چطوری میشه

نکاتی برای بهبود عملکرد وردپرس برای وب سایت شما

نکاتی برای بهبود عملکرد وردپرس برای وب سایت شما

نصب یک تم در سایت مبتنی بر وردپرس یا راه‌اندازی ساده آن به صورت آنلاین بدون بهینه‌سازی مناسب برای بهینه‌سازی عملکرد وردپرس و قابل استفاده کردن آن کافی نیست. مخاطبان وب بسیار حساس و خواستار شده اند.

آنها به دنبال منابع آنلاین با سرعت بهینه، کاربردی و در عین حال زیبا هستند که هر بخش از اطلاعات و عملکرد مورد نظر آنها را فراهم می کند. هنگام ساخت یک سایت وردپرس قابل استفاده و کاربردی، به 10 نکته اصلی زیر توجه کنید.

1. بهترین هاست

را انتخاب کنید

داستان از اینجا شروع می شود. یک هاست قدرتمند و قابل اعتماد عامل مهمی برای عملکرد بهتر وردپرس است. گزینه های زیادی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. برخی از آنها ارزان تر از سایرین هستند، از جمله ویژگی های مختلف در برنامه های قیمت گذاری. به منظور کمک به شما در انتخاب بهترین میزبانی که نیازهای وب سایت شما را برآورده می کند، به چک لیست زیر نگاهی بیندازید.

  • در انتخاب بهترین نوع هاست، بودجه پروژه خود و مقدار داده ای که باید در سایت خود به اشتراک بگذارید را در نظر بگیرید. اگرچه بسیاری از توسعه دهندگان به دلیل اینکه باید فضا را با سایت های دیگر به اشتراک بگذارید، میزبانی اشتراکی را دوست ندارند، این گزینه عالی برای پروژه های وب کوچکتر است که جریان درآمد ثابتی ندارند. این می تواند یک نقطه شروع عالی برای آن دسته از سایت هایی باشد که فقط در تلاش برای دستیابی به مخاطبان جدید هستند.
  • آسیب پذیری. مهم است که میزبانی را انتخاب کنید که پشتیبان گیری منظم و ایمن را ارائه دهد. سایت های وردپرس در برابر هک آسیب پذیر هستند. بنابراین، برای اینکه احساس امنیت کنید که تمام اطلاعات ارزشمند سایت شما محافظت و ایمن هستند، برنامه میزبانی را انتخاب کنید که شامل پشتیبان‌گیری منظم است.
  • بارگذاری سریع صفحه. طرح میزبانی را انتخاب کنید که شامل سیستم کش و سرعت بالای بارگذاری صفحه است. اگر نمی‌خواهید مشتریان شما به سایت‌های رقبا بروند، آنها را بیشتر از ۲ ثانیه منتظر نگذارید تا صفحه وب بارگیری شود.

2. پلاگین ها را به صورت انتخابی نصب کنید

در واقع، هنگام جستجوی بهینه ترین راه حل برای افزودن قابلیت های خاص وردپرس به سایت خود، هیچ مشکلی نخواهید داشت. هزاران پلاگین رایگان و به همان تعداد پلاگین ممتاز برای همه اهداف وجود دارد. علاوه بر این، بسیاری از الگوهای صفحه وردپرس ممتاز با پسوندهایی بارگیری می شوند که برای اهداف خاص مناسب هستند. برای مثال، این ممکن است یک فرم رزرو آنلاین، لغزنده، فرم تماس وردپرس، LMS، یاب فروشگاه وردپرس و غیره

اگرچه پلاگین های بسیار جذابی وجود دارد، انتخابی باشید. فقط افزونه های مورد نیاز خود را نصب کنید و در صورت امکان سعی کنید ویژگی ها را در یک افزونه متراکم کنید. داشتن تعداد زیادی افزونه همیشه بد نیست، اما میزان تلاشی را که هنگام آزمایش برای به‌روزرسانی‌ها باید انجام دهید، افزایش می‌دهد.

3. از طرح‌های واکنش‌گرا

استفاده کنید

وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا راه حل مناسبی برای موبایل نیست. برای اینکه در تمام اندازه های صفحه نمایش به خوبی به نظر برسد، باید چند افزونه شخص ثالث را در داشبورد سایت خود نصب کنید. خوشبختانه، موضوعات وردپرس پاسخگو زیادی وجود دارد. برای انتخاب، هم رایگان و هم ممتاز.

با تغییر رو به رشد جامعه وب به استفاده از دستگاه های دستی، برای هر سایتی ضروری است که موبایل پسند باشد. علاوه بر این، طرح‌های اول موبایل به ویژه برای عملکرد وردپرس بسیار مفیدتر می‌شوند. با استفاده از اینها، ممکن است مطمئن باشید که هر بخش از اطلاعات ارائه شده در صفحه وب به درستی نمایش داده می شود و صفحه را شلوغ نمی کند.

4. یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی

به سختی می‌توانید شخصی را پیدا کنید که در هیچ یک از شبکه‌های اجتماعی محبوب حساب نداشته باشد. با ادغام سایت وردپرس خود با گزینه های رسانه های اجتماعی، آن را برای مخاطبان خود قابل استفاده تر می کنید. علاوه بر این، شانس اینکه افراد بیشتری با برند شما درگیر شوند، افزایش می‌یابد.

  • گزینه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی به مشتریان این امکان را می‌دهد که اطلاعات مربوط به داده‌های دلخواه خود را تنها با یک کلیک به اشتراک بگذارند.
  • ویجت های رسانه های اجتماعی آخرین انتشارات را مستقیماً در صفحات سایت شما نمایش می دهند.
  • به لطف ویژگی ورود به سیستم اجتماعی، نیازی به پر کردن فرم های ثبت نام نیست.

بسیاری از تم‌ها حداقل یکپارچه‌سازی اولیه رسانه‌های اجتماعی از طریق ابزارک‌ها یا یک ماژول هدر/پانویس دارند. اما بسیار آسان است که خودتان آن را با یک افزونه وردپرس رسانه های اجتماعی< اضافه کنید. /a>. پس از یافتن افزونه ای که برای شما کار می کند، از این نکات در وبلاگ ما برای افزایش حضور خود استفاده کنید:

5. از انیمیشن HTML5

استفاده کنید

یک دهه از اعلام رسمی مرگ فلش. در وب امروزی، به دلایلی بهتر است وب سایت خود را با انیمیشن HTML5 ارتقا دهید. اول از همه، موتورهای جستجو عناصر مبتنی بر Flash سایت شما را نمی بینند.

چند وقت یک بار فلش پلیر را به روز می کنید؟ نمی توانید آخرین باری را که این کار را انجام دادید به یاد بیاورید؟ همینطور اکثر کاربران وب. بسیاری از ما از فلش پلیرهای قدیمی استفاده می کنیم که از افکت های انیمیشن فلش که سایت خود را با آن ارتقا داده اید، پشتیبانی نمی کنند. بعلاوه، انیمیشن HTML5 موبایل دوستانه است، که این شانس را افزایش می دهد که سایت شما تعاملی تر به نظر می رسد.

6. ناوبری خود را آسان و واضح کنید

برای بازدیدکنندگانی که برای اولین بار از سایت شما بازدید می کنند، باید اطلاعات لازم را در چند ثانیه پیدا کنند. الگوهای ناوبری بصری و قابل تشخیص تجربه مرور کاربران را بهبود می بخشد، بنابراین منبع وب شما کاربرپسندتر به نظر می رسد.

وقتی به پیمایش وب‌سایت فکر می‌کنید، چرخ را دوباره اختراع نکنید. /a> عناصری که باید در سایت شما وجود داشته باشند. همیشه ایده خوبی است که پنل ناوبری را در بالای صفحه قرار دهید. این دقیقا همان جایی است که کاربران انتظار دارند آن را پیدا کنند. همچنین، کادر جستجوی مبتنی بر Ajax را در کنار پانل ناوبری اصلی سایت خود اضافه کنید. سایت خود را با لیست دسته بندی ها در نوار کناری، بایگانی ها و خرده نان ها بهبود دهید.

7. طراحی ساده و تمیز

هنگامی که سایت وردپرس خود را می سازید یا اصلاح می کنید، یک قانون ساده را در ذهن داشته باشید – بازدیدکنندگان سایت به دنبال عملکرد وردپرس بر روی فرم هستند. بنابراین، هنگام کار بر روی طراحی سایت خود، یک سوال ساده از خود بپرسید: “آیا طرحی مانند این بازدیدکننده من را گیج می کند؟” اگر در پاسخ به این سوال تردید دارید، شاید بهتر باشد استراتژی دیگری را انتخاب کنید.

Responsive WordPress Themes for WordPress Functionality - Monstroid

افراد طرح های قابل پیش بینی را دوست دارند. آنها دوست دارند عناصر خاصی را در مکان های خاص ببینند. اگر این اتفاق نیفتد، آنها ناامید و گیج می‌شوند، که باعث می‌شود به سایت‌های رقبا بروند.

8. از CDN

استفاده کنید

با استفاده از CDN مطمئن شوید که سرعت وب سایت شما با رقبای شما برابری می کند. این بخش مهمی از سرعت بخشیدن به وردپرس است، و از آنجایی که خدمات CDN رایگان بسیاری وجود دارد انتخاب کنید هیچ بهانه ای برای امتحان نکردن ندارید.

CDN یک شبکه تحویل محتوا است که معمولاً در سرتاسر جهان قرار دارد و محتوای ثابت وب سایت شما (مانند تصاویر یا CSS) را سریعتر از وب سرور خود به خوانندگان ارائه می دهد. می‌توانید درباره مزایای CDN اطلاعات بیشتری کسب کنید، اما به طور کلی برای هر وب‌سایتی (وردپرس یا غیر وردپرس) ایده خوبی است. در واقع – ما اینجا در WPExplorer از Cloudflare استفاده می‌کنیم و برای ما عالی کار می‌کند.

9. تمرکز بر SEO

Social Integration for WordPress Functionality

لطفاً از سئو غافل نشوید. واقعاً به همان اندازه مهم است که مردم می گویند. بهینه سازی موتورهای جستجو مستلزم زمان و تلاش زیادی برای تسلط است، اما تعداد زیادی افزونه، راهنما و نکات آنلاین برای کمک به شما برای شروع وجود دارد. در اینجا فقط تعدادی از موارد دلخواه ما آمده است:

10. به روز رسانی را فراموش نکنید

در آخر – فراموش نکنید که نصب، تم و افزونه های وردپرس خود را به روز نگه دارید! نه تنها به‌روزرسانی وردپرس مهم است امنیت وردپرس، اما همچنین تضمین می کند که آخرین رفع اشکال و ویژگی های جدید را دارید در دسترس است (که به بهبود عملکرد وردپرس شما کمک زیادی می کند).

نظرات نهایی در مورد عملکرد وردپرس

WordPress یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند است که بیش از 30 درصد از وب سایت های موجود در وب معاصر از آن استفاده می کنند. جامعه رو به رشد وردپرس ابزارهای بیشتر و توصیه های مفیدی را در مورد نحوه عملکرد بیشتر و قابل استفاده سایت خود ارائه می دهد. امیدواریم نکاتی که در این پست به آنها اشاره کردیم به شما کمک کند تا سایت خود را به درستی بهینه کنید و تعامل کاربران را افزایش دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا