چطوری میشه

نحوه اعمال بازاریابی محلی در وردپرس

نحوه اعمال بازاریابی محلی در وردپرس

برای وبلاگ نویسی، بهتر از وردپرس نیست. وردپرس یک سایت بسیار محبوب است. بیش از 409 میلیون نفر در هر ماه بیش از 20 میلیارد صفحه را مشاهده می کنند. و کاربران آن هر ماه حدود 70 میلیون پست جدید و 77 میلیون نظر جدید دارند. و می‌تواند میزبان بیش از 120 زبان باشد که اصلی‌ترین آنها انگلیسی، اسپانیایی، اندونزیایی، پرتغالی، فرانسوی، روسی، آلمانی، ایتالیایی، ترکی و هلندی است.

امروز، در مورد بازاریابی محلی و چرایی اهمیت آن صحبت خواهیم کرد. سپس چهار راه برای استفاده از یک استراتژی بازاریابی محلی برای وبلاگ های وردپرس خود را مشاهده خواهیم کرد، مانند بازاریابی ورودی، سئوی چند زبانه، رسانه های اجتماعی و افزونه ها. برای جمع‌بندی، به شما نشان می‌دهیم که چگونه با افزونه‌ها، بومی‌سازهای مستقل، یا خدمات بومی‌سازی برای وبلاگ وردپرس خود، مخاطبان چندزبانه خود را افزایش دهید.

آیا به دنبال راه هایی برای بومی سازی وبلاگ وردپرس خود هستید؟ برای اطلاع از نحوه کار به ادامه مطلب بروید.

بازاریابی محلی چیست؟

محلی‌سازی فرآیند تطبیق محتوا، وب‌سایت‌ها یا هر خروجی دیگری برای مطابقت با نیازهای یک منطقه است. بازاریابی فرآیند تبلیغ محصولات، خدمات یا در این مورد وبلاگ های وردپرس است.

بازاریابی محلی فرآیند بومی سازی استراتژی های بازاریابی شما است. وقتی برای وبلاگ های وردپرس اعمال می شود، به این معنی است که وردپرس خود را با زمینه های مختلف مانند مکان، فرهنگ یا بازار تطبیق دهید.

برای اینکه واقعاً یک وبلاگ وردپرس چند زبانه باشید، باید زبان و محتوای خود را تطبیق دهید. این بدان معناست که بازاریابی ایمیلی، بازاریابی ورودی، رسانه های اجتماعی و سایر جنبه های بازاریابی برای وب سایت شما نیز باید با توجه به مخاطبان هدف شما بهینه شود. می توانید به تنهایی یا با ابزاری مانند Total & Toolset یک وب سایت بومی سازی شده بسازید.

به خاطر داشته باشید که باید مکان را در نظر بگیرید، نه فقط زبان را. به عنوان مثال، اگر برای مخاطبان فرانسوی کانادایی بازاریابی می کنید، با نحوه بازاریابی شما برای مخاطبان فرانسوی پاریسی متفاوت خواهد بود. بنابراین، باید استراتژی های بازاریابی خود را بر این اساس تنظیم کنید.

چرا مهم است؟

بازاریابی محلی مهم است زیرا برای دستیابی به مخاطبی که هدف شماست، باید قدم بزنید و صحبت کنید. معنی آن چیست؟ این بدان معنی است که شما باید با مخاطبان هدف خود به روشی طبیعی ارتباط برقرار کنید، به زبان آنها صحبت کنید و فرهنگ آنها را بشناسید. علاوه بر ترجمه وب سایت خود برای مخاطبان هدف، باید محتوای خود را برای آن مخاطب نیز مدیریت کنید.

برای درک واقعی مخاطبان هدف خود، باید یک وب سایت چند زبانه ایجاد کنید، از محتوای محلی استفاده کنید و یک استراتژی بازاریابی محلی ایجاد کنید. بومی‌سازی یکی از راه‌های ارتباط واقعی با مخاطبان است. وقتی از استراتژی‌های بومی‌سازی برای بازاریابی خود استفاده می‌کنید، به جای استفاده از یک استراتژی بازاریابی کلی که ممکن است برای مخاطب خاص شما کارایی نداشته باشد، آنچه را که به آن منطقه خاص مرتبط است، تبلیغ می‌کنید.

4 روش برای استفاده از استراتژی بازاریابی محلی برای وردپرس

Ways To Use a Localized Marketing Strategy for WordPress

بنابراین اکنون که ایده بهتری در مورد بازاریابی محلی دارید، بیایید با چهار روش برای اعمال استراتژی بازاریابی محلی برای وبلاگ وردپرس خود شروع کنیم: بازاریابی ورودی، سئوی چند زبانه، بازاریابی رسانه های اجتماعی، و البته، پلاگین -ins.

بازاریابی ورودی

بازاریابی درون‌گرا بر روش‌های ارگانیکی که وب‌سایت شما را تبلیغ می‌کند، تمرکز دارد، عمدتاً محتوایی را ایجاد و توزیع می‌کند که افراد را به سایت شما بکشاند. بازاریابی محتوا باید بخش بزرگی از بازاریابی ورودی شما باشد.

برای وبلاگ وردپرس خود، برای اعمال استراتژی بازاریابی بومی‌سازی شده، باید محتوای زیادی را مدیریت کنید. این بدان معناست که پست های وبلاگ باید به مخاطبان محلی شما پاسخ دهد. محتوای ارزشمندی که مخاطب هدف شما می تواند درک کند ممکن است به شخصی سازی تجربه هر یک از کاربران هدف شما کمک کند.

اگر استرالیا را هدف قرار می‌دهید، ایجاد و مدیریت محتوا ممکن است به معنای ایجاد محتوایی در وبلاگ وردپرس خود درباره موضوعات پرطرفدار، اخبار و محتوای همیشه سبز باشد که برای استرالیایی‌ها جذاب باشد. این می تواند به معنای ارجاع نمایش Bluey در وبلاگ خبری سرگرمی خود، پوشش قیمت خانه سیدنی در یک سایت املاک و مستغلات، یا افزودن ویجت گزارش گشت و گذار به یک فروشگاه آنلاین کالاهای ورزشی محلی باشد. برای تعیین موضوعاتی که مستقیماً با مخاطبان شما مرتبط است، باید به منابع خبری و رسانه های اجتماعی توجه کنید.

از آنجایی که یکی از نقش‌های اصلی بازاریابی ورودی ایجاد آگاهی از برند است، دستیابی به یک منطقه هدف از طریق بازاریابی داخلی محلی می‌تواند فرصت‌هایی را برای وبلاگ وردپرس شما ایجاد کند. برای مثال، با بازاریابی محلی در استرالیا، می‌توانید آگاهی از برند را نه تنها در سیدنی، بلکه در ملبورن و هر مکان دیگری در استرالیا ایجاد کنید.

SEO چند زبانه

سئوی چند زبانه برای بازاریابی ورودی نیز کلیدی است، اما من تصمیم گرفتم یک موضوع جداگانه ایجاد کنم در مورد آن به دلیل ارتباط آن است. با اعمال بازاریابی محلی از طریق سئوی چند زبانه در وب سایت خود، می توانید شانس خود را برای رتبه بندی در گوگل برای مکان های خاص افزایش دهید. برای مثال، در نیویورک، در Google US رتبه‌بندی می‌کنید، اما در لندن، باید در Google UK رتبه‌بندی کنید.

برای اعمال سئوی چند زبانه در وب سایت خود، مخاطبان هدف خود را مشخص کنید و سپس با تحقیق در مورد کلمات کلیدی شروع کنید. با استفاده از یک ابزار جستجوی مناسب که بر مکان متمرکز است، کلمات کلیدی را برای زبان‌ها و زبان‌ها شناسایی کنید. مطمئن شوید که به عناوین متا و توضیحات متا با آن کلمات کلیدی نیز توجه بیشتری داشته باشید. ابزارهایی مانند TranslatePress به‌ویژه برای وبلاگ‌های وردپرس و سئوی چند زبانه مفید هستند.

اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، باید از ساختار سایت چندزبانه مانند زیردامنه‌ها یا زیر شاخه‌ها نیز برای نگهداری ترجمه‌های اختصاصی برای سایت خود استفاده کنید. زیر دامنه ها معمولاً بر اساس زبان یا مکان از هم جدا می شوند. استفاده از تگ hreflang و همچنین برای زیر دامنه‌های خود توصیه می‌شود این یک برچسب تخصصی است که مطمئن می‌شود گوگل نسخه مناسب سایت شما را به بازدیدکنندگان نشان می‌دهد – بنابراین نتایج، نسخه انگلیسی را برای خوانندگان انگلیسی شما به جای خوانندگان اسپانیایی شما ارسال می‌کند. درباره بهترین روش‌های hreflang در اینجا بیشتر بخوانید.

رسانه های اجتماعی

شما نیز مانند بسیاری از کسب و کارها، احتمالاً حساب های رسانه های اجتماعی برای تبلیغ وبلاگ خود ایجاد کرده اید. اینها ممکن است به زبان های هدف شما ترجمه شوند، اما محلی سازی رسانه های اجتماعی چیزی بیش از ترجمه صرف است. این همچنین در مورد محتوا، برچسب‌های جغرافیایی و کلمات کلیدی است.

وقتی صحبت از بومی‌سازی به میان می‌آید، بیش از ترجمه رسانه‌های اجتماعی شما به زبان دیگری طول می‌کشد. چیزی که واقعاً اهمیت دارد این است که پست‌های رسانه‌های اجتماعی شما محتوایی تنظیم‌شده برای یک فرهنگ خاص، که محلی‌سازی محتوا است، تنظیم شده باشد.

از آنجایی که موضوعات رسانه های اجتماعی همه در مورد موضوعات پرطرفدار هستند، ایجاد برچسب های جغرافیایی برای هشتگ های خود می تواند مفید باشد.

اگر فکر نمی‌کردید تحقیق کلمات کلیدی برای رسانه‌های اجتماعی ضروری است، در اشتباهید. ضروری است که ترجمه های مناسب را بر اساس گویش ها و گروه های سنی در منطقه هدف خود پیدا کنید. کلمات کلیدی ترجمه شده باید در پست ها استفاده شوند و در هنگام تبلیغ وبلاگ وردپرس خود به عنوان اضافه شوند. این می تواند به رتبه بندی پست های شما در پلتفرم های رسانه های اجتماعی و همچنین در Google کمک کند.

با بومی‌سازی محتوا برای رسانه‌های اجتماعی، باید به فرهنگ، به‌ویژه فرهنگ پاپ برای مناطق خود توجه کنید. مطمئن شوید که زمان، تاریخ‌ها و املا نیز محلی هستند – به عنوان مثال. اگر رویدادی را در منطقه بوستون به اشتراک می گذارید، استفاده از PST منطقی نیست. همچنین، به موضوعات پرطرفدار در فرهنگ عمومی مخاطبان خود توجه کنید (که با بومی سازی محتوا برای وبلاگ وردپرس خود، برای رسانه های اجتماعی شما آسان تر می شود). این می تواند به معنای تمرکز بر تعطیلات محلی، غذاهای محلی، موسیقی خاص و موارد دیگر باشد.

افزونه های محلی سازی

افزونه های ترجمه زیادی وجود دارند که به عنوان افزونه های محلی سازی نیز عمل می کنند. در اینجا موارد توصیه شده وجود دارد:

Weglot Multilingual WordPress Plugin

Weglot: Weglot یک افزونه ترجمه است که می تواند شما را تغییر دهد سایت چند زبانه است، بنابراین لازم نیست نگران ساب دامنه یا hreflang باشید. همچنین برای سئوی چند زبانه بهینه شده است و برای محتوای محلی شما کاربرپسند است.

GEO My WP Free WordPress Locator Plugin

Geo My WP : برای بازاریابی مبتنی بر مکان مانند بازاریابی محلی، به برخی برچسب‌های جغرافیایی در استراتژی بومی‌سازی خود نیاز دارید. Geo My WP دارای موقعیت جغرافیایی و نقشه برداری است، بنابراین کاربران شما می توانند پست ها را بر اساس آدرس، مکان، فاصله و موارد دیگر پیدا کنند.

Yoast Local SEO

Yoast Local SEO : اگر واقعاً می خواهید SEO خود را هدف قرار دهید، Yoast افزونه ای است که باید از آن استفاده کنید. و با افزونه Local می تواند شانس شما را برای رتبه بندی بر اساس موقعیت مکانی، SEO چند زبانه و موارد دیگر افزایش دهد. تمام سئوی فنی را برای شما انجام خواهد داد.

افزایش مخاطب چند زبانه با بازاریابی محلی

Growing a Multilingual Audience With Localized Marketing

افزایش مخاطبان چندزبانه با بازاریابی محلی برای وبلاگ وردپرس شما بستگی زیادی به استراتژی بومی سازی محتوای شما و همچنین SEO چند زبانه، بازاریابی محلی رسانه های اجتماعی و موارد دیگر دارد. هنگامی که این کار را با موفقیت انجام می دهید، آگاهی از برند شما به نوبه خود می تواند مشتریان محلی، ترافیک شما و احتمالاً تبدیل شما را افزایش دهد.

شما می توانید با افزونه های رایگان، مترجمان آزاد محلی یا خدمات بومی سازی کار کنید تا واقعاً به نتایج دلخواه خود برسید. با افزونه‌های رایگان، می‌توانید بومی‌سازی‌های وردپرس خود را حداکثر سفارشی کنید، اما باید خودتان تحقیقات و ترجمه‌ها را مدیریت کنید. از طرف دیگر با بومی سازها، می توانید بهترین استراتژی های بازاریابی برای سایت وردپرس خود را بررسی کنید. و با خدمات بومی سازی، می توانید به یک حرفه ای اجازه دهید محتوای واقعاً محلی را برای شما ترجمه، بومی سازی و ایجاد کند. اکثر شرکت ها در کل فرآیند از ابتدا تا انتها به شما کمک می کنند. اما این به شما بستگی دارد که از کدام یک استفاده کنید و کدام یک برای سایت وردپرس شما بهترین است.


استفاده از بازاریابی محلی در سایت وردپرس شما چندان دشوار نیست. این به ترکیبی از استراتژی‌های بازاریابی برای مناطق خاص و مخاطبان خاص متکی است، اما مطمئناً قابل مدیریت است.

به خاطر داشته باشید که با شناسایی مناطق بیشتر، کارهای بیشتری برای انجام دادن خواهید داشت. وقتی ده سایت محلی مختلف داشته باشید، هر کدام استراتژی های محلی خود را خواهند داشت. بنابراین توصیه می‌کنم از کوچک شروع کنید، دو یا سه مورد را هدف قرار دهید. کوچک نگه داشتن محتوای شما و استفاده استراتژیک از برچسب های جغرافیایی، سئو و رسانه های اجتماعی آسان تر خواهد بود. هرچه پست‌های بهینه‌شده‌تری داشته باشید که به مخاطبان محلی شما مرتبط باشد، احتمال بیشتری دارد که توجه آنها را جلب کنید. پاداش تلاش‌های خود را خواهید دید، چه در رتبه‌بندی در Google محلی، در افزایش ترافیک سایت خود، یا در خریداران بیشتر در فروشگاه WooCommerce.

بومی‌سازی یکی از اولین گام‌ها برای شخصی‌سازی واقعی تجربه کاربر و اولین قدم در جهانی‌سازی شرکت وردپرس شما است. با کمک مناسب از افزونه‌ها، بومی‌سازها و خدمات بومی‌سازی، شما یک تلاش بازاریابی محلی واقعاً در دستان خود خواهید داشت.

رفتن به محلی فقط با خرید سبزیجات ارگانیک نیست، بلکه هدف قرار دادن مشتریان واقعی محلی از طریق بازاریابی محلی است. پس همین امروز به بومی سازی بروید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا