چطوری میشه

PayPal vs Stripe – کدام یک برای فروشگاه WooCommerce شما مناسب است؟

PayPal vs Stripe – کدام یک برای فروشگاه WooCommerce شما مناسب است؟

اگر به درگاه های پرداخت پشتیبانی شده توسط WooCommerce، 95 نتیجه را خواهید دید. این نتایج شامل گزینه هایی مانند PayPal، Stripe، Square، Amazon Pay، Authorize.net و First Data است. چندین درگاه پرداخت مبهم دیگر نیز ارائه شده است، اما دو محبوب ترین آنها PayPal و Stripe هستند.

بخشی از این امر به این دلیل است که افزونه‌های Stripe و PayPal WooCommerce کاملاً رایگان هستند، اما عمدتاً به نرخ‌های معقول، تراکنش‌های یکپارچه و شیوه‌های تجاری معتبر مربوط می‌شود.

به طور خلاصه، هر دو محبوب هستند، بنابراین شرکت ها پول خوبی به دست می آورند و به همین دلیل از کاربران محافظت می کنند. اما مانند تمام مکالمات درگاه پرداخت، تلاش برای یافتن پاسخ درست می تواند بسیار خسته کننده شود. و این یکی ساده تر نیست.

بنابراین، هنگامی که PayPal را در مقابل Stripe، کدام یک جلوتر است؟ به خواندن ادامه دهید تا در مورد مزایا و معایب آن به همراه پاسخی که برای کسب و کار شما مناسب است بدانید.

مزایای PayPal برای تجارت آنلاین

paypal vs stripe daa9d8afd8a7d985 db8cdaa9 d8a8d8b1d8a7db8c d981d8b1d988d8b4daafd8a7d987 woocommerce d8b4d985d8a7 d985d986d8a7d8b3d8a8 6699b97b9791c

PayPal مزایای بسیار بیشتری نسبت به معایب آن دارد و بیشتر این موارد به اندازه شرکت مربوط می شود. به سختی می توانید کشور یا بانکی را پیدا کنید که با PayPal کار نمی کند. ناگفته نماند، شما تقریباً بلافاصله بر پول نقد خود کنترل دارید.

ادغام آسان با WooCommerce

PayPal Express Checkout WooCommerce Extension

به عنوان یکی از گزینه‌های پرداخت پیش‌فرض داخلی WooCommerce، ادغام PayPal با فروشگاه آنلاین شما ساده است – فقط حساب خود را تأیید کنید و آماده پذیرش پرداخت هستید. اما اگر می‌خواهید پرداخت را برای مشتریانتان آسان‌تر کنید، تعدادی افزونه رایگان ووکامرس مانند خرید اکسپرس، می‌توانید از آن برای ایجاد تجربه خرید سریع و آسان مشتریان خود استفاده کنید.

قابلیت درک آسان است

ما در مورد اینکه چگونه PayPal کارمزد بیشتری نسبت به Stripe دارد (در بخش نکات منفی) صحبت خواهیم کرد. اما یک چیز مطمئن است: PayPal در مورد تمام قیمت‌های خود شفاف است.

کارمزد 2.9% +30¢ بیشتر تراکنش ها را پوشش می دهد. همچنین می‌توانید برخی از هزینه‌های دیگر را اینجا پیدا کنید. . به طور خلاصه، به نظر نمی رسد PayPal سعی کند چیزی را پنهان کند.

علاوه بر این، PayPal هیچ هزینه ای برای لغو یا کاهش رتبه دریافت نمی کند. همین امر در مورد هزینه های راه اندازی نیز صدق می کند.

شما می توانید خدمات متعددی را از یک مکان دریافت کنید

در اینجا لیست کوتاهی از برخی از خدمات و محصولات ارائه شده از طریق PayPal آمده است:

  • صورت‌حساب تکراری
  • پرداخت های خرد
  • پایانه های مجازی
  • فرم‌های پرداخت
  • درگاه های پرداخت
  • صورتحساب

همه شرکت‌های پردازش پرداخت همه چیز را زیر یک سقف ارائه نمی‌دهند.

PayPal سریع پرداخت می شود

PayPal تقریباً بلافاصله پس از انجام تراکنش، پول را در حساب شما قرار می دهد. برای انتقال به حساب بانکی دیگر باید چند روز صبر کنید، اما مزیت استفاده از کارت نقدی PayPal نیز وجود دارد.

پی پال تقریبا در همه جا پذیرفته می شود

بیشتر خریداران و فروشندگان نام تجاری PayPal را می شناسند. این یک نام قابل احترام و قابل اعتماد در تجارت است، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که تقریباً در هر کجای دنیا پذیرفته شود. به همین دلیل، این یک انتخاب فوق العاده برای کسب و کارهای کوچکی است که تازه شروع به کار آنلاین کرده اند.

پیکربندی آسان است

چه از یک حساب شخصی PayPal یا PayPal Payments Standard استفاده کنید، هنگام تنظیم مشکلی نخواهید داشت. اگر چیزی وجود دارد که نمی شنوید تاجران درباره آن شکایت کنند، آن سهولت استفاده با PayPal است. اکثر تازه واردان می توانند در عرض ده دقیقه با یک حساب پیکربندی شوند و حتی سریعتر شروع به جمع آوری پرداخت کنند.

مزایای Stripe برای تجارت آنلاین

paypal vs stripe daa9d8afd8a7d985 db8cdaa9 d8a8d8b1d8a7db8c d981d8b1d988d8b4daafd8a7d987 woocommerce d8b4d985d8a7 d985d986d8a7d8b3d8a8 6699b97dbc837

با پردازش پرداخت، انطباق با PCI، اشتراک‌ها، ابزارهای بازار، کوپن‌ها، آزمایش‌های رایگان، دکمه‌های خرید و موارد دیگر، Stripe به‌خاطر مجموعه ویژگی‌های بزرگش شناخته شده است. PayPal کار فوق‌العاده‌ای در ارائه افزونه‌ها فراتر از پردازش پرداخت خود انجام می‌دهد، اما به نظر می‌رسد Stripe آن را شکست می‌دهد.

طیف وسیعی از محصولات و خدمات اضافی

خدمات PayPal بسیار چشمگیر هستند، اما Stripe درگاه پرداخت خود را با خدمات منحصر به فردی مانند موارد زیر تکمیل می کند:

  • دکمه‌های خرید برای برنامه‌های تلفن همراه
  • ابزار گزارش شگفت انگیز
  • گزینه های بازار
  • یک تسویه حساب قابل تنظیم
  • یک صفحه پرداخت میزبانی شده
  • اشتراک ها
  • دوره های آزمایشی و کوپن های رایگان

و این فقط یک لیست کوتاه از بیش از 100 ویژگی ارائه شده توسط Stripe است.

یکپارچه سازی سریع ووکامرس

Stripe WooCommerce Extension

با افزودن افزونه درگاه پرداخت Stripe برای WooCommerce آنلاین شما فروشگاه برای پذیرش کارت های اعتباری، بیت کوین، Apple Pay و موارد دیگر آماده خواهد بود. راه‌اندازی ساده است و برای پیکربندی تنظیمات پرداخت ترجیحی شما به زمان زیادی نیاز دارد.

ابزارهای رایگان برنامه نویس

یکی از دلایل اصلی استفاده از Stripe از PayPal به دلیل مجموعه قوی ابزارهای توسعه دهنده رایگان آن است. این به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که به سرعت سیستم پرداخت Stripe را در سایر برنامه ها، برنامه ها و وب سایت ها. نکته اصلی این است که یک پایه محکم ایجاد کنید و گزینه هایی را برای گسترش تجارت خود باز کنید.

گفته شد، اگر مهارت های توسعه ندارید، Stripe کاملاً خوب است. با این حال، برای توسعه دهندگان جذاب تر به نظر می رسد.

یک هزینه ثابت

هر دو سرویس دارای کارمزد تراکنش استاندارد 2.9% +30¢ هستند، اما Stripe برای هیچ چیزی مانند مجوز کارت، کارت‌های بین‌المللی یا شارژ کارت‌های سایت شما، هزینه اضافی دریافت نمی‌کند. هزینه‌های اضافی اعمال‌شده توسط PayPal را در زیر شرح می‌دهیم، اما کسب‌وکارهایی که می‌خواهند کارت‌های بین‌المللی را بپذیرند یا کاری مانند صورت‌حساب تکراری انجام دهند، پرداخت‌های کمتری با Stripe خواهند داشت.

نه تنها این، بلکه Stripe پرداخت های Apple Pay را به صورت رایگان می پذیرد، در حالی که PayPal به هیچ وجه پرداخت از Apple Pay را نمی پذیرد.

معایب PayPal برای تجارت آنلاین

PayPal از آنجایی که یک شرکت بزرگ است، انواع شکایات را می بیند. بیشتر آنها به اولین نکته ای که در مورد حساب های مسدود شده اشاره می کنیم مربوط می شود.

حساب‌های مسدود شده و توقیف وجوه

اگرچه واضح است که PayPal به دلایل امنیتی روی حساب‌های خاصی عمل می‌کند، اما شناخته شده است که کاربران مشکلات مربوط به حساب‌های مسدود شده و وجوه پنهان‌شده را حتی برای حساب‌های قانونی گزارش می‌کنند. دلیل اینکه PayPal معمولاً حساب ها را مسدود می کند (یا تعطیل می کند) به دلیل مشکوک بودن به کلاهبرداری است.

PayPal با برخی از پرونده‌های کلاهبرداری پرمخاطب برخورد کرده است، بنابراین منطقی است که کمی مراقب حساب‌های مشکل‌ساز باشد. علاوه بر این، Stripe و دیگر شرکت‌های بزرگ پردازش پرداخت، حساب‌ها را مسدود یا تعطیل می‌کنند. به نظر می رسد که PayPal بیشتر در اخبار است.

به طور کلی، اگر قصد ندارید از ضوابط و ضوابط PayPal پیروی کنید، بهتر است از آن اجتناب کنید. برای مثال، برخی از شرکت‌ها هنگام تلاش برای استفاده از حساب‌های شخصی PayPal برای اهداف تجاری، حساب‌های خود را مسدود کرده‌اند.

همچنین، اگر محصول، خدمات یا صنعت خود را پرخطر می‌دانید (یا در برخی کشورها به طور بالقوه غیرقانونی است)، بهتر است جای دیگری را جستجو کنید.

هزینه خدمات اضافی

از آنجایی که PayPal و Stripe هر دو دارای کارمزد تراکنش استاندارد با 2.9٪ +30¢ هستند، دلیلی برای مقایسه این دو با آن معیار وجود ندارد.

Stripe با پایبندی به کارمزد تراکنش 2.9% +30¢، همه چیز را ساده نگه می‌دارد. خودشه. با این حال، PayPal بسته به اتفاقی که برای حساب شما می افتد، هزینه های دیگری را اضافه می کند. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

  • بازپرداخت — 20 دلار (در مقابل 15 دلار برای Stripe)
  • کارت‌ها را از سایت خود شارژ کنید – 30 دلار در ماه
  • صورت‌حساب مکرر – 10 دلار در ماه
  • محافظت پیشرفته در برابر کلاهبرداری – 10 دلار در ماه
  • هزینه صدور مجوز برای کارت – 30¢
  • کارمزد کارت های بین المللی – 1٪
  • کارمزد پرداخت‌های کمتر از 10 دلار تا 5% + 0.05¢
  • کارمزد کارت های American Express – 3.5٪

اکثریت این هزینه‌ها از Stripe یا کاملاً رایگان است یا به همان نرخ ثابت 2.9٪ +30¢ پایبند است.

حفاظت فروشنده

PayPal به دلیل محافظت از خریدار مشهور است، اما این لزوماً برای فروشندگان صادق نیست. می‌توانید نگاهی به پیشنهادات حفاظت از فروشنده در اینجا بیاندازید، اما فقط به خاطر داشته باشید که بسیاری از بازرگانان گزارش می‌دهند که محافظت از فروشنده بسیار مؤثر نیست.

معایب Stripe برای تجارت آنلاین

Stripe بدون چالش نیست. در اینجا مواردی هستند که باید از آنها آگاه باشید.

حساب‌های مسدود شده و خاتمه‌ها

PayPal و Stripe هر دو شرکت های بزرگی هستند که در هر گوشه ای با کلاهبرداری مواجه می شوند. بنابراین، جای تعجب نیست که تجار تمایل دارند از حساب های مسدود شده با Stripe نیز شکایت کنند. بنابراین، PayPal و Stripe در این دسته در یک سطح هستند، زیرا همه تجار باید حداقل از پتانسیل برای مسدود کردن حساب‌ها آگاه باشند. بار دیگر، بهترین راه برای جلوگیری از این امر، به حداقل رساندن تقلب در سایت و استفاده از حساب Stripe مطابق با شرایط و خدمات آن است.

همیشه به اندازه کاربر پسند نیست

Stripe ویژگی‌های کمی را در پلتفرم خود قرار می‌دهد، اما گاهی اوقات این امر بیش از آنکه حل کند، مشکلاتی را ایجاد می‌کند. برای شروع، Stripe اساساً برای توسعه دهندگان ساخته شده است، بنابراین تنظیم آن به آسانی PayPal نیست. علاوه بر این، ابزارهای کلاهبرداری با Stripe گنجانده شده است، اما به نظر می رسد مشتریان در یافتن و فعال کردن آنها مشکل دارند. به عنوان مثال، Stripe شناخته شده است که به خوبی در برابر کلاهبرداری و بازپرداخت هزینه محافظت نمی کند. Stripe قطعا ویژگی هایی برای مبارزه با این موقعیت ها دارد، اما بازرگانان در روشن کردن و درک آنها مشکل دارند.

PayPal در مقابل Stripe: کدام را باید انتخاب کنید؟

نتیجه گیری کامل در مورد اینکه کدام پردازشگر پرداخت را باید انتخاب کنید کار آسانی نیست، اما ما می توانیم چند بیانیه محکم بیان کنیم:

  • Stripe برای توسعه دهندگان بهتر است.
  • PayPal معمولاً برای تازه‌واردانی که می‌خواهند راه‌حل Plug and Play داشته باشند، بهتر است.
  • PayPal نرخ‌های بهتری برای سازمان‌های غیرانتفاعی دارد.
  • Stripe کارمزد کمتری برای مواردی مانند صورت‌حساب تکراری، پرداخت‌های خرد، و بازپرداخت هزینه دارد.
  • اگرچه Stripe محبوب است، اما PayPal از برند بسیار قوی‌تری برخوردار است.

این را دارید! اگر در مورد انتخاب بین Stripe و PayPal سؤالی دارید، در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا