چطوری میشه

آیا یک وب سایت وردپرس برای کسب و کار شما کافی است؟

آیا یک وب سایت وردپرس برای کسب و کار شما کافی است؟

آیا یک وب سایت سازگار با موبایل کافی است؟

این سوال در سال‌های اخیر مطرح بوده است. افزایش مداوم استفاده از برنامه های تلفن همراه باعث می شود کسب و کارها امکان راه اندازی برنامه خود را در نظر بگیرند.

راه‌حل‌های ساخت برنامه‌های DIY، چشم‌انداز یادگیری نحوه ایجاد یک برنامه را کمتر از همیشه دلهره‌آور کرده است.

به نظر می رسد این حرکت تدریجی به سمت ایجاد برنامه های تلفن همراه تأیید می کند که وب سایت های سازگار با موبایل کافی نیستند. با این حال، پاسخ به این سادگی نیست.

این سوال جنبه های زیادی دارد. در برخی موارد، کاملا منطقی است که از وب سایت های تلفن همراه استفاده کنید. بهتر است در موارد دیگر به برنامه های تلفن همراه تغییر دهید.

تمرکز ما در این مقاله بر روی مقایسه این دو بالقوه بر اساس تعدادی از عوامل مرتبط است.

عامل شماره 1: توسعه

توسعه یک برنامه و یک وب‌سایت وردپرس سازگار با موبایل دو چشم‌انداز کاملاً متفاوت هستند. ما هر دو را با جزئیات در بخش های زیر مورد بحث قرار خواهیم داد.

در حال توسعه برنامه ها

برای مدت طولانی، توسعه برنامه به عنوان یک فرآیند پیچیده دیده می شود. شناخته شده است که شرکت ها هزاران دلار برای ساخت یک برنامه خرج می کنند.

پیچیدگی توسعه برنامه از نیاز به ایجاد یک برنامه کاربردی برای دستگاه های مختلف ناشی می شود. به تعداد گوشی های هوشمند موجود در بازار فکر کنید. هر کدام با مجموعه ای متفاوت از مشخصات و استانداردهای عملکرد ارائه می شوند. ایجاد یک برنامه که به خوبی در طیف گسترده ای از دستگاه ها اجرا شود، یک چالش بزرگ است.

Factor #1: Development

هر چند ورود راه حل های ساخت برنامه DIY صحنه را تغییر داده است. اکنون ایجاد برنامه های ممتاز با سازنده برنامه تلفن همراه بسیار ساده است. این سادگی به کسب و کارها و کارآفرینان بیشتری برای راه اندازی برنامه خود کمک کرده است.

توسعه وب سایت وردپرس سازگار با موبایل

ایجاد یک وب سایت وردپرس سازگار با موبایل بسیار آسان است. اکثر وب‌سایت‌های وردپرس در واقع به طور پیش‌فرض روی دستگاه‌های تلفن همراه بسیار واکنش‌گرا هستند.

شما می توانید تصمیمات طراحی خاصی برای بهبود تنظیمات کلی وب سایت تلفن همراه خود بگیرید. یک تم وردپرس را انتخاب کنید که به خوبی با دستگاه های تلفن همراه کار می کند. همچنین به خاطر داشته باشید که AMP را در وب سایت خود فعال کنید تا سرعت بارگذاری صفحات تلفن همراه خود را افزایش دهید.

عامل شماره 2: هزینه

بخش‌های زیر تفاوتی بین هزینه توسعه یک برنامه و یک وب‌سایت وردپرس سازگار با موبایل ایجاد می‌کنند.

هزینه توسعه برنامه های موبایل

توسعه برنامه به گران بودن معروف است. در واقع، هزینه های بالا بزرگترین دلیلی است که مردم حتی از تلاش برای ایجاد یک برنامه تلفن همراه خودداری می کنند.

چرا توسعه برنامه گران است؟

یکی از بخش های قبلی به ماهیت پیچیده توسعه برنامه اشاره می کند. شرکت‌ها برای غلبه بر چالش‌های توسعه اپلیکیشن‌های سفارشی، باید مهندسین و استعدادهای برتر طراحی را استخدام کنند. این سطح از استعداد طبیعتاً قیمت بالایی دارد.

همان چیزی که برای استخدام یک آژانس توسعه می روید اتفاق می افتد. به دلیل مهارت و دانشی که برای ایجاد یک برنامه لازم است، قیمت بالایی برای شما ذکر شده است.

با این حال، هیچ راه حلی برای ایجاد برنامه کد مشکل هزینه های بالا را برطرف نکرده است. شما می توانید به سادگی از یک برنامه ساز رایگان برای ایجاد یک برنامه استفاده کنید زیرا آنها بسیار مقرون به صرفه هستند.

هزینه توسعه وب سایت وردپرس سازگار با موبایل

برای توسعه یک وب سایت وردپرس سازگار با موبایل نیازی به سرمایه گذاری اضافی نیست. شما می توانید برای خرید یک قالب وردپرس عالی برای موبایل هزینه کنید. علاوه بر این، همیشه می‌توانید صفحات تلفن همراه سفارشی را با AMP ایجاد کنید تا منابعی را که می‌خواهید برای بازدیدکنندگان تلفن همراه نمایش دهید ساده کنید.

شما می توانید بدون هزینه اضافی علاوه بر آنچه برای اجرای وب سایت لازم است، یک وب سایت وردپرس سازگار با موبایل داشته باشید.

عامل شماره 3: زمان

ایجاد یک برنامه موبایل و یک وب سایت سازگار با موبایل، هر دو شامل یک بازه زمانی متفاوت است. بخش‌های زیر همان را برجسته می‌کنند.

خط زمان توسعه برنامه

زمانی که برای ایجاد یک برنامه طول می کشد طبیعتاً با توجه به پیچیدگی کلی توسعه برنامه بیشتر است.

مشکل زمان چرخش طولانی را می‌توان با کمک هیچ برنامه‌ساز کدی به‌طور مؤثر دور زد. این ابزارها توسعه سریع‌تر را تسهیل می‌کنند زیرا به مکانیسم‌های کدگذاری سنتی نیاز ندارند.

زمان مورد نیاز برای ایجاد وب سایت وردپرس سازگار با موبایل

ایجاد یک وب سایت وردپرس سازگار با موبایل زمان کمی می برد.

در بیشتر موارد، وردپرس به طور خودکار یک نسخه پاسخگو برای تلفن همراه بدون هیچ جهتی از طرف کاربر ایجاد می کند. می‌توانید نسخه پیش‌فرض موبایل را با تم‌ها، طراحی منو و غیره بهتر بهبود ببخشید.

اجرای این تغییرات زمان زیادی نمی برد. بنابراین، ایجاد یک وب‌سایت وردپرس سازگار با موبایل زمان بسیار کوتاهی می‌برد.

آیا یک وب سایت مناسب برای موبایل کافی است؟

بیایید به سؤال اصلی که در اینجا بحث می کنیم بازگردیم. آیا یک وب سایت تلفن همراه کافی است؟

در برخی موارد، بله.

سازندگان برنامه توسعه برنامه را آسان کرده اند. با این حال، شما هنوز هم باید زمان و تلاش خود را برای تبلیغ برنامه سرمایه گذاری کنید. فقط به این دلیل که ساختن یک برنامه اکنون آسان است، به این معنی نیست که شما باید ابتدا از هر راه دیگری سر در بیاورید. وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید و انتخاب صحیح را انجام دهید.

این را می توان با یک مثال بهتر درک کرد. بیایید فرض کنیم یک وبلاگ جدید وردپرس راه اندازی کنید. شما پایگاه قابل توجهی از خوانندگان ندارید که هر روز از وبلاگ شما بازدید کنند. مانند هر وبلاگ جدید، برای یافتن مخاطبان خود و ایجاد پایگاه واقعی خوانندگان به زمان نیاز دارید.

در مورد شما، یک وب سایت سازگار با موبایل کافی است. شما نیازی به ایجاد اپلیکیشن ندارید زیرا تلاش اصلی شما باید بر افزایش ترافیک شما متمرکز باشد. راه‌اندازی یک برنامه توجه شما را منحرف می‌کند و مجموعه دیگری از KPIها را برای تجزیه و تحلیل و تأمل شما ایجاد می‌کند.

بیایید وضعیت متفاوتی را در نظر بگیریم. فرض کنید یک فروشگاه ووکامرس دارید. از ترافیکی که دریافت می کنید تعداد معقولی سفارش دریافت می کنید. آیا عاقلانه است که در این مورد تنها با یک وب سایت ادامه دهید؟

خیر، این در مورد فروشگاه ووکامرس عاقلانه نیست. یک اپلیکیشن موبایل می تواند به شما کمک کند تا تجربه خرید بهتری را برای مشتریان خود فراهم کنید. ارائه یک تجربه برنامه مانند در یک وب سایت تلفن همراه تقریبا غیرممکن است. بنابراین، توسعه یک برنامه تجارت الکترونیک برای کسب و کار شما یک تصمیم عاقلانه است.

مثال در اینجا دیدگاه جدیدی را به موضوع این قطعه می آورد. مانند بسیاری از موارد، انتخاب بین وب‌سایت‌ها و برنامه‌های سازگار با موبایل دودویی نیست. این بخش ماقبل آخر را کاملاً تنظیم می کند.

سایت ها و برنامه های وردپرس مناسب برای موبایل – مقایسه

جدول زیر بسیاری از نکات ذکر شده در قطعه را خلاصه می کند.

است

عامل وب سایت وردپرس سازگار با موبایل برنامه تلفن همراه
توسعه به لطف وب سایت های وردپرس واکنش گرا، ایجاد وب سایت های سازگار با موبایل بسیار آسان است. توسعه با توسعه برنامه سنتی بسیار خسته کننده است. با ورود سازندگان برنامه DIY، عوارض کاهش یافته است.
هزینه برای ایجاد وب‌سایت‌های سازگار با تلفن همراه به جز سرمایه لازم برای راه‌اندازی یک وب‌سایت، سرمایه‌گذاری اندکی یا بدون نیاز است هزینه توسعه سنتی بسیار بالاست. کار با سازندگان برنامه های تلفن همراه راه بسیار مناسب تری برای ایجاد یک برنامه
زمان راه اندازی یک وب سایت سازگار با موبایل زمان کمی می برد. اکثر قالب های وردپرس قابل اعتماد برای کارکردن پاسخگو در دستگاه های تلفن همراه ساخته شده اند توسعه برنامه سفارشی ممکن است زمان زیادی را ببرد. با این حال، سازندگان اپلیکیشن موبایل می‌توانند کاربران را قادر سازند تا در عرض چند دقیقه برنامه‌های موبایلی ممتاز ایجاد کنند
عملکرد وب سایت های تلفن همراه برای بارگیری در مرورگرهای تلفن همراه ساخته شده اند، نه دستگاه ها. این باعث می شود که آنها از نظر عملکرد خالص از برنامه ها عقب بمانند. برنامه‌های تلفن همراه در دستگاه‌های تلفن همراه عملکرد خوبی دارند زیرا برای عملکرد در محیط تلفن همراه طراحی شده‌اند
دسترسی آفلاین وب‌سایت‌های تلفن همراه نمی‌توانند بدون دسترسی به اینترنت کار کنند، زیرا فقط برای کار بر روی مرورگر ساخته شده‌اند می توانند در برخی سطوح به صورت آفلاین کار کنند زیرا منابع زیادی را از فضای ذخیره سازی یک برنامه تلفن همراه می گیرند
شخصی سازی کاربر توانایی محدود برای شخصی‌سازی تجربه تلفن همراه به دلیل عدم دسترسی به ویژگی‌های دستگاه. توانایی بیشتر برای شخصی‌سازی تجربه به‌عنوان برنامه‌ها می‌تواند منابع دستگاه را با سهولت بیشتری به کار گیرد
بازاریابی وب سایت های تلفن همراه از دیدگاه بازاریابی بسیار قابل اعتمادتر هستند زیرا کاربران جدید می توانند مستقیماً با کلیک یک دکمه به آنها دسترسی داشته باشند بازاریابی اپلیکیشن خسته‌کننده‌تر است، زیرا کاربران علاقه‌مند باید ابتدا برنامه را دانلود کرده و تا زمانی که در نهایت به محتوا و ویژگی‌های آن دسترسی پیدا کنند، از طریق کاربر وارد شوند.

این یک بازی حاصل جمع صفر نیست

انتخاب بین وب‌سایت‌ها و برنامه‌های سازگار با موبایل یک بازی با مجموع صفر نیست. انتخاب یکی به این معنی نیست که باید دیگری را کنار بگذارید.

پس از راه‌اندازی برنامه تلفن همراه خود همچنان به یک وب‌سایت سازگار با موبایل نیاز دارید. این به این دلیل است که وب سایت می تواند به عنوان یک پلت فرم عالی برای تشویق مردم به دانلود برنامه عمل کند.

به عنوان تمرین، نسخه وب‌سایت تلفن همراه هر برنامه محبوب رسانه‌های اجتماعی را باز کنید. به ناچار با یک CTA مواجه خواهید شد که از شما می خواهد اپلیکیشن موبایل مرتبط با پلتفرم را دانلود کنید. بنابراین، پلتفرم‌های اصلی همچنان از وب‌سایت‌های خود برای هدایت بازدیدکنندگان به برنامه‌های تلفن همراه خود استفاده می‌کنند.

Mobile-Friendly WordPress Sites and Apps

ماهیت متقابل برنامه ها و وب سایت ها به اهمیت هر دو در رشد کسب و کار شما اشاره دارد.


این مقاله با یک سوال نسبتاً رایج شروع شد – آیا وب‌سایت‌های وردپرس سازگار با موبایل کافی هستند؟

یک سؤال مانند این به طور طبیعی عوامل مختلفی را در مورد توسعه وب‌سایت‌ها و برنامه‌های سازگار با موبایل نشان می‌دهد. تمام عوامل مرتبط در مورد همین موضوع در این قسمت پوشش داده شده است.

در بخش‌های آخر مثال‌هایی که انتخاب بین وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها تشدید می‌شود، بیشتر بحث می‌کند. هم وب سایت ها و هم اپلیکیشن ها برای موفقیت هر کسب و کاری مهم هستند. این قطعه سعی می‌کند موقعیت‌های خاصی را که در آن جابجایی از یک وب‌سایت به برنامه دیگر منطقی است، برجسته کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا