چطوری میشه

راهنمای نهایی قالب های وردپرس رایگان

راهنمای نهایی قالب های وردپرس رایگان

اگر فقط در حال آماده شدن برای برداشتن اولین قدم های خود در کوه توسعه وب هستید، این راهنمای نهایی می تواند منبعی مفید برای شما باشد.

این روزها، به نظر می‌رسد ساختن یک وب‌سایت بی‌معنا است. بدیهی است. چه یک سرویس تحویل نانوایی کوچک داشته باشید و چه در حال ثبت اختراع و توسعه یک اختراع درخشان باشید، نمی‌توان از اهمیت حضور آنلاین برای هر کسب‌وکاری در دنیای متصل امروزی اغراق کرد. و اینجاست که یک وب سایت وارد می شود. وب سایت هویت آنلاین شماست. خبر خوب این است که با  وردپرس  پلتفرم CMS هر کسی می‌تواند وب‌سایت خود را بدون صرف دست و پا در آن بسازد. اورکا!

این واقعیت که وردپرس یک پلتفرم منبع باز رایگان با اقیانوس بی کران از تم های رایگان و ممتاز است، چیزی است که آن را عالی می کند. این واقعیت که می توانید کارهای زیادی با آن به صورت رایگان انجام دهید، چیزی است که مردم را فرا می خواند. بیایید بگوییم، با وردپرس، افراد می توانند ایده های خود را برای پیگیری رویاها، سرگرمی ها و خواسته های خود آزمایش کنند. اگرچه بزرگترین مانع اغلب انتخاب تم مناسب وردپرس است. با انتخاب های زیاد، ممکن است گیج کننده باشد.

خبر خوب این است که تعداد زیادی از تم های رایگان وردپرس در وب موجود است. خبر بد این است که تعداد قابل توجهی از تم های رایگان وردپرس وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید.

در واقع، استفاده از یک طرح زمینه رایگان وردپرس اشکالی ندارد – فقط به خاطر داشته باشید که چه چیزی دریافت می‌کنید و چه چیزی را دریافت نمی‌کنید.

تم رایگان وردپرس چیست؟

برای شروع، یک پوسته وردپرس رایگان یکی از ساده ترین و ارزان ترین راه ها برای ایجاد یک وب سایت  رایگان به خاطر پیت است! یک پوسته رایگان وردپرس فقط چیزی است که به افرادی کمک می کند که پول زیادی ندارند اما آرزو و آرزو دارند. علاوه بر این، آنها حاضرند به تنهایی برای آن رویا کار کنند. تم های رایگان برای کسانی که بودجه کمی دارند عالی هستند و پول نقد ندارند. بهترین چیز در مورد تم های رایگان این است که وقتی به سراغ آن رفتید، همیشه می توانید بعداً آن را به یک راه حل برتر ارتقا دهید یا به تم رایگان دیگری تغییر دهید.

فروشگاه های تم زیادی از جمله TemplateMonster وجود دارد ، موضوعات رایگان WPExplorer، ThemeIsle و موارد دیگر تم‌های رایگان وردپرس را ارائه می‌دهند که توجه کاربران را به محصولات دیجیتالی خود جلب می‌کنند. و البته مخزن تم WordPress.org دارای بزرگترین مجموعه تم های رایگان وردپرس است که به صورت آنلاین در دسترس است. مکانی عالی برای آزمایش آب و شروع با مضامین وردپرس.

مجوز GPL

بپذیرید، شما هرگز در زندگی خود یک مجوز نرم افزاری را نخوانده اید. اکثر مردم هرگز به آنها توجه نکرده اند. وقتی درباره تم‌های وردپرس رایگان صحبت می‌کنیم، مجوز GPL بخشی اجتناب ناپذیر از آن است. چرا مهم است؟ بیایید کمی روی آن روشن کنیم.

به‌طور ساده، GPL تضمین می‌کند که شما آزادی اجرای، مطالعه، و تغییر برنامه/کد و همچنین توزیع مجدد و تغییر نسخه‌های آن را برای دیگران دارید. بنابراین، GPL برای شما به معنای آزادی است، اما نه قیمت. به عبارت دیگر، پس از ایجاد تغییرات در کد، موظف هستید آن را با استفاده از همان مجوز منتشر کنید. در نتیجه، هرچه افراد بیشتری آن را تغییر دهند، این نرم افزار بهتر و قوی تر می شود. و این به این واقعیت خلاصه می شود که مجوز GPL روی چیزهای رایگان تمرکز می کند، و هیچ چیز در مورد قیمت هر چیزی.

99% از تم های رایگان وردپرس دارای مجوز GPL هستند. این بدان معناست که شما می توانید آنها را به صورت دلخواه دانلود و استفاده کنید!

Creative Commons

بیایید جلو برویم. مجوز Creative Commons (یا CC) یکی دیگر از مجوزهای حق نسخه‌برداری عمومی است که به افراد امکان می‌دهد به اشتراک بگذارند، از آن استفاده کنند. ، و بر اساس آثار مشتق ایجاد شده است. در واقع، انعطاف پذیری را برای نویسنده فراهم می کند و از کاربرانی که کار نویسنده را دوباره توزیع می کنند، محافظت می کند.

چندین مجوز CC وجود دارد. می توانید برخی از تم های وردپرس را با مجوز CC پیدا کنید. همانطور که خواهید دید، آنها معمولاً بخشی از مخزن تم نیستند.

تم های رایگان برابر هستند، اما برخی از تم های رایگان برابرتر از بقیه هستند

هنگام انتخاب تم رایگان وردپرس، مهم است که نوع مجوز تحت آن را بررسی کنید. چرا؟ پاسخ این است که، بستگی دارد. این همه مربوط به حقوقی است که شما مجاز به انجام آن هستید.

مزایای قالب های رایگان وردپرس

این واقعیت که مضامین رایگان وردپرس رایگان هستند خود عالی به نظر می رسد. اما، این طبیعت انسان است که به کمتر راضی نباشد. ما همیشه بیشتر می خواهیم. یک تم رایگان وردپرس را که دوست دارید پیدا کنید و به سادگی آن را دنبال کنید. بنابراین، چه مزایایی برای شما دارد؟

  • عامل کاهش هزینه
    هنگامی که موضوع رایگان مورد علاقه خود را پیدا کردید، ادامه دهید و از آن در وب سایت خود استفاده کنید. به جای کیف پول از تخیل خود استفاده کنید. اگر بنا به دلایلی می‌خواهید به تم ممتاز تغییر دهید، چیزی نمی‌تواند مانع شما شود. در مقابل، با تم‌های ممتاز، بازگرداندن پول شما ممکن است دشوار باشد.
  • پشتیبانی باورنکردنی از افزونه
    علی‌رغم اینکه قالب‌های وردپرس رایگان با پشتیبانی انجام نمی‌شوند، با این وجود، می‌توانید منابع زیادی را پیدا کنید تا به شما کمک کند از شر همه نگرانی‌ها خلاص شوید. علاوه بر این، می‌توانید با استفاده از افزونه‌های رایگان، تاریخ را آپلود کنید، ویرایش کنید و هر زمان که نیاز دارید تغییراتی را انجام دهید.
  • انتخاب انواع
    هیچ چیز ثابت نیست، اما تغییر است. شما می خواهید تغییراتی ایجاد کنید. علاوه بر این، شما در ایجاد هرگونه تغییر آزاد هستید. هنگامی که تصمیم گرفتید آن را انجام دهید، آزمایش کنید. هر تعداد تم رایگان وردپرس را که دوست دارید آزمایش کنید تا راه حلی را بیابید که با سلیقه ظریف شما مطابقت دارد.

نقاط ضعیف تم های رایگان وردپرس

خب، دوست داشته باشید یا نه، اما همیشه یک مگس سیاه در Chardonnay شما وجود دارد. و تم های رایگان وردپرس از این قاعده مستثنی نیستند.

  • بی نظیر نیست
    اگرچه تم های زیبای وردپرس رایگان زیادی وجود دارد، افراد زیادی از آنها استفاده می کنند زیرا رایگان هستند. به این معنی است که سایت شما ممکن است منحصر به فرد به نظر نرسد.
  • کدگذاری ضعیف (شاید)
    متأسفانه تعداد زیادی از تم های وردپرس رایگان با کدگذاری ضعیف و نامرتب وجود دارد. اما به همان اندازه گزینه های عالی وجود دارد. این بدان معنی است که شما باید قبل از آپلود تم خود در وب سایت زنده وردپرس خود تحقیق کنید و همیشه آن را آزمایش کنید.
  • ویژگی‌های محدود
    وقتی نوبت به اصلاح ظاهر کلی سایتتان می‌رسد، در گزینه‌ها و تنظیمات ویرایش محدود هستید.
  • پشتیبانی محدود
    اکثر قالب‌های وردپرس رایگان شامل پشتیبانی رایگان نمی‌شوند، اما توسعه‌دهندگان از گزارش‌های باگ استقبال می‌کنند، اگر مشکلی پیدا کنید. برخی از توسعه دهندگان گزینه های پشتیبانی ممتاز را نیز ارائه می دهند، بنابراین در صورت نیاز به کمک، ممکن است مجبور شوید مقداری پول نقد کنید.
  • به‌روزرسانی‌های محدود
    از آنجایی که طرح‌های زمینه رایگان رایگان هستند، ممکن است ارائه به‌روزرسانی‌ها برای توسعه‌دهندگان بیشتر طول بکشد، یا در نهایت ممکن است طرح زمینه را با هم کنار بگذارند.

آیا باید یک قالب وردپرس رایگان یا ممتاز انتخاب کنید؟

بنابراین، چه گزینه ای را انتخاب کنید؟ پاسخ این است که، بستگی دارد. قبل از انتخاب موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. به مزیتی که می توانید بدست آورید فکر کنید. اگرچه مدیریت انتظارات ممکن است سخت باشد. به عنوان یک قاعده، شما نمی دانید مگر اینکه زمان و تلاش خود را به تلاش اختصاص دهید. خوب، برای جمع بندی، از این بترسید که از کوچک شروع نکنید و پیشرفت نکنید.

یک پوسته ممتاز وردپرس فقط برای کسانی است که می خواهند وب سایت منحصر به فرد و مدرن خود را به ارزش زمان و هزینه متصل کنند. تم ممتاز همیشه به معنای گزینه بهتر نیست، با این حال، می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. به یاد داشته باشید، همیشه این امکان وجود دارد که برای ویژگی‌هایی که به آن‌ها نیاز ندارید، بیش از حد پرداخت کنید.

به طور کلی، تم ممتاز راهی عالی برای انجام کارها با کمترین سر و صدا است. علاوه بر این، آنها با ویژگی‌های پیشرفته‌تر، طراحی‌های منحصربه‌فرد، به‌روزرسانی‌های مکرر، پشتیبانی اضافی از توسعه‌دهندگان و گزینه‌های سفارشی‌سازی عالی عرضه می‌شوند. اعتراف کنید، با همه آن مزایا، چرا که نه؟

نکاتی برای انتخاب قالب رایگان ایده آل وردپرس

شاید کنجکاو باشید که مضامین رایگان وردپرس را پیدا کنید. این مهم است، پس از همه. می‌توانید زمان و پول ارزشمند خود را برای ارائه‌دهندگان fly by-night هدر دهید و در نهایت محصولی با کیفیت پایین به دست آورید که یک دست و پا برای شما هزینه دارد. این یک گزینه نیست.

در اینجا برای شما آماده است – اگر سرنخی ندارید که از کجا شروع کنید، بیایید نگاهی به چند تم وردپرس رایگان از شرکت های پیشرو در توسعه وب مانند TemplateMonster و WPExplorer بیندازیم. چرا که نه؟ این ایده خوبی است. علاوه بر این، مجموعه ای از مضامین رایگان و ممتاز وردپرس که آنها ارائه می دهند تنها توسط تخیل شما محدود شده است. مهم نیست در چه جایگاهی هستید، هر کسی می‌تواند بهترین مضامین تجاری وردپرس، قالب‌های الکترونیکی را پیدا کند، صفحات وبلاگ نویسی مد و زیبایی، پورتال های طراحی و عکاسی و موارد دیگر.

فرض کنید، هنگام مرور قالب‌های رایگان وردپرس، باید تم‌هایی را انتخاب کنید که به راحتی برای هدف انتخابی شما تنظیم شود. شما یک ماموریت یا هدفی دارید که برای آن تلاش می کنید، درست است؟ به عنوان مثال، اگر می‌خواهید یک وب‌سایت تجاری ایجاد کنید، Monstroid2 Lite برای شما مناسب است.

تم رایگان وردپرس Monstroid 2 Lite

Monstroid 2 Lite Free WordPress Theme

اول و مهمتر از همه، ظاهر بصری یک پوسته وردپرس باید به طور ایده آل با هدف شما مطابقت داشته باشد. و Monstroid2 Lite شما را تحت پوشش قرار داده است. این وردپرس رایگان دارای مجوز GPLv.3 کاملاً تمیز می تواند به شما کمک کند تا سایت تجاری خود را بدون دردسر کدنویسی راه اندازی کنید. با تمرکز اصلی بر روی محتوا، Monstroid2 Lite شامل مجموعه‌ای از فونت‌های Google است تا جالب‌ترین بخش‌های محتوای چسبنده شما را برجسته کند. دارای فضای سفید تمیز زیادی است که به شما کمک می کند محتوای خود را به قسمت های قابل خواندن تقسیم کنید. با WP Live Customizer، می‌توانید هر تغییری را انجام دهید و نتایج آزمایش خود را فوراً مشاهده کنید. علاوه بر این، یک طراحی تمیز، پاسخگو و چشم نواز به شما این امکان را می دهد که هر کسب و کار، تجارت الکترونیک یا وب سایت انتشار آنلاین را به سرعت راه اندازی کنید. تا زمانی که آن را امتحان نکنید، آن را نکوبید.

البته، ممکن است بخواهید یک تم وردپرس را انتخاب کنید که به خوبی کدگذاری شده و بر اساس استانداردهای وب مدرن ساخته شده باشد. مطمئن شوید که پوسته وردپرس کسب و کار رایگان شرکتی دارای کد تمیز و علامت گذاری شده ای است که از همان ابتدا زندگی شما را آسان تر می کند.

قالب وردپرس تجاری رایگان شرکتی

Corporate Free Business WordPress Theme

طراحی شده برای وب‌سایت‌های تجاری و شرکتی، این تم رایگان وردپرس GPLv.3 می‌تواند به شما کمک کند برند یا شرکت منحصربه‌فرد خود را برای بازدیدکنندگان سایت کنجکاو خود معرفی کنید. با یک پورتفولیو، می توانید کارهای و پروژه های استثنایی خود را به نمایش بگذارید تا مشتریان خود را جذب کنید و داستانی از ماموریت خود بگویید. علاوه بر این، از تصاویر، گالری ها و ویدیوها پشتیبانی می کند تا مشتریان احتمالی شما را تشویق کند که به برند شما بپیوندند. اهمیت داشتن یک صفحه وبلاگ برای تبلیغ کسب و کار خود را دست کم نگیرید. هر تغییری ایجاد کنید، آزمایش کنید، دلیلی ایجاد کنید، اما مورد توجه قرار بگیرید. به راحتی می توانید نسخه نمایشی زنده را بازی کنید تا ببینید آیا با سلیقه ظریف شما مطابقت دارد یا خیر.

به ابتدا به تلفن همراه فکر کنید مگر اینکه دلیل خیلی خوبی برای این کار نداشته باشید. اگر می خواهید مطمئن شوید که بیشترین ترافیک ممکن را دریافت می کنید – مطمئن شوید که قالب رایگان وردپرس شما پاسخگو باشد. طرح‌بندی کاملاً واکنش‌گرا که به آرامی با دستگاه‌های دیجیتال مختلف تنظیم می‌شود، احتمال رها شدن سایت را از بین می‌برد. Kustrix Lite بهترین گزینه برای خدمت به این هدف است.

تم رایگان وبلاگ مد وردپرس Kustrix Lite

Kustrix Lite Free Fashion Blog WordPress Theme

همانطور که دنیای آنلاین به طور فزاینده ای بصری می شود. وب سایت زیبای شما باید در تمام دستگاه های نسل آخر قابل مشاهده باشد. مردم در طول روز مرور می‌کنند و خرید می‌کنند، به همین دلیل است که وب‌سایت واکنش‌گرا و چشم‌گیر شما باید در نتایج موتورهای جستجو گرسنه ظاهر شود. به این پوسته وردپرس دارای مجوز 100% GPLv.3 که برای وبلاگ های شخصی مد و زیبایی و پروژه های عکاسی طراحی شده است، نگاهی بیندازید. به دلیل موقعیت‌یابی دو ستونی، می‌توان موضوع را سفارشی و پیمایش کرد. با گزینه‌های اجتماعی، می‌توانید در مورد نوزاد جدیدتان اطلاعاتی را به گوش دیگران برسانید.

تم وردپرس وبلاگ نویسی رایگان

Powered Free Blogging WordPress Theme

از این تم وردپرس دارای مجوز GPLv.3 کاملا رایگان که برای ایجاد وبلاگ برای تجارت، فناوری، سبک زندگی و سفر در نظر گرفته شده است، لذت ببرید. با طراحی تمیز، پاسخگو و مینیمالیستی به شما کمک می کند تا از همان ابتدا بازدیدکنندگان خود را تحت تأثیر قرار دهید. تمام تلاش خود را انجام دهید تا وبلاگی ایجاد کنید که ارزش ماندن در آن را داشته باشد. دارای WPML، Polylang، پشتیبانی تبلیغات RTL، رسانه های اجتماعی، تنظیمات تایپوگرافی، کدهای تمیز و معتبر و موارد دیگر است. آن را دریافت کنید و از آن به نفع خود استفاده کنید.

موضوعات وردپرس رایگان پاک و حداقل را رد نکنید. هنگام انتخاب تم، به خاطر داشته باشید که طراحی برجسته هرگز از مد نمی افتد. فاصله گذاری تمیز سایت شما بر ظاهر کلی سایت شما تأثیر می گذارد. به یاد داشته باشید، طرح های تمیز و ساده اغلب بهترین راه برای نمایش محتوای شما و جلب توجه هستند. به تم وردپرس عکاسی Melissa نگاهی بیندازید.

تم وردپرس عکاسی، نمونه کارها و عکس استودیو رایگان ملیسا

Melissa Free Photography, Portfolio & Photo Studio WordPress Theme

داشتن یک وب سایت مینیمالیستی زیبا می تواند تفاوتی باشد که تصمیمات بازدیدکنندگان را به نفع شما تغییر می دهد. با ملیسا، می توانید یک سایت نمونه کار عکاسی چشمگیر ایجاد کنید و بازدیدکنندگان خود را به حس زیبایی و شکوه ببخشید. همراه با گالری TM به شما کمک می‌کند تا آثار و پروژه‌های منحصربه‌فرد خود را به جذاب‌ترین شکل خلق و نمایش دهید. WP Live Customizer به شما این امکان را می دهد که قالب را تا حد شگفت انگیزی بدون دردسر هیچ کدنویسی سفارشی کنید. هنگامی که بازدیدکنندگان خود به طور تصادفی در سایت عکاسی شما قرار می گیرند احساس خاصی داشته باشند.

پوسته وردپرس وبلاگ عکاسی رایگان آناناس

Pineapple Free WordPress Theme

این قالب وردپرس رایگان با مجوز GPLv.3 مینیمالیست می تواند به شما کمک کند در نبرد برای جلب توجه پیروز شوید. این دارای تمام ویژگی های لازم برای راه اندازی یک وبلاگ موفق با یک چشم به هم زدن است. این قالب به خوبی کدنویسی شده، پاسخگو و سازگار با Yoast SEO می تواند پروژه وب شما را راه اندازی کند و در زمان و تلاش شما صرفه جویی کند. آناناس فرصتی برای خلق یک داستان جذاب ارائه می دهد که نمی توان آن را کنار گذاشت. علاوه بر این، از چندین نوع رسانه پشتیبانی می کند، با افزونه های رایگان محبوب، فرم تماس 7 و موارد دیگر سازگار است. حالا دیگه حرف زدن بسه شیرجه بزنید تا ببینید همه چیز درباره چیست.

با در نظر گرفتن این که Google وب‌سایت‌های سازگار با موبایل را بالاتر می‌برد، استاندارد SEO اطمینان می‌یابد که سایت شما به‌درستی علامت‌گذاری شده است تا در نتایج موتور جستجو بالاتر باشد. بنابراین، می توانید حداکثر اهرم را از کلمات کلیدی دریافت کنید و شانس ورود افراد به وب سایت شما را افزایش دهید. بسیاری از تم های رایگان وردپرس در ابتدا بهینه شده اند، اما مثل همیشه فقط برخی از آنها در آن بهتر از بقیه هستند.

تم وردپرس باغبانی رایگان Energico

Energico Free Gardening WordPress Theme

موضوع وردپرس رایگان GPLv.3 سازگار با SEO که با مزیت واضح طراحی شده است می تواند اطمینان حاصل کند که وب سایت شما دقیقاً همان کاری را که شما نیاز دارید انجام می دهد. Energico یک انتخاب عالی برای مشاغل باغبانی و محوطه سازی است. این مجموعه با یک دسته از پلاگین های Cherry ارائه می شود تا تجارت منحصر به فرد شما را به جذاب ترین راه نشان دهد. بین طرح‌بندی‌های چند وبلاگ، سبک‌های سرصفحه و پاورقی، و عناصر مختلف رابط کاربری انتخاب کنید تا با نیازهای کسب‌وکار شما مطابقت داشته باشد. اکنون آن را امتحان کنید تا ترافیک طبیعی را از موتورهای جستجو جذب کنید.

زمینه وردپرس تجاری شرکتی رایگان Pytheas

Pytheas Free Corporate Business WordPress Theme

Pytheas یک تم وردپرس رایگان GPLv.3 تمیز، مینیمالیستی و پاسخگو است که برای پروژه های وب شرکتی، تجاری، و نمونه کارها طراحی شده است. این با پشتیبانی داخلی از Yoast SEO breadcrumbs، WP Live Customizer، رسانه های اجتماعی، فرم تماس 7 و موارد دیگر ارائه می شود. از این الگوی سئو پسند به نفع خود استفاده کنید و بازدیدکنندگان خود را به صورت آنلاین بیشتر درگیر کنید. همین امروز ادامه دهید و شروع کنید.

تم وردپرس پاسخگو آژانس مدلینگ مد رایگان Catwalk

Catwalk Free Fashion Modeling Agency Responsive WordPress Theme

Catwalk یکی دیگر از تم های وردپرس رایگان سازگار با سئو است که برای پروژه وب بعدی شما مناسب است. با دقت و ظرافت ساخته شده است، می تواند به شما کمک کند یک درب ورودی دیجیتال جدید برای آژانس مدلینگ مد خود ایجاد کنید. با آن روبرو شوید، مخاطبان شما لایق بهترین ها هستند. با Catwalk، می توانید برند خود را ۲۴ ساعته، ۳۶۵ روز در سال تبلیغ کنید. بیشترین ترافیک را از کلمات کلیدی دریافت کنید که می دانید باعث تبدیل می شوند. انتخاب شما چیست؟

تبریک می گویم! شما یک متخصص تم رایگان هستید!

خب، به طور خلاصه، وردپرس یک گزینه عالی است که می تواند با شما و کسب و کار شما رشد کند. و هنگامی که قالب وردپرس مناسب را انتخاب کردید، می تواند تفاوت زیادی در موفقیت شما ایجاد کند. همانطور که می بینید، تم های وردپرس رایگان و زیبای زیادی وجود دارد، اما فقط برخی از آنها می توانند وب سایت شما را شبیه به یک میلیون دلار جلوه دهند. در واقع انتخاب قالب رایگان وردپرس همیشه سخت ترین کار است. هر چیزی که نیاز دارید تجربه‌ای است که فقط با کمی آموزش زیر کمربندتان می‌توانید.

به نظر شما مهمترین جنبه های یک پوسته رایگان وردپرس چیست؟ و آیا تم مورد علاقه ای دارید که ما از دست داده باشیم؟ در بخش نظرات به ما اطلاع دهید – مایلیم آنها را بررسی کنیم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا