چطوری میشه

نحوه پذیرش پرداخت بیت کوین با وردپرس

نحوه پذیرش پرداخت بیت کوین با وردپرس

از آنجایی که ارزهای رمزنگاری شده روز به روز محبوب تر می شوند، ایده پذیرش بیت کوین (و سایر ارزهای دیجیتال) در وب سایت وردپرس شما به عنوان یک روش پرداخت چیزی است که ارزش بررسی دارد. اما چگونه می توان با ارز دیجیتال شروع کرد؟ و چگونه پرداخت های بیت کوین را با وردپرس پردازش می کنید؟

در این مقاله، بیت‌کوین چیست و مزایای پذیرش این ارز دیجیتال را بررسی می‌کنیم. و سایر آلتکوین ها در سایت شما. سپس به ابزارهایی می‌پردازیم که برای شروع دریافت بیت‌کوین به‌عنوان پرداخت، از جمله کیف پول بیت‌کوین، خدمات پردازشگر پرداخت دیجیتال و افزونه‌های وردپرس ارز دیجیتال نیاز دارید (اگر به دنبال یک موضوع هستید، خلاصه ما را از بهترین قالب های وردپرس ارز دیجیتال).

در پایان مطالعه، خواهید دانست که چگونه پرداخت بیت کوین را با وردپرس تنظیم کنید. و شما درک خوبی از خدمات و افزونه های موجود برای کمک به شما در انجام این کار خواهید داشت.

مقدمه ای بر بیت کوین

Accept Bitcoin payments with WordPress

با توجه به توجه اخیر مطبوعات، تردید وجود دارد که شما در مورد این ارز رمزنگاری محبوب نشنیده باشید. بیت کوین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که بدون بانک مرکزی یا مدیر واحد کار می‌کند. . در ابتدا توسط شخص یا گروهی از افراد در سال 2009 ایجاد شد و با نام ساتوشی ناکاماتو منتشر شد.

ارزش بیت کوین در سال های اخیر به سرعت رشد کرده است و در حال حاضر شناخته شده ترین ارز رمزنگاری شده در بین همه است. با این حال، در واقع در حال حاضر بیش از هزاران ارز دیجیتال در گردش هستند. دیگر ارزهای رمزنگاری شده محبوب عبارتند از…

  • اتریوم
  • لایت کوین
  • Tether
  • Binance
  • دوج کوین

استخراج و خرید مستقیم در بیت کوین دو روشی است که به طور گسترده توسط سرمایه گذاران برای رشد سهام بیت کوین خود استفاده می شود. با این حال، پرداخت آنلاین به بیت کوین روز به روز رایج تر می شود. بنابراین اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیک دارید، یا پرداخت‌های آنلاین را به دلیل خدمات یا دلایل دیگر می‌پذیرید، ارائه گزینه‌های پرداخت بیت‌کوین (و سایر ارزهای دیجیتال) ایده خوبی است.

مزایای پذیرش پرداخت بیت کوین چیست؟

مزایای زیادی برای پرداخت بیت کوین در وب سایت وردپرس شما وجود دارد. بیایید به چند مورد از آنها نگاهی بیندازیم…

  • بیت‌کوین را می‌توان از هر کسی، در هر کجای دنیا پذیرفت. بنابراین، کسانی را که کارت اعتباری یا حساب PayPal ندارند، از خرید در سایت شما مستثنی نمی‌شوید.
  • بیت کوین با پوششی از ناشناس بودن همراه است، زیرا کسانی که پرداخت می کنند مجبور نیستند اطلاعات شخصی خود را کنار بگذارند. این امر برای بسیاری از خریدارانی که در مورد به اشتراک گذاری داده های حساس آنلاین مطمئن نیستند، جذاب خواهد بود.
  • بیت کوین یک ارز دیجیتال همتا به همتا است، بنابراین برای تکمیل تراکنش نیازی به خدمات بانکی شخص ثالث نیست. این کارمزد تراکنش بیت کوین را پایین نگه می دارد.

بنابراین اکنون کمی در مورد بیت کوین و اینکه چرا باید آن را در وب سایت وردپرس خود بپذیرید، می دانیم. بیایید در ادامه به آنچه برای شروع نیاز دارید نگاه کنیم…

آنچه برای شروع نیاز دارید

قبل از اینکه بتوانید پرداخت های بیت کوین را با وردپرس بپذیرید، باید …

  • یک کیف پول بیت کوین ایجاد کنید
  • با یک سرویس پردازشگر پرداخت دیجیتال ثبت نام کنید
  • یک افزونه وردپرس Cryptocurrency نصب کنید

بیایید هر یک از این موارد را با جزئیات بررسی کنیم…

1. یک کیف پول بیت کوین

ایجاد کنید

Bitcoin Wallet

یک کیف پول بیت کوین یک برنامه نرم افزاری (یا گاهی اوقات یک فیزیکی دستگاه سخت افزاری) که حاوی داده ها/کلیدهای خصوصی بیت کوین شما است. جایی است که اطلاعات مربوط به آدرس های سکه و تراکنش های شما ذخیره می شود. بنابراین قبل از اینکه بتوانید بیت کوین را بدست آورید و نگهداری کنید، به یک کیف پول نیاز دارید.

کیف پول‌ها را می‌توان روی دسک‌تاپ، سخت‌افزار، تلفن همراه یا وب ذخیره کرد. و برای هر پلتفرم گزینه های کیف پول متعددی وجود دارد، بنابراین قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک برای شما بهترین است، تحقیق کنید.

شایان ذکر است که برخی از خدمات پردازشگر پرداخت دیجیتال در واقع یک سرویس کیف پول آنلاین (Bitpay و CoinBase) ارائه می دهند. در حالی که سایر درگاه‌های پرداخت به سادگی وجوه بیت‌کوین را به عنوان ارز معادل در بانک شما (Mollie) واریز می‌کنند، در نتیجه شما اصلاً به کیف پول بیت‌کوین نیاز ندارید.

2. با یک سرویس پردازشگر پرداخت دیجیتال ثبت نام کنید

یک سرویس پردازشگر پرداخت دیجیتال شما را قادر می سازد تا پرداخت های بیت کوین را در وب سایت وردپرس خود دریافت کنید. اگرچه بسیار مهم نیست، اما ساده ترین راه برای پذیرش بیت کوین و سایر آلتکوین ها است.

هنگامی که پرداخت بیت کوین را در سایت خود پذیرفتید، یک پردازشگر پرداخت به طور خودکار بیت کوین را به کیف پول شما واریز می کند. همچنین امکان انتقال بیت کوین خود را به ارز محلی و واریز آن به حساب بانکی شما فراهم می کند.

در اینجا فقط چند سرویس پردازشگر پرداخت دیجیتال وجود دارد که می توانید با آنها ثبت نام کنید.

CoinGate

CoinGate

CoinGate یک سرویس پردازشگر پرداخت دیجیتال است که بیش از 70 ارز دیجیتال را در بیش از 70 کشور می پذیرد. علاوه بر در دسترس بودن گسترده، سیستم صورتحساب ایمیل داخلی، تنظیمات نگهداری یا تبدیل ارز، محاسبه خودکار نرخ ارز، کارمزدهای پایین و موارد دیگر، CoinGate را به یک انتخاب آسان تبدیل کرده است. و بهترین از همه افزونه CoinGate WooCommerce (که در زیر به آن می پردازیم) به شما امکان می دهد تا فروشگاه آنلاین خود را با سرویس CoinGate ادغام کنید.

پس از راه‌اندازی، CoinGate به شما امکان می‌دهد پرداخت‌های ارز دیجیتال را از مشتریان دریافت کنید، اما همچنین گزینه‌هایی برای انتخاب ارز پرداخت ترجیحی هنگام انتقال وجه از وب‌سایت خود به حساب بانکی یا کیف پول دیجیتال خود دارد. اگرچه CoinGate خدمات کیف پول آنلاین خود را ارائه نمی دهد، آنها توصیه می کنند از Electrum یا Copay برای بیت کوین. و اگر می‌خواهید سکه‌های خود را نگه دارید، CoinGate فهرستی از فروشگاه‌های آنلاین دوست‌دار رمزنگاری دارد. جایی که می توانید از آنها استفاده کنید.

Bitpay

Bitpay

Bitpay یک کیف پول، کارت و خدمات پردازشگر پرداخت بیت کوین محبوب ارائه می دهد (و حتی از NFT ها نیز پشتیبانی می کنند. ). این راه حل با فعال کردن پرداخت های بیت کوین با وردپرس به صورت مستقیم به کیف پول بیت کوین و/یا حساب بانکی شما به ارز مورد نظر شما کار می کند.

Bitpay می‌تواند وجوهی را به بانک‌های بیش از 200 کشور و به ارزهای متعدد ارسال کند. همچنین با بیش از 40 پلتفرم و راه حل تجارت الکترونیک یکپارچه شده است و از WooCommerce، فرم‌های جاذبه، Shopify، و بسیاری موارد دیگر.

CoinBase

CoinBase

یک جایگزین برای Bitpay CoinBase است. این پلتفرم دیجیتال و سرویس کیف پول آنلاین می تواند با پرداخت های وب سایت وردپرس شما در بیت کوین، اتریوم و لایت کوین سروکار داشته باشد. سپس این ارزهای رمزنگاری شده می توانند به کیف پول آلتکوین شما ارسال شوند یا توسط CoinBase به ارز محلی شما مبادله شوند و به حساب بانکی شما ارسال شوند.

3. یک افزونه وردپرس

را نصب کنید

هنگامی که یک کیف پول دیجیتال را انتخاب کردید و با یک سرویس پردازشگر پرداخت ثبت نام کردید، وقت آن است که یکپارچه سازی پرداخت بیت کوین را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید. تعدادی پلاگین موجود است که این عملکرد را ارائه می دهد. بیایید نگاهی به چند مورد از بهترین ها بیندازیم.

CoinGate برای WooCommerce

CoinGate for WooCommerce

CoinGate یک امر طبیعی برای سایت‌های WooCommerce است، زیرا شما را قادر می‌سازد تا برای محصولات در ارزهای دیجیتال متعددی پرداخت کنید. برای دریافت پرداخت های بیت کوین با وردپرس در فروشگاه آنلاین خود از طریق CoinGate، باید CoinGate را برای WooCommerce نصب کنید. افزونه.

در مرحله بعد، باید برای یک حساب CoinGate ثبت نام کنید. در این صورت می‌خواهید گزینه Business را انتخاب کنید، سپس کشور و سایر اطلاعات مورد نیاز خود را وارد کنید.

CoinGate Account

سپس با ایجاد دستورالعمل‌های نصب CoinGate اعتبار API برای اتصال دو راه حل. این یک فرآیند سریع و آسان است و پس از تکمیل می‌توانید پرداخت‌های بیت‌کوین و سایر آلت‌کوین‌ها را در سایت WooCommerce خود بپذیرید.

به‌علاوه با CoinGate، اعلان‌های خودکار برای پرداخت‌ها دریافت خواهید کرد، و می‌توانید مشخص کنید که می‌خواهید پرداخت‌ها را به چه ارز دیجیتالی دریافت کنید (یا اگر می‌خواهید سکه‌ها را برای دریافت ارز سنتی که به بانکتان ارسال می‌شود تبدیل کنید). به طور کلی این یک راه حل بسیار راحت و مقرون به صرفه است.

Blockonomics

Blockonomics Plugin

Blockonomics شما را قادر می سازد تا پرداخت های بیت کوین (BTC) و بیت کوین کش (BCH) را بپذیرید. و با افزونه WordPress Bitcoin Payments آنها می توانید اینها را به عنوان فرم بپذیرید پرداخت از طریق ووکامرس اما این حتی بهترین قسمت نیست – بلوکونومیکس به جای یک دروازه پرداخت، پرداخت ها را به کیف پول شما ارسال می کند. بنابراین پول خود را سریع تر، ایمن تر دریافت می کنید و حتی در هزینه ها هنگام برداشت صرفه جویی می کنید. توجه داشته باشید – شما به یک حساب Blockonomics نیاز دارید، اما برای بازرگانان این کارمزد فقط 1٪ است (با 20 پرداخت اول رایگان) – بنابراین بسیار مقرون به صرفه است.

درگاه پرداخت ارز دیجیتال برای WooCommerce

TripleA Download Bitcoin Payment Gateway for WooCommerce

یک گزینه عالی دیگر، TripleA پرداخت ارز دیجیتال است. دروازه برای WooCommerce. با استفاده از این افزونه می‌توانید بدون هیچ کارمزدی و بدون نیاز به حساب سفارشی، پرداخت از طریق بیت‌کوین را مستقیماً بپذیرید. مشتریان برای پرداخت فقط باید کد QR را اسکن کنند. اما TripleA فقط کارها را برای مشتری آسان‌تر نمی‌کند – به عنوان فروشنده، از اعلان‌های ایمیل تراکنش نیز بهره‌مند می‌شوید، در پول خود صرفه‌جویی می‌کنید، زیرا هیچ بازپرداختی وجود ندارد، و می‌توانید پول خود را به ارز محلی خود برداشت کنید (19 در حال حاضر پشتیبانی می‌شود) با استفاده از نرخ‌های ارز بی‌درنگ (با هزینه برداشت کم 0.8٪).

Bitpay Checkout برای WooCommerce

Bitpay Checkout for WooCommerce

اگر از WooCommerce در سایت خود استفاده می کنید و Bitpay خدمات پردازشگر پرداخت مناسب برای شما به نظر می رسد، Bitpay Checkout for WooCommerce یک گزینه عالی است. برای شروع کار با Bitpay، به سادگی وارد حساب خود شوید و یک نشانه API جدید برای فروشگاه WooCommerce خود اضافه کنید.

در مرحله بعد، افزونه Bitpay Checkout را در وب سایت وردپرس خود نصب کنید. این افزونه گزینه‌هایی را برای اتصال به حساب Bitpay با توکن API خود در زیر برگه «پرداخت‌ها» در تنظیمات اصلی WooCommerce اضافه می‌کند. پس از تکمیل فروشگاه آنلاین شما می‌تواند به بیت کوین پرداخت کند.

Mollie Payments برای WooCommerce

Mollie

Mollie یک راه‌حل درگاه پرداخت است که متعهد به آسان‌تر کردن پرداخت‌های آنلاین است. یکی از گزینه های متعدد پرداخت آنها بیت کوین است. Mollie Payments for WooCommerce یکی از افزونه‌های رایگان آنهاست که به شما امکان می دهد تا به سرعت تمام سیستم های پرداخت اصلی، از جمله بیت کوین را با سایت WooCommerce خود ادغام کنید.

برای شروع، با Mollie ثبت نام کنید و افزونه Mollie Payments for WooCommerce را در وب سایت خود نصب کنید. هنگامی که مشتری به بیت کوین پرداخت کرد، مبلغ مربوطه را به یورو دریافت خواهید کرد. و از آنجایی که Mollie تمام پرداخت های بیت کوین شما را با وردپرس پردازش می کند و مستقیماً به بانک شما ارسال می کند، حتی به کیف پول بیت کوین هم نیاز نخواهید داشت.

GoUrl – درگاه پرداخت بیت کوین، دانلودهای پولی و عضویت

GoUrl

GoUrl یک درگاه پرداخت ارز دیجیتال است. افزونه وردپرس GoUrl، GoUrl – پرداخت بیت کوین Gateway، دانلودهای پولی و عضویت، شما را قادر می سازد تا پرداخت های بیت کوین را با وردپرس بپذیرید. با این حال، GoUrl بیت کوین را به پول نقد منتقل نمی کند، بلکه فقط پرداخت ها را به کیف پول بیت کوین شما ارسال می کند. این افزونه همچنین سایر ارزهای رمزنگاری شده را در وب سایت وردپرس شما از جمله Litecoin، Dash، BitcoinCash و بسیاری دیگر را می پذیرد.

افزونه GoUrl به بازدیدکنندگان شما این امکان را می‌دهد که برای محصولات، بارگیری‌های دیجیتال، بازدید از صفحه و اشتراک‌های عضویت آلتکوین پرداخت کنند. GoUrl همچنین تعدادی افزونه افزونه دیگر از جمله GoUrl برای WooCommerce و GoUrl Bitcoin اهدایی.

صندوق پرداخت دیجیتال

Digital Paybox

Digital Paybox یک افزونه ممتاز است که به شما امکان می‌دهد بیت کوین را بپذیرید، اما در این مورد در مبادله دانلودهای دیجیتال. این راه حل با درگاه های پرداخت متعدد ادغام می شود، اما از Bitpay برای پذیرش بیت کوین استفاده می کند.

نصب و راه‌اندازی آسان، Digital Paybox به مشتریان امکان می‌دهد تصمیم بگیرند که چقدر می‌خواهند برای یک محصول دیجیتال بپردازند. شما می توانید حداقل پرداخت (یا قیمت ثابت را در صورت تمایل) تعیین کنید، بنابراین اگر به دنبال دریافت کمک های مالی برای دانلودهای دیجیتال خود هستید، این افزونه گزینه خوبی است. هنگامی که پرداخت انجام شد، Digital Paybox به طور خودکار یک پیوند رمزگذاری شده موقت از طریق ایمیل برای خریدار ارسال می کند و به خریدار اجازه می دهد محصول دیجیتال را دریافت کند.

توجه: این مورد مدتی است به روز نشده است، اما به طور فعال پشتیبانی می شود. بنابراین اگر علاقه مند هستید، توصیه می کنیم ابتدا با توسعه دهنده تماس بگیرید.

نظرات نهایی در مورد نحوه پذیرش پرداخت بیت کوین با وردپرس

همانطور که می بینید، پلاگین ها و روش های مختلفی برای پردازش و پذیرش پرداخت های بیت کوین با وردپرس وجود دارد. ابزارهایی که انتخاب می کنید باید صرفاً به سایت شما و نیازهای مخاطبان شما بستگی داشته باشد. و به یاد داشته باشید، همیشه می توانید چند راه حل مختلف را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی کار می کند و مطمئن شوید که بهترین راه حل بیت کوین را برای سایت خود پیدا می کنید.

کدام افزونه کریپتوکارنسی را برای کمک به پذیرش پرداخت های بیت کوین با وردپرس انتخاب می کنید؟ لطفا نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا