چطوری میشه

چگونه یک پلاگین مدیریت رویداد برای سایت خود انتخاب کنید

چگونه یک پلاگین مدیریت رویداد برای سایت خود انتخاب کنید

WordPress یک پلت فرم منبع باز است که یک چارچوب محکم برای بسیاری از انواع وب سایت ها فراهم می کند. با این حال، آن را در راه ویژگی های خاص طاقچه ارائه می دهد. اگر به دنبال ایجاد چیزی غیر از یک وبلاگ ساده یا سایت تجاری هستید، ممکن است نیاز به دسترسی به عملکرد بیشتری داشته باشید.

اگر به دنبال تبلیغ رویدادها از طریق وب سایت خود هستید، این موضوع صادق است. شما باید بتوانید رویدادها را فهرست کنید، راهی برای خرید بلیط برای مردم فراهم کنید و غیره. پیاده‌سازی این ویژگی‌ها از ابتدا زمان‌بر است – اما افزونه مناسب می‌تواند آن را در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

در این پست، در مورد ویژگی‌هایی که برای وب‌سایت رویدادهای خود نیاز دارید و نحوه انتخاب صحیح افزونه مدیریت رویداد منبع باز. بیایید شروع کنیم!

چرا ممکن است به پلاگین مدیریت رویداد نیاز داشته باشید

وب‌سایت شما می‌تواند راهی عالی برای اطلاع رسانی درباره رویدادهای آینده از همه نوع باشد. این به شما امکان می دهد تا تمام اطلاعات لازم را در یک مکان میزبانی کنید و شرکت کنندگان بالقوه جدیدی را از طریق ترافیک موتور جستجو جذب کنید.

Events Example

میزبانی رویدادها نیز یک برنامه بسیار مقیاس پذیر برای سایت شما است. شما فقط می توانید یک یا دو رویداد را فهرست کنید، یا یک وب سایت کامل بر اساس تبلیغ و مدیریت کنسرت ها، ملاقات ها، کنفرانس ها، بازی ها یا ترکیبی از آنها ایجاد کنید.

با این حال، در هر دو سناریو، به عملکرد بیشتری نسبت به آنچه که وردپرس به تنهایی می‌تواند ارائه دهد، نیاز دارید. ما را اشتباه نگیرید – وردپرس یک پایه عالی برای وب سایت رویدادهای شما ایجاد می کند. استفاده از آن آسان، انعطاف پذیر و ایمن است. با این حال، چند ویژگی اضافی می خواهید، مانند:

  • روشی برای نمایش و سازماندهی رویدادهای شما
  • تقویمی که در آن می‌توانید همه رویدادهای آینده را در یک مکان نشان دهید
  • کارکردی برای اجازه دادن به بازدیدکنندگان برای خرید بلیط
  • امکان مدیریت اطلاعات و ثبت نام شرکت کنندگان

هیچکدام از اینها با نصب پیش‌فرض وردپرس آسان نیست، اما همه می‌توانند به طرز شگفت‌آوری با افزونه مناسب ساده باشند.

در افزونه رویدادها چه چیزی را باید جستجو کرد

اول از همه، این هوشمندانه است که به دنبال راه حل مدیریت رویداد منبع باز باشید. وردپرس خود منبع باز است، به این معنی که کد منبع آن را می توان به هر شکلی که دوست دارید تغییر داد. همین امر برای اکثر افزونه های وردپرس صادق است.

این مهم است زیرا به این معنی است که شما در مورد نحوه عملکرد وب سایت رویدادهای خود آزادی کامل خواهید داشت. حتی اگر می‌خواهید در حال حاضر همه چیز را ساده نگه دارید، در ادامه راه، این گزینه را خواهید داشت که ویژگی‌ها و عملکرد را مطابق با نیازهای دقیق خود تغییر دهید.

WordPress.org Free Event Plugins

یافتن افزونه‌های مدیریت رویداد کار سختی نیست – گزینه‌های رایگان زیادی در فهرست افزونه‌های وردپرس وجود دارد (فقط «رویداد» را جستجو کنید)، و همچنین پیشنهادات ممتاز از توسعه‌دهندگان مختلف. ترفند در انتخاب بهترین مورد برای سایت شما نهفته است.

یک افزونه ثبت رویداد برای وردپرس می تواند طیف گسترده ای از عملکردها را ارائه دهد. بیایید به‌سرعت مهم‌ترین ویژگی‌هایی را که راه‌حل انتخابی شما باید داشته باشد، بررسی می‌کنیم تا بدانید روی چه چیزی تمرکز کنید:

  • یک نوع پست سفارشی برای رویدادها. بسیار شبیه به اینکه چگونه یک افزونه تجارت الکترونیک مانند WooCommerce گزینه محصولات جدیدی را به سایت شما اضافه می کند. افزونه باید راهی برای ایجاد انواع پست رویدادها در اختیار شما قرار دهد. این به شما امکان می دهد رویدادهای خود را از سایر محتوای سایت خود (مانند پست ها و صفحات) جدا نگه دارید. به علاوه، این کار اضافه کردن اطلاعات تکمیلی به هر رویداد، از جمله قیمت‌ها و مکان‌ها را آسان‌تر می‌کند.
  • تقویم رویدادها. بسته به تعداد رویدادهایی که قصد دارید اضافه کنید، ممکن است داشتن تقویمی مفید باشد که همه رویدادهای شما را در یک مکان نمایش دهد. این باعث می‌شود بازدیدکنندگان بدون نیاز به جستجو در صفحات مختلف، همه چیز موجود را ببینند. اگر رویدادی را در تقویم مشاهده کردند که علاقه آنها را برانگیخت، باید بتوانند روی آن کلیک کنند تا درباره آن بیشتر بیاموزند.
  • قابلیت تهیه بلیط و ثبت نام. بسیاری از رویدادها می‌توانند بلیط‌ها را از طریق یک سایت شخص ثالث بفروشند، اما اگر رویدادی در مقیاس جدید یا کوچک‌تر برگزار می‌کنید، ممکن است بخواهید خرید آنلاین را در سایت خود فعال کنید. اگر افراد بتوانند کل مراحل ثبت نام را در یک مکان تکمیل کنند، احتمال ثبت نام بیشتری خواهند داشت. این قابلیت همچنین باید انعطاف‌پذیر باشد – به شما امکان می‌دهد قیمت‌ها را تعیین کنید، سطوح مختلف بلیط‌ها را ارائه دهید، و غیره.

البته، ویژگی های دیگری نیز وجود دارد که می تواند مفید باشد. به عنوان مثال، برخی از افزونه ها ممکن است عملکردی را ارائه دهند که به شما در مدیریت رویدادها نیز کمک کند. این می تواند شامل راهی برای مشاهده و مدیریت همه شرکت کنندگان برای یک رویداد و اسکن بلیط ها باشد. با این حال، اگر به دنبال تبلیغ رویدادها از طریق سایت خود هستید، سه ویژگی ذکر شده در بالا ارزش در نظر گرفتن دارند.

راه حل مناسب مدیریت رویداد را برای شما انتخاب کنید

وقتی بدانید به دنبال چه هستید، انتخاب راه‌حل ثبت رویداد منبع باز چندان دشوار نیست. در سه مرحله زیر، شما را از طریق این فرآیند راهنمایی می‌کنیم.

مرحله 1: فهرستی از ویژگی های مورد نظر خود تهیه کنید

این مرحله اول مستلزم درک دقیق آنچه می‌خواهید از طریق سایت خود انجام دهید، دارد. این به معنای پاسخ به سوالاتی مانند:

است

  • چه نوع رویدادهایی را تبلیغ خواهید کرد؟
  • آیا فقط باید چند رویداد یا بسیاری از آنها را فهرست کنید؟
  • آیا بیشتر رویدادهای شما رایگان هستند یا قیمتی دارند؟
  • چه نوع اطلاعاتی را باید برای شرکت کنندگان بالقوه ارائه دهید؟
  • حجم رویدادهای شما چقدر خواهد بود و برای مدیریت آنها به چه مقدار کمک نیاز دارید؟

این پاسخ‌ها سرنخ‌هایی از انواع ویژگی‌هایی که به آن‌ها نیاز دارید ارائه می‌دهند. برای مثال، اگر قصد دارید رویدادهای بزرگ منظم را فهرست کنید، به یک تقویم قوی و بسیاری از ویژگی های مدیریتی نیاز خواهید داشت. از سوی دیگر، اگر چند رویداد کوچک را اینجا و آنجا تبلیغ می‌کنید، نیازهای شما ساده‌تر خواهد بود.

در این مرحله، می‌توانید ادامه دهید و فهرستی از ویژگی‌های مورد نظر خود را از راه‌حل مدیریت رویدادهای خود تهیه کنید. در بیشتر موارد، این باید شامل سه بزرگی باشد که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم (یک نوع پست رویداد، یک تقویم و عملکرد بلیط). با این حال، شما همچنین می خواهید هر ویژگی منحصر به فرد برای سایت و نیازهای خاص خود را نیز درج کنید.

مرحله 2: تصمیم بگیرید که آیا رایگان یا ممتاز می خواهید راه حل

اگر اصلاً با وردپرس آشنایی دارید، احتمالاً می‌دانید که افزونه‌ها در چند نوع استاندارد وجود دارند. برخی از آنها رایگان هستند، در حالی که برخی دیگر دارای قیمتی هستند. بسیاری نیز ماهیت فریمیوم دارند، یعنی هم نسخه رایگان و هم نسخه پرمیوم دارند.

چه نوع افزونه ای را انتخاب می کنید تا حد زیادی به دو عامل بستگی دارد:

  1. بودجه شما. اگر بودجه کمی برای کار ندارید، افزونه های رایگان زیادی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. با این حال، اگر بودجه شما اجازه می دهد، اگر قصد دارید از طریق رویدادهای خود درآمد کسب کنید، یک افزونه پریمیوم می تواند سرمایه گذاری ارزشمندی باشد. بسته به پلاگین و لایه ای که انتخاب می کنید، ممکن است بین 50 تا چند صد دلار هزینه داشته باشید.
  2. نیازهای شما. به عنوان یک قاعده کلی، افزونه های پریمیوم ویژگی های پیشرفته تری نسبت به جایگزین های رایگان ارائه می دهند. بنابراین بهترین انتخاب تا حدی به میزان عملکردی که نیاز دارید بستگی دارد، و اینکه آیا به دنبال ساده نگه داشتن سایت رویدادهای خود یا شامل ویژگی های پیچیده هستید.

در بسیاری از موارد، پلاگین فریمیوم بهترین گزینه برای شماست. این به این دلیل است که می‌توانید بدون ریسک کردن، از سطح رایگان شروع کنید. می‌توانید نحوه کار این افزونه را بیاموزید و تصمیم بگیرید که آیا عملکرد اصلی آن نیازهای شما را برآورده می‌کند یا خیر. سپس، اگر تصمیم گرفتید به مجموعه بزرگتری از ویژگی‌ها دسترسی داشته باشید، می‌توانید آن را ارتقا دهید.

به عنوان مثال، اجازه دهید به افزونه Event Espresso نگاه کنیم.

EventEspresso

این راه حل مدیریت رویداد دارای نسخه Lite، Event Espresso Decaf است که در فهرست پلاگین وردپرس فهرست شده است. این شامل عملکرد بلیط و ثبت نام، ایمیل‌های تأیید خودکار، و حتی برنامه‌هایی است که می‌توانند به شما در اسکن بلیط‌ها و پیگیری حضور در رویدادها کمک کنند.

سپس نسخه پریمیوم وجود دارد که یک گزینه منبع باز نیز است:

EventEspresso Pro

این شامل ویژگی‌های اضافی، مانند تقویم رویدادهای قوی و امکان ایجاد چند گزینه قیمت و بلیط است. برخی از این ویژگی‌ها را می‌توان به‌عنوان افزونه‌های مستقل خریداری کرد، که راه دیگری است که می‌توانید طی کنید. با ترکیب مناسبی از یک افزونه رایگان و چند افزونه، اغلب می‌توانید هر آنچه را که نیاز دارید با هزینه راه‌اندازی بسیار کم دریافت کنید.

da86daafd988d986d987 db8cdaa9 d9bed984d8a7daafdb8cd986 d985d8afdb8cd8b1db8cd8aa d8b1d988db8cd8afd8a7d8af d8a8d8b1d8a7db8c d8b3d8a7db8c 6699ab7d50ed1
چگونه یک پلاگین مدیریت رویداد برای سایت خود انتخاب کنید 6

به این ترتیب، اگر بودجه شما 0 دلار است و به سادگی می خواهید رویدادهایی مانند نحوه اضافه کردن پست های وبلاگ را به سایت خود اضافه کنید، پس از افزونه وردپرس Just Events استفاده کنید. Just Events که در WPExplorer ایجاد شد، کاملا رایگان است و فقط برای اضافه کردن رویدادها به وردپرس است. پس از نصب، یک نوع پست سفارشی رویداد اضافه می کند که دارای گزینه هایی برای تاریخ رویداد، زمان و پیوند است (اگر بلیط می فروشید یا صفحه فرود دارید که می خواهید به اشتراک بگذارید). هیچ تنظیمات پیچیده، تقویم های قدیمی یا افزایش فروش مزاحم وجود ندارد. این فقط یک افزونه رویدادهای ساده است.

مرحله 3: فهرست کوتاه پلاگین خود را ارزیابی کنید

وقتی بدانید به دنبال چه هستید، تنها چیزی که باقی می‌ماند این است که شروع به کاوش در بازار کنید. می‌توانید افزونه‌هایی را که در بالا به اشتراک گذاشته‌ایم بررسی کنید، از فهرست پلاگین‌های وردپرس دیدن کنید، بازارهای ممتاز مانند CodeCanyon را امتحان کنید، یا به سایت‌های توسعه‌دهنده مستقل نگاهی بیندازید (فقط تحقیق خود را انجام دهید تا مطمئن شوید که افزونه خود را از یک منبع معتبر دریافت می‌کنید).< /p>

همانطور که فهرست کوتاهی از افزونه‌های تقویم رویداد را که دوست دارید ایجاد می‌کنید، می‌خواهید هر کدام را ارزیابی کنید. با دقت. برای انجام این کار، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • قیمت: آیا این افزونه با بودجه شما (از جمله سطوح ممتاز و افزودنی ها در صورت لزوم) مطابقت دارد؟
  • مجموعه ویژگی: آیا این افزونه همه ویژگی‌های ضروری فهرست شما را ارائه می‌کند؟
  • رتبه‌بندی‌ها و نظرات: سایر کاربران در مورد این افزونه چه می‌گویند؟
  • سازگاری: آیا این افزونه به‌روز نگهداری می‌شود و آیا با نسخه وردپرس شما (و موضوع وردپرس رویداد یا افزونه های دیگر)؟
  • پشتیبانی: آیا توسعه‌دهنده از افزونه پشتیبانی می‌کند، در حالت ایده‌آل از طریق چندین کانال؟

در نهایت، در صورت امکان، می‌خواهید یک افزونه مدیریت رویداد را قبل از متعهد شدن به آن آزمایش کنید. اگر نسخه آزمایشی در دسترس نیست، نسخه رایگان را بگیرید و آن را در یک وب سایت آزمایشی تنظیم کنید. گاهی اوقات، استفاده از یک افزونه بهترین راه برای تعیین اینکه آیا از استفاده طولانی مدت از آن لذت خواهید برد یا خیر.


اگر می‌خواهید میزان حضور بالا در رویدادهایتان را تشویق کنید، به مجموعه‌ای از ابزارهای مناسب نیاز دارید. یک راه حل منعطف و منبع باز به شما امکان می دهد ویژگی های مورد نیاز خود را انتخاب و انتخاب کنید. با ساختن سایت خود با وردپرس و تقویت آن از طریق افزونه مناسب می توان به راحتی به این امر دست یافت.

ابزار مدیریت رویداد مورد علاقه شما چیست؟ در مورد آن در بخش نظرات زیر به ما بگویید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا