چطوری میشه

چگونه از برنامه های پیام رسانی برای افزایش ترافیک سایت وردپرس خود استفاده کنیم

چگونه از برنامه های پیام رسانی برای افزایش ترافیک سایت وردپرس خود استفاده کنیم

در سطح جهانی، برنامه های پیام رسان تلفن همراه هر روز کاربران بیشتری را به خود جذب می کنند. در واقع، سه پلتفرم برتر – WhatsApp، Facebook Messenger و WeChat – هر کدام بیش از یک میلیارد کاربر در ماه جذب می‌کنند.

با وجود اینکه کاربران فعال بیشتری در پیام رسانی وجود دارد برنامه‌ها نسبت به رسانه‌های اجتماعی، این پلتفرم‌ها تا حد زیادی نادیده گرفته شده‌اند و تنها در یکی دو سال گذشته سرمایه‌گذاری قابل توجهی را از سوی کسب‌وکارهای بزرگ جذب کرده‌اند. این بدان معناست که هم فرصت و هم جای خطا وجود دارد – به خصوص اگر به دنبال راه هایی برای افزایش ترافیک سایت وردپرس خود هستید.

حقیقت این است که 67٪ از کاربران به دنبال تعامل بیشتر با مشاغل از طریق برنامه های پیام رسانی هستند و بسیاری از این کارها را می توان با افزونه های مناسب وردپرس انجام داد تا از این رونق سرمایه گذاری کنند. اولین گام، درک برنامه های پیام رسانی است و سپس بررسی نحوه استفاده موثر از آنها می تواند ترافیک سایت وردپرس شما را افزایش دهد.

این چیزی است که باید بدانید.

برنامه های پیام رسانی: یک فرصت جدید برای تولید ترافیک

با توجه به اینکه این فناوری و این استراتژی های بازاریابی جدید بسیار منحصر به فرد هستند، داده های سخت بسیار کمی منتشر شده است. با این حال، جایی که برخی از مارک های بزرگ بیشترین تلاش خود را انجام می دهند، و همچنین سرعت رشد یک پلت فرم چت خاص، هر دو روش عادلانه ای برای سنجش پتانسیل هستند.

افزونه ها و برنامه های پیام رسان وردپرس

افزودن دکمه اشتراک‌گذاری به سایت وردپرسی خود یک راه عالی برای افزایش ترافیک و افزایش تعامل است. چرا؟ زیرا به کاربران امکان می دهد اطلاعات شما را در پلتفرم هایی که استفاده می کنند به اشتراک بگذارند. حتی بهتر از آن، تعداد زیادی افزونه آسان برای انتخاب وجود دارد.

AddtoAny Share Buttons Free WordPress Plugin

AddToAny یکی از افزونه های اشتراک گذاری اجتماعی است که دکمه های اشتراک گذاری 100 رسانه مختلف را در صفحه شما دریافت می کند. برنامه‌های پیام‌رسانی که AddToAny دارد و ممکن است بخواهید از آنها استفاده کنید عبارتند از Kik، Viber، WeChat و WhatsApp.

Line یک برنامه عالی دیگر است که دارای افزونه دکمه اشتراک گذاری است. یک راه آسان برای نیم میلیارد کاربر لاین برای اینکه بدانند شما در آنجا هستید، افزودن است. پلاگین اجتماعی را به سایت خود خط دهید. با یک کلیک ساده روی دکمه “Line It” صفحه شما در مقابل بسیاری از چهره های جدید قرار می گیرد.

همچنین می‌توانید یک قدم جلوتر رفته و با استفاده از Discord پاسخ‌های خود را خودکار کنید. افزونه WP Discord برای مثال از یک ربات و یک URL Webhook استفاده می کند. ، که خوانندگان کانال مورد نظر شما را در مورد هر پست جدیدی که در سایت وردپرس شما منتشر می شود مطلع می کند.

گزینه های برتر برنامه پیام رسانی

بنابراین شما افزونه‌هایی را می‌شناسید که می‌توانید در صفحه وردپرس خود ادغام کنید، اما چه برنامه‌های پیام‌رسانی را باید برای کمک به افزایش ترافیک انتخاب کنید؟

اگر از بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده کرده اید برای تولید ترافیک قبلاً، بسیاری از همان مهارت ها در اینجا اعمال می شوند. تسلط بر هر یک از این کانال ها و به نمایش گذاشتن پتانسیل تولید ترافیک کامل آن کار آسانی نخواهد بود.

با این حال، هنگامی که همه چیز را در دست دارید و حساب‌های شما همگی راه‌اندازی می‌شوند، می‌توانید بیشتر کارکردهای روزمره را به ربات‌ها بسپارید، و تقریباً در همه این پلتفرم‌ها این انتظار می‌رود. چت ربات ها مزایای بسیاری را برای مشتریان شما فراهم می کنند. و به شما این امکان را می دهد که از یک برنامه پیام رسانی تا حد امکان استفاده کنید.

خط

Messaging Apps to Drive Traffic to Your WordPress Site: Line

Line یک برنامه تلفن همراه برای ارتباط فوری در دستگاه‌های هوشمند است. فقط با بیش از یک چهارم از یک میلیون کاربر، Line چیزهای زیادی برای یک برنامه پیام رسانی ارائه می دهد. این به افراد و کسب‌وکارها امکان تعامل با یکدیگر، ایجاد و پیوستن به جوامع، و اشتراک‌گذاری پیام‌ها، عکس‌ها و ویدیوها را می‌دهد. آنها همچنین استفاده، ایجاد و فروش شکلک ها و برچسب های منحصر به فرد را تبلیغ می کنند. برخی از حقایق کلیدی در مورد Line:

  • در حال حاضر، مهم‌ترین بخش از پایگاه کاربر لاین در آسیای جنوب شرقی است – به‌ویژه ژاپن (جایی که برنامه از آنجا شروع شد)
  • کاربران خط معمولاً با بسیاری از افراد در جوان هستند. گروه سنی 10-19
  • تعداد کاربران Line سالانه دو برابر می شود

از بین تمامی پلتفرم‌های چت اینجا، بیشترین حضور آمازون در لاین است. حساب و جامعه آنها به تبلیغ محصولات و سبک زندگی آمازون اختصاص دارد. به اندازه بسیاری از جوامع مارک دار دیگر تعاملی نیست و همه پیوندها مستقیماً به Amazon.com اشاره می کنند. اگر یک وب‌سایت وابسته آمازون در وردپرس دارید، می‌توانید از آن استفاده کنید اتصال آمازون به Line.

Download Amazon Associates Link Builder

افزونه Amazon Associate Link Builder ابزارهای مورد نیاز برای تبلیغ محصولات وابسته در وب سایت وردپرس شما را فراهم می کند. سپس، می توانید از Line برای تبلیغ محصولات وابسته خود استفاده کنید. می‌توانید از طریق Line تماس بگیرید و بازخورد بخواهید، می‌توانید محصولات جدید را تبلیغ کنید، یا می‌توانید از مشتریان بخواهید محصولات مختلف را بررسی کنند. ترفند باز کردن “خط” ارتباطات و ایجاد حس اعتماد است به طوری که مشتریان بالقوه در هنگام خرید آنلاین ابتدا از سایت وردپرس شما بازدید می کنند.

WhatsApp

Messaging Apps to Drive Traffic to Your WordPress Site: Whatsapp

WhatsApp یک برنامه موبایل چت ویدیویی و متنی بسیار محبوب است. با 1.5 میلیارد کاربران فعال ماهانه، به احتمال زیاد نام WhatsApp را شنیده اید یا از آن استفاده کرده اید. برخی از آمارهای WhatsApp که باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

  • 42% از کاربران اینترنت 25 تا 34 ساله از واتس اپ استفاده کرده اند یا خواهند داشت
  • نزدیک به یک سوم افراد زیر 44 سال از آن استفاده کرده اند
  • در نظرسنجی از بیش از 70000 کاربر، 15% گزارش دادند که واتس اپ منبع اصلی خبری آنهاست در حالی که فقط 8% به فیس بوک مسنجر اعتماد داشتند

برای استفاده از WhatsApp برای افزایش ترافیک، می‌خواهید از «گروه‌هایی» که این برنامه ارائه می‌دهد استفاده کنید. با این حال، ممکن است لازم باشد تلاش‌های خود را تقسیم بندی کنید، زیرا هر گروه می‌تواند همزمان ۲۵۶ عضو داشته باشد. شما همچنین می توانید در گروه های ایجاد شده شرکت کنید. برخلاف سایر سرویس‌های پیام‌رسان، واتس‌اپ اجازه تبلیغات یا ربات‌ها را نمی‌دهد. این بدان معناست که شما باید خلاق باشید.

برای آموزش و اطلاع رسانی، پیوندهایی به پست های وبلاگ وردپرس خود ارسال کنید. همچنین می توانید به افراد مشوق هایی برای درگیر شدن با حساب کاربری خود ارائه دهید. برای مثال، Absolut Vodka یک شخصیت خیالی به نام “استیو” خلق کرد. برای دریافت دعوت به یک مهمانی Absolut، مردم باید با استیو تماس می گرفتند و آنها را تحت تأثیر قرار می دادند.

WhatsApp Chat Free Plugin

یک افزونه واتس‌اپ وردپرس نیز وجود دارد که به شما امکان می‌دهد چت WhatsApp را مستقیماً از سایت وردپرس خود باز کنید. این افزونه به توسعه دهنده سایت وردپرس اجازه می دهد تا یک جعبه گفتگو را در وب سایت قرار دهد.

سپس، برای قیف کردن ترافیک به سایت وردپرس، بسیاری از صاحبان صفحه وب از خوانندگان می خواهند که از طریق جعبه چت واتس اپ خود درباره محتوا بازخورد ارائه دهند. آنها با خوانندگان صحبت می کنند تا ببینند چه چیزی با آنها طنین انداز می شود و سپس از بازخورد برای اصلاح و تنظیم استراتژی محتوای خود استفاده می کنند.

Kik

Messaging Apps to Drive Traffic to Your WordPress Site: Kik

Kik یک برنامه پیام رسانی فوری رایگان تلفن همراه است که به کاربران امکان می دهد مکالمات جدید را به راحتی شروع کنند. با اسکن کد Kik آنها. پیام های گروهی یک به یک و ساده را فعال می کند. حقایق قابل توجه در مورد Kik عبارتند از:

  • به نظر می رسد بسیاری از برندسازی شخصی Kik برای نوجوانان و جوانان طراحی شده است
  • 70٪ از مخاطبان Kik بین 13 تا 24 هستند
  • این یکی از 10 برنامه پیام رسانی برتر برای نوجوانان در ایالات متحده است

Kik تنها در اواسط سال 2016 شروع به ارائه قابلیت استفاده از ربات‌ها برای برندها کرد. این بدان معناست که اکنون می توانید یک ربات Kik برای سایت وردپرس خود بسازید و ترافیک را افزایش دهید. یک ربات Kik در واقع می تواند موثرتر از چت های سنتی باشد. از این ربات می‌توان برای ارسال خودکار به‌روزرسانی‌ها، خبرنامه‌ها و پیشنهادات ویژه به مشتریان استفاده کرد تا آنها از سایت وردپرس شما دیدن کنند تا پس‌اندازها و معاملات را مشاهده کنند.

بسیاری از برندها، از جمله Sephora و H&M، شروع به استفاده از Kik به عنوان ابزاری جایگزین برای ارائه توصیه‌ها به مشتریان کرده‌اند. در یک کمپین فراگیر توسط Sephora، این برند بیش از نیم میلیون گپ دریافت کرد تعاملات ربات از طریق Kik.

WeChat

Messaging Apps to Drive Traffic to Your WordPress Site: Wechat

با افتخار از بالاترین نسبت کاربران فعال روزانه، WeChat در موقعیت منحصر به فردی قرار دارد. این برنامه پیام‌رسانی صوتی و پیامک تلفن همراه آمار جالبی دارد:

  • 90٪ از کاربران WeChat زیر 36 سال هستند
  • بیش از 90 درصد از کاربران WeChat در چین مستقر هستند
  • 83٪ از WeChat در محل کار یا برای کار استفاده خواهد کرد

به عنوان مثال، Buzzfeed از WeChat برای جذب خوانندگان جدید یا خوانندگان بازگشتی که می خواهند محتوای منحصر به فرد پیدا کنند، استفاده کرده است. این شرکت رباتی را راه‌اندازی کرد که بر اساس کلمات کلیدی توصیه‌هایی می‌کرد و تجربه‌ای را برای کاربران فراهم می‌کرد.

WeChat plugin for WooCommerce

همچنین یک افزونه WeChat برای WooCommerce وجود دارد که پرداخت های WeChat را برای سایت های WooCommerce فعال می کند. مزیت افزودن این افزونه به سایت وردپرسی گزینه های پرداخت ساده آن است. وقتی کارها آسان باشد، مشتریان برمی‌گردند و ترافیک افزایش می‌یابد، و افزونه WeChat این کار را انجام می‌دهد. این افزونه امکان پرداخت با کد QR و پرداخت از طریق WeChat تلفن همراه را فراهم می کند.

اختلاف

Messaging Apps to Drive Traffic to Your WordPress Site: Discord

Discord یک برنامه تلفن همراه Voip است که همه چیز در مورد جوامع است. بیشتر آن‌ها حول بازی‌ها و فن‌ها ساخته شده‌اند – Discord از آنجا شروع شد. با این حال، بسیاری از آنها سیاسی هستند یا برای بحث در مورد انواع خاصی از موضوعات تنظیم شده اند. Discord یکی از معدود برنامه‌های پیام‌رسانی مبتنی بر جامعه است که به شما امکان می‌دهد به انجمنی بپیوندید تا به جای تماس با افراد، به دنبال ترافیک باشید. برخی از حقایق مرتبط در مورد Discord:

  • این نمونه‌ای از یک سرویس پیام‌رسانی چت موفق اما خاص است.
  • ساختار گروهی و طراحی کلی آن برای جذابیت خاص برای گیمرها طراحی شده است
  • همچنین برای گروه‌هایی که می‌خواهند با برقراری ارتباط مستمر جوامعی فشرده ایجاد کنند جذاب است

ایجاد انجمن خود یا پیوستن به انجمن دیگر، هر دو راه‌های مناسبی برای افزایش حضور شما در Discord و همچنین هدایت سایر کاربران Discord به وب‌سایت شما هستند.

WP Discord Post Free Plugin

همانطور که قبلاً به طور خلاصه ذکر شد، حتی یک افزونه وردپرس به نام WP Discord Post وجود دارد که پست‌های وردپرس شما را در کانال Discord شما ارسال می‌کند. کسانی که با کانال Discord شما درگیر هستند این فرصت را خواهند داشت که به راحتی به سایت شما پیوند دهند.

مسنجر فیس بوک

Messaging Apps to Drive Traffic to Your WordPress Site: Facebook Messenger

تصمیم به ایجاد ویژگی چت فیس بوک به عنوان یک برنامه مستقل به کاربران این امکان را می دهد که با مخاطبین FB خود به روشی مشابه پیام های متنی SMS ارتباط برقرار کنند.

تا آنجا که به رشد مربوط می شود، پس از جدا شدن از برنامه فیس بوک، فیس بوک مسنجر داشت:

  • 600 میلیون کاربر در آوریل 2015
  • 900 میلیون در ژوئن 2016
  • 1.2 میلیارد در آوریل 2017

برندهای بزرگ از فیس بوک مسنجر به عنوان ابزاری برای دسترسی مستقیم به مخاطبان هدف خود استفاده می کنند. قهرمانان NBA، Golden State Warriors از Facebook Messenger برای ایجاد “Warrior Playoff Assistant” استفاده کرد. این راهی بود که کاربران را وادار کرد تا برای دریافت به‌روزرسانی‌های برنامه پلی‌آف تیم شرکت کنند.

Download Messenger Customer Chat Free Plugin

افزونه‌ای وجود دارد که به شما امکان می‌دهد چت مستقیم فیس‌بوک مسنجر را به وب‌سایت خود اضافه کنید. این به شما امکان می دهد زمانی که محتوای جدیدی را در سایت وردپرس خود ارسال می کنید، به روز رسانی ها را از طریق مسنجر ارسال کنید. همچنین می‌توانید از مسنجر برای درخواست از مشتریان برای پر کردن فرم‌های بازخورد استفاده کنید. این دو تکنیک تعامل ساده می‌توانند ترافیک قابل توجهی ایجاد کنند.

SnapChat

Messaging Apps to Drive Traffic to Your WordPress Site: SnapChat

این پلتفرم رسانه اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه دارای تمایز منحصربه‌فردی با سایر پلتفرم‌ها است، زیرا همه پست‌ها چند ثانیه پس از مشاهده توسط کاربر خود تخریب می‌شوند. برخی از حقایق کلیدی درباره Snapchat عبارتند از:

  • 71% از کاربران Snapchat زیر 34 سال سن دارند
  • 70٪ از کاربران Snapchat زن هستند
  • 30٪ از کاربران اینترنت هزاره به طور منظم از Snapchat استفاده می کنند

Snapchat توسط بسیاری از برندها برای دستیابی به مخاطبان خود به شیوه ای موثر و جذاب استفاده شده است. وب سایت مبتنی بر وردپرس MTV News از اسنپ چت استفاده می کند برای دسترسی مخاطبان خود به محتوای انحصاری که در هیچ جای دیگری نمی توانند پیدا کنند. این ممکن است فیلم پشت صحنه، خروجی یا تبلیغات باشد. وقتی دنبال کنندگان اسنپ چت این کلیپ های کوتاه از فیلم های اختصاصی را می بینند، برای دیدن کلیپ های طولانی تر به وب سایت کشیده می شوند. بنابراین، ترافیک وب سایت افزایش می یابد.

کدام برنامه پیام رسانی را باید انتخاب کنید؟

در بالا، می‌توانید شش مورد از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای برنامه‌های پیام‌رسانی را ببینید که می‌توانند به شما کمک کنند تا جامعه را در اطراف سایت وردپرس خود رشد دهید و ترافیک بیشتری را برای شما ارسال کنید. گفته شد، همه برنامه‌های پیام‌رسان یکسان ایجاد نمی‌شوند.

قبل از اینکه تصمیم بگیرید برای ایجاد یک کمپین برای یک پلتفرم پیام‌رسانی خاص، زمان و پول سرمایه‌گذاری کنید، در نظر بگیرید که مخاطبان شما چه کسانی هستند و به احتمال زیاد کجا خواهند بود.

برنامه‌های پیام‌رسان می‌توانند کارهای بیشتری انجام دهند

بیشتر از تولید ترافیک می خواهید؟ با WordPress و AI، به‌علاوه یک برنامه پیام‌رسان محبوب، می‌توانید بیشتر از اعضای اضافی برای گروه خود یا بازدیدکنندگان بیشتری از سایت وردپرس خود دریافت کنید. می توانید داده های مرتبطی را جمع آوری کنید که به وب سایت یا کسب و کار شما اجازه می دهد در سودآورترین مسیر رشد کند. همچنین می توانید افراد کنجکاو را به طرفداران مادام العمر صدای خود یا برند خود تبدیل کنید. پتانسیل برنامه‌های پیام‌رسان برای بازاریابی به تازگی در حال درک شدن است.

آیا برای استفاده از برنامه‌های پیام‌رسانی برای افزایش ترافیک سایت وردپرس خود چیز دیگری دارید؟ ما دوست داریم نظرات شما را در زیر بشنویم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا