چطوری میشه

6 تکنیک بازاریابی WooCommerce برای افزایش فروش

6 تکنیک بازاریابی WooCommerce برای افزایش فروش

هیجان راه اندازی یک فروشگاه آنلاین بی نظیر است. هنگامی که درهای استعاری فروشگاه خود را به روی جهان باز می کنید، خود را در انتظار اولین فروش می بینید. و وقتی این اتفاق بیفتد، نمی‌توانید جلوی ماه را بگیرید. به زودی، اشتیاق به وجود می‌آید. می‌خواهید بازدیدکنندگان بیشتری ببینید. می‌خواهید مشتریان بیشتری ببینید، فروش بیشتری داشته باشید و شاهد افزایش سود خود باشید.

چه کسی این کار را نمی کند؟

وقتی نوبت به ساخت و راه اندازی فروشگاه آنلاین می رسد، چالش کار با فناوری یا رسیدگی به تعمیر و نگهداری نیست. بزرگترین چالش جذب سرنخ ها و تبدیل آنها به فروش است.

افزایش نرخ تبدیل چیزی است که می تواند کسب و کار شما را شکست دهد یا شکست دهد. اما این چیزی غیرعادی نیست. سال‌ها تحقیق برای درک روانشناسی خریدار رمزگشایی محرک های تبدیل، و بهینه سازی فروش چرخه.

بر اساس این تحقیقات گسترده، ما 6 تکنیک و تاکتیک برتر بازاریابی WooCommerce را که می توانید برای افزایش فروش در فروشگاه آنلاین خود به کار ببرید، گردآوری کرده ایم.

1. یک تجربه خرید شخصی ارائه دهید

WooCommerce Marketing Techniques: Personalized Shopping Experience

وقتی برای شخصی‌سازی WooCommerce وقت می‌گذارید، می‌توانید به مشتریان خود احساس آرامش بدهید. رهایی از چی؟ رهایی از اضافه بار اطلاعاتی مداوم وقتی صدای خاصی را خطاب به خود می شنوید، در هرج و مرج سر و صدای اینترنت، احساس بهتری پیدا می کنید. می‌توانید از این محرک روان‌شناختی برای تحت تأثیر قرار دادن افراد بیشتری برای خرید از فروشگاه آنلاین شما استفاده کنید.

شخصی سازی می تواند ظریف باشد. برای مثال، صفحه اصلی وب‌سایت WooCommerce شما را می‌توان در قالب یک داستان جالب خطاب به خواننده بافته کرد. اگر بتوانید شخصیت خریدار خود را درک کنید، آن داستان می تواند با مشتریان بالقوه شما ارتباط برقرار کند، می تواند باعث شود آنها احساس کنند که شما منحصراً با آنها صحبت می کنید و در نهایت آنها را به سمت خرید محصول شما سوق می دهد.

هرچه بیشتر روانشناسی خریدار را درک کنید، داستان های شما بیشتر می توانند با مخاطب ارتباط برقرار کنند.

یک راه مستقیم نیز برای شخصی‌سازی وجود دارد. تغییرات ساده شامل مخاطب قرار دادن مشتریان با نام آنها به جای یک کلمه کلی “سلام، وجود دارد”. یا ارسال ایمیل های سفارشی در مناسبت های خاص مانند سالگرد یا تولد. یک ترفند خوب این است که محصولات را از لیست خواسته های مشتری انتخاب کنید تا آنها را تشویق به تکمیل خرید کنید. ویژگی‌هایی مانند این به ارتباط فوری با مشتریان کمک می‌کنند.

یکی دیگر از تکنیک های موثر برای شخصی سازی، سفارشی کردن قیمت برای مشتری است. بر اساس رابطه ای که با مشتری دارید، مثلاً او یک خریدار طولانی مدت یا یک شریک عمده فروشی است، می توانید قیمت های مناسب را تعیین کنید. شخصی سازی قیمت باعث می شود مشتریان احساس خاصی داشته باشند و می تواند به استراتژی فروش شما کمک کند.

2. افزودن محرک های فوری

WooCommerce Marketing Techniques: Urgency Triggers

نرومارکتینگ می گوید که ایجاد این تغییر کوچک در وب سایت شما، یعنی نصب یک تایمر شمارش معکوس، می تواند منجر به افزایش قابل توجهی در فروش شود. ما نتوانستیم بیشتر به توافق برسیم.

این بر اساس روانشناسی متقاعدسازی و اصل < a href="https://en.wikipedia.org/wiki/Fear_of_missing_out" target="_blank" rel="noopener">ترس از دست دادن. می توانید تایمرهای شمارش معکوس مختلفی را مستقر کنید. مانند یک تایمر در مورد در دسترس بودن سهام، می توانید در مورد دوره تخفیف (معامله رعد و برق!) صحبت کنید که به زودی به پایان می رسد، یا یک تایمر بگذارید تا مشتریانتان از تحویل رایگان استفاده کنند.

مفهوم زیربنایی روشن است – موقعیت‌های فوری ما را مجبور می‌کنند سریع عمل کنیم. و کمبود نیز ما را وادار به اقدام می کند. همیشه کار می کند. برای مثال، اگر می‌دانید که می‌توانید در هر زمانی می‌توانید تلفن همراه را بخرید، ممکن است به راه‌اندازی تلفن همراه توجه نکنید. اما اگر سهام برای مدت زمان محدودی در دسترس باشد یا اگر بتوانید آن را فقط در روزهای خاصی بخرید – شگفت زده خواهید شد. مانند جادو، یک خریدار بی علاقه اکنون توجه دارد. این همان چیزی است که شما در فروشگاه خود نیز می خواهید، درست است؟!

یک افزونه برنامه ریزی برای WooCommerce می تواند به شما کمک کند تایمر تنظیم کنید در یک محصول یا دسته برای یک تاریخ و زمان معین، برای در دسترس قرار دادن هر محصول برای خرید برای مدت زمان محدود. پس از اتمام زمان، محصول پنهان می شود. خیلی خوش دست است، نه؟! ما با قسمت جادویی شوخی نکردیم! 😀

3. بسته‌ها و بسته‌های محصول را پیشنهاد دهید

WooCommerce Marketing Techniques: Product Bundles & Packages

درک روانشناسی مصرف کننده یک تکنیک مهم بازاریابی ووکامرس و همچنین یکی از مهمترین جنبه ها برای دستیابی به رشد کسب و کار به طور کلی است.

به جای مشتری خود قدم بگذارید و به این فکر کنید که چگونه همه چیز را دوست دارید؟ به انجمن‌های مهم و گروه‌های رسانه‌های اجتماعی مرتبط با کسب‌وکار خود بپیوندید، جایی که مشتریان خود را ابراز می‌کنند. علایق، آخرین اخبار، نیازهای جدید، بازخورد معتبر و هر چیزی که به شما در سازگاری کمک می کند، بیابید.

مشتریان احساس دریافت ارزش بیشتر در یک خرید را دوست دارند.

واینیت کومار از ییل و تیموتی دردنگر از کارنگی ملون یک مطالعه 4 ساله انجام دادند که به این نتیجه رسید،

“بسته بندی ترکیبی یک روش منحصر به فرد و قبلاً ناشناخته برای استخراج ارزش بیشتر از مصرف کنندگان در طول چرخه عمر محصول ارائه می دهد.”

با تجزیه و تحلیل بسته‌های محصول احتمالی بر اساس خریدهای گذشته شروع کنید. کلوپ محصولاتی که احتمال فروش آنها با هم بیشتر است. برای بسته‌ها تخفیف ارائه دهید.

ایجاد بسته‌ها تحقیقات و تلاش خریدار را کاهش می‌دهد. در نهایت به مشتری خود در کوتاه کردن مسیر خرید کمک می کنید. شما به اندازه کافی تلاش می کنید تا مشتری شما مجبور نباشد. این چیزی است که مشتریان دوست دارند.

بسته‌ها نیز می‌توانند قابل سفارشی‌سازی باشند، به طوری که بتوانید هر خریدار را در سراسر طیف مشتریان راضی کنید.

4. گرفتن سرنخ های بالقوه

WooCommerce Marketing Techniques: Capture Leads

هر بازدیدکننده از فروشگاه WooCommerce شما یک سرنخ است و باید به این ترتیب با او رفتار شود. برخی از سرنخ ها واضح تر از دیگران هستند. به عنوان مثال، کسانی که محصولاتی را به سبد خرید اضافه می کنند و سپس فروشگاه شما را بدون انجام فروش ترک می کنند. اما کسانی هستند که می خواهند خرید کنند اما نمی کنند. ساکت‌هایی که می‌خواهید به آن‌ها دست پیدا کنید.

در حالی که افزونه‌های سبد خرید رها شده را می‌توان برای خرید را امتحان کنید و ببندید، افزونه هایی برای لیست علاقه مندی ها یا سوالات می توانند برای هدف قرار دادن کسانی که در وب سایت شما در حال مرور هستند استفاده شوند. اگر به آنها این امکان را نمی دادید که محصول را برای خرید ذخیره کنند یا قبل از تصمیم به خرید سؤالی در مورد آن نپرسیدند، ممکن است این سرنخ ها مورد توجه قرار نگیرند.

یک توصیه این است که یک استراتژی بازاریابی ایمیلی قوی< /a> باید با پلاگین های جذب سرنخ شما همراه شود. به ایجاد ایمیل های شخصی سازی شده فکر کنید که مشتریان را بر اساس وضعیت آنها در سفر خرید هدف قرار می دهد.

5. استفاده از سیگنال های اجتماعی

WooCommerce Marketing Techniques: Social Signals

بیایید نگاهی به برخی از آمارهای مرتبط بیندازیم. 57 درصد از مصرف‌کنندگان می‌گویند رسانه‌های اجتماعی بر خریدشان تأثیر می‌گذارند که فیسبوک با 44 درصد پیشتاز است. این باعث می‌شود رسانه‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین تکنیک‌های بازاریابی WooCommerce

باشند

50 میلیون کسب و کار از فیس بوک استفاده می کنند. به احتمال زیاد شما نیز یک صفحه تجاری دارید. اما آیا به اندازه کافی جذاب است؟

مطمئن شوید که توصیه‌های مجاز در صفحه خود دارید تا مشتریان شما قادر به بررسی کسب و کار شما هستند. اقدام فوری دیگر می تواند پاسخ دادن به پیام های صندوق ورودی فعلی در صفحات فیس بوک و توییتر باشد.

شما می توانید بر روی افزایش درگیری در رسانه های اجتماعی از طریق خود کار کنید سایت اینترنتی. اطمینان حاصل کنید که دکمه های رسانه های اجتماعی در تمام صفحات محصول وجود دارد تا مشتریان بتوانند محصولاتی را که دوست دارند به اشتراک بگذارند. همچنین، هر بار که خریدی انجام می‌شود، مطمئن شوید که ایمیل‌هایی برای مشتریان ارسال می‌شود که از آنها می‌خواهند کسب‌وکار و محصول را در رسانه‌های اجتماعی بررسی کنند.

اگر نظرات منفی وجود دارد، سعی کنید تا زمانی که توهین آمیز نیستند، آنها را حذف نکنید. به هر بررسی پاسخ دهید این باعث افزایش اعتبار شما می شود.

افراد اغلب از توییتر برای ذکر مشکلات یا تجربیات خود استفاده می کنند. دسته Twitter خود را فعال نگه دارید و به هر پرسش، پیشنهاد یا بازخورد پاسخ دهید.

می‌توانید با انتصاب یک مدیر رسانه‌های اجتماعی برای مراقبت از دسته‌ها، یک قدم جلوتر بروید. فیس بوک فرصتی برای ایجاد و تبدیل سرنخ های جدید به شما می دهد.

6. پرسش و پاسخ محصول

WooCommerce Marketing Techniques: Product Q & A

این مورد را در صفحات محصولات آمازون متوجه خواهید شد. اکثر سوالات پرطرفدار مشتری که در کنار محصول ارسال می شود و پاسخ آنها توسط خود مشتریان است. این یک راه جالب برای ایجاد محتوا برای یک محصول و پاسخ به سوالاتی است که ممکن است مشتری قبل از خرید داشته باشد.

وقتی شما از قبل پاسخ‌های پرسش‌های رایج مرتبط با محصول را پست کرده باشید، مشتریان کمتری احساس نیاز به استفاده از چت زنده یا سایر ویژگی‌های پشتیبانی خواهند کرد. این مقداری فضای تنفسی به تیم پشتیبانی شما می دهد.

توصیه می‌شود که سؤالات واقعی را قالب بندی کنید. نه فقط برخی اصطلاحات فنی. زبان باید ساده باشد و راه حل ها نباید گیج کننده باشند.

دکمه تماس با پشتیبانی را در نزدیکی مجموعه سوالات و پاسخ‌ها قرار دهید، فقط در صورتی که مشتریان بیشتر بپرسند. هر سرنخ به همان اندازه مهم است. مطمئن شوید که هیچ حاشیه ای برای حذف آن باقی نمی گذارید.

قبل از پایان دادن به تکنیک های بازاریابی WooCommerce، در اینجا یک توصیه دیگر وجود دارد

تکنیک‌های بازاریابی WooCommerce بالا نتایج سریع‌تری به شما می‌دهد. مرحله بعدی تجزیه و تحلیل بیشتر وب سایت شما و ارائه تکنیک های منحصر به فرد با توجه به کسب و کار شما است.

برای شروع، می‌توانید از خود سؤالاتی درباره مخاطبان خود بپرسید. شروع به بررسی جمعیت شناسی کنید و استراتژی های بازاریابی مناسبی را ارائه دهید. تجزیه و تحلیل دقیق به شما کمک می کند تا از رفتار خرید مشتریان در وب سایت WooCommerce خود مطلع شوید.

سعی کنید دلایل اصلی تبدیل نشدن سرنخ ها به تبدیل را بیابید. آیا این محتوا است یا عدم وجود یک عملکرد خاص؟ آیا رابط کاربری باعث ایجاد مشکل برای مشتریان در مرور وب سایت می شود؟ آیا اشکالات فنی وجود دارد که منجر به تراکنش های ناتمام شده باشد؟ یا این سیستم پشتیبانی ضعیف است که بازدیدکنندگان را از رسیدن به مرحله تصمیم گیری باز می دارد؟

میانگین زمان تبدیل سرنخ‌های صرف شده در فروشگاه شما را بیابید. سعی کنید بازدیدهای وب سایت توسط مشتریان را تجزیه و تحلیل کنید و این زمان متوسط ​​را به عنوان مرجع نگه دارید. برای یافتن الگوهای مرتبط، دلایلی را که در پس تبدیل‌های موفق و ناموفق وجود دارد، تشخیص دهید.

مانند مشتریان رفتار کنید و از سایت‌های رقیب مختلف بازدید کنید. آن را با تجربه خرید در وب سایت خود مقایسه کنید. تفاوت را با دقت مشاهده کنید و پیوند گم شده را پیدا کنید.

ارزیابی هایی مانند این باید به طور منظم انجام شود و مشاهدات باید برای دسترسی سریع جمع آوری شوند. الگوها فقط در صورتی ظاهر می شوند که به اندازه کافی با رویکرد صحیح تجزیه و تحلیل کنید.

همانطور که روی تی. باشد که “اضافی” در “فوق العاده.”

اگر در مورد نکات بالا سؤالی دارید، یا سؤالی از خود دارید، فقط در زیر نظر دهید. مایلیم نظرات شما را درباره تکنیک‌های بازاریابی WooCommerce بشنویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا