چطوری میشه

CSS چیست؟ و زمان استفاده از آن با وردپرس

CSS چیست؟ و زمان استفاده از آن با وردپرس

با سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس، فوق العاده آسان است ساخت وب سایت های امروزی شما حتی نیازی به یادگیری برنامه نویسی ندارید. به سادگی یک تم وردپرس نصب کنید و وب سایت خود را سفارشی کنید تا زمانی که رها شوید.

برای بسیاری از مردم ناشناخته، توسعه دهندگان تعداد زیادی کد HTML، CSS، PHP، و جاوا اسکریپت را برای ایجاد تم های مورد علاقه وردپرس شما می نویسند.

در اینجا معنی HTML، CSS، PHP، و جاوا اسکریپت آمده است:

  • HTML که مخفف عبارت HyperText Markup Language است، ساختار یک صفحه وب را ارائه می دهد. تمام عناصری را که در یک صفحه می بینید، اعم از سرفصل ها، پاراگراف ها، منوها و غیره تعریف می کند. این زبان نشانه گذاری استاندارد است و بلوک های ساختمانی برای صفحات وب را فراهم می کند.
  • CSS مخفف عبارت Cascading Style Sheets است. CSS زبانی است که طراحان وب برای استایل دادن به یک صفحه وب از آن استفاده می کنند. رنگ‌ها، سبک‌های فونت، پس‌زمینه، اندازه ستون‌ها، واکنش‌پذیری و همه سبک‌های دیگر یک صفحه وب را کنترل می‌کند. بدون CSS، صفحات وب کسل کننده و به سختی خوانده می شوند.
  • PHP مخفف بازگشتی برای HyperText Preprocessor است. PHP یک زبان برنامه نویسی است که بر روی سرور اجرا می شود. برای توسعه وب سایت های ثابت، وب سایت های پویا و برنامه های کاربردی وب استفاده می شود. همه وب‌سایت‌های وردپرس برای کامپایل محتوای پویا که از پایگاه داده استخراج می‌شوند، به شدت به PHP متکی هستند. یک مثال خوب از PHP در عمل، وب سایت تجارت الکترونیکی است که در WooCommerce اجرا می شود.
  • جاوا اسکریپت که اغلب به اختصار JS نامیده می شود، یک زبان برنامه نویسی سمت سرویس گیرنده و سمت سرور است که به شما کمک می کند صفحات وب را تعاملی کنید.

در پست امروز، ما بر روی CSS تمرکز خواهیم کرد. برای استفاده بیشتر از این راهنما، درک کمی از HTML مهم است. به این دلیل که همانطور که قبلاً گفتیم، از CSS برای استایل دادن به اسناد HTML استفاده می شود.

برای بیشتر راهنما، از سند HTML زیر استفاده خواهم کرد:


<سر>
CSS چیست؟


<بدن>

این یک عنوان است

این یک پاراگراف است.

این یک پاراگراف دیگر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا