چطوری میشه

Link Whisper: لینک سازی داخلی وردپرس هوشمندتر

Link Whisper: لینک سازی داخلی وردپرس هوشمندتر

در دنیای سئو، شما برخی را برنده می‌شوید و برخی را از دست می‌دهید. اما شرم آور خواهد بود که تا آنجا که پیوند داخلی پیش می رود از دست بدهیم. این خیلی بد است، به خصوص زمانی که لینک ویسپر، موضوع بررسی امروز، دقیقاً آنچه را که نیاز دارید به شما ارائه می‌کند. برای ایجاد پیوند داخلی مانند یک حرفه ای.

اگرچه توسط اکثر افراد نادیده گرفته می شود، افزودن پیوندهای داخلی برای تجربه کاربر (UX) و بهینه سازی موتور جستجو عالی است. کاربران می‌توانند محتوای مرتبط را به سرعت پیدا کنند و موتورهای جستجو می‌توانند محتوای بیشتری را بدون هیچ مشکلی فهرست‌بندی کنند. علاوه بر این، پیوند داخلی می‌تواند تعامل را افزایش دهد و نرخ پرش را کاهش دهد از آنجایی که کاربران زمان بیشتری را در وب سایت شما صرف می کنند.

با این وجود، پیوند داخلی خسته کننده است، به خصوص اگر محتوای زیادی داشته باشید. و اگر مراقب نباشید، ممکن است در نهایت با محتوای یتیم در سایت خود مواجه شوید، که به همان اندازه بد است که اصلاً محتوا نداشته باشید. پس از همه، چرا زحمت ایجاد محتوایی را که هیچ کس نمی بیند به زحمت بیفتید؟

وارد افزونه Link Whisper می‌شود و می‌توانید با تمام مشکلات پیوند داخلی خود خداحافظی کنید. در پست امروز، متوجه می شوید که چرا این افزونه پیوند داخلی وردپرس یکی از بهترین ابزارها برای هر صاحب وب سایت است. علاوه بر این، ما به شما نشان می‌دهیم که این افزونه دقیقاً چگونه کار می‌کند، به این معنی که شما می‌توانید در حال اجرا روی زمین باشید.

بدون بحث بیشتر، به ما اجازه دهید پیوندهای شما را به گونه ای تقویت کنیم که به نفع کاربران و تلاش های SEO شما باشد. لطفا بدون به اشتراک گذاشتن نظرات خود در بخش نظرات در انتهای پست ترک نکنید. اگر پلاگینی را می شناسید که Link Whisper را شکست دهد، ما دوست داریم در مورد آن نیز بشنویم 🙂

link whisper internal linking wordpress plugin
Link Whisper: لینک سازی داخلی وردپرس هوشمندتر 21

Link Whisper یک افزونه فوق العاده وردپرس است که به شما امکان می دهد پیوندهای داخلی را در سایت خود اضافه و مدیریت کنید. به لطف ویژگی‌هایی مانند متن لنگر هوشمند، هوش مصنوعی (AI) و گزارش، می‌توانید مانند یک رئیس دارای پیوندهای داخلی در وب‌سایت خود باشید.

طبق گفته توسعه‌دهنده، «Link Whisper به شما کمک می‌کند کاری را انجام دهید که زمانی یک کار وقت‌گیر بود (که با رشد سایت شما بزرگ‌تر می‌شود) و آن را به فرصتی برای شما تبدیل می‌کند تا سایتی بهینه‌تر از رقبای خود داشته باشید. “

به هیچ وجه بد به نظر نمی رسد. به خصوص قسمتی که می‌خواند «… فرصتی برای شما برای داشتن سایتی بهینه‌تر از رقبایتان». چه چیزی را دوست ندارید؟

صاحبان وب‌سایت‌های دیگر نیز درباره Link Whisper هیجان زده‌اند:

Link Whisper 90٪ از کارهایی را که در پیوند داخلی دخیل است حذف کرده است. کاری که زمانی کاری بود که انجام آن زمان زیادی از من می گرفت، یا انجام درست آن برای یک VA بسیار دشوار بود، اکنون فقط چند دقیقه طول می کشد و همانطور که من می خواهم انجام می شود. با توجه به ارزش لینک سازی داخلی در سئوی درون صفحه، این افزونه بی فکر است. – جارد باومن

و رتبه بندی های 5 ستاره همچنان در راه است. توسعه دهنده Link Whisper را برای انجام یک کار و انجام صحیح آن طراحی کرده است. این یکی از بهترین افزونه های لینک دهی داخلی برای وردپرس است. امیدوارم در عرض چند ثانیه به شما نشان دهم چرا، به خصوص اکنون که می دانیم Link Whisper چیست و چه کاری انجام می دهد.

link whisper features
Link Whisper: لینک سازی داخلی وردپرس هوشمندتر 22

بهترین بخش در مورد Link Whisper این واقعیت است که مانند بسیاری از افزونه های دیگر خیلی پیچیده نیست. به همان اندازه ساده است، به این معنی که وقت خود را برای پیکربندی مجموعه ای از تنظیمات پیچیده تلف نخواهید کرد. همه اینها به صورت پلاگین و پخش است، اما قبل از اینکه به همه اینها برسیم، اجازه دهید آنچه را که Link Whisper از نظر ویژگی‌ها ارائه می‌دهد، توضیح دهیم.

link whisper automatic link suggestions
Link Whisper: لینک سازی داخلی وردپرس هوشمندتر 23

Link Whisper یک افزونه پیوند دهنده داخلی وردپرس است. این افزونه از هوش مصنوعی باورنکردنی برای پیشنهاد پیوندهای داخلی متنی و مرتبط هنگام نوشتن پست خود استفاده می کند. درست است؛ لازم نیست ویرایشگر پست وردپرس را برای یافتن و پیوند به محتوای مرتبط در وب سایت خود ترک کنید.

بدون توجه به تعداد مقاله‌ها در وب‌سایت شما، Link Whisper هنگام پیشنهاد پیوندهای احتمالی، محتوای شما را برای مرتبط بودن بررسی می‌کند. پس از آن، باید یک کادر انتخاب در کنار پیشنهاد پیوند داخلی مربوطه را علامت بزنید و کار شما تمام شده است.

متن انکر هوشمند

link whisper smart anchor text
Link Whisper: لینک سازی داخلی وردپرس هوشمندتر 24

انکر متن بخش اساسی در ارائه UX بهتر است و رتبه بندی SEO خود را افزایش دهید. یک مثال خوب، متن لنگر است که برای پیوند در جمله قبل استفاده کرده ایم. اگر روی پیوند کلیک کنید، می‌دانید که به صفحه‌ای می‌روید که اطلاعات بیشتری در مورد انکر تکست به شما می‌دهد.

و این کاری است که یک Anchor Text انجام می دهد. این اطلاعات متنی و مرتبط در مورد محتوای مقصد پیوند را به کاربران و موتورهای جستجوی شما ارائه می دهد. برای مثال، اگر افراد زیادی با استفاده از «موضوعات وردپرس» به وب‌سایت شما پیوند می‌دهند، وب‌سایت شما می‌تواند رتبه خوبی برای آن متن لنگر داشته باشد، حتی اگر از آن در محتوای خود استفاده نکرده باشید.

Niche Pursuits LLC، بچه‌های پشت لینک Whisper، این واقعیت را به خوبی می‌دانند، به همین دلیل است که اضافه کردن متن‌های لنگر مرتبط به پیوندهای شما را بسیار آسان کرده‌اند. به عبارت دیگر، این افزونه لنگر متن را برای لینک های شما به صورت خودکار پیشنهاد می کند. و اگر پیشنهادات متن لنگر را دوست ندارید، می توانید کلمات را با یک کلیک اضافه یا حذف کنید!

link whisper internal links reporting
Link Whisper: لینک سازی داخلی وردپرس هوشمندتر 25

آیا می دانید چند مقاله یتیم در وب سایت خود دارید؟ شرط می بندم که تمام پولم را نداری. و این یک مشکل بزرگ است زیرا ممکن است محتوای عالی داشته باشید که بازدیدکنندگان و موتورهای جستجو نتوانند آن را پیدا کنند. با این حال، عرق نکنید، زیرا می‌توانید با نشان دادن پیوندهای داخلی به محتوایی که کاربران و موتورهای جستجو در غیر این صورت نمی‌بینند، اوضاع را تغییر دهید.

و بهترین بخش؟ افزونه Link Whisper با گزارش‌های پیوند داخلی ارائه می‌شود که به شما کمک می‌کند تا روی ساختار پیوند سایت خود انگشت بگذارید. شما می توانید تمام پست ها و صفحات را بدون لینک داخلی ببینید. علاوه بر این، می‌توانید تعداد پیوندهای داخلی و خارجی خروجی از هر مقاله را مشاهده کنید.

علاوه بر این، می توانید به راحتی پیوندهای داخلی را به صورت انبوه به مقالات خود اضافه کنید. لازم نیست به دنبال پیوندها به هر مورد بروید. شما یک داشبورد مرکزی دارید که فرآیند را بسیار آسان می کند. اکنون، باید دریابید که چگونه از تمام زمانی که صرفه جویی می کنید استفاده خواهید کرد.

link whisper settings
Link Whisper: لینک سازی داخلی وردپرس هوشمندتر 26

باز هم، صفحه تنظیمات Link Whisper خیلی پیچیده نیست. برای سفارشی کردن پیوندهای داخلی و پیشنهادات خود، چند گزینه آسان برای استفاده دارید. این افزونه به جای مجموعه ای از تنظیمات پیشرفته، صفحه تنظیمات را روشن نگه می دارد. بسیاری از کاربران برای استفاده از افزونه نیازی به تغییر تنظیمات ندارند.

اگر نیاز دارید نحوه برخورد این افزونه با پیوندهای داخلی وب سایت خود را تغییر دهید، Link Whisper چند گزینه را به شما ارائه می دهد. به عنوان مثال، می توانید با یک کلیک تمام پیوندهای داخلی را در یک تب جدید باز کنید. علاوه بر این، می‌توانید اعداد و کلمات خاص را بدون عرق کردن نادیده بگیرید.

غیر از آن، می‌توانید نوع پستی را که پلاگین برای پیوندهای داخلی می‌خزد، انتخاب کنید و به شما این امکان را می‌دهد که همه پیوندهای داخلی (یا فقدان آن‌ها) را که می‌خواهید بگیرید. علاوه بر این، در صورت نیاز به شناسایی دقیق خطاها در وب سایت خود، می توانید حالت اشکال زدایی را تغییر دهید. استفاده از Link Whisper بسیار ساده است و من در مورد چیزی اغراق نمی کنم.

link whisper tutorials
Link Whisper: لینک سازی داخلی وردپرس هوشمندتر 27

در مورد خطاها و موارد دیگر، Link Whisper همراه با آموزش های ویدئویی است تا در صورت گیر افتادن به دلایلی به شما کمک کند. من از فرض کردن چیزها متنفرم، اما شما به سختی ویدیوها را تماشا خواهید کرد زیرا استفاده از این افزونه ساده است. اما اگر به کمک نیاز داشته باشید، ویدیو به کارتان می آید.

علاوه بر آن، Link Whisper دارای یک پایگاه دانش دقیق است که سوالات متداول (سؤالات متداول) را پوشش می دهد. اما اگر به کمک مستقیم نیاز دارید، همیشه می توانید بلیطی ایجاد کنید تا از پشتیبانی در سطح جهانی برخوردار شوید. پس از همه، Link Whisper یک افزونه ممتاز وردپرس است، به این معنی که شما کمک حرفه ای دریافت می کنید.

به‌علاوه، همیشه می‌توانید برای پست‌های الهام‌بخش در همه، وبلاگ Niche Pursuits را بررسی کنید. وب سایت های طاقچه چیزها آنها طیف گسترده ای از موضوعات پیرامون ایجاد وب سایت های موفق و کسب و کارهای آنلاین را پوشش می دهند. اما من پرت می شوم. اجازه دهید اکنون افزونه را نصب کنیم.

Link Whisper یک افزونه ممتاز است، به این معنی که نمی توانید آن را از مخزن پلاگین وردپرس دانلود کنید. به وب‌سایت رسمی Link Whisper بروید و روی دریافت لینک Whisper اکنون، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است.

official link whisper website
Link Whisper: لینک سازی داخلی وردپرس هوشمندتر 28

در مرحله بعد، مجوز خود را بسته به نیاز خود با کلیک کردن روی دکمه مربوطه شروع به کار انتخاب کنید، همانطور که در صفحه نمایش زیر نشان می دهیم.

link whisper pricing
Link Whisper: لینک سازی داخلی وردپرس هوشمندتر 29

در کنار: همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، سه بسته قیمتی در اختیار دارید. شما یک مجوز تک سایت دارید که هزینه آن 67 دلار در سال است. به غیر از آن، شما مجوز 3 سایت و 10 سایت را به ترتیب 97 و 147 دلار در سال دارید. همیشه به دنبال بسته ای بروید که با بودجه و نیازهای شما مطابقت دارد.

در صفحه بعدی، روش پرداخت مورد نظر خود (PayPal یا کارت) را انتخاب کنید، جزئیات خود را ارائه دهید، و روی دکمه خرید در پایین صفحه کلیک کنید، همانطور که در زیر برجسته می‌کنیم.

>

link whisper checkout page
Link Whisper: لینک سازی داخلی وردپرس هوشمندتر 30

پس از تکمیل خرید، وب سایت شما را به حساب خود هدایت می کند، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

link whispepr custom account
Link Whisper: لینک سازی داخلی وردپرس هوشمندتر 31

از صفحه حساب، می توانید مجوز خود را مشاهده کرده و افزونه Link Whisper را دانلود کنید. علاوه بر این، Link Whisper یک ایمیل دوستانه همراه با دستورالعمل‌های دانلود و فعال‌سازی برای شما ارسال می‌کند.

link whisper activation email
Link Whisper: لینک سازی داخلی وردپرس هوشمندتر 32

بعد، افزونه را در رایانه خود دانلود کنید.

پس از آن، وارد داشبورد مدیریت وردپرس خود شوید، به افزونه‌ها بروید و روی افزودن جدید همانطور که در زیر توضیح می‌دهیم کلیک کنید.

installing link whisper
Link Whisper: لینک سازی داخلی وردپرس هوشمندتر 33

در صفحه افزودن افزونه‌ها، روی دکمه آپلود افزونه کلیک کنید. سپس، دکمه انتخاب فایل را فشار دهید تا افزونه Link Whisper را که قبلا دانلود کرده‌اید انتخاب کنید و سپس دکمه اکنون نصب کنید را بزنید. برای دیدن مراحل به تصویر زیر مراجعه کنید.

uploading link whisper plugin
Link Whisper: لینک سازی داخلی وردپرس هوشمندتر 34

پس از آن، روی دکمه فعال کردن افزونه کلیک کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

activating link whisper
Link Whisper: لینک سازی داخلی وردپرس هوشمندتر 35

هنگامی که افزونه را فعال کردید، به منوی مدیریت وردپرس خود بروید و روی Link Whisper، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، کلیک کنید.

link whisper wordpress menu item
Link Whisper: لینک سازی داخلی وردپرس هوشمندتر 36

در صفحه Link Whisper، کلید مجوز خود را وارد کنید و روی دکمه فعال کردن License کلیک کنید، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است.

activating the link whisper license
Link Whisper: لینک سازی داخلی وردپرس هوشمندتر 37

N/B: می‌توانید کلید مجوز خود را در حساب Link Whisper یا ایمیل دانلود/فعال‌سازی که دریافت کرده‌اید پیدا کنید.

پس از فعال کردن کلید مجوز، Link Whisper موارد اضافی زیر منو را باز می کند، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است.

link whisper menu items
Link Whisper: لینک سازی داخلی وردپرس هوشمندتر 38

و بس. شما آماده استفاده از پلاگین Link Whisper برای بهبود سریع لینک های داخلی خود هستید. استفاده از این افزونه به سادگی A، B، C است. به عنوان مثال، برای مشاهده گزارش های خود، به Link Whisper > Report بروید، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است.

link whisper reports
Link Whisper: لینک سازی داخلی وردپرس هوشمندتر 39

برای مشاهده تنظیمات Link Whisper، همانطور که در زیر برجسته می‌کنیم، به Link Whisper > تنظیمات در داشبورد مدیریت وردپرس خود بروید.

link whisper admin settings
Link Whisper: لینک سازی داخلی وردپرس هوشمندتر 40

می بینید؟ کاملاً ساده است.

به جزئیات بیشتری نیاز دارید؟ در اینجا یک ویدیوی کوتاه وجود دارد که نحوه استفاده از Link Whisper را به شما نشان می دهد.

 


Link Whisper یک راه حل عالی برای همه مشکلات پیوند داخلی شما است. این افزونه برای پیکربندی و استفاده آسان است. شما باید در عرض چند دقیقه آماده باشید. این گزینه‌های زیادی را به شما ارائه می‌کند تا پیوندهای داخلی را به صورت انبوه یا جداگانه اضافه کنید، به نوبه خود، در زمان و هزینه شما صرفه‌جویی می‌کند.

با قیمت هایی که از تنها 67 دلار در سال شروع می شود، هیچ چیز نباید مانع از پیاده سازی لینک های داخلی در وب سایت وردپرس خود مانند یک حرفه ای شود. این افزونه از توسعه دهندگان معتبر و بازاریابان آنلاین است، به این معنی که شما در دستان امن هستید.

نظر شما در مورد افزونه پیوند داخلی Link Whisper چیست؟ آیا به جای آن از افزونه پیوند داخلی دیگری استفاده می کنید؟ لطفا نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید. پیشاپیش متشکرم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا