد و از نظر سخت افزاری بیشتر ارائه می دهد.

با Cloudways به رابط، سیستم متمرکز، دسترسی آسان به همه چیزهای خود و یک پلت فرم متمرکز برای مدیریت چندین ارائه دهنده پرداخت می کنید و اگر این همان چیزی است که به دنبال آن هستید، Cloudways ممکن است بهترین گزینه شما باشد، فقط به یاد داشته باشید که مقیاس‌بندی برای شما هزینه دارد و آماده باشید که در صورت نیاز با آن مقابله کنید. حقیقت این است که، حتی پرهزینه، این سرویس ارزش هر پنی را دارد و یک گزینه فوق العاده برای کاربران متوسط ​​تا پیشرفته است.

شروع به کار با Cloudways

ما دوست داریم بدانیم که آیا هر یک از خوانندگان ما Cloudways را امتحان کرده اند یا خیر و نظرات شما را بشنویم. نظر شما در مورد Cloudways چیست؟ آیا گزینه های سرور ابری آنها را امتحان کرده اید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا