چطوری میشه

آیا باید یک قالب وردپرس رایگان یا ممتاز را انتخاب کنید

آیا باید یک قالب وردپرس رایگان یا ممتاز را انتخاب کنید

اگر به تازگی یک پروژه جدید را شروع کرده اید، تصمیم گیری در مورد انتخاب یک تم وردپرس رایگان یا ممتاز ممکن است دشوار باشد. اگرچه تم‌های ممتاز عموماً به عنوان انتخاب برتر در نظر گرفته می‌شوند، اما در واقع همیشه اینطور نیست.

در این مقاله، تم‌های رایگان و ممتاز را با معیارهای قیمت، پشتیبانی، امنیت و به‌روزرسانی، قابلیت استفاده و کیفیت مقایسه می‌کنیم. ما همچنین مزایای انتخاب یک تم فریمیوم را در نظر می گیریم. پس بیایید شروع کنیم…

ارزش برای پول

Total

قیمت تفاوت آشکاری است که هنگام انتخاب یک پوسته رایگان یا ممتاز وردپرس وجود دارد. بسیاری از افرادی که تازه شروع به کار کرده‌اند، وقتی نمی‌دانند پروژه‌شان واقعاً به نتیجه می‌رسد یا نه، از پرداخت هزینه برای یک موضوع جدید محتاط هستند.

با این حال، اگرچه یک تم رایگان در ابتدا «رایگان» است، اما واقعیت این است که اگر می‌خواهید یک وب‌سایت حرفه‌ای یا پرسود ایجاد کنید، احتمالاً باید از جای دیگری خرید کنید. تم های رایگان، به طور کلی، با ویژگی های گسترده همراه نیستند. بنابراین ممکن است هزینه ای بیش از قیمت یک تم ممتاز داشته باشید تا وب سایت خود را با افزونه های ممتاز لازم برای یک وب سایت کاملاً مؤثر به روز کنید.

تم‌های ممتاز نیز اغلب با موارد اضافی مخفی متعددی همراه هستند که باعث می‌شود ارزش پولی بالایی داشته باشند. بسیاری از تم های ممتاز با افزونه های ممتازی که قبلاً گنجانده شده اند ارائه می شوند. برای مثال، طرح زمینه ما Total با Visual Composer، Slider Revolution، و موارد دیگر، بدون ارائه هزینه اضافی (به‌علاوه به‌روزرسانی‌های تم مادام العمر رایگان هستند).

ThemeForest مجموعه‌ای از معاملات را در مورد میزبانی و دامنه‌ها ارائه می‌کند. یکی از تم های ممتاز آنها را خریداری کنید. یا اگر به یک کلوپ تم مانند WPMU DEV بپیوندید، دسترسی خواهید داشت به طیف وسیعی از موارد اضافی مانند افزونه ها، پشتیبانی، امنیت و موارد دیگر.

نکته برتر: قبل از دانلود کردن یک طرح زمینه، دقیقاً درباره آنچه که با یک طرح زمینه گنجانده شده است تحقیق کنید تا از ناامیدی و هزینه اضافی جلوگیری کنید.

پشتیبانی از توسعه دهندگان

Support

یکی از برجسته‌ترین تضادها بین تم رایگان و ممتاز، پشتیبانی ارائه شده است. توسعه دهندگان تم های رایگان بودجه بسیار محدودی دارند. این می تواند منجر به عدم توانایی آنها در ارائه پشتیبانی فوری با کیفیت بالا شود. اگرچه کمک معمولاً در دسترس است، اما کمک 24 ساعته سرویسی نیست که تم‌های رایگان ارائه می‌کنند.

تم‌های ممتاز، به طور کلی، دارای تیم‌های بزرگ‌تری از توسعه‌دهندگان، سیستم‌های پشتیبانی بهتر یا ترکیبی از هر دو هستند. معمولاً آموزش‌ها و مستندات ویدیویی گسترده، انجمن‌ها و پشتیبانی ایمیل ارائه می‌شود و بسیاری از آنها به صورت شبانه روزی کمک می‌کنند. بنابراین اگر یک کسب‌وکار آنلاین دارید، یا تجربه گسترده‌ای در وردپرس ندارید، یک تم ممتاز با پشتیبانی برتر ممکن است راه حلی باشد.

نکته برتر: همیشه قبل از تصمیم گیری نهایی نحوه پشتیبانی یک طرح زمینه را بررسی کنید.

امنیت و به روز رسانی وب سایت

WordPress Repository

به طور کلی فرض بر این است که تم های ممتاز امن تر از تم های رایگان هستند. با این حال، همیشه اینطور نیست.

موضوعات رایگان وردپرس در مخزن وردپرس از طریق بررسی دقیق روند. این تضمین می کند که مضامین موجود در مخزن از استاندارد بالایی برخوردار هستند و عناصر امنیتی بخش اصلی معیارها هستند.

زمینه‌های ممتاز می‌توانند بیشتر با امنیت ترکیب شوند، زیرا هر کسی می‌تواند یک تم ممتاز ایجاد کند و آن را بفروشد. با این حال، اگر طرح زمینه خود را از توسعه دهندگان معتبر یا یک فروشگاه تم معروف خریداری کنید (مانند Themeforest، StudioPress، Anariel Design، طرح‌های زمینه زیبا، و غیره)، پس باید بتوانید راحت بخوابید.

تم‌های ممتاز توسعه‌دهندگان مشهور، در کل، ایمن‌ترین تم‌های موجود هستند. این شرکت ها دارای بودجه های بزرگ و توسعه دهندگان متعددی هستند که به امنیت اختصاص داده شده اند. اشکالات به سرعت پیدا و رفع می شوند، زیرا هر گونه نقض امنیتی می تواند به طور جدی بر فروش آتی موضوع تأثیر بگذارد.

تم‌های ممتاز معمولاً به‌طور منظم‌تر به‌روزرسانی می‌شوند. به روز رسانی ها اغلب در پاسخ به تغییرات هسته وردپرس و جدیدترین آسیب پذیری های امنیتی است. چرخه به‌روزرسانی معمولاً با مضامین رایگان منظم یا سازگار نیست. بنابراین، هرچه طرح زمینه قدیمی‌تر شود، در برابر نقض‌های امنیتی بازتر می‌شود.

نکته برتر: همیشه تم‌های ممتاز را از منابع معتبر و تم‌های رایگان از مخزن وردپرس خریداری کنید تا از یک تم با کیفیت بالا و ایمن اطمینان حاصل کنید.

کیفیت طراحی تم و عملکرد

ThemeForest

کیفیت طراحی می‌تواند بین یک تم رایگان یا ممتاز وردپرس بسیار متفاوت باشد. در کل، تم‌های ممتاز محبوب سطح بالاتری از کیفیت را ارائه می‌دهند. طرح‌ها در چیدمان و زیبایی‌شناسی حرفه‌ای هستند، ویژگی‌ها و قابلیت‌های پیشرفته در آن تعبیه شده‌اند، و تمرکز بر قابلیت استفاده است.

بنابراین، برخی از تم‌های ممتاز، از جمله انبوهی از عملکردها که توسط افزونه‌ها بهتر ارائه می‌شوند، بسیار زیاد است. این موضوع باعث ایجاد شکاف در سایت شما می شود، سرعت سایت شما را کاهش می دهد و عملکرد آن را تحت تاثیر قرار می دهد. و اگر تصمیم دارید در آینده تم ها را تغییر دهید، انتقال محتوای خود فرآیند آسانی نخواهد بود.

نکته دیگری که باید در هنگام انتخاب بین تم رایگان یا ممتاز وردپرس در نظر گرفت این است که ممکن است در واقع به بسیاری از قابلیت‌هایی که بسیاری از تم‌های ممتاز ارائه می‌کنند نیاز نداشته باشید. اگر یک تم رایگان سبک وزن را انتخاب می کنید، می توانید به راحتی چند افزونه وردپرس را نصب کنید تا پیشرفت های چشمگیری ایجاد کنید. با سرمایه گذاری در صفحه ساز و سایر افزونه های پیشرفته، می توانید به سرعت ظاهر سایت خود را ارتقا دهید و همچنین اضافه کنید ویژگی های اضافی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید.

نکته برتر: برای درک خوبی از کیفیت و عملکرد کلی یک طرح زمینه، نظرات را بخوانید.

قابلیت استفاده

Twenty Seventeen

قابلیت استفاده یک پوسته وردپرس عامل بسیار مهمی است که باید هنگام انتخاب یک موضوع جدید برای خود در نظر بگیرید. وب سایت وردپرس. متأسفانه، قابلیت استفاده برای سازندگان سایت، و برای کاربران سایت، می تواند تا حدودی با یک موضوع رایگان کم باشد. با این حال، اگر تجربه محدودی در استفاده از وردپرس دارید، ممکن است به نفع شما باشد. سادگی طرح‌های زمینه رایگان، و کمبود ویژگی‌ها، اغلب باعث می‌شود آنها را سریع و آسان تنظیم کنید.

توسعه دهندگان تم ممتاز تمایل دارند روی طراحی مضامین با قابلیت استفاده چشمگیر تمرکز کنند، هم در قسمت جلویی و هم در پشت. زمانی که در حال کار با سایت خود هستید، قابلیت استفاده ممتاز Back-end در زمان و تلاش شما صرفه جویی خواهد کرد. و مهمتر از آن به شما امکان می دهد از فرآیند سفارشی سازی لذت ببرید. یک تجربه کاربری موثر و موفق برای بازدیدکنندگان شما همچنین باعث افزایش زمان کاربر در سایت و بهبود تبدیل سایت شما می شود.

نکته برتر: نسخه‌های نمایشی تم را بررسی کنید تا تجربه کاربری بازدیدکننده را احساس کنید.

نظرات نهایی در مورد قالب وردپرس رایگان یا ممتاز

هنوز در مورد پرداخت پول برای یک موضوع ممتاز از ابتدا مطمئن نیستید؟ سپس یک تم فریمیوم ممکن است انتخاب خوبی برای شما باشد. تم فریمیوم یک تم رایگان است که در هر زمان می توان آن را ارتقا داد. این بدان معناست که اگر در زمانی در آینده تصمیم گرفتید که به ویژگی‌ها و عملکردهای پیشرفته یک طرح زمینه ممتاز نیاز دارید، می‌توانید به راحتی بدون نیاز به انتقال به یک طرح زمینه جدید، آن را به نسخه ممتاز تغییر دهید.

اکنون باید ایده خوبی از آنچه که تم های وردپرس رایگان و ممتاز ارائه می دهند داشته باشید. هر گزینه ای را که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که تحقیقات خود را انجام داده اید. و همیشه طرح زمینه خود را از یک منبع معتبر دانلود کنید.

آیا یک تم وردپرس رایگان یا ممتاز برای پروژه خود انتخاب خواهید کرد؟ یا تم فریمیوم بهترین گزینه برای شماست؟ لطفاً نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا