چطوری میشه

نحوه استفاده از محصولات همراه به عنوان یک تکنیک بازاریابی

نحوه استفاده از محصولات همراه به عنوان یک تکنیک بازاریابی

استراتژی های بازاریابی برای تجارت الکترونیک مانند روند مد هستند. پس از مدتی، شما به سادگی پارچه را به رنگ دیگری رنگ می کنید و آن را انقلابی می نامید. با این وجود، مانند قیاس فوق، خلاقیت شما چیزی است که در نحوه ارائه محصول خود تفاوت ایجاد می کند. در میان موجودی چنین استراتژی های قابل اعتمادی که می تواند برای افزایش فروش استفاده شود، استفاده از محصولات همراه است.

از مدت‌ها قبل، بسته‌بندی محصول توسط صاحبان فروشگاه‌های دیجیتال و فیزیکی استفاده می‌شود. در قلب خود، این مفهوم تمایل انسان را برای انتخاب دسته ای از محصولات با قیمتی با تخفیف به جای خرید هر یک از این محصولات به طور جداگانه افزایش می دهد. با توجه به کل پس انداز آنها، همانطور که توسط مشتری درک می شود، می توان از آن برای مانور دادن آنها برای خرید بزرگتر از خرید اصلی استفاده کرد.

اگرچه محصولات همراه قرار است مشوقی برای مشتریان باشند، اما این روزها به آن قسم نمی‌خورند. چرا؟ دو دلیل.

  1. لحظه‌ای که مشتری فکر می‌کند که شما می‌خواهید او را وادار کنید چیزی بخرد که آن را لازم نمی‌داند، خرید را به‌عنوان یک هزینه در نظر می‌گیرد و به طور کلی از آن خارج می‌شود.
  2. بازار تجارت الکترونیک در حال نزدیک شدن به اشباع است. با توجه به تعداد بسیار زیاد فروشگاه‌های الکترونیکی که به همان مخاطبان خاص پاسخ می‌دهند، مشتریان احتمالاً اگر ببینند که شما برای خرید خیلی سخت‌گیر هستید، به وب‌سایت دیگری برای دریافت آنچه نیاز دارند، مراجعه می‌کنند.

با این حال، دست نگه دارید! این بدان معنا نیست که محصولات همراه یک استراتژی بن بست هستند. برعکس، برخی از برنامه‌های کاربردی عالی وجود دارد که در آنها می‌توان از بسته‌های محصول به عنوان روش اصلی بازاریابی استفاده کرد، به شرطی که هوشمندانه این کار را انجام دهید.

راهبردهای کلاسیک برای فروش بیشتر با استفاده از محصولات همراه

وقتی یک فروشگاه آنلاین با وردپرس می‌سازید می‌توانید با استفاده از این روش های محصول همراه، فروشگاه خود را بازاریابی کنید، درآمد را افزایش دهید و ارزش بیشتری به مشتریان ارائه دهید.

با بسته های زنجیره ای برای مشتریان ارزش ایجاد کنید

بسته‌های زنجیره‌ای به روشی اطلاق می‌شود که زمانی که محصولات مرتبط به مشتری، رایگان یا با نرخ بسیار تخفیف‌خورده، به‌عنوان سپاسگزاری از خرید محصول همراه اصلی در فروشگاه الکترونیکی، به مشتری ارائه می‌شوند.

بسته‌های زنجیره‌ای به دلیل مزیت دوگانه‌شان، بهتر از بسته‌های محصول ساده کار می‌کنند. آنها بسته اصلی محصول را به دلیل داشتن این محصولات رایگان به فروش می‌رسانند و به عنوان محرک‌های تبلیغاتی برای محصولات مشابه یا مرتبط عمل می‌کنند که می‌توان مشتریان را در مرحله بعد ترغیب به خرید آنها کرد.

با این حال، شاید مهمترین وظیفه آنها ایجاد ارزش برای مشتریان باشد. خریداران در فروشگاه، محصولات اضافی را به‌عنوان پاداشی برای خرید بزرگ‌تر خود درک می‌کنند که آنها را تشویق می‌کند تا بیشتر به فروشگاه شما بازگردند و مشتریان وفادار ایجاد می‌کنند.

فروشگاهی را در نظر بگیرید که یک محصول رایگان با بسته A و سه محصول رایگان با بسته B با ارزش بالاتر به شما ارائه می دهد. کدام را انتخاب می کنید؟

کیت های محصول قابل تنظیم را ارائه دهید

چه کسی دوست ندارد انتخاب داشته باشد؟ در واقع، وقتی نوبت به خرید آنلاین می‌رسد، «هرچه بیشتر، بهتر» قطعاً شعار است. به مشتریان خود انتخاب ایجاد بسته‌های محصول خود

این تضمین می‌کند که افراد در انتخاب محصولات مورد نظر و بسته‌بندی آن‌ها در صورت لزوم آزادی کامل دارند.

در صورتی که نگران مشکلات تلفیقی هستید که ممکن است در بین فروشندگان ایجاد شود، همیشه می توانید مجموعه ای از پیش تعیین شده از محصولات را برای انتخاب مشتریان ارائه دهید. این به شما امکان می‌دهد به طور مؤثری بسته محصول را کنترل کنید، اما مشتریان را محدود به خرید محصولات موجود در یک بسته از پیش بسته‌بندی نمی‌کند.

مورد فروشگاه اینترنتی فروش لوازم جانبی مد و آرایش را در نظر بگیرید. با توجه به طیف رنگ پوست، انتخاب های برند، پالت رنگ ها و ترجیحات شخصی، ایجاد بسته های محصول برای هر خریدار به سختی امکان پذیر است. در عوض، در اینجا می‌توانید یک کیسه کیت سفارشی‌سازی ایجاد کنید، جایی که خریدار می‌تواند طبق نیاز خود از بین محصولات ارائه‌شده انتخاب کند.

Offer Customizable Product Kits

جایگزین ترکیبی

از بسته‌های محصول کامپوزیت هر زمان که برخی سفارشی‌سازی‌های عمده وارد تصویر می‌شوند استفاده می‌شوند. این ترکیبی از ایجاد ارزش و روش های بسته بندی سفارشی< /a>. در اینجا، محصول پایه شما، یا بسته محصول، ثابت می ماند، اما لوازم جانبی را می توان در صورت نیاز سفارشی کرد. اگر صاحب یک فروشگاه الکترونیکی هستید که دوربین‌ها و تجهیزات عکاسی، مبلمان، یا حتی جواهرات DIY سفارشی می‌فروشد، این می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای افزایش محبوبیت بسته‌های محصول شما باشد.

مثال فروشگاهی را در نظر بگیرید که دوربین را به صورت آنلاین می فروشد. شما بسته لنز +DSLR خود را دارید، اما یک لنز اضافی، کیسه کیت، کارت حافظه و سه پایه را به عنوان بسته اضافی ارائه دهید که می‌توان با بسته پایه آن را خریداری کرد. اگر شرایطی وجود داشته باشد که مشتری نیازی نداشته باشد، مثلاً به سه پایه، او این آزادی را دارد که این بسته را در صورت لزوم سفارشی کند.

این یک مثال ساده از نحوه استفاده از بسته‌های کامپوزیت است. حتی می‌توانید خریدهای متقابل پلتفرم را تشویق کنید و بسته‌های پیچیده‌تری بسازید.

Add Value & Offer Alternatives

آن را مخلوط کنید

این یک نمونه کلاسیک از محصولات همراه است و تجربه خرید زنده را به حداکثر تقلید می کند. مشتریان می توانند محصولات را به صورت عمده با قیمت های تخفیف دار، با تغییرات اختیاری در همان بسته خریداری کنند. در اینجا، تعداد ثابتی از آیتم‌ها را تنظیم می‌کنید که می‌توانند به بسته اضافه شوند و افراد می‌توانند به انتخاب خود یک یا چند مورد اضافه کنند.

مورد فروشگاه آنلاین شیرینی‌پزی را در نظر بگیرید، جایی که مردم از بین طیف وسیعی از شکلات‌ها و شیرینی‌ها انتخاب می‌کنند. شما جعبه‌های محصولی در اندازه‌های 4، 6، 8، 12 و غیره دارید. افراد می‌توانند انواع شکلات‌های مختلف یا چند واحد از یک محصول را انتخاب کنند و با خرید خود آن را بررسی کنند.

Offer Optional Bundle Variations

درباره تجربه پاتریک پوپتاسی بخوانید، برای آشنایی بیشتر با روش‌های مختلف نحوه استفاده از بسته‌های محصول ترکیبی در یک فروشگاه آنلاین شیرینی‌پزی.

گروه ها خوب هستند

فروش محصولات گروه‌بندی‌شده یک استراتژی کلیدی برای فروشگاه‌هایی است که اقلام ضروری را به فروش می‌رسانند که مردم وقت خود را صرف مرور آن نمی‌کنند. با ذکر مثال فروشگاه مواد غذایی، می بینیم که اگر بسته آماده ای از محصولاتی داشته باشید که برای یک هفته یا ماه به آن نیاز دارید، چگونه می تواند مفید باشد. این می تواند شامل همه چیز، از روغن گرفته تا نان، سبزیجات و غذای فوری، مثلاً 2 نفر باشد.

حتی می‌توانید ایده را گسترش دهید و بسته‌های گروه‌بندی شده را بر اساس دسته تهیه کنید. گیاهخواران، گیاهخواران، دوستداران گوشت، سلامتی و تناسب اندام، و بسیاری موارد دیگر، یا برای مدت زمان متغیر، هفته، دو هفته، دو ماه و غیره.

کل بسته می‌تواند قیمت ثابتی داشته باشد که کمتر از هزینه کل هر یک از آیتم‌ها باشد و در عین حال در حاشیه سود شما باشد. تمام کاری که خریداران باید انجام دهند این است که بسته محصول خود را انتخاب کرده و بررسی کنند! چند کلیک کنید و خرید ماهانه مواد غذایی شما تمام شد!

نت پایانی

محصولات همراه روشی عالی برای تشویق خرید عمده هستند و می‌توان از آنها برای انواع برنامه های کاربردی. ممکن است این یکی از قدیمی ترین استراتژی های کتاب باشد، اما با این وجود بی عیب و نقص عمل می کند.

نظر شما در مورد استفاده از محصولات همراه برای افزایش تبدیل چیست؟ نرخ؟ راه ابتکاری دیگری که می خواهید به اشتراک بگذارید؟ نظر خود را بگذارید تا به ما اطلاع دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا