چطوری میشه

نحوه ایجاد شغل در وردپرس در 5 مرحله

نحوه ایجاد شغل در وردپرس در 5 مرحله

همه ما آرزوی خوداشتغالی را داشتیم. صبح از خواب بیدار شوید تا کار را طبق برنامه خود شروع کنید، از یک فنجان جو به جای رفت و آمد صبحگاهی لذت ببرید و به جای مدیران و سرپرستان با مشتریان خود سروکار داشته باشید. در مورد رئیس خود بودن چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد!

اگر مایلید شغل فعلی خود را ترک کنید و فرصت‌هایی را جستجو کنید که بتوانید برای خود کار کنید، ساعات کاری انعطاف‌پذیر داشته باشید و غرامت عالی دریافت کنید، ممکن است استخدام در وردپرس یک گزینه عالی به نظر برسد. و حتی اگر نمی‌خواهید آزادکار شوید، وردپرس فرصت‌های شغلی تمام‌وقت بسیار خوبی را ارائه می‌دهد.

چرا؟ خوب، اول از همه، وردپرس محبوب ترین پلت فرم وب سایت در جهان است. وردپرس به وبلاگ ها، وب سایت های خبری، وب سایت های کسب و کار محلی، ویترین فروشگاه های تجارت الکترونیک و موارد دیگر قدرت می دهد. در واقع، وردپرس در 38٪ از تمام وب سایت ها استفاده می شود – بنابراین، اگر شروع به کار در دنیای وردپرس کنید، به این زودی مشتریان خود را تمام نخواهید کرد!

همچنین اطلاعات زیادی در مورد کار با وردپرس وجود دارد، و شروع یادگیری به تنهایی – قبل از ترک شغل فعلی آسان است. آیا نمی دانید چگونه شروع کنید؟ اکنون تمام جزئیات مورد نیاز خود را دریافت کنید!

1. گزینه های شغلی وردپرس خود را شناسایی کنید

Identify Your WordPress Career Options

راه های مختلفی برای شروع کار در وردپرس وجود دارد – و همه آنها شامل مهارت های فنی نیستند! در واقع، وردپرس فرصت های زیادی را فراهم می کند، حتی برای افرادی که نحوه کدنویسی را نمی دانند.

اولین گام برای یافتن شغل وردپرس این است که فرصت‌های شغلی وردپرس خود را شناسایی کنید و به چه چیزی علاقه دارید. مهارت‌هایی را که در حال حاضر دارید و همچنین مهارت‌هایی را که مایل به یادگیری هستید در نظر بگیرید.

مطمئن نیستید چه چیزی وجود دارد یا گزینه‌های شما چیست؟ در اینجا چند فرصت شغلی متداول وردپرس وجود دارد تا چند نمونه به شما ارائه شود.

  • طراح گرافیک وردپرس – اگر طرفدار طراحی هستید و زیباسازی دارایی های دیجیتالی کار شماست، پس این شغلی است که می خواهید به آن بروید. طراحان گرافیک وردپرس واقعاً نیازی به دانستن نحوه کدنویسی ندارند، بلکه فقط نیاز به آشنایی اولیه با وردپرس دارند. آن‌ها از برنامه‌هایی مانند Adobe Photoshop برای ایجاد تصاویر و محتوا برای وب‌سایت‌های وردپرس استفاده می‌کنند و همچنین اگر بدانند چگونه از HTML، CSS و سایر زبان‌های فرانت‌اند استفاده کنند، ممکن است کارهای فنی انجام دهند.
  • توسعه‌دهنده وردپرس – توسعه‌دهندگان وردپرس به مهارت‌های فنی قوی نیاز دارند و معمولاً باید زبان‌های برنامه‌نویسی مانند PHP، HTML، CSS، جاوا اسکریپت و غیره را بدانند و همچنین با پلتفرم وردپرس و نحوه‌ی آن آشنایی داشته باشند. کار می کند. اگر عاشق کدنویسی هستید، این نقش برای شماست.
  • برنامه‌نویس یا برنامه‌نویس وردپرس – بسیاری از کارآفرینان مضامین یا افزونه‌های وردپرس خود را ایجاد می‌کنند که می‌توانند در بازارهایی مانند themeforest.com، codecanyon.com و غیره با هزینه‌ای ثابت فروخته شوند، یا حتی برای اشتراک ماهانه اگر مهارت‌های لازم برای انجام این کار را دارید و می‌دانید چگونه کدنویسی کنید، می‌توانید به تنهایی برنامه‌های افزودنی یا تم ایجاد کنید، یا به یک شرکت بزرگ‌تر که تم‌ها و برنامه‌های افزودنی وردپرس را توسعه می‌دهد بپیوندید.
  • مدیر وردپرس – مدیران وردپرس باید مهارت های فنی اولیه و آشنایی عمیق با نحوه عملکرد پلت فرم داشته باشند. این نقش شامل مدیریت وب‌سایت و نمایه‌های کاربر آن، نظارت بر عملکرد و سایر موارد روزمره است که وب‌سایت را به خوبی اجرا می‌کند.
  • مدیر/نویسنده محتوای وردپرس – اگر عاشق نوشتن هستید، این نقش برای شماست. این نقش معمولا شامل ویرایش و تغییر محتوا در وب سایت های مختلف وردپرس و همچنین نوشتن محتوای جدید است. این می تواند شامل به روز رسانی صفحات وب، پست های وبلاگ، سوالات متداول، توضیحات محصول و هر محتوای نوشته شده دیگری باشد. اگرچه هیچ مهارت فنی برای این نقش مورد نیاز نیست، خوب است که کمی از نکات فنی مانند طبقه بندی، نصب و حذف پلاگین ها، برخی از html های اولیه برای جاسازی گرافیک، ویدئو، گیف و غیره در محتوا و غیره کمی درک داشته باشید.

بنشینید، کمی فکر کنید، و بر اساس تجربیات گذشته، مهارت‌های فعلی و مهارت‌هایی که می‌خواهید توسعه دهید، فکر کنید کدام نقش ممکن است برای شما بهترین باشد! سپس هدفی خواهید داشت که می توانید برای رسیدن به آن تلاش کنید.

2. مهارت های مناسب وردپرس را توسعه داده و تقویت کنید

d986d8add988d987 d8a7db8cd8acd8a7d8af d8b4d8bad984 d8afd8b1 d988d8b1d8afd9bed8b1d8b3 d8afd8b1 5 d985d8b1d8add984d987 6699a0dd669a0

در مرحله بعد، می‌خواهید شروع به توسعه و تقویت مهارت‌های وردپرس خود کنید. شما می خواهید مهارت هایی ایجاد کنید که به شما کمک می کند به اهداف خود برسید و به نقش رویایی خود در دنیای طراحی و توسعه وردپرس برسید. بنابراین مطمئن شوید که می دانید چه مهارت هایی را باید یاد بگیرید!

برای مثال، اگر تصمیم دارید که می‌خواهید یک توسعه‌دهنده وردپرس جلویی باشید، باید HTML، CCS، و جاوا اسکریپت را یاد بگیرید و درک کنید – و همچنین پلتفرم وردپرس. می توانید با دنبال کردن یکی از این دوره های وردپرس شروع کنید تا اصول اولیه را بیاموزید. سپس با یادگیری کدنویسی سایت وردپرس خود با دوره های پیشرفته در Tuts+، دانش خود را بیشتر کنید، خانه درختی و CodeAcademy.

یا اگر ترجیح می دهید در زمینه طراحی گرافیک کار کنید، می توانید با Adobe Creative Suite بیشتر آشنا شوید و در دوره های آنلاین یا حضوری شرکت کنید تا مهارت های طراحی خود را توسعه دهید و در مورد این زمینه بیشتر بدانید.

می‌خواهید یک نویسنده محتوا شوید؟ شروع کن به نوشتن! برخی از مقالات را به صورت آنلاین پیدا کنید و سعی کنید یک مقاله جدید بر اساس محتوای آنها ایجاد کنید. در مورد بهترین شیوه ها برای طرح بندی محتوا و وبلاگ نویسی مطالعه کنید. نحوه انجام تحقیق را بیاموزید و با CMS وردپرس آشنا شوید تا متوجه شوید که چگونه مقالات خود را به درستی آپلود و قالب بندی کنید.

همچنین ممکن است بخواهید برخی از اصول اولیه WordPress SEO (بهینه سازی موتور جستجو) و مفاهیم دیگر در دیجیتال مارکتینگ – این می تواند هنگام نگاه کردن بسیار مفید باشد برای کار!

مهم نیست چه نقشی را می خواهید، بهتر است با این پلتفرم آشنا شوید. توصیه می کنیم وب سایت خود را ایجاد کنید. شما می توانید یک وب سایت وردپرس را به صورت رایگان راه اندازی کنید و اصول اولیه نحوه کار آن را بیاموزید.

3. فرصت های شغلی را پیدا کنید

Find Job Opportunities

هنگامی که مهارت های خود را تقویت کردید و برای ورود به عرصه حرفه ای آماده شدید، باید جستجوی فرصت های شغلی را آغاز کنید. این زمان هیجان انگیزی است – شما از علاقه مندان و یادگیرنده وردپرس به حرفه ای شدن در وردپرس جهش می کنید!

نمیدانید چگونه کار پیدا کنید؟ در اینجا چند راه وجود دارد که ممکن است بتوانید فرصت های شغلی وردپرس را پیدا کنید.

  • وب‌سایت خود را برای بازاریابی مهارت‌های خود ایجاد کنید – حضور آنلاین شما برای شهرت حرفه‌ای شما بسیار مهم است. توصیه می کنیم وب سایت وردپرس خود را ایجاد کنید تا مهارت های خود را بازاریابی کنید! وب سایت شما باید اطلاعاتی درباره شما، فهرستی از مشتریان قبلی (در صورت وجود)، نمونه کارها و هر گونه اطلاعات دیگری درباره شما داشته باشد که فکر می کنید یک مشتری بالقوه ممکن است بخواهد بداند.
  • نمایه لینکدین خود را به روز نگه دارید – لینکدین مکانی عالی برای شبکه سازی و یافتن فرصت های شغلی است، بنابراین مطمئن شوید که نمایه لینکدین دارید و آن را به روز نگه دارید. می توانید با سایر متخصصان در فضای وردپرس ارتباط برقرار کنید و فرصت های بالقوه را پیدا کنید. شبکه‌سازی برای یافتن فرصت‌های بالقوه جدید نه تنها در وردپرس، بلکه در هر جایگاهی کلیدی است
  • سایت های فریلنسری را بررسی کنید – وب سایت هایی مانند Toptal، Upwork و Fiverr راه بسیار خوبی برای شروع حرفه ای های جدید وردپرس هستند. می‌توانید یک نمایه با تمام اطلاعات خود ایجاد کنید، برای مشاغل درخواست دهید، و از طریق یک پلتفرم راحت کار و پرداخت دریافت کنید.
  • مستقیماً با صاحبان مشاغل محلی تماس بگیرید – اگر در مورد کسب و کارهای محلی تحقیق می کنید و می بینید که آنها می توانند از کمکی برای وب سایت های خود استفاده کنند، ممکن است بخواهید مستقیماً با آنها تماس بگیرید و ببینید آیا صاحب کسب و کار آماده همکاری با شما خواهد بود. به عنوان مثال، فرض کنید شما یک نویسنده محتوای وردپرس هستید و تجربه زیادی در نوشتن صفحات محتوای اطلاعاتی و وبلاگ برای متخصصان کایروپراکتیک و همچنین تجربه سئو دارید. با این مجموعه مهارت می توانید دفاتر کایروپراکتیک محلی را بیابید و در مورد اینکه آیا آنها به خدمات شما علاقه مند هستند یا خیر پرس و جو کنید.
  • فهرست های شغلی را به صورت آنلاین کاوش کنید – وب سایت هایی مانند Indeed، Monster و سایر وب سایت های فهرست مشاغل آنلاین راه های خوبی برای یافتن کار تمام وقت وردپرس هستند. اگر علاقه ای به ایجاد پایگاه مشتریان خود و کار کردن به تنهایی ندارید، این یک گزینه عالی است. و بعد از اینکه در یک کنسرت تمام وقت تجربه وردپرس سطح ابتدایی را به دست آوردید، ممکن است دریابید که گسترش آن و شروع به کار به عنوان یک فریلنسر آسان تر است!

حتی می‌توانید مستقیماً برای کار در Automattic، والدین درخواست دهید شرکت پشت وردپرس! این پلتفرم همیشه در حال پیشرفت است و ممکن است به مهارت‌های شما نیاز باشد – امتحان کردن آن هرگز ضرری ندارد!

4. شرایط خود را مذاکره کنید

10 Best WordPress Job Board Plugins

وقتی فرصت‌های شغلی پیدا کردید، گام بعدی این است که در مورد حقوق و شرایط پروژه یا حقوق خود مذاکره کنید، اگر یک کنسرت تمام وقت پیدا کردید. در اینجا چند نکته برای مذاکره در مورد پرداخت خود هنگام شروع کار در وردپرس وجود دارد.

نکاتی برای مذاکره در مورد نرخ ها به عنوان یک فریلنسر وردپرس

برنامه ریزی می کنید که برای خودتان کار کنید و رئیس خود باشید؟ در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام مذاکره در مورد شرایط پروژه خود در نظر داشته باشید.

  • تحقیق خود را انجام دهید – با تحقیق در مورد میزان هزینه های دیگر متخصصان وردپرس شروع کنید. نویسندگان محتوا اغلب با کلمه یا مقاله هزینه می کنند. از طرف دیگر توسعه دهندگان معمولاً با توجه به زمان شارژ می کنند. به عنوان مثال، متوسط ​​نرخ ساعتی برای یک توسعه‌دهنده وردپرس 30 دلار در ساعت است – این نقطه شروع خوبی است که میزان شارژ را در نظر بگیرید. کمی در گوگل جستجو کنید و از اطراف بپرسید تا ببینید افراد با تجربه و مهارت های مشابه چقدر برای به دست آوردن یک پایه خوب هزینه دریافت می کنند.
  • هزینه بر اساس تجربه خود بپردازید – اگر یک توسعه‌دهنده جدید وردپرس هستید که فقط یک وب‌سایت ایجاد کرده‌اید، ممکن است تجربه مشابهی نداشته باشید – یا بتوانید نرخ ساعتی یکسانی را دریافت کنید. توسعه دهنده ای که صدها وب سایت ساخته است. این را در نظر داشته باشید، و از پذیرش نرخ‌های کمی پایین‌تر در هنگام شروع نترسید – این به شما کمک می‌کند تجربه بیشتری کسب کنید و بعداً به پیشنهادات سودآورتری برسید.
  • از پیشنهاد متقابل نترسید – اگر یک پیشنهاد “lowball” دریافت کردید، از پیشنهاد متقابل با نرخ معقول تر نترسید. بسیاری از شرکت‌ها سعی می‌کنند در ابتدا نرخ پایینی بپردازند تا ببینند آیا می‌توانند شما را به توافق برسانند یا خیر – اکثر مردم از شما انتظار دارند که با پیشنهاد متقابل مذاکره کنید!
  • با رد شدن ها راحت باشید – اگر مشتری بالقوه ارزش شما را پرداخت نکند، یا اگر با پروژه خود راحت نیستید، مشکلی ندارد که از مشتری بالقوه دور شوید. بدانید چه زمانی باید کنار بروید و به طرد شدن عادت کنید.

نکاتی برای مذاکره درباره حقوق کارگران تمام وقت وردپرس

برای کار تمام وقت برای یک شرکت برنامه ریزی می کنید؟ در اینجا چند نکته وجود دارد که می توانید از آنها برای مذاکره در مورد حقوق خود استفاده کنید.

  • تحقیق خود را انجام دهید – مطمئن شوید که روند حقوق و دستمزد صنعت را درک می‌کنید و افراد در نقش شما چقدر حقوق دریافت می‌کنند. تجربه و مهارت های خود را در نظر بگیرید.
  • پرونده خود را در حین درخواست دستمزد مشخص بسازید – فقط عدد خاصی را درخواست نکنید. توضیح دهید که چرا سزاوار آن هستید، چگونه می توانید به شرکت کمک کنید و مهارت هایی را که روی میز به ارمغان می آورید. این به مدیران استخدام کمک می‌کند تا بفهمند چرا حقوق خاصی می‌خواهید.
  • مزایا و مزایا را فراموش نکنید – بیمه درمانی، تطابق 401(k)، روزهای تعطیل، روزهای بیماری و غیره. مطمئن شوید که ارزش این مزایا اضافی را در نظر داشته باشید، به خصوص اگر چند پیشنهاد شغلی را در نظر دارید.
  • همه چیز را به صورت مکتوب دریافت کنید – یک توافق نامه کتبی تضمین می کند که بسته غرامت شما آهنی است. نمی‌خواهید در نهایت یک قرارداد کاری امضا کنید، فقط متوجه می‌شوید که حقوق یا مزایایی را که فکر می‌کردید دریافت می‌کنید، دریافت نمی‌کنید.

5. شبکه و ایجاد روابط معنادار

build a team

هنگامی که کار یا مشتریان معتبری پیدا کردید، گام بعدی ادامه دادن به شبکه است. روابط معنی‌داری ایجاد کنید که می‌تواند به شما کمک کند مشاغل جدید و مشتریان بیشتری پیدا کنید – و تضمین می‌کند که به ساختن حرفه خود ادامه می‌دهید.

به عنوان مثال، اگر به عنوان یک فریلنسر کار می کنید، یک یا دو ماه پس از پایان نامزدی، با مشتریان قبلی پیگیری کنید. ممکن است بتوانید کار بیشتری از آنها دریافت کنید یا به یکی از همکارانشان که ممکن است به خدمات شما نیاز داشته باشد ارجاع دهید.

یا اگر در یک شرکت بزرگتر به عنوان کارمند تمام وقت کار می کنید، در خارج از محل کار وقت خود را با همکاران و همکاران خود بگذرانید. با شبکه آنها آشنا شوید و روابط خود را گسترش دهید.

شاید بخواهید سازمان‌ها و جلسات توسعه حرفه‌ای محلی را نیز بررسی کنید. ملاقات با دیگران در حوزه کاری خود، صاحبان مشاغل محلی، کارآفرینان و افراد دیگر می تواند شبکه شما را گسترش دهد و به فرصت های تجاری آینده منجر شود.

بدون توجه به رویکرد شما، باز، صادق و واقعی باشید و به دنبال ایجاد روابط معنادار با دیگران باشید. اگر نگرش عالی دارید و واقعاً می خواهید دیگران را ملاقات کنید، درباره آنها بیاموزید و به آنها کمک کنید، از تعداد فرصت هایی که پیدا می کنید شگفت زده خواهید شد!

اکنون برو حرفه وردپرس خود را شروع کن!

حتی طولانی‌ترین سفرها با یک قدم شروع می‌شوند. و با این 5 مرحله، می توانید سفر خود را به سمت حرفه ای شدن در وردپرس آغاز کنید – و با یک حرفه پرسود، سرگرم کننده و انعطاف پذیر شروع کنید.

پس منتظر نمانید و نگذارید فرصت بعدی از شما بگذرد. به آنچه در این راهنما آموخته اید فکر کنید. فرصت‌های خود را شناسایی کنید، مهارت‌های خود را بسازید، برنامه‌ای را پیدا کنید که برای شما مفید باشد، با نرخ عالی مذاکره کنید و با ایجاد شبکه با متخصصان همفکر به ساختن حرفه خود ادامه دهید. این فرمول موفقیت شماست!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا